Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gestopt met de pil in Augustus!

+19
Muppetje
Tiara
Phileine
nisavi
Susan
Limburg85
VeryCherry
Océane
smooch
chocolate
Annie24
mimikske2
Summergirl
joyce0606
DeniseT
zjam26
Fiebje
sweetgirl27.
_Sneeuwwitje_
23 plaatsers

Pagina 12 van 44 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 28 ... 44  Volgende

Ga naar beneden

Gestopt met de pil in Augustus! - Pagina 12 Empty Re: Gestopt met de pil in Augustus!

Bericht  joyce0606 za 27 nov 2010 - 6:24

Kruumel schreef:You make a really big smile on my face!

dat zou ook moeten!! dat je maar lekker misselijk mag worden (niet omdat ik dat zo leuk vindt, maar dat het dan wel goed gaat met de zw)
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in Augustus! - Pagina 12 Empty Re: Gestopt met de pil in Augustus!

Bericht  Gast za 27 nov 2010 - 6:32

Mijn 'officiele' datum is over 2 dagen hoor, maar hou het maar op 4 dec idd. Mocht ik eerder ongesteld worden laat ik het uiteraard weten.
Heb vandaag mijn dag niet, heb ook buikpijn dus zal me niks verbazen als ik morgen ofzo ongesteld wordt. Maar we wachten het af.
Overigens zit mijn buik helemaal niet lekker, ben ook afgevallen deze week.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 27 nov 2010 - 6:33

Ik ben de laatste dagen ook een beetje misselijk, maar het trekt steeds redelijk snel weg.
Mijn man is laat vandaag, we eten waarschijnlijk pas rond 19.00 / 19.15 uur, ik merk wel dat ik een beetje flauw begin te worden.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 27 nov 2010 - 6:34

Kruumel: JE BENT ZWANGER, ticker veranderen!! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast za 27 nov 2010 - 6:37

Ohhh... jullie pakken me wel hard aan hoor! Wink

Ik heb m'n ticker even weggehaald... even eerst de test van morgen afwachten. Vind een nieuwe ticker nog een beetje eng.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 27 nov 2010 - 6:39

Kruumel schreef:Ohhh... jullie pakken me wel hard aan hoor! Wink

Ik heb m'n ticker even weggehaald... even eerst de test van morgen afwachten. Vind een nieuwe ticker nog een beetje eng.
En jij denkt dat je morgen opeens negatief test? Nee joh!!

Gast
Gast

Bericht  Gast za 27 nov 2010 - 6:43

Ik hoop het niet nee... maar weet ook nog niet zo goed wat ik in moet vullen bij een nieuwe ticker.

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 za 27 nov 2010 - 6:50

Kruumel schreef:Ik hoop het niet nee... maar weet ook nog niet zo goed wat ik in moet vullen bij een nieuwe ticker.

ik krijg een Deja vu van 2 maanden geleden van me zelf.....bang voor je ticker...kom op zeg...je moet bang zijn voor een spin, muizen, slangen..??!!

@all: ladies als de mijn ingeschatte datum niet goed is, of als er iemand ongesteld is dan hoor ik het wel heh! dan pas ik em aan
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  joyce0606 za 27 nov 2010 - 6:52

joyce0606 schreef:omdat ik rete nieuwsgierig ben, even dit gemaakt

Naam Testdag (NOD)
Kruumel 26-11-2010 ZWANGER!!!
Denise 27-11-2010
BA 04-12-2010
Mimi05-12-2010
Sneeuwitje 06-12-2010
Joyce12-12-2010
Sweetygirl 15-12-2010
Fiebje 15-12-2010

ik heb die van mezelf even verlengt, aangezien ik gister/vandaag me eisprong heb gehad. dus nog 14 daagjes wachten!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast za 27 nov 2010 - 6:57

NaamLeeftijd Leeftijd man Laatste pil Ronde Cyclus
Joyce25 2711-07-2010 125-33-43*-
Sneeuwitje21 22 01-08-2010 4 28*-27-26-
Kruumel 28 29 30-08-2010 3 28-27-zwanger
Assia 27 3119-08-2010 327-27-
Zjam26 26 2612-08-2010 3 (32)-28-31-
Mimikske25 3305-08-2010 3 27-
Sweetgirl27 32 08-08-2010 2 26-32-32*
Summer 27 28 13-08-20104 29-31-20-
Fiebje 27 2824-07-2010 332-30-45*-
BeautyAddict 25 26 20-09-2010 ? (22)-25-
DeniseT 22 25 15-09-2010 2 17-

Dan deze ook nog maar even aangepast!

Gast
Gast

Bericht  Fiebje za 27 nov 2010 - 7:45

@ Sneeuwwitje; Hummeltje was twee, ze is net weer opgehaald. En de andere gedropt en deze grote man is alweer 5. Dus nu druk aan het legoen met vriendlief (en dat vind hij niet erg!!!!)

@ Kruumel; snap het wel hoor die onzekerheid, gewoon in je eigen tempo doen hoor!! Laat je niet gek maken!!

@ Joyce; Dat klinkt allemaal heel heftig. Gelukkig heb je nu het geluk gevonden bij je huidige vriend. Op de vraag van de frequentie: als vriend fit is dan iedere dag. Maar gelukkig is hij ook wel eens moe dus denk dat we dan op ongeveer 5 keer per week uitkomen. Hier ga ik niet altijd in mee maar moet zeggen dat sinds ik gestopt ben met de pil mijn libido wel hoger is. Rond de eisprong ben ik niet te houden.......... dus ja dan doen we iedere dag de liefde bedrijven angel . Uiteindelijk blijft dit het ook voor ons, nou ja of omdat we geil zijn maar het is geen verplichting, dat we het moeten doen omdat we een kindje willen. Denk dat bijvoorbeeld ovutesten de druk er juist meer opleggen. Tenminste dat zou voor mij gelden, haalt de leukigheid er van af. Kan me ook voorstellen dat het sommige rust geeft. Wie weet als het over een jaar nog niet gelukt is dat we dat alsnog van stal moeten halen.

Vind het trouwens een leuk idee om een kaartje te verzenden! En idd met foto!!! Ik ben niet zo nieuwsgierig Embarassed

En hoop dat mijn nod wat vlotter is, dus rond de 11e dec. Maar stiekum denk ik dat ik al eerder mijn mk hebt gehad. Maar een paar dagen later ben gaan vloeien............ geen idee of dat kan maar ik had de maandag al onwijze buikpijn dacht toen dat het mijn darmen waren. Maar ja nu achteraf gezien was het toen al aan het rommelen

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552

Bericht  Gast za 27 nov 2010 - 8:35

Fiebje schreef:
@ Kruumel; snap het wel hoor die onzekerheid, gewoon in je eigen tempo doen hoor!! Laat je niet gek maken!!
Dankjewel, meis... dat doe ik ook hoor... Mijn man en ik beginnen er een beetje aan te wennen nu. Morgen de confronterende cb-test, en dan denk ik maandag de huisarts bellen.

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 za 27 nov 2010 - 8:36

Naam Testdag (NOD)
Kruumel 26-11-2010 ZWANGER!!!
Denise 27-11-2010
BA 04-12-2010
Mimi05-12-2010
Sneeuwitje 06-12-2010
Fiebje11-12-2010
Sweetygirl 15-12-2010
Joyce 15-12-2010
[/quote]

aangepast!

ik had ook wel eerder pijn in buik, maar wat ik ervan dacht is dat je pas kan rekenen vanaf het moment van vloeien, hoewel je hormonen wel al zakken als het gestopt is met groeien.

het gekke was dat ik toen die clearblue test heb gedaan met indicator, die had ik toen gedaan en er stond 1 tot 2 weken zanger. terwijl ik al verder was (6 weken). ik denk dat het toen mis is gegaan en me hormonen al aan het dalen waren...dus ik had het kunnen weten, maar gooide het op het feit dat ik me misrekend had, of dat de bevruchting gewoon wat later is geweest
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  DeniseT za 27 nov 2010 - 8:45

Hey!

@ sneeuwwitje: ik hoop ook dat het toch raak is maar ik die hcg hormonen nog niet genoeg heb en anders dat ik ongesteld wordt!
Ik moet denk ik ook maar deze testen opmaken en dan idd pas een test gaan halen als ik over tijd ben want volgens mij maak ik mezelf helemaal gek.

@ ba jammer dat je test negatief was maar goed net als bij mezelf veelste vroeg haha echt zo nieuwsgierig ben je dan maarja toch weet je he tzal wel negatief zijn maar toch doen!

@ joyce gefeliciteerd met die extra dagen lekker zeg!!Very Happy
Ohh niet lief dat je mij niet als 2e neerzet joyce Sad zo wordt ik natuurlijk niet zwanger als je mij vergeet:P
Hihi..
Wat een heftig verhaal meis! ik begrijp wat je bedoeld met vertrouwen enzo ik heb echt een KUT relatie gehad van 4 jaar dus begrijpen doe ik het wel.
Met mijn ex had ik dus ook niet zoveel sex omdat hij altijd te moe was of het was te warm ( zomers ) of dit of dat..
Uiteindelijk ben ik er zelf achtergekomen dat ie vreemdging.
Maar goed bij me vriend van nu komt het van beide kanten.
En ik begrijp wel dat je vriend zich niet wilt opdringen maar soms heb je er ook geen zin in toch!?
Maar heb je dan het gevoel alsof hij niet wilt? of dat hij het doet omdat hij niet wil dat jij het niet prettig vind als hij er aanleiding toe geeft?!?!

@ kruumel wat gaaf dat je getrouwd bent en jullie zijn lang bij elkaar!
Oh ik vind het echt niet erg om dingen over mezelf buiten dit onderwerp te schrijven hoor!
Leuk om wat meer over mekaar te weten te komen vind ik smile

Ik hoop dat je morgen zwanger in beeld hebt staan!!Very Happy en uhm wat denk je zelf hoever je bent in je zwangerschap???

@ fiebje: wat lekker druk dan haha als je maar meeleest dan weet je tenminste wat er gebeurt toch!! denk dat dat er wel genoeg doen van ons;)
We zijn trouw aan ons clubje:D
Vervelend dat de opa vna je vriend zo slecht ligt ik hoop voor jullie dat het goed uitpakt!
Sterkte ermee...

@ all: hier gaat alles goed erg druk geweest vandaag.
We hebben ook afgesproken met me vriend samen zeg maar:P dat we niet verplicht gaan sexen omdat het moet.
Nu nog niet.. we zien het wel wanneer!
en hoeveel keer per week is niet standaard soms elke dag of paar keer per dag soms een week niet.
Ligt eraan...
En testen ik weet niet wanneer ik weer moet testen......
Wat vinden jullie?????
En ik heb geen buikpijn ongesteldheidsgevoel helemaal niets!
We hadden vandaag gesext(A) en soms!! wordt ik daarna op een of andere manier ongesteld en nu helemaal niets... me vriend zei al miss wordt je nu wel ongesteld naja niet dus!Very Happy
Zit op dag 29 morgen dus ben heeeeeeeeeeeeeeeel benieuwd......
Ik had ook tijdens het sexen last van me buik en in me liezen vet raar..
Van me borsten geen last!
Naja hoor het wel van jullie!!!

xxxxxx(K)(K)
DeniseT
DeniseT
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 131
Punten : 136

http://lt1f.lilypie.com/Gekup1.png

Bericht  Gast za 27 nov 2010 - 8:54

DeniseT schreef:
@ kruumel wat gaaf dat je getrouwd bent en jullie zijn lang bij elkaar!
Oh ik vind het echt niet erg om dingen over mezelf buiten dit onderwerp te schrijven hoor!
Leuk om wat meer over mekaar te weten te komen vind ik smile

Ik hoop dat je morgen zwanger in beeld hebt staan!!Very Happy en uhm wat denk je zelf hoever je bent in je zwangerschap???

Op predictor.nl staat dat ik in de 5e week ben en dat ik 3 aug uitgeteld zou zijn.
Ik denk zelf dat ik 8 of 9 november m'n eisprong gehad heb (berekend hoor, ik voel het niet).

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 za 27 nov 2010 - 9:07

hey denise, wat bedoel dat ik je niet als 2e neergezet heb? je staat toch als 2e in het lijstje?!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  DeniseT za 27 nov 2010 - 9:10

Hey joyce! Oh in het begin had je ba neergezet al 2e die zwanger zou raken maar je kwam er later op terug! Ik heb gereageerd op alles van vandaag! Xxx
DeniseT
DeniseT
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  joyce0606 za 27 nov 2010 - 9:29

DeniseT schreef:Hey joyce! Oh in het begin had je ba neergezet al 2e die zwanger zou raken maar je kwam er later op terug! Ik heb gereageerd op alles van vandaag! Xxx

HAHA ja sorry! ik was even de draad kwijt! maar je staat nu weer als 2e. als we nou over een aantal weken overal ZWANGER achterstaat! dat zou erg leuk zijn!!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast za 27 nov 2010 - 9:45

Tip: De zwanger worden vitamines van Etos schijnen erg goed te zijn, na een tip van Fearie even gaan lezen, maar schijnt eisprong te stimuleren.

Joyce, als we allemaal zwanger zijn moeten we ergens centraal in NL meeten vind ik! Zou zo leuk zijn. Very Happy

Denise: Ik heb juist wel buikpijn, vooral met hoesten pijn in mijn onderbuik...

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 za 27 nov 2010 - 9:50

pff ik heb het gevoel alsof ik uit elkaar klap! ik sta echt op springen of nou ja me eitje dan denk ik!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast za 27 nov 2010 - 10:01

Joyce: Aan de slag dan maar? smile

Gast
Gast

Bericht  Gast za 27 nov 2010 - 10:29

Beauty Addict schreef:

Denise: Ik heb juist wel buikpijn, vooral met hoesten pijn in mijn onderbuik...

Dat heb ik ook... soort steekjes met hoesten.

Joyce, ik hoop ook dat er over een paar weken overal zwanger staat!
Dan gaan we een dikke-buiken-meeting houden!!

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 za 27 nov 2010 - 12:22

welteruste ladies!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  DeniseT za 27 nov 2010 - 22:55

goeiemorgen meiden!
Nou ik dacht net ik ben ongesteld maar niet dus veel afscheiding wel heb k last van hoofdpijn en beetje misselijkheid ik weet echt niet hoe dat komt!
Ook moest ik vannacht 3 keer naar de wc!!! normaal drink ik nog veel meer dan dat ik gistere heb gedronken 9 zie thee en water maar goed nu moest ik 3 keer :S beetje gek! normaal hoef ik dat nooit maja....

En ba ik slik nu al een tijdje de foliumzuur van de kruidvat.
Is het denk je beter of die van de etos te gaan nemen straks??

xxxx (K)(K)
DeniseT
DeniseT
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  DeniseT za 27 nov 2010 - 23:00

heb me cyclus ff aangepast naar 30!

xxxx hopelijk kan k vd week testen en hoeft die ticker niet meer over zwanger worden!!:P
DeniseT
DeniseT
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 12 van 44 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 28 ... 44  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: