Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gestopt met de pil in Augustus!

+19
Muppetje
Tiara
Phileine
nisavi
Susan
Limburg85
VeryCherry
Océane
smooch
chocolate
Annie24
mimikske2
Summergirl
joyce0606
DeniseT
zjam26
Fiebje
sweetgirl27.
_Sneeuwwitje_
23 plaatsers

Pagina 7 van 44 Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 25 ... 44  Volgende

Ga naar beneden

Gestopt met de pil in Augustus! - Pagina 7 Empty Re: Gestopt met de pil in Augustus!

Bericht  Gast wo 24 nov 2010 - 9:52

DeniseT schreef:
En kruumel niets?!?!:P
ga je nog een keer testen off????

Ik ga denk ik pas vrijdag weer testen als ik dan nog niet ongesteld ben geworden. Dan ben ik vrij van m'n werk.

Spannend zaterdag!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in Augustus! - Pagina 7 Empty Re: Gestopt met de pil in Augustus!

Bericht  DeniseT wo 24 nov 2010 - 10:01

tsja idd je hebt ook gelijk anders maak je denk ik jezelf helemaal gek!!
Jaa idd spannend zaterdag:)
Ik heb alleen een vraagje want ik heb sinds vanmiddag een jeukende tepel:S sorry hoor maar goed jullie kunnen er wel tegen haha!
Misschien een idee waardoor dat komt:S? nog noooit gehad!!!

xxxxx
DeniseT
DeniseT
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 131
Punten : 136
Registratiedatum : 18-11-10

http://lt1f.lilypie.com/Gekup1.png

Bericht  Gast wo 24 nov 2010 - 10:07

Ik heb dat vorige week ook gehad.. heel irritant.
Ik weet alleen niet of het ergens door komt, of dat het wat betekend...
Ik heb dat 1 middag gehad, daarna niet meer.

EDIT: Ik ga nu naar bed... ik heb m'n ticker alvast op 30 dagen gezet anders gaat die morgen meteen weer op dag 1 van de cyclus staan. Ik kan 'm morgen altijd nog aanpassen als ik ongesteld word. Welteruste! Slaap lekker!

Gast
Gast

Bericht  Fiebje wo 24 nov 2010 - 10:16

Hoi kruumel idd paardjes zijn er 4. Dus ja mesten hoort er ook bij. Wel spannend maar je kan beter nog effe wachten. Staat ook in de beschrijving vaak dat je 48 uur moet wachten dan is je h c g waarde weer verdubbeld.klopt idd reeuwwitje dat de info best slecht is die verstrekt wordt en niet één duidig. Hoe was werken ba? Ben vandaag een beetje uit m'n hum,volgens vriend is volgende fase. Denk nog steeds dat ik m'n ei vroeg heb. Nou ja we sexe maar door voor de zekerheid! Nu weet ik niet wat jullie ervan vinden maar vind klussen zo'n stomme benaming. Denk dan altijd aan de klusjes man en die is niet zó. Dus als we een andere benaming kunnen gebruiken héél graag!hihi!

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552

Bericht  Gast wo 24 nov 2010 - 12:02

Petje af dat jullie zo lang kunnen wachten met testen hoor!

Kom nu wel in de verleiding om mijn ticker aan te passen naar de 25 dagen zoals laatste cyclus, dan hoef ik ook nog maar een paar dagen tot ik het weet...

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 wo 24 nov 2010 - 13:18

vanmiddag was ik even blij, ik zag bij het afvegen wat doorzichtig slijm...dus ik dacht...eisprong!!

alleen later op de middag....heel klein beetje bloed verloren...verband ingedaan...maar verder helemaal niet gelekt....wel last van flinke krampen in mijn buik...hoofdpijn...en duizelig..

dus wachten op me menstruatie (of niet)
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902

Bericht  Gast wo 24 nov 2010 - 20:39

Beauty Addict schreef:Petje af dat jullie zo lang kunnen wachten met testen hoor!

Kom nu wel in de verleiding om mijn ticker aan te passen naar de 25 dagen zoals laatste cyclus, dan hoef ik ook nog maar een paar dagen tot ik het weet...

Die neiging kan ik goed begrijpen.... en ik kan ook slecht wachten. Maar het nadeel is... je hebt zo snel een negatieve test als je al (te) vroeg gaat testen. Als je dat dan een paar maanden gedaan hebt kun je de maand erna beter wachten denk ik. Want een negatieve test is helemaal niks... je weet dan nog niks, niet ongesteld en niet zwanger!
Ik ben dus ook heel erg aan het twijfelen of ik morgenvroeg wel zal testen, als ik gewoon een langere cyclus heb (30 dagen of langer) dan is er weer een test weggegooit. Als de test negatief is heb ik weer een domper, maar ja... stel dat de test positief is, dan wil ik het natuurlijk zo snel mogelijk weten! Moeilijk...

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 24 nov 2010 - 21:15

Kruumel, heel verstandig meis!

Mijn ovulatie testen zijn nogsteeds positief, zelfs met ochtendurine terwijl je later op de ochtend pas LH hormoon aan maakt, raar toch?

Gast
Gast

Bericht  DeniseT wo 24 nov 2010 - 21:31

heey!
Jaa ik wil ook wel testen maar goed kan het wel doen maar dan maak je jezelf echt gek denk ik!
Met mijg aat het goed hoor nog geen ongesteldheid en ook geen idee of het gaat komen ik voel niets!!

xxxx (K)
DeniseT
DeniseT
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  _Sneeuwwitje_ wo 24 nov 2010 - 22:00

Beautyaddict, Wow, wat een ervaringen met depressie heb je al op jonge leeftijd gehad zeg. Is niet niks natuurlijk maar vindt het wel heel erg knap dat het je gelukt is om te stoppen ook al werd het je afgeraden. En inderdaad je bent nog steeds een jonge moeder!
Inderdaad als je je ticker korter maakt is de NOD dichterbij, maar dat levert misschien ook wel weer negatieve testen op?? Ik snap de verleiding. :p

Fiebje, Ook jou geef ik groot gelijk in wat je zegt wat betreft jonge en oudere ouders. Maar wat ik er mee bedoelde, hoe vaak komt het tegenwoordig niet voor dat mensen pas rond de 30 a 35 jaar beginnen met kinderen, zodra ze alles op orde hebben, en dan blijkt dat het kinderen krijgen niet zo voorspoedig gaat als ze gehoopt hebben. De kans op een handicap wordt een stuk groter, de kans dat het niet meer lukt en ze er weinig meer aan kunnen doen wordt een stuk groter, etc etc. Dat was meer mijn visie op waarom ik liever jong moeder ben dan te oud.

Klussen klinkt inderdaad misschien wat duffig, maar sexe of seksen is ook weer wat he :P Als iemand een ideetje hebt over hoe we 'het doen' kunnen noemen hahaha!

Denise, Zo zo gaat nog steeds goed bij jou, hoop dat je straks positief test smile

Kruumel, Nog steeds niet ongesteld?Very Happy

Joyce, Oo dat zou nu ongeveer 4 weken geleden zijn zeker van de miskraam? Dus dan heb je toch weer een normale cyclus gekregen?

_Sneeuwwitje_
_Sneeuwwitje_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 117
Punten : 125
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast wo 24 nov 2010 - 22:07

Fiebje, ik vind het inderdaad ook een verschrikkelijk woord... klussen. Ik noem een huis verbouwen klussen, en heb klussen nog nooit gebruikt voor seksen.
Ik gebruik hier maar altijd het woord seksen, dat vind dat een van de vriendelijkste woorden ervoor. Ach ja... iedereen moet zelf weten hoe die het noemt, als we maar begrijpen waar we het over hebben!

Nog niks hier... maar ik twijfel of ik een beetje bruinverlies heb gehad zojuist. (Heb een donkerroze string aan, dus kan t niet zo goed zien... zie de kleur niet goed, haha. Kan net zo goed 'gewone' afscheiding zijn hoor. Ik wacht af, zo gauw ik nieuws heb laat ik het jullie horen).

Gast
Gast

Bericht  Gast do 25 nov 2010 - 1:08

Kruumel schreef:Fiebje, ik vind het inderdaad ook een verschrikkelijk woord... klussen.

Nog niks hier... maar ik twijfel of ik een beetje bruinverlies heb gehad zojuist. (Heb een donkerroze string aan, dus kan t niet zo goed zien... zie de kleur niet goed, haha. Kan net zo goed 'gewone' afscheiding zijn hoor. Ik wacht af, zo gauw ik nieuws heb laat ik het jullie horen).
+1

pfft, je houd het wel spannend Kruum!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 25 nov 2010 - 1:15

Beauty Addict schreef:

Ja he? Ik vind het zelf ook enorm spannend! Ik dacht straks dat m'n menstruatie er aan zat te komen, maar toch nog niks! Elke keer denk ik dat ik wat voel, ren ik naar de wc... en niks.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 25 nov 2010 - 1:21

Kruumel schreef:
Beauty Addict schreef:

Ja he? Ik vind het zelf ook enorm spannend! Ik dacht straks dat m'n menstruatie er aan zat te komen, maar toch nog niks! Elke keer denk ik dat ik wat voel, ren ik naar de wc... en niks.
Zou vlg mij bijna op de wc blijven zitten... Voel je je verder anders? Buikklachten, misselijk?

Gast
Gast

Bericht  Gast do 25 nov 2010 - 1:26

Niet echt... ik heb wel het idee dat m'n onderbuik (thv blaas zeg maar) een beetje dikker en hard is.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 25 nov 2010 - 2:23

Kruumel schreef:Niet echt... ik heb wel het idee dat m'n onderbuik (thv blaas zeg maar) een beetje dikker en hard is.
Mmmm... daar kan je alle kanten mee op natuurlijk. Lastig he?

Gast
Gast

Bericht  DeniseT do 25 nov 2010 - 2:48

Jemig wat een spanning allemaal zeg!
Nou hier gaat alles prima alleen jeuk aan me tepel:$ links:S en uhm veel afscheiding nog steeds:$ maar goed nog geen buikpijn voor ongesteld te worden zeg maar!!
Hopelijk blijft het zo! nog 2 daaagjes!!!!!Very Happy:D:D:D

Ik moet weer ff werken!Very Happy

xxxxxx (K)(K)
DeniseT
DeniseT
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast do 25 nov 2010 - 3:22

Spannend Denise! Je ging zaterdagochtend testen toch?

Gast
Gast

Bericht  _Sneeuwwitje_ do 25 nov 2010 - 4:10

Opgezette buik kan inderdaad 2 kanten op, ik heb dit altijd vlak voor mijn menstruatie. Maar kan natuurlijk ook duiden op een zwangerschap. Zaterdag ging je testen toch? In ieder geval wel rot dat je niet al een of ander symptoom hebt, waaraan het toch wel weer wat duidelijker wordt allemaal!

Denise, ook voor jou errrrrrg spannend!

Gaan jullie de eerste 2 in dit topic worden? :o
_Sneeuwwitje_
_Sneeuwwitje_
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast do 25 nov 2010 - 4:19

_Sneeuwwitje_ schreef:Gaan jullie de eerste 2 in dit topic worden? :o
De eerste 2 van het nieuwe forum misschien zelfs wel!
Mag ik me bij deze alvast beschikbaar stellen voor plekje nummer 3? Hoop het zo...

Gast
Gast

Bericht  Gast do 25 nov 2010 - 4:23

Ja dat is heel lastig Wink

Ik heb inderdaad geen specifieke klachten die op een zwangerschap kunnen wijzen, daarom denk ik ook nog steeds dat ik toch ongesteld ga worden.

Mijn man belde net op, haha, of ik al ongesteld was... nee dus. "Dus dan is de kans groot dat het raak is?" vraagt ie. Ik zeg "ik weet t echt niet... kan zijn, maar het kan net zo goed zijn dat ik dit keer een langere cyclus heb". "Maar je cyclus is toch altijd 27 a 28 dagen?" "Nee, schat, pas 2 keer, het kan net zo goed dit keer 30 dagen zijn". "Oh". Hij vind het ook heel spannend! We hebben afgesproken dat ik morgenvroeg weer een testje doe als ik vandaag niet meer ongesteld word.

Denise, spannend... nog 2 dagen!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 25 nov 2010 - 4:24

Beauty Addict schreef:
_Sneeuwwitje_ schreef:Gaan jullie de eerste 2 in dit topic worden? :o
De eerste 2 van het nieuwe forum misschien zelfs wel!
Mag ik me bij deze alvast beschikbaar stellen voor plekje nummer 3? Hoop het zo...

Ik hoop het ook zo... niet alleen voor mezelf, maar ook voor jullie!!!

Gast
Gast

Bericht  _Sneeuwwitje_ do 25 nov 2010 - 4:32

Ohh wat lief van je man dat hij er zo mee begaan is! Nou maar hopen dat ie niet teleurgesteld wordt Very Happy

En Beautyaddict, van mij mag jij een derde plek hoor!! Ik hoop dat het een heel vruchtbare maand wordt, zo net voor de kerst! Dan lopen we komende zomer allemaal met een kleintje. ( Kan niet positief genoeg zijn toch , haha )

Hoe zit het eigenlijk met jullie en jullie fantaseren erover? Ik kan soms echt gewoon in slaap vallen na een poosje er eens lekker over nagedacht te hebben, van hoe alles zou zijn met een kleintje etc.
_Sneeuwwitje_
_Sneeuwwitje_
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast do 25 nov 2010 - 4:40

Ik heb dat ook heel erg... fantaseren over een kleine baby, maar ook fantaseren over de dikke buik, het moment dat je het mag gaan vertellen tegen iedereen, etc... Lijkt me geweldig!

Ja lief he, van m'n man... hij is soms nog een beetje bang, terwijl ik merk dat hij er echt heel veel zin in heeft!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 25 nov 2010 - 4:46

Mijn man wordt steeds ook enthousiaster, zo leuk!

O ja, heb vanmorgen positiekleding zitten neuzen en wandelwagens (wat zijn die duur trouwens, 750.- is gewoon normaal geloof ik). Heerlijk, een beetje fantaseren en genieten...

Kopen zal ik nog zeker niks voor ik 12 weken ben ofzo, maar gewoon kijken en plannen is heerlijk.

@Sneeuwwitje: Dank je wel haha. Welke plek is voor jou? Joyce is eerder en Fiebje later toch?

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 7 van 44 Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 25 ... 44  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: