Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
+39
Ella
Sylvana
Travelgurly
Printje
kippiee
Marin
Happy
koNijntje
Paper Crown
Limburg85
Jezzie
Ayla
Roodkapje
Papillio
bolus26
Happydobby
Sanne
Earane
Jasmine
L!ND@
Lejow
piene1983
Monnie
Pien
Jazzlyn
Aimee
Wennes
LDJ
Puggle
Snoes
Filoria
Muppetje
Clapperdie
tweeling
CCC
Amber-
PiP
Viva
loesje
43 plaatsers
Pagina 20 van 28
Pagina 20 van 28 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 24 ... 28
Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
Happy schreef:Ik post niet veel meer aangezien onze kleine man al mijn tijd opslokt maar spiek nog steeds mee hier! Wou even reageren op Puggle, ik kijk echt super goed terug op mijn inleiding met veter, laat het over je heenkomen en het komt vast goed. Maar ik hoop ook dat jullie zich dit weekend meld! Spannend hoor ben heel benieuwd
Wat leuk dat je reageert! Fijn dat het bij jou allemaal prettig is gegaan. Had je ook al ontsluiting toen ze met de veter begonnen? Of helemaal niks?
Het zal in veel gevallen ook wel goed gaan, dat geloof ik wel. Maar toch lijkt het me niks we duimen gewoon verder
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Nagenoeg niks, slechts een vingertopje. Maar de vetet had zijn werk gedaan en de volgende dag infuus en vliezen breken en toen was het in 6 uurtjes gepiept .
Hoe kijk je nu aan tegen het bevallen? Zit je er nog erg tegenop?
Hoe kijk je nu aan tegen het bevallen? Zit je er nog erg tegenop?
Happy- Prater
- Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10
Happy schreef:Nagenoeg niks, slechts een vingertopje. Maar de vetet had zijn werk gedaan en de volgende dag infuus en vliezen breken en toen was het in 6 uurtjes gepiept .
Niet om je bang te maken Puggle, mijn lichaam reageerde helemaal niet op een veter. Heb er 3gehad maar alle drie veroorzaakte ze niks. Ben uiteindelijk dmv een balloncatheter zo ver gekomen dat we vliezen konden breken en aan het infuus gegaan. Ondanks dat de bevalling op zich tegen viel zie ik totaal niet op tegen een eventuele tweede inleiding....
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Jezzie, wij hebben de mc mura 4 en die rijdt echt super fijn.
Amber, fijn dat het beter gaat met je staartbeentje
Puggle, spannend dat je misschien ingeleid gaat worden. (wie weet bevallen we wel op dezelfde dag )
CCC, fijn dat je allemaal leuke dingen aan het doen bent.
Lastig he van die visite. Dat had ik met B ook. Wij kregen na 6 weken nog kraamvisite, en ik maar beschuitjes smeren. Daar heb ik nu dus echt geen zin in en wij willen een kraamfeest geven.
Muppetje, Logisch dat je daar nog aan denkt. Deze periode dat je uitgerekend zou zijn hoort ook bij de verwerking.
Vandaag helaas weer hoofdpijn, word er zo moe van Vanmiddag is de fysio geweest en heeft mijn nek en rug gekraakt. Hopelijk wordt het nu minder.
Mijn schoonmoeder had alle babywas gedaan en nu alles terug gebracht. De vluchttas is nu helemaal klaar om te gaan. Phoe ik vind het wel spannend worden hoor!
Amber, fijn dat het beter gaat met je staartbeentje
Puggle, spannend dat je misschien ingeleid gaat worden. (wie weet bevallen we wel op dezelfde dag )
CCC, fijn dat je allemaal leuke dingen aan het doen bent.
Lastig he van die visite. Dat had ik met B ook. Wij kregen na 6 weken nog kraamvisite, en ik maar beschuitjes smeren. Daar heb ik nu dus echt geen zin in en wij willen een kraamfeest geven.
Muppetje, Logisch dat je daar nog aan denkt. Deze periode dat je uitgerekend zou zijn hoort ook bij de verwerking.
Vandaag helaas weer hoofdpijn, word er zo moe van Vanmiddag is de fysio geweest en heeft mijn nek en rug gekraakt. Hopelijk wordt het nu minder.
Mijn schoonmoeder had alle babywas gedaan en nu alles terug gebracht. De vluchttas is nu helemaal klaar om te gaan. Phoe ik vind het wel spannend worden hoor!
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10
Pien schreef:Happy schreef:Nagenoeg niks, slechts een vingertopje. Maar de vetet had zijn werk gedaan en de volgende dag infuus en vliezen breken en toen was het in 6 uurtjes gepiept .
Niet om je bang te maken Puggle, mijn lichaam reageerde helemaal niet op een veter. Heb er 3gehad maar alle drie veroorzaakte ze niks. Ben uiteindelijk dmv een balloncatheter zo ver gekomen dat we vliezen konden breken en aan het infuus gegaan. Ondanks dat de bevalling op zich tegen viel zie ik totaal niet op tegen een eventuele tweede inleiding....
Ja jouw verhaal kan ik me nog goed herinneren idd. Dat lijkt me echt helemaal niks! wel fijn dat je het nog wel een keer zou doen zonder ertegen op te zien.
Happy, ja dat is het prettig als het zo gaat als bij jou ja. Ik sta nog steeds niet te springen maar hoop toch wel dat het snel begint, ik ben er wel klaar mee met zwanger zijn en alle pijn erbij. Maar ik wacht gewoon af tot ze zelf komt
Puggle- Ratel
Amber, Fijn dat het intakegesprek interessant was.
Wennes, Wat goed dat je de vluchttas al klaar hebt staan. Hopelijk kan hij nog wel een tijdje blijven staan!
Muppetje, Ik kan me voorstellen dat je er rond deze periode weer aan moet denken. Dat hoort er allemaal bij.
Ik heb eigenlijk niet zo veel te melden. Heb mijn boek over borstvoeding binnen en heb me opgegeven voor een cursus. Wil me toch wel goed voorbereiden op de borstvoeding!
Wennes, Wat goed dat je de vluchttas al klaar hebt staan. Hopelijk kan hij nog wel een tijdje blijven staan!
Muppetje, Ik kan me voorstellen dat je er rond deze periode weer aan moet denken. Dat hoort er allemaal bij.
Ik heb eigenlijk niet zo veel te melden. Heb mijn boek over borstvoeding binnen en heb me opgegeven voor een cursus. Wil me toch wel goed voorbereiden op de borstvoeding!
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Jezzie, ik hoop ook dat de tas nog even kan blijven staan, maar ik betwijfel het.
Ik moet hem trouwens wel iedere dag even nakijken, want net zag ik dat mijn man het fototoestel eruit had gehaald We zouden maar in het ziekenhuis staan en het fototoestel zit er niet in.
Ik moet hem trouwens wel iedere dag even nakijken, want net zag ik dat mijn man het fototoestel eruit had gehaald We zouden maar in het ziekenhuis staan en het fototoestel zit er niet in.
Wennes- Kletskop
Oh, niet zo handig van je man! Dat zou idd niet leuk zijn als je geen fototoestel bij je hebt!
Jezzie- Ratel
Haha wennes dat is niet handig van je man!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Mijn man denkt daar dus gewoon niet over na. Hij zei vandaag: volgens mij heeft niemand zich zo goed voorbereid als jij het doet.
Nou meneer, als jij dan ervoor zorgt dat alles zo blijft staan zoals ik voorbereid heb dan moet het goed komen, maar anders .... hahaha.
Nou meneer, als jij dan ervoor zorgt dat alles zo blijft staan zoals ik voorbereid heb dan moet het goed komen, maar anders .... hahaha.
Wennes- Kletskop
Haha, mannen...! Ze snappen er niks van!
Jezzie- Ratel
Jezzie, ze denken van tevoren niet na over bepaalde dingen tot het moment daar is. Tja en dan kunnen ze zomaar te laat zijn.
Gelukkig zijn daar de vrouwen voor uitgevonden
Gelukkig zijn daar de vrouwen voor uitgevonden
Wennes- Kletskop
Oeh dat is idd niet zo handig wennes, gelukkig let jij goed op
Puggle- Ratel
Goedemorgen! Jullie ook elke keer zo vroeg op en dan zo stijf als een hark?
Ik merk dat ik per dag opknap van de ijzer. Gister zelfs nog naar prenatal gereden, heerlijk om er weer eens uit te zijn!
Sinds gisteravond doen mijn tepels ineens behoorlijk pijn, en mijn voeten omg die worden steeds dikker. Maar al met al voel ik me beter en opgewekter. Koffertje staat hier ook al weken klaar hahah, is nu weer van alles van in de was, omdat ik die mee had naar het ziekenhuis.
Ben benieuwd hoe het met iedereen is.
Ik merk dat ik per dag opknap van de ijzer. Gister zelfs nog naar prenatal gereden, heerlijk om er weer eens uit te zijn!
Sinds gisteravond doen mijn tepels ineens behoorlijk pijn, en mijn voeten omg die worden steeds dikker. Maar al met al voel ik me beter en opgewekter. Koffertje staat hier ook al weken klaar hahah, is nu weer van alles van in de was, omdat ik die mee had naar het ziekenhuis.
Ben benieuwd hoe het met iedereen is.
Gast- Gast
Charlie, fijn dat het ijzer helpt en je je beter voelt. Maar blijf jezelf goed in de gaten houden he!
Ik heb vannacht super buikpijn gehad, maar het ging weer weg. Wel heb ik weken uren wakker gelegen en ben nu echt gaar. Ik zou morgen stoppen met de weeenremmers, maar heb besloten om het vandaag al te doen. Ik vind het prima zo en vanaf nu mag de baby/natuur bepalen wanneer het gaat gebeuren. Bij B heb ik toen ook nog 2 weken doorgelopen dus ik ben benieuwd.
Ik heb vannacht super buikpijn gehad, maar het ging weer weg. Wel heb ik weken uren wakker gelegen en ben nu echt gaar. Ik zou morgen stoppen met de weeenremmers, maar heb besloten om het vandaag al te doen. Ik vind het prima zo en vanaf nu mag de baby/natuur bepalen wanneer het gaat gebeuren. Bij B heb ik toen ook nog 2 weken doorgelopen dus ik ben benieuwd.
Wennes- Kletskop
Je bent morgen gewoon 35 weken Wennes! Echt al zo goed!!
Mijn gevoel zegt vanaf het begin eigenlijk al dat je gewoon de 37 weken gaat halen, dus daar ga ik nog even voor duimen!
Mijn gevoel zegt vanaf het begin eigenlijk al dat je gewoon de 37 weken gaat halen, dus daar ga ik nog even voor duimen!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Charlie, wat fijn dat het weer beter met je gaat. Lekker rustig aan doen!
Wennes, spannend dat je nu gestopt bent met de weeënremmers. Ik duim met Lejow mee, dat je de 37 weken haalt!
Puggle, hoe gaat het met jou? Nog steeds niks gebeurd?
Wennes, spannend dat je nu gestopt bent met de weeënremmers. Ik duim met Lejow mee, dat je de 37 weken haalt!
Puggle, hoe gaat het met jou? Nog steeds niks gebeurd?
Jezzie- Ratel
Lejow, dat zou wel heel mooi zijn!
Bij B heb ik nog 2 weken doorgelopen zonder weeenremmers, maar ben toch bang dat ik dat deze keer niet zal halen.
Bij B heb ik nog 2 weken doorgelopen zonder weeenremmers, maar ben toch bang dat ik dat deze keer niet zal halen.
Wennes- Kletskop
Wennes, mijn jongens zijn ook met 35+6 gehaald, en doen het hartstikke goed! Dus hoop dat je het in elk geval een week vol kan houden.
Gast- Gast
Wennes, hopelijk lukt het om zonder de weeenremmers nog een 2-tal weken (of meer) door te lopen!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Wennes, spannend dat je stopt met de weeenremmers! Ben benieuwd!
En inderdaad, je bent alweer bijna 35 weken! Wauwie.
En inderdaad, je bent alweer bijna 35 weken! Wauwie.
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Spannend Wennes.
Fijn Charlie dat het steeds wat beter lijkt te gaan.
Puggle is wel rustig vandaag he?!
Fijn Charlie dat het steeds wat beter lijkt te gaan.
Puggle is wel rustig vandaag he?!
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
Wennes, fijn dat de kleine nog goed zit! En spannend de weeën remmers eraf. Hopelijk red je het nog even.
Ldj, ik ben gewoon al heel de dag aan het reageren op het forum hoor maar lief dat je me in de gaten houd hoe gaat het met jou?
Ldj, ik ben gewoon al heel de dag aan het reageren op het forum hoor maar lief dat je me in de gaten houd hoe gaat het met jou?
Puggle- Ratel
Puggle schreef:Wennes, fijn dat de kleine nog goed zit! En spannend de weeën remmers eraf. Hopelijk red je het nog even.
Oh hahaha, dan zit ik niet op te letten .
Ik vind het gewoon zo spannend voor jullie haha.
Met mij gaat het goed. Volgens mij is mijn buik een groeispeut aan het maken .
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
Leuk LDJ, binnenkort maar weer een buikfoto dan!
Puggle, is jullie meisje dit weekend toch niet gekomen, jammer!
Puggle, is jullie meisje dit weekend toch niet gekomen, jammer!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Pagina 20 van 28 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 24 ... 28
Soortgelijke onderwerpen
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken