Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

+39
Ella
Sylvana
Travelgurly
Printje
kippiee
Marin
Happy
koNijntje
Paper Crown
Limburg85
Jezzie
Ayla
Roodkapje
Papillio
bolus26
Happydobby
Sanne
Earane
Jasmine
L!ND@
Lejow
piene1983
Monnie
Pien
Jazzlyn
Aimee
Wennes
LDJ
Puggle
Snoes
Filoria
Muppetje
Clapperdie
tweeling
CCC
Amber-
PiP
Viva
loesje
43 plaatsers

Pagina 28 van 28 Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28

Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 28 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Snoes ma 16 jul 2012 - 20:41

CCC, het gaat ook echt snel he! Je dochtertje is al ruim een maand!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 28 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Gast di 24 jul 2012 - 4:14

Hello allemaal.

Hoe gaat het?

Ik krijg zaterdag en zondag een bloedplaatjestransfusie en medicijn voor de aanmaak van plaatjes en word dan volgende week ingeleid omdat ons mannetje maar 100 gram gegroeid is in 2 weken en het meisje ook niet bar veel. Ze maken het verder wel goed, maar de artsen vinden dat in de buik blijven weinig zin meer heeft en voor mij is het ook niet draaglijk meer. pale pale pale toch wel eng.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 24 jul 2012 - 4:18

Wat spannend Charlie! Komt helemaal goed. Probeer nu dan nog maar even lekker je rust te pakken en inderdaad alleen maar te chillen deze week smile.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 24 jul 2012 - 4:19

Ik moet bijna elke dag naar het ziekenhuis voor bloedprikken, ctg en infuzen, maar daarnaast zal ik inderdaad zéér veel chillen en nog eventjes genieten van mijn zwangere buik en me proberen niet al te gek te maken. WHAA!

Gast
Gast

Bericht  Paper Crown di 24 jul 2012 - 4:20

Charlie, Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 28 699888Misschien komen de babies wel op 6 augustus! Mooie dag, al zeg ik het zelf! OMG jij krijgt gewoon 2 kindjes!! 2!!!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Gast di 24 jul 2012 - 4:22

Ja het dringt nu weer even tot me door! Ze komen hoe dan ook volgende week....het laatste weekend dat mijn man en ik met z'n tweeën hebben....zo gek!

Gast
Gast

Bericht  Paper Crown di 24 jul 2012 - 4:28

Charlie schreef:Ja het dringt nu weer even tot me door! Ze komen hoe dan ook volgende week....het laatste weekend dat mijn man en ik met z'n tweeën hebben....zo gek!
Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 28 281626781 Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 28 281626781 Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 28 281626781 Ik ben super benieuwd! Bijzonder he?
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  SoGood di 24 jul 2012 - 4:29

Charlie, wat spannend! Veel succes. Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 28 561177
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gast di 24 jul 2012 - 4:32

Dankjullie! Ik vertel het trouwens alleen hier, verder weet NIEMAND het alleen onze ouders.

Gast
Gast

Bericht  LDJ di 24 jul 2012 - 4:32

Spannend Charlie.
Het lijkt me best een raar idee dat je nu gewoon weet dat je jullie kindjes
volgende week in jullie armen zullen hebben.
Succes de laatste week en geniet er toch ook nog maar van ook al is het zwaar.
Straks dan mis je het misschien wel, dat getrappel in je buik ed?!
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Bericht  Puggle di 24 jul 2012 - 4:46

Oh wat spannend Charlie! Gaat helemaal goed komen hoor. Idd maar lekker proberen uit te rusten nu en nog even genieten samen met je man!
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Bericht  Muppetje di 24 jul 2012 - 4:51

Charlie, spannend meis!!

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Jezzie di 24 jul 2012 - 6:11

Spannend Charlie!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Amber- di 24 jul 2012 - 8:12

Wat spannend charlie! Raar idee om te weten dat ze er volgende week zijn!

Hoe is het met de rest?
Hier alles goed, het gaat zo hard. Voel me nog wel goed, wel erg moe!
Ik moet nog 1,5 dag werken en dan begint mijn verlof, echt fijn!!!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135

Bericht  koNijntje di 24 jul 2012 - 8:13

amber, ik vroeg me af hoe het nu met je stuitje gaat..
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Bericht  Amber- di 24 jul 2012 - 8:17

koNijntje schreef:amber, ik vroeg me af hoe het nu met je stuitje gaat..

Wat lief dat je er naar vraagt. Een heel stuk beter gelukkig. Ik kan weer normaal zitten, op mijn rug liggen etc. Wel merk ik als ik te lang in een bepaalde houding zit, bv iets achterover hangend op de bank dat dat nog niet te lang lukt. Dan voel ik nog wat een zeurende pijn. Maar al met al een heel stuk beter dus!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Kruidkoek ma 6 aug 2012 - 20:52

Wat een stilte hier!

Hoe gaat het met jullie? Ik ben gister met vriend voor 2e keer bij de verloskundige geweest.

Deze keer alleen hartje geluisterd en bloeddruk gemeten maar alles is goed. Verloskundige zei wel dat het een druk kindje was, ze moest hem/haar steeds zoeken om hartje te luisteren omdat hij/zij niet stil bleef liggen Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 28 561177

Hebben jullie een 20 weken echo gedaan, waarom wel/niet?

Kruidkoek
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 534
Registratiedatum : 05-08-11

Bericht  Amber- ma 6 aug 2012 - 21:04

Hallo,
Inderdaad erg rustig hier. Heb vanmorgen controle gehad en alles weer prima. Kleine ligt gedeeltelijk ingedaald maar nog niet volledig.
Voel me verder goed, alleen redelijk wat harde buiken. Maar doe rustig aan en geniet lekker van mijn verlof.
Wij hebben wel de 20 weken echo gedaan, het is een uitgebreide medische echo en wou het weten als iets niet met de kleine uk in orde is.
Voel je je verder goed?
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Kruidkoek ma 6 aug 2012 - 21:11

Fijn dat bij jou en de baby ook alles goed is.

Wij hebben met 12 weken de prenatale screening gedaan omdat het zoontje van mijn zus een chromosoonafwijking heeft. Gelukkig zijn zijn de uitslagen bij ons helemaal goed, verloskundige zei dat het niet beter kon dus dat is erg fijn. We gaan denk ik toch wel de 20 weken echo doen, inderdaad voor het medische stukje maar ook om nog een keer naar de baby te kijken!

Ik voel me de hele zwangerschap eigenlijk goed, op vermoeidheid na eigenlijk geen kwaaltje. Alleen nu heb ik sinds zondag een zeurende hoofdpijn, hoop dat dat snel weg trekt. Bloeddruk was goed dus daar kan het niet aan liggen.

Kruidkoek
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 534
Registratiedatum : 05-08-11

Bericht  Muppetje ma 6 aug 2012 - 21:53

Goede morgen! Hier ook vanmorgen naar de verloskundige geweest, alles goed. De kleine ligt alleen nog heel hoog, daarom krijg ik alleen maar meer last van maagzuur, terwijl ik dat al zoveel last van had Sad hij ligt wel met z'n hoofdje naar beneden dus dat is fijn. Hij wordt gemiddeld geschat, geen idee hoe groot ie dan zal zijn en welke maat kleertjes ik dan mee moet nemen naar het ziekenhuis, haha.

Wij hebben wel de twintig weken echo gedaan, zelfde reden als Amber, maar geen combinatietest

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  slaatje zo 19 aug 2012 - 19:45

Ik moest even zoeken, maar heb m gevonden!

Ik mag me hier ook melden sinds gster. We hebben woensdag weer controle bij de vk, dan mogen we het hartje weer horen. En 18 september hebben wij de prechtecho.
Hoe gaa het verder met iedereen?
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Snoes zo 19 aug 2012 - 22:01

Dit topic is een beetje uitgestorven lijkt wel smile.
Maar met mij gaat alles best goed hoor! Met jou Slaatje? Niet teveel klachten gehad? 12 weken alweer, gaat snel!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Dikkie Dik ma 20 aug 2012 - 7:23

Nou behoorlijk uitgestorven!
Hier gaat alles goed. Vandaag vertelde een vriendinnetje van mij dat ze ook in verwachting is. Nog wel erg pril, maar ik vond het zo leuk dat ze het me ging vertellen. We zien elkaar niet zo heel vaak, maar toch gezellig dat samen zwanger zijn.
Mijn moeder had ook nog een kleine verrassing. Wij krijgen een 3d echo in het ziekenhuis. Ze werkt als verpleegkundige op de verloskundeafdeling en heeft dit kosteloos voor ons geregeld. De desbetreffende arts vond het heel leuk om te doen dus met 28 weken krijgen wij een echo. Zelf hadden we het niet gedaan, omdat we het nogal veel geld vinden.

Verder voel ik me wel goed. Mijn buikje begint volgens manlief een beetje te komen. Jeeej, daarnaast heb ik het idee dat ik heel af en toe de baby denk te voelen. Althans dat denk ik, haha heb geen vergelijkingsmateriaal.

Wanneer gaan jullie beginnen met de baby uitzet en kamer??
Dikkie Dik
Dikkie Dik
Prater
Prater

Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10

Bericht  Snoes ma 20 aug 2012 - 18:03

Dikkie Dik, leuk dat je samen met je vriendin zwanger bent! En lief van je moeder dat ze een 3d-echo geregeld heeft voor jullie!

Wij hadden met 22 weken de meubeltjes in huis. Dit weekend gaan we beginnen schilderen, dus dan ben ik ruim 25 weken. Baby-uitzet doen we stap voor stap, niet alles in één keer. Daar zijn we ook al een hele poos terug mee begonnen.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 28 van 28 Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: