Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

+39
Ella
Sylvana
Travelgurly
Printje
kippiee
Marin
Happy
koNijntje
Paper Crown
Limburg85
Jezzie
Ayla
Roodkapje
Papillio
bolus26
Happydobby
Sanne
Earane
Jasmine
L!ND@
Lejow
piene1983
Monnie
Pien
Jazzlyn
Aimee
Wennes
LDJ
Puggle
Snoes
Filoria
Muppetje
Clapperdie
tweeling
CCC
Amber-
PiP
Viva
loesje
43 plaatsers

Pagina 24 van 28 Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28  Volgende

Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 24 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Snoes ma 2 jul 2012 - 4:54

Amber, fijn dat de groeiecho goed was en dat hij volgens schema loopt!

Jezzie, hoe was je echo?

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 24 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Limburg85 ma 2 jul 2012 - 6:20

Meiden mag ik hier ook proberen mee te schrijven? Hoop dat het me lukt en dat ik de energie er voor op kan brengen.

Wennes wat fijn dat het eindelijk iets beter met je gaat! Als het beter blijft gaan, mag je dan door blijven lopen tot dat het van zelf begint?

Amber wat fijn dat de groeiecho goed was! 1500 gram, klinkt zo klein.

Jezzie hoe was het bij de vk? Ligt de uk in een stuit?
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896

Bericht  Wennes ma 2 jul 2012 - 7:27

Amber, fijn dat de echo goed was en jullie ukkie goed groeit.

Limburg, ja hoor ik mag de rest van de zwangerschap gewoon doorgaan zoals ieder ander.

Jezzie, hoe was het bij de vk?

Hier vanmiddag lekker buiten gezeten en een zwembadje voor onze zoon op gezet. Hij vond het geweldig!
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455

Bericht  Amber- ma 2 jul 2012 - 8:22

@ limburg, welkom! Ja klinkt nog klein he, maar is precies volgens de termijn. Wel bizar dat het in 10 weken nog meer dan verdubbeld qua gewicht.

@ wennes, leuk het badje. Was je buik vanmiddag weer wat rustiger?

Hoe is het met de rest?
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135

Bericht  Wennes ma 2 jul 2012 - 8:26

Ja mijn buik was vanmiddag weer rustig. Mijn schoonmoeder was er om te helpen en dat merk ik dus gelijk.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Bericht  Snoes ma 2 jul 2012 - 9:18

Limburg, leuk dat je ook komt meeschrijven! :cheering:

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Jezzie ma 2 jul 2012 - 22:00

Amber, fijn dat de echo goed was. Je baby ligt idd mooi op schema. Die van mij was al 1700gr bij de 30 weken echo! Gek he, dat dat nog zo veel meer wordt in die laatste 10 weken.

Wennes, Fijn dat je schoonmoeder er gistermiddag was en dat je dan meteen verschil merkt aan je buik.

Limburg, gezellig dat je mee komt schrijven.

Gisteren bij de vk geweest, alles gaat goed. Baby ligt netjes met het hoofd beneden nu!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Gast ma 2 jul 2012 - 22:20

Hello hoe is het met jullie allemaal?

Ik heb al lang niets meer gepost zie ik. Maar met mij gaat het wat beter. Ik merk echt dat ik aansterk door die ijzertabletten, kom weer het huis uit enzo en als ik slaap veel minder pijn aan gewrichten. Wel ben ik onderhand echt een fles water. Heb enorme voeten en benen, mijn handen doen erg pijn en mijn gezicht is gezwollen als ik opsta, en dan vooral die zijde waarop ik geslapen heb hahaha. Charmant :shock: . Als de voorspelling van de gyn uitkomt, zou ik volgende week moeten bevallen, maar ik hoop nu ik me wat beter voel dat het toch nog wat langer duurt.

Ik dacht trouwens dat mijn buik niet groter meer kĂłn worden maar die maakt weer een flinke spurt. Het is gewoon soms eng, die strakke, glimmende buik hahaha.

Gast
Gast

Bericht  Marin ma 2 jul 2012 - 22:23

Wow Charlie echt spannend. Wel heel fijn dat je je wat beter voelt. Ik hoop dat je nog even de kans krijgt flink aan te sterken voor de bevalling. Gaat snel zeg, laatste loodjes!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Snoes ma 2 jul 2012 - 22:27

Jezzie, wat fijn dat alles goed was bij de VK.

Charlie, wat goed om te lezen dat het zo goed met je gaat en dat je voelt dat de ijzertabletten echt goed hun werk doen. Je bent alweer 33 weken! Heb je geen foto van je buik nu? Very Happy

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 2 jul 2012 - 22:28

Marin schreef:Wow Charlie echt spannend. Wel heel fijn dat je je wat beter voelt. Ik hoop dat je nog even de kans krijgt flink aan te sterken voor de bevalling. Gaat snel zeg, laatste loodjes!

Ja het is echt een gek gevoel, alsof dit allemaal niet over mij gaat. Kan me gewoon niet echt voorstellen dat ik straks moet gaan bevallen en daarna twee baby's in de bedjes liggen die al weken kant en klaar staan. Ook als er bezoek voor mij komt, vind ik het zo gek voor te stellen dat al die gesprekken over mij gaan.

Gast
Gast

Bericht  kippiee ma 2 jul 2012 - 23:24

Lees hier altijd stiekem beetje mee :shock: maar hoe gaat het met CKC dan..?
Zie geen berichtjes van haar?
kippiee
kippiee
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 410
Punten : 575
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  Snoes ma 2 jul 2012 - 23:26

Kippiee, zij heeft hier nog niet meegepost volgens mij. Maar voor zover ik haar andere berichtjes hier op het forum lees, gaat het nu goed met haar!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  kippiee ma 2 jul 2012 - 23:34

Snoes schreef:Kippiee, zij heeft hier nog niet meegepost volgens mij. Maar voor zover ik haar andere berichtjes hier op het forum lees, gaat het nu goed met haar!

Oh ok!!! Nou gelukkig maar Wink

kippiee
kippiee
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 410
Punten : 575
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  Limburg85 di 3 jul 2012 - 6:39

Hier vandaag weer erg last van m’n buik, ontzettend veel en pijnlijke krampen in m’n baarmoeder en boven in m’n buik, ook was die weer erg gespannen :-( vanavond maar rustig aan doen.

Amber ja je denkt toch je heb het grootste gedeelte van je zwangerschap achter de rug maar pas op het laatst gaan ze echt groeien, was het de laatste weken niet 100 tot 150 gram?

Jezzie fijn dat alles goed was en dat de baby keurig ligt, nu gauw indalen zodat die vast ligt.

Charlie wat fijn dat je je iets beter voelt door de ijzertabletten. Verwacht de gynaecoloog dat het van zelf begint of inleiding/keizersnede?
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Bericht  Amber- di 3 jul 2012 - 6:43

@ jezzie, fijn dat de kleine goed ligt, hopelijk blijft het zo smile

@ charlie, super zeg dat je je beter voelt!

@ limburg, ja inderdaad volgens mij rond de 150 gram per week, echt veel haha.
Vervelend van je buik. Doe maar rustig aan!

@ wennes, hoe is het vandaag met jou?
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135

Bericht  Snoes di 3 jul 2012 - 7:18

Limburg, vervelend dat je zoveel last hebt van je buik, ik had dat afgelopen zaterdag. Toen gingen we 's avonds nog even uit, maar ik trok het echt niet meer, had ook zoveel last van krampen en steken ofzo in mijn buik. Hopelijk trekt het snel weer weg.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Limburg85 di 3 jul 2012 - 7:20

Snoes heb je er lang last van gehad? Ik heb veel last van gespannen buiken, hoop zo dat ik dit niet over gaat in harde buiken zoals bij de vorige zwangerschap.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Bericht  Snoes di 3 jul 2012 - 7:26

Nee, ik heb er niet zoveel last van gehad. Vrijdag op mijn werk had ik het ook, heb toen rustig aan gedaan en 's avonds ging het wel weer. Maar zaterdagavond had ik er echt heel veel last van. Nu is het weer over, maar ik denk dat het (bij mij) gewoon iets van bandenpijn ofzo is.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Wennes di 3 jul 2012 - 8:49

Charlie, fijn dat de ijzertabletten aanslaan en je je beter gaat voelen. En je gaat goed meis, nog even en dan ben je 33 weken!
Heb je ook een buikfoto?

Limburg en snoes, doen jullie wel rustig aan meiden? Je lichaam geeft dingen niet voor niks aan.

Nu ik langzaamaan weer wat dingen begin te doen merk ik echt dat ik geen conditie meer heb. En ik merk dat ik tegen het einde aan begin te lopen: snel moe, slecht slapen, af en toe geen houding kunnen vinden die lekker zit of ligt. Daarbij vind ik het ook wel erg spannend dat dit de laatste dagen met alleen B als zoon zijn. Nog even en dan veranderd ons leven compleet!
Morgen op controle bij de gyn. Als alles goed gaat mag ik vanaf maandag weer naar de vk.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Bericht  Snoes di 3 jul 2012 - 17:38

Wennes, ik doe zeker rustig aan. Eigenlijk had ik zaterdag een hele rustige dag, en toch had ik er 's avonds zoveel last van.

Succes bij de controle! Hopelijk ziet alles er goed uit en mag je daarna gewoon weer bij de vk.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Limburg85 di 3 jul 2012 - 20:55

Vandaag lekker vrij en helemaal niks op de planning, heerlijk tenminste hoop dat ik dat vanmiddag ook nog vind want meestal ga ik me vervelen (of R. word zeurderig). Vandaag helaas nog steeds last van een zeurende/pijnlijke buik :-( en nog maar 3 weken en dan weten we het geslacht van de uk, hoezo ik ben ongeduldig ;-).

Snoes fijn dat je er verder geen last van heb gehad.

Wennes op zich doe ik het al best rustig aan maar met de kleine in huis en werken kan het helaas niet rustiger :-( maar ja als het erger word zal het toch moeten.

Succes vandaag bij de gynaecoloog! Klinkt als de bekende laste klachten.

Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 3 jul 2012 - 22:15

Hi meiden,

We zijn net teruggekomen van een heerlijke vakantie in Portugal. En nu mag ik me 'officieel' ook hier melden. Ik zal straks even rustig alles bijlezen.

Liefs

Gast
Gast

Bericht  Snoes di 3 jul 2012 - 22:41

Limburg, nog 3 weken, lang hoor haha. Ik was blij dat ik het met krap 17w wist, ik was ook zoooo benieuwd.

Jetje, heb je een deugddoende vakantie gehad? Lekker genoten?

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Limburg85 di 3 jul 2012 - 23:36

Jetje fijne vakantie gehad? En hoe gaat het met de zwangerschap?

Snoes voor mij als nieuwsgierige is het ook heel erg lang wachten! Spijt dat we geen geslachtsbepaling hebben/gaan doen, mijn man vind dat niet nodig (tja als je niet nieuwsgierig bent kost het je ook geen moeite om te wachten zucht mannen haha). Had jij een voorgevoel?
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 24 van 28 Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: