Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
+39
Ella
Sylvana
Travelgurly
Printje
kippiee
Marin
Happy
koNijntje
Paper Crown
Limburg85
Jezzie
Ayla
Roodkapje
Papillio
bolus26
Happydobby
Sanne
Earane
Jasmine
L!ND@
Lejow
piene1983
Monnie
Pien
Jazzlyn
Aimee
Wennes
LDJ
Puggle
Snoes
Filoria
Muppetje
Clapperdie
tweeling
CCC
Amber-
PiP
Viva
loesje
43 plaatsers
Pagina 19 van 28
Pagina 19 van 28 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 23 ... 28
Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
goed dat je gebeld hebt wennes!
ik hoop dat het mee valt en je snel weer thuis bent!
ik hoop dat het mee valt en je snel weer thuis bent!
koNijntje- Prater
- Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11
Zo ik ben net weer thuis.
In het ziekenhuis moest ik bloedprikken, urine inleveren en werd ik aan de ctg gelegd. Op de ctg waren dipjes in de hartslag van de kleine te zien. Gelukkig trok dit bij nadat ik op mijn linkerzij ging liggen.
Mijn bloedwaardes waren binnen de normen, maar omdat ik nog niet eerder geprikt had hebben ze geen vergelijkingsmateriaal. Mijn bloeddruk is al wel hoger, ondanks de weeenremmer wat eigenlijk een bloeddrukverlager is. Dit moet ik wel goed in de gaten houden of deze niet nog hoger gaat worden. Ik moet mezelf wel goed in de gaten houden ivm zwangerschapsvergiftiging omdat mijn bloeddruk al omhoog gaat.
Ik had gelukkig geen eiwitten in mijn urine, maar wel bacteriën dus een blaasontsteking. Omdat ik er niet zo heel veel last van heb (tja tig keer plassen op een dag doe ik de hele zwangerschap al en niet uit kunnen plassen ook) kreeg ik er nu nog niks voor. Wel moest ik nogmaals urine inleveren wat op kweek gezet wordt. Dinsdag had ik al een afspraak staan en dan kijken ze alles nog een keer na en krijg ik de uitslag van de kweek.
In het ziekenhuis moest ik bloedprikken, urine inleveren en werd ik aan de ctg gelegd. Op de ctg waren dipjes in de hartslag van de kleine te zien. Gelukkig trok dit bij nadat ik op mijn linkerzij ging liggen.
Mijn bloedwaardes waren binnen de normen, maar omdat ik nog niet eerder geprikt had hebben ze geen vergelijkingsmateriaal. Mijn bloeddruk is al wel hoger, ondanks de weeenremmer wat eigenlijk een bloeddrukverlager is. Dit moet ik wel goed in de gaten houden of deze niet nog hoger gaat worden. Ik moet mezelf wel goed in de gaten houden ivm zwangerschapsvergiftiging omdat mijn bloeddruk al omhoog gaat.
Ik had gelukkig geen eiwitten in mijn urine, maar wel bacteriën dus een blaasontsteking. Omdat ik er niet zo heel veel last van heb (tja tig keer plassen op een dag doe ik de hele zwangerschap al en niet uit kunnen plassen ook) kreeg ik er nu nog niks voor. Wel moest ik nogmaals urine inleveren wat op kweek gezet wordt. Dinsdag had ik al een afspraak staan en dan kijken ze alles nog een keer na en krijg ik de uitslag van de kweek.
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10
Hoi iedereen,
Ik dacht, laat ik hier eens kijken, zag dat er in het zomer 2012 topic minder werd gekletst en dat (bijna) iedereen hier zit! . Dus bij deze! Ik zal als ik binnenkort wat meer tijd/puf heb proberen wat dingen terug te lezen en te reageren.. Ik heb vandaag mijn laatste werkdagje gehad en ga nu van mijn welverdiende verlof genieten! Dus allicht dat ik meer tijd heb om hier mee te lezen/schrijven! Tot gauw hoop ik!
Groetjes!
Ik dacht, laat ik hier eens kijken, zag dat er in het zomer 2012 topic minder werd gekletst en dat (bijna) iedereen hier zit! . Dus bij deze! Ik zal als ik binnenkort wat meer tijd/puf heb proberen wat dingen terug te lezen en te reageren.. Ik heb vandaag mijn laatste werkdagje gehad en ga nu van mijn welverdiende verlof genieten! Dus allicht dat ik meer tijd heb om hier mee te lezen/schrijven! Tot gauw hoop ik!
Groetjes!
Gast- Gast
Nera, fijn dat je verlof in is gegaan, geniet ervan!
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Fijn dat je weer thuis bent wennes!
Nera, lekker verlof
Nera, lekker verlof
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Wennes, fijn dat het mee viel en je weer thuis bent.
Nera, geniet van je verlof!
Puggle, spannend hoor, hopelijk je meisje niet te lang op zich wachten en hoef je niet ingeleid te worden.
Wij hebben vandaag de kinderwagen opgehaald. En gisteren via marktplaats een box gekocht. Op wat kleine dingen na, hebben we alle belangrijkste dingen nu in huis. Dat is wel een fijn idee. Dit weekend op zoek naar een gedichtje voor op het kaartje.
Nera, geniet van je verlof!
Puggle, spannend hoor, hopelijk je meisje niet te lang op zich wachten en hoef je niet ingeleid te worden.
Wij hebben vandaag de kinderwagen opgehaald. En gisteren via marktplaats een box gekocht. Op wat kleine dingen na, hebben we alle belangrijkste dingen nu in huis. Dat is wel een fijn idee. Dit weekend op zoek naar een gedichtje voor op het kaartje.
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Ik hoop het ook jezzie! Ja ik hoef ook niet ingeleid te worden, het mag als ik het wil. Maar ja liever gewoon op de natuurlijke manier
Wat leuk de kinderwagen! Wat is het geworden?
Wat leuk de kinderwagen! Wat is het geworden?
Puggle- Ratel
Puggle, hopelijk beval je dit weekend meid!
Wennes, fijn dat je weer thuis bent!!
Wennes, fijn dat je weer thuis bent!!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Dat snap ik puggle! Hopelijk gebeurd er snel wat!
We hebben de maxicosi mura 3.
We hebben de maxicosi mura 3.
Jezzie- Ratel
Snoes, thx! Hoe is het met jou? Ik las iets over een echo binnekort?
Jezzie, leuke wagen is dat
Jezzie, leuke wagen is dat
Puggle- Ratel
Ja, ben er ook heel blij mee! Hij staat nu mooi op de babykamer te wachten op de baby!
Jezzie- Ratel
@ jezzie, leuk de maxi cosi mura 3!! Wij hebben de mura 4.
@ wennes, fijn dat je weer naar huis mocht. Hoe is het nu?
@ puggle, hoe is het bij jou? Ik hoop dat je meisje snel komt!
@ all, hier gaat het met mijn staartbotje steeds beter, gelukkig. Gisteren hadden mijn man en ik hier in het ziekenhuis een informatieavond. Info over bevallen, hoe herken je het, wanneer moet je bellen etc.. ook was er nog een kraamverzorgende die informatie gaf.
Ook gingen we de 2 kraamkamers van het ziekenhuis in oldenzaal bekijken. Deze 2 kamers zijn alleen van de verloskundigen en je kunt er dus niet medisch bevallen en ook geen pijnstilling krijgen. Mocht je dat willen dan moet je naar het ziekenhuis van hengelo of enschede.
Zoals ik er nu over denk wil ik graag in het ziekenhuis van oldenzaal bevallen.
Over een half uur komen ze voor de intake van de kraamzorg, ben benieuwd!
@ wennes, fijn dat je weer naar huis mocht. Hoe is het nu?
@ puggle, hoe is het bij jou? Ik hoop dat je meisje snel komt!
@ all, hier gaat het met mijn staartbotje steeds beter, gelukkig. Gisteren hadden mijn man en ik hier in het ziekenhuis een informatieavond. Info over bevallen, hoe herken je het, wanneer moet je bellen etc.. ook was er nog een kraamverzorgende die informatie gaf.
Ook gingen we de 2 kraamkamers van het ziekenhuis in oldenzaal bekijken. Deze 2 kamers zijn alleen van de verloskundigen en je kunt er dus niet medisch bevallen en ook geen pijnstilling krijgen. Mocht je dat willen dan moet je naar het ziekenhuis van hengelo of enschede.
Zoals ik er nu over denk wil ik graag in het ziekenhuis van oldenzaal bevallen.
Over een half uur komen ze voor de intake van de kraamzorg, ben benieuwd!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Puggle, ja klopt! Maandagavond hebben we weer een echo.
Amber, fijn om te lezen dat het weer beter gaat. Wij gaan in september ook een infoavond volgen over bevallen etc, lijkt me inderdaad wel interessant.
Amber, fijn om te lezen dat het weer beter gaat. Wij gaan in september ook een infoavond volgen over bevallen etc, lijkt me inderdaad wel interessant.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Nera: Wat fijn je verlof.
Amber: Hoe is de intake gegaan? Fijn dat het beter gaat met je stuit.
Dat lijkt me wel fijn, zo kun je zelf een beetje beslissen in welk ziekenhuis je je op je gemak voelt?
Jezzie: Leuk zo'n kinderwagen. Wij hebben hem ook al, ook via mp. Hij staat nu nog bij ons op de kamer. Telkens moet ik er even mee rijden hahaha. Dan zit ik me al helemaal voor te stellen hoe het zal zijn als hopelijk straks ons kindje erin ligt .
Puggle: Bij jou blijft het ook wel spannend zeg!
Amber: Hoe is de intake gegaan? Fijn dat het beter gaat met je stuit.
Dat lijkt me wel fijn, zo kun je zelf een beetje beslissen in welk ziekenhuis je je op je gemak voelt?
Jezzie: Leuk zo'n kinderwagen. Wij hebben hem ook al, ook via mp. Hij staat nu nog bij ons op de kamer. Telkens moet ik er even mee rijden hahaha. Dan zit ik me al helemaal voor te stellen hoe het zal zijn als hopelijk straks ons kindje erin ligt .
Puggle: Bij jou blijft het ook wel spannend zeg!
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
Spannend snoes!
Amber, hier gaat het wel hoor. Zijn gangetje wat fijn dat het beter gaat nu! Zo'n infoavond heb ik ook gedaan, is toch fijn hè dat je al een beetje op de hoogte bent voor straks. Gaat ook alweer opschieten bij je, bijna 30 weken zie ik
Ldj, leuk dat je de wagen al hebt! Gek idee hè dat er straks een kindje in ligt, dat vind ik ook met de box.
Amber, hier gaat het wel hoor. Zijn gangetje wat fijn dat het beter gaat nu! Zo'n infoavond heb ik ook gedaan, is toch fijn hè dat je al een beetje op de hoogte bent voor straks. Gaat ook alweer opschieten bij je, bijna 30 weken zie ik
Ldj, leuk dat je de wagen al hebt! Gek idee hè dat er straks een kindje in ligt, dat vind ik ook met de box.
Puggle- Ratel
Amber, Fijn dat het beter met je gaat! Wat goed dat jullie naar een informatieavond zijn geweest. Zoiets wil ik eigenlijk ook nog. Want ik wil ook graag in het ziekenhuis bevallen.
Hoe was de intake met de kraamzorg?
LDJ, ja leuk idee is dat he, dat er straks een kindje in ligt. Wij hadden het autostoeltje eerst beneden op de stoel staan. Mijn vriend zei toen steeds, 'wanneer stop je er nou een kindje in?' haha!
Ik heb me net ingeschreven voor een borstvoedingsbijeenkomst en heb ook een boek besteld.
Ga nu de badkamer even schoonmaken en vanmiddag moet ik werken. Daarna lekker weekend!
Hoe was de intake met de kraamzorg?
LDJ, ja leuk idee is dat he, dat er straks een kindje in ligt. Wij hadden het autostoeltje eerst beneden op de stoel staan. Mijn vriend zei toen steeds, 'wanneer stop je er nou een kindje in?' haha!
Ik heb me net ingeschreven voor een borstvoedingsbijeenkomst en heb ook een boek besteld.
Ga nu de badkamer even schoonmaken en vanmiddag moet ik werken. Daarna lekker weekend!
Jezzie- Ratel
Puggle schreef:Clapperdie schreef:Hoe gaat het met Puggle? Zij had vandaag weer een controlaafspraak toch?
Wennes: Sterkte! Zit je ook niet mee allemaal!
Wat lief dat je naar me vraagt idd controle gehad, was allemaal goed! Ik ben dinsdag 40 weken en moet maandag terug. Als ze er dan nog niet is kan ik ingeleid worden met 40 weken als ik wil. Ze wilde nu ook al bellen ervoor, maar het lijkt me niks dus hopelijk komt ze voor maandag mijn man roept al 2 weken dat ze vandaag komt, maar dan moet ze opschieten
Met jou en de kleine alles goed?
Wennes, hè bah wat rot weer zeg! Veel sterkte ben benieuwd hoe het nu is.
Oh wat spannend! Knap dat je nee hebt gezegd! Ik had denk ik heel snel ja gezegd ! Helaas is ze gister niet meer gekomen maar wie weet dit weekend?!
Hier gaat het goed. T. heeft vandaag een echo van zijn heupjes gehad en alles was goed! Verder is hij zoooo lief Hij lacht echt de hele dag en huilt gewoon bijna nooit. Slaapt ook lekker en zonder mopperen ofzo. Geniet echt zo intens van ons kleintje!
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Clapperdie schreef:Puggle schreef:Clapperdie schreef:Hoe gaat het met Puggle? Zij had vandaag weer een controlaafspraak toch?
Wennes: Sterkte! Zit je ook niet mee allemaal!
Wat lief dat je naar me vraagt idd controle gehad, was allemaal goed! Ik ben dinsdag 40 weken en moet maandag terug. Als ze er dan nog niet is kan ik ingeleid worden met 40 weken als ik wil. Ze wilde nu ook al bellen ervoor, maar het lijkt me niks dus hopelijk komt ze voor maandag mijn man roept al 2 weken dat ze vandaag komt, maar dan moet ze opschieten
Met jou en de kleine alles goed?
Wennes, hè bah wat rot weer zeg! Veel sterkte ben benieuwd hoe het nu is.
Oh wat spannend! Knap dat je nee hebt gezegd! Ik had denk ik heel snel ja gezegd
! Helaas is ze gister niet meer gekomen maar wie weet dit weekend?!
Hier gaat het goed. T. heeft vandaag een echo van zijn heupjes gehad en alles was goed! Verder is hij zoooo lief Hij lacht echt de hele dag en huilt gewoon bijna nooit.
Slaapt ook lekker en zonder mopperen ofzo. Geniet echt zo intens van ons kleintje!
Ja had je ja gezegt? Ja het lijkt me gewoon niks en een beetje akelig ook. Plus dat het vaak heftiger is als natuurlijk. Maar idd ik heb heel het weekend nog
Wat super dat je kleine man het zo goed doet! Ik kan me voorstellen hoe je geniet. Ik heb daar ook echt zin in
Puggle- Ratel
Mooi weekend om te bevallen Puggle
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Als het de eerste keer goed was gegaan was ik nu waarschijnlijk net bevallen of bijna zo ver, toch raar. Al denk ik er eigenlijk bijna nooit meer aan,.....
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Puggle schreef:Clapperdie schreef:Puggle schreef:Clapperdie schreef:!
Ja had je ja gezegt? Ja het lijkt me gewoon niks en een beetje akelig ook. Plus dat het vaak heftiger is als natuurlijk. Maar idd ik heb heel het weekend nog
Wat super dat je kleine man het zo goed doet! Ik kan me voorstellen hoe je geniet. Ik heb daar ook echt zin in
Ligt er wel een beetje aan wat voor een inleiding ze doen.
Als jij al wat ontsluiting hebt, dan kunnen ze bijvoorbeeld je vliezen breken en evt. weeenopwekkers geven.
Is alles nog potdicht krijg je een gel/veters, dat lijkt me inderdaad ook niet zo fijn.
Ik wordt ook ingeleid met 40 weken mits ik inleidbaar ben, dus ontsluiting heb. Bij een 2e is deze kans alleen groter dan bij een 1e kind.
De vk mocht ook al met 39 weken kijken van de gyn en als ik dan voldoende ontsluiting had mocht ik ook vast bellen voor een afspraak in de loop van die week.
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
hallo meiden,
De intake van de kraamzorg was eigenlijk heel interessant. Ik dacht van te voren dat het niet veel voor zou stellen, maar ze is ruim een uur binnen geweest en hebben echt veel informatie gekregen. Dus echt heel fijn!
@ puggle, ja inderdaad nog maar een weekje en dan alweer 30 weken, het gaat echt snel!
Als ik bij jou die 39w3 zie staan, denk ik ook de hele tijd van wow wat is dat snel gegaan bij jou!
@ Muppetje, raar idee he? Ik denk ook nog weleens terug. Als het bij ons de eerste keer goed was gegaan was ons kindje al weer bijna 9 maanden oud geweest. Maar wat jij ook zegt eigenlijk denk ik er bijna nooit meer aan.
De intake van de kraamzorg was eigenlijk heel interessant. Ik dacht van te voren dat het niet veel voor zou stellen, maar ze is ruim een uur binnen geweest en hebben echt veel informatie gekregen. Dus echt heel fijn!
@ puggle, ja inderdaad nog maar een weekje en dan alweer 30 weken, het gaat echt snel!
Als ik bij jou die 39w3 zie staan, denk ik ook de hele tijd van wow wat is dat snel gegaan bij jou!
@ Muppetje, raar idee he? Ik denk ook nog weleens terug. Als het bij ons de eerste keer goed was gegaan was ons kindje al weer bijna 9 maanden oud geweest. Maar wat jij ook zegt eigenlijk denk ik er bijna nooit meer aan.
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Dat is vast ook wel zo pip, maar toch ik hoop heel hard dat ze voor dinsdag komt.
Amber, Fijn dat je veel info kreeg van de kraamzorg. Hier stelde het niet zoveel voor. Ze vond het erg interessant om te kletsen. Toen ging ze me bed nog opmeten voor de klossen en uiteindelijk was niemand dus op de hoogte en zijn we zelf nog achter die klossen aan moeten gaan
Idd een gek idee wat je zegt over de eerste miskraam, gelukkig denk je er niet veel meer aan.
Muppet, ja dit is er wel een mooi weekend voor hè
Amber, Fijn dat je veel info kreeg van de kraamzorg. Hier stelde het niet zoveel voor. Ze vond het erg interessant om te kletsen. Toen ging ze me bed nog opmeten voor de klossen en uiteindelijk was niemand dus op de hoogte en zijn we zelf nog achter die klossen aan moeten gaan
Idd een gek idee wat je zegt over de eerste miskraam, gelukkig denk je er niet veel meer aan.
Muppet, ja dit is er wel een mooi weekend voor hè
Puggle- Ratel
Ik post niet veel meer aangezien onze kleine man al mijn tijd opslokt maar spiek nog steeds mee hier! Wou even reageren op Puggle, ik kijk echt super goed terug op mijn inleiding met veter, laat het over je heenkomen en het komt vast goed. Maar ik hoop ook dat jullie zich dit weekend meld! Spannend hoor ben heel benieuwd
Happy- Prater
- Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10
Heey meiden,
Hoe is het hier met iedereen? Heb amper tijd gehad deze week om op het forum te komen, veel leuke dingen gedaan en gewoon even druk met alles rondom N. plannen. Heb van de week even heerlijk geshopt met N. vond het wel even spannend, zo de stad in met haar... Wat als ze nou compleet overstuur raakt bijv? Had al wat gekolft zodat ik wel wat mee had, vind openbaar voeden nog niet zo helaas... Weet niet of ik daar ooit aan kan wennen... En uiteraard de nodige kraamvisite gehad. Moet eerlijk bekennen dat ik het wel een beetje gezien en gehad heb met visite, allemaal leuk hoor dat mensen langs willen komen maar sommige mensen blijven echt uren plakken... Zat hier van de week nog met collega's om 12 uur... Moet toch even leren dat ik dan gewoon mensen wegstuur, maar dat zit helemaal niet in me eigenlijk...
Vandaag hebbenw e een newbornshoot gedaan met N. binnen 2 weken krijgen we online de foto's en dan mogen we de mooiste uitzoeken. Ben zooo benieuwd!
Puggle hoop voor je dat je meisje lekker uitzichzelf komt hoor! Lijkt me nl. ook niks dat inleiden...
Pip word ook spannend voor jou nu zeg!
Hoe is het hier met iedereen? Heb amper tijd gehad deze week om op het forum te komen, veel leuke dingen gedaan en gewoon even druk met alles rondom N. plannen. Heb van de week even heerlijk geshopt met N. vond het wel even spannend, zo de stad in met haar... Wat als ze nou compleet overstuur raakt bijv? Had al wat gekolft zodat ik wel wat mee had, vind openbaar voeden nog niet zo helaas... Weet niet of ik daar ooit aan kan wennen... En uiteraard de nodige kraamvisite gehad. Moet eerlijk bekennen dat ik het wel een beetje gezien en gehad heb met visite, allemaal leuk hoor dat mensen langs willen komen maar sommige mensen blijven echt uren plakken... Zat hier van de week nog met collega's om 12 uur... Moet toch even leren dat ik dan gewoon mensen wegstuur, maar dat zit helemaal niet in me eigenlijk...
Vandaag hebbenw e een newbornshoot gedaan met N. binnen 2 weken krijgen we online de foto's en dan mogen we de mooiste uitzoeken. Ben zooo benieuwd!
Puggle hoop voor je dat je meisje lekker uitzichzelf komt hoor! Lijkt me nl. ook niks dat inleiden...
Pip word ook spannend voor jou nu zeg!
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 19 van 28 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 23 ... 28
Soortgelijke onderwerpen
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken