Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
+39
Ella
Sylvana
Travelgurly
Printje
kippiee
Marin
Happy
koNijntje
Paper Crown
Limburg85
Jezzie
Ayla
Roodkapje
Papillio
bolus26
Happydobby
Sanne
Earane
Jasmine
L!ND@
Lejow
piene1983
Monnie
Pien
Jazzlyn
Aimee
Wennes
LDJ
Puggle
Snoes
Filoria
Muppetje
Clapperdie
tweeling
CCC
Amber-
PiP
Viva
loesje
43 plaatsers
Pagina 21 van 28
Pagina 21 van 28 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 24 ... 28
Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
Lief van je ldj! Ik ben ook wel benieuwd hoe je buik is gegroeid
Nee snoes, geen baby hier. Wel last van steken onderin, maar heb niet het idee dat dat wat is.
Hoe gaat het allemaal met jou? Huis een beetje aan kant nu? Tijd voor de babykamer
Nee snoes, geen baby hier. Wel last van steken onderin, maar heb niet het idee dat dat wat is.
Hoe gaat het allemaal met jou? Huis een beetje aan kant nu? Tijd voor de babykamer
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Wennes, 35 weken!
Puggle, spannend hoor. Vandaag heb je weer een controle in het ziekenhuis, toch? Weet je al of je wel/niet ingeleid wil worden als ze dat vragen?
Met mij gaat het goed hoor! We hebben afgelopen weekend de schilderwerken afgerond, op een paar kleine dingetjes na (we moeten de vensterbanken nog schilderen, maar dat is zo gebeurd). 7 juli gaan we weer 'verhuizen' en kunnen we eindelijk weer lekker gaan genieten!
De babykamer, daar beginnen we mee in onze vakantie, over 4 weken. We hebben nog geen spulletjes oid uitgezocht, leuke vooruitzichten voor onze vakantie dus!
Puggle, spannend hoor. Vandaag heb je weer een controle in het ziekenhuis, toch? Weet je al of je wel/niet ingeleid wil worden als ze dat vragen?
Met mij gaat het goed hoor! We hebben afgelopen weekend de schilderwerken afgerond, op een paar kleine dingetjes na (we moeten de vensterbanken nog schilderen, maar dat is zo gebeurd). 7 juli gaan we weer 'verhuizen' en kunnen we eindelijk weer lekker gaan genieten!
De babykamer, daar beginnen we mee in onze vakantie, over 4 weken. We hebben nog geen spulletjes oid uitgezocht, leuke vooruitzichten voor onze vakantie dus!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Jeeahhh vandaag 35 weken!!! Ik ben stiekem toch wel een beetje trots op mezelf.
Ik moet wel oppassen want voor mijn gevoel kan ik nu eindelijk toegeven aan de nesteldrang (en was vanmorgen gewoon om 8.10 grote plukken onkruid uit de voortuin aan het plukken). Ik moet alleen niet overdrijven hahaha.
Stofzuiger, hebben jou kindjes lang in de couveuse/ziekenhuis gelegen?
Ik moet wel oppassen want voor mijn gevoel kan ik nu eindelijk toegeven aan de nesteldrang (en was vanmorgen gewoon om 8.10 grote plukken onkruid uit de voortuin aan het plukken). Ik moet alleen niet overdrijven hahaha.
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
maandag bevallen en vrijdag naar huis. Alleen J heeft 1 nachtje op kinderafdeling gelegen, had wat vruchtwater in zijn longetjes. S is gelijk met mij meegegaan.Wennes schreef:Jeeahhh vandaag 35 weken!!! Ik ben stiekem toch wel een beetje trots op mezelf.
Ze waren qua gewicht natuurlijk 5 en 6 pond, dus netjes. Al moest wel de eerste 48 uur de bloedsuiker gecheckt worden ivm mijn diabetes.
Daarna kreeg ik nog hoge bloeddruk en moest nog een ijzerinfuus hebben, dus had de tijd daar wel nodig om opgelapt te worden.
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:maandag bevallen en vrijdag naar huis. Alleen J heeft 1 nachtje op kinderafdeling gelegen, had wat vruchtwater in zijn longetjes. S is gelijk met mij meegegaan.Wennes schreef:Jeeahhh vandaag 35 weken!!! Ik ben stiekem toch wel een beetje trots op mezelf.
Ze waren qua gewicht natuurlijk 5 en 6 pond, dus netjes. Al moest wel de eerste 48 uur de bloedsuiker gecheckt worden ivm mijn diabetes.
Daarna kreeg ik nog hoge bloeddruk en moest nog een ijzerinfuus hebben, dus had de tijd daar wel nodig om opgelapt te worden.
Wat fijn zeg dat jullie niet zo lang hoefden te blijven! Ik hoop dat als onze kleine geboren gaat worden wij ook niet te lang hoeven blijven.
Wennes- Kletskop
En Wennes, hoe voelt het nu zonder remmers?
Man en ik moeten vanavond naar een of andere voorlichtingsavond in het ziekenhuis voor toekomstige ouders...ik weet niet eens waar het over gaat....bevallen denk ik .
Man en ik moeten vanavond naar een of andere voorlichtingsavond in het ziekenhuis voor toekomstige ouders...ik weet niet eens waar het over gaat....bevallen denk ik .
Gast- Gast
Wennes, jeeeeeej! Fijn hoor
Charlie, ik denk idd dat je er wel op moet rekenen dat het over bevallen zal gaan
En een rondleiding op de verloskamers natuurlijk.
Charlie, ik denk idd dat je er wel op moet rekenen dat het over bevallen zal gaan
En een rondleiding op de verloskamers natuurlijk.
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Charlie, dat denk ik wel, dat het over bevallen zal gaan! haha! Altijd fijn om goed voorbereid te zijn en te weten waar je terecht komt.
Wennes, 35 weken alweer! Jeej! Wel rustig aan blijven doen hoor!
Puggle, hoe gaat het met jou? Vandaag moet je naar de vk toch? Spannend hoor!
Ik ga vanavond weer naar de zwangerschapscursus. Verder even niet zo veel doen vanmiddag.
Wennes, 35 weken alweer! Jeej! Wel rustig aan blijven doen hoor!
Puggle, hoe gaat het met jou? Vandaag moet je naar de vk toch? Spannend hoor!
Ik ga vanavond weer naar de zwangerschapscursus. Verder even niet zo veel doen vanmiddag.
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Hoelaat moet je in het ziekenhuis zijn, Puggle?
Snoes- Lady Post-a-lot
Charlie, het voelt eigenlijk heel goed! Mijn buik is heel rustig dat had ik niet verwacht.
Waarschijnlijk krijg je vanavond te zien waar je gaat bevallen en krijg je uitleg hoe of wat. Succes!
Ik moet morgen op controle bij de gyn. Ik krijg dan een groeiecho en de uitslag van de urinekweek. Ik ben benieuwd wat daaruit komt.
Waarschijnlijk krijg je vanavond te zien waar je gaat bevallen en krijg je uitleg hoe of wat. Succes!
Ik moet morgen op controle bij de gyn. Ik krijg dan een groeiecho en de uitslag van de urinekweek. Ik ben benieuwd wat daaruit komt.
Wennes- Kletskop
Wat fijn Wennes, en wat zal er langzaam een last van je afvallen dat je toch zo ver bent gekomen.
Wij hebben trouwens woensdagmiddag weer een echo van de hersentjes van ons kereltje. Hopelijk is het vocht niet toegenomen.
Wij hebben trouwens woensdagmiddag weer een echo van de hersentjes van ons kereltje. Hopelijk is het vocht niet toegenomen.
Gast- Gast
Charlie, er valt idd een last van mij af. Ik begin nu ook langzaamaan wat dingen weer te gaan doen.
Heel veel succes morgen! Hopelijk is het vocht niet meer geworden. Ik ga ervoor duimen.
Heel veel succes morgen! Hopelijk is het vocht niet meer geworden. Ik ga ervoor duimen.
Wennes- Kletskop
Wennes schreef:Charlie, er valt idd een last van mij af. Ik begin nu ook langzaamaan wat dingen weer te gaan doen.
Woensdag pas!
Ja idd, doordat jij zo lang rust hebt moeten houden zijn veel zaken natuurlijk blijven liggen. Moet je nog veel doen ter voorbereiding?
Ik ben niet normaal geloof ik. Ik heb zelfs de raamstickers, vlaggetjes en muisjes al in huis.
Gast- Gast
Charlie, ow ik zat niet op te letten, succes woensdag!
Op zich valt het mee met wat er is blijven liggen, heb mijn man veel dingen laten doen, maar gewoon dingen in het huishouden die lang niet gedaan zijn. Dus het is fijn om zelf weer iets te kunnen doen.
En je bent wel normaal hoor, ik heb ook alles al in huis
Op zich valt het mee met wat er is blijven liggen, heb mijn man veel dingen laten doen, maar gewoon dingen in het huishouden die lang niet gedaan zijn. Dus het is fijn om zelf weer iets te kunnen doen.
En je bent wel normaal hoor, ik heb ook alles al in huis
Wennes- Kletskop
Oeoeoeoeoeh Puggle ook al bevallen...wie is nu de volgende?
Gast- Gast
Puggle zat gewoon tijdens het typen een wee weg te puffen, wedden?
Ayla- Kletskop
- Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
ikke! ikke! Hoop ik danCharlie schreef:Oeoeoeoeoeh Puggle ook al bevallen...wie is nu de volgende?
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Ayla schreef:Puggle zat gewoon tijdens het typen een wee weg te puffen, wedden?
Heb ik wel gedaan bij onze dochter, haha.
PiP- Ratel
Hihi! Puggle had me stiekem op de hoogte gehouden vanmiddag! Echt zo leuk! Ik wist het dus al dat ze moest blijven en hoe alles verliep, ben trots op haar! Ondanks haar angsten heeft ze het toch even mooi geflikt en ook een snelle en goede bevalling! Geluk dat ik vanmiddag niet online kon komen, er is nu familie uit Ierland op bezoek voor N. dus weinig tijd voor het forum nu.
Hoop dat alles goed gaat met jullie meiden! En Pip idd, zal jij nu volgen?
Hoop dat alles goed gaat met jullie meiden! En Pip idd, zal jij nu volgen?
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
CCC, en dat kom jij hier niet even melden hahaha nee hoor ik begrijp het helemaal. Wel heel leuk dat jij op de hoogte bent gehouden.
Pip, jij bent nu de volgende hoor! Mits de kleine van mij lekker eigenwijs is en besluit om eerder te komen, maar ik ga proberen om je dat niet aan te doen.
Vanmiddag moet ik naar de gyn. Daarvoor krijg ik dus de groeiecho, ben erg benieuwd hoe groot onze jongen is.
Pip, jij bent nu de volgende hoor! Mits de kleine van mij lekker eigenwijs is en besluit om eerder te komen, maar ik ga proberen om je dat niet aan te doen.
Vanmiddag moet ik naar de gyn. Daarvoor krijg ik dus de groeiecho, ben erg benieuwd hoe groot onze jongen is.
Wennes- Kletskop
Geeft voor mij niks hoor als jij voorpiept Wennes. Hoop alleen voor jou dat je nu nog even kan genieten van je zwangerschap zonder gedoe!
Vind het ergens wel fijn om te weten dat ik niet veel verder dan 40 weken ga. Is toch een datum waar je naar aftelt en toch flink balen als je dan 2 weken overtijd gaat... Die 2 weken kom ik nog wel door!
Ik ga zo maar eens mijn bed uit en in een potje plassen. Ben benieuwd of de blaasontsteking weer terug is.
Vind het ergens wel fijn om te weten dat ik niet veel verder dan 40 weken ga. Is toch een datum waar je naar aftelt en toch flink balen als je dan 2 weken overtijd gaat... Die 2 weken kom ik nog wel door!
Ik ga zo maar eens mijn bed uit en in een potje plassen. Ben benieuwd of de blaasontsteking weer terug is.
PiP- Ratel
Pip, ik kan me ook niet voorstellen hoe het zou zijn om overtijd te lopen. Wat je zegt, je kijkt zo naar de datum uit. Ik natuurlijk weer op een andere manier door alle toestanden van mijn zwangerschap.
Hopelijk is de blaasontsteking weg. Krijg je er anders nog een kuur voor of niet meer? Mijn urine is vorige week ook op kweek gezet en daar krijg ik vanmiddag de uitslag van. ben benieuwd.
Hopelijk is de blaasontsteking weg. Krijg je er anders nog een kuur voor of niet meer? Mijn urine is vorige week ook op kweek gezet en daar krijg ik vanmiddag de uitslag van. ben benieuwd.
Wennes- Kletskop
Als het goed is krijg ik vandaag ook de uitslag vd kweek van vorige week, maar vanwege de klachten en vele harde buiken moesten ze vandaag ook nog maar even mijn urine checken op bacterieen van de vk.
Geen idee of ik wat krijg, ligt er een beetje aan wat de kweek aangeeft welke bacterie er in mijn urine zit. Ik mag natuurlijk 2 vd 3 medicijnen niet... Harde buiken zijn nu weer net als anders en heb vannacht heerlijk geslapen!
Geen idee of ik wat krijg, ligt er een beetje aan wat de kweek aangeeft welke bacterie er in mijn urine zit. Ik mag natuurlijk 2 vd 3 medicijnen niet... Harde buiken zijn nu weer net als anders en heb vannacht heerlijk geslapen!
PiP- Ratel
Wennes, succes in het ziekenhuis vandaag!
Charlie, jij morgen succes, hopelijk is het vocht niet toegenomen.
Charlie, jij morgen succes, hopelijk is het vocht niet toegenomen.
Snoes- Lady Post-a-lot
Pip, fijn dat je buik nu weer hetzelfde voelt. Wie weet waren het toch wat indalingsweeen?
Ik kan gewoon niet meer stil zitten! Ik ben het zo beu. Net dus licht huishoudelijk werk gedaan, phoe ben gelijk kapot. Mijn conditie is ver te zoeken.
Ik kan gewoon niet meer stil zitten! Ik ben het zo beu. Net dus licht huishoudelijk werk gedaan, phoe ben gelijk kapot. Mijn conditie is ver te zoeken.
Wennes- Kletskop
Pagina 21 van 28 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 24 ... 28
Soortgelijke onderwerpen
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken