Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoelang bij papa en mama op de slaapkamer?

+28
mauwmauw
Ayla
Tiara
koNijntje
Monnie
_Lana_
Flower_L
kwak
SarahKey
Printje
PapillonRose
Thunder
hellowkitty
Jazzlyn
Luna
L!ND@
snoezel
Linda
Liadan
Makamba
Clapperdie
Viva
duckie
Papillio
sabje
Tania
Parisienne
Bloem86
32 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Hoelang bij papa en mama op de slaapkamer? - Pagina 3 Empty Re: Hoelang bij papa en mama op de slaapkamer?

Bericht  MissD wo 6 jun 2012 - 9:03

T. heeft tot 3 maanden bij ons geslapen. Ik vond het helemaal niet vervelend. Vond het juist erg fijn haar in het begin zo lekker dichtbij te hebben.
Nu slaapt ze in de ochtend als ze eens vroeg wakker is wel eens bij mij in bed.

MissD
Prater
Prater

Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang bij papa en mama op de slaapkamer? - Pagina 3 Empty Re: Hoelang bij papa en mama op de slaapkamer?

Bericht  Sanne wo 6 jun 2012 - 9:04

Mijn bedoeling was dat H. naast mij sliep in de co-sleeper tot ze eruit gegroeid was, maar ze blijkt toch beter te slapen in het grotere ledikant. Sinds een dikke week slaapt ze dus toch maar op haar eigen kamer. Ik vind het wel jammer, maar heb natuurlijk wel graag dat zij lekker slaapt, dus helaas staat de co-sleeper nu leeg naast ons bed... Als ze voor een nachtvoeding komt leg ik haar er nog wel in daarna, of ik hou haar bij mij in bed.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang bij papa en mama op de slaapkamer? - Pagina 3 Empty Re: Hoelang bij papa en mama op de slaapkamer?

Bericht  Flower_L wo 6 jun 2012 - 9:05

Ik zou haar nu ook niet in eigen bed leggen hoor rejoy, ben wel benieuwd hoe dat dan straks bij jullie in praktijk gaat.


Hier overigens met 8 wkn naar eigen bed. wil met nr twee ook aanhouden, al lijkt langer mij ook wel fijn. Maar is meer zelfbescherming...als ik naast hem lig slaap ik minder vast en stuk inrustiger.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang bij papa en mama op de slaapkamer? - Pagina 3 Empty Re: Hoelang bij papa en mama op de slaapkamer?

Bericht  _Lana_ wo 6 jun 2012 - 9:07

Rejoy. schreef:ik denk dat we inderdaad nog een co-sleeper bij het bed zetten, of dat zij in een ander bedje bij ons ligt ofzo, we weten het nog niet precies, even kijken hoe het loopt als baby 2 er is. Of ze moet ineens zonder al te veel problemen in haar eigen bed willen slapen, maar gezien het slapen en het vele wakker worden zie ik dat nog niet zo één, twee, drie gebeuren. Ik vind het nu ook niet eerlijk tegenover haar, om haar in haar eigen bed te leggen en dat de baby haar plekje 'inpikt'.

En nee, ik ben écht niet bang dat ze nooit went aan het alleen slapen. Ik ben ervan overtuigd dat er een moment komt dat ze alleen wil slapen. Wanneer dat moment is weet ik niet, zodra één van ons zich er niet meer prettig bij voelt denk ik?

Dat zou ik ook niet doen inderdaad. Een baby erbij heeft al een behoorlijke inpact op je kindje en als je dan ook nog ineens naar een andere kamer 'moet' als de baby komt.

Misschien gaat ze zelf wel aangeven wanneer het genoeg is.
Is het een slechte slaper?


Of je doet je oudste in een ledikantje in jullie slaapkamer en de baby in de co-sleeper?

_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang bij papa en mama op de slaapkamer? - Pagina 3 Empty Re: Hoelang bij papa en mama op de slaapkamer?

Bericht  Gast wo 6 jun 2012 - 9:13

Wat is een slechte slaper? nerd Op deze manier gaat het goed. Ze wordt vaak meerdere keren per nacht wakker (geen idee hoe vaak, meestal ben ik niet eens wakker genoeg om het te merken, maar het zou best tussen de 3 en 10 keer kunnen liggen), zodra ze dan gerust gesteld is dat wij er zijn slaapt ze verder zonder te gaan huilen en wordt ze dus maar minimaal wakker. Zou ze in haar eigen bed liggen, zou ze wel echt wakker worden en gaan huilen, dan moeten wij er waarschijnlijk ook zo vaak uit om haar te troosten.

En we zien wel hoe het gaat als de baby er is. Alle opties staan hier open Razz

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang bij papa en mama op de slaapkamer? - Pagina 3 Empty Re: Hoelang bij papa en mama op de slaapkamer?

Bericht  _Lana_ wo 6 jun 2012 - 9:15

Hmm, dat valt wel onder de noemer 'slechte slaper' denk ik Wink .
Wel fijn dat je dan dicht bij haar bent om haar te troosten.

En hoe en wat zie je inderdaad na de geboorte wel. Je moet toch kijken hoe het loopt.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang bij papa en mama op de slaapkamer? - Pagina 3 Empty Re: Hoelang bij papa en mama op de slaapkamer?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum