Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoelang bij papa en mama op de slaapkamer?

+28
mauwmauw
Ayla
Tiara
koNijntje
Monnie
_Lana_
Flower_L
kwak
SarahKey
Printje
PapillonRose
Thunder
hellowkitty
Jazzlyn
Luna
L!ND@
snoezel
Linda
Liadan
Makamba
Clapperdie
Viva
duckie
Papillio
sabje
Tania
Parisienne
Bloem86
32 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Hoelang bij papa en mama op de slaapkamer? Empty Hoelang bij papa en mama op de slaapkamer?

Bericht  Bloem86 wo 6 jun 2012 - 3:13

Er zullen vast en zeker al meer topics over zijn geweest, maar kan er zo snel niet 1 vinden!

Hoelang heeft jullie kindje bij jullie op de kamer geslapen?
Ik weet niet meer zo goed hoelang de oudste bij ons op heeft gelegen. En merk nu dat ik best slecht slaap, doordat ik door elk zuchtje wakker word!
Toch vind het ook wel weer een fijn gevoel geven dat ze lekker dicht bij me ligt!
Hoe zit dit bij jullie?
Bloem86
Bloem86
Prater
Prater

Aantal berichten : 735
Punten : 907
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang bij papa en mama op de slaapkamer? Empty Re: Hoelang bij papa en mama op de slaapkamer?

Bericht  Parisienne wo 6 jun 2012 - 3:17

N. ging na ongeveer zes/acht weken 's nachts op haar eigen kamer slapen. Overdag deed ik dit al na een week of 4, om haar te laten wennen. We hebben toen overigens de wieg in haar ledikant gezet (had een afneembare mand), zodat ze nog niet gelijk in zo'n groot bed lag.

De reden dat ze naar haar eigen kamer ging was overigens dat ze wakker werd van de kleinste dingen, zelfs van het omdraaien van ons. Ook vonden we toen dat het tijd was om in haar eigen kamer te slapen, daar kijken we nu overigens anders tegenaan.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang bij papa en mama op de slaapkamer? Empty Re: Hoelang bij papa en mama op de slaapkamer?

Bericht  Tania wo 6 jun 2012 - 3:20

Allebei rond de drie maanden. M. ligt nu een weekje op haar eigen kamer. Ze gingen allebei rond die tijd slechter slapen en werden steeds wakker als we ons omdraaiden ofzo.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang bij papa en mama op de slaapkamer? Empty Re: Hoelang bij papa en mama op de slaapkamer?

Bericht  sabje wo 6 jun 2012 - 3:21

Ik weet het niet precies meer, maar volgens mij met een week of 5. Een week eerder ook sommige slaapjes overdag. Mijn man sliep erg slecht en werd van elk zuchtje/kreuntje wakker. Ik alleen als hij echt wakker werd.
sabje
sabje
Prater
Prater

Aantal berichten : 872
Punten : 890
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang bij papa en mama op de slaapkamer? Empty Re: Hoelang bij papa en mama op de slaapkamer?

Bericht  Gast wo 6 jun 2012 - 3:23

De eerste 3-4 weken en verder niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang bij papa en mama op de slaapkamer? Empty Re: Hoelang bij papa en mama op de slaapkamer?

Bericht  Papillio wo 6 jun 2012 - 3:24

Na 1,5 week. B. sliep heerlijk, maar wij werden juist steeds wakker van hem.
Eerste 2 nachten met onze beide slaapkamerdeuren nog open, later die van hem alleen dicht. Nu gewoon beide deuren dicht.

De eerste 3 a 4 weken heeft hij in de kinderwagenbak geslapen 's nachts. Overdag probeerde ik 1 slaapje in ledikant.
Nu slaapt ie gewoon altijd in z'n ledikant.
Papillio
Papillio
Prater
Prater

Aantal berichten : 543
Punten : 595
Registratiedatum : 16-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang bij papa en mama op de slaapkamer? Empty Re: Hoelang bij papa en mama op de slaapkamer?

Bericht  duckie wo 6 jun 2012 - 3:28

hier heeft ze in de kraamweek snachts bij ons geslapen in de wagen bak en ik geloof in de 2e week is ze in haar eigen ledikantje gaan slapen. wij hadden verder geen wiegje en ik had geen zin om de kinderwagen elke avond naar boven te tillen en ik sliep ook onrustiger
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang bij papa en mama op de slaapkamer? Empty Re: Hoelang bij papa en mama op de slaapkamer?

Bericht  Viva wo 6 jun 2012 - 3:32

Onze dochter heeft tot ze 1jr en 4mnd was, bij ons op de kamer geslapen.
Dit was omdat we toen nog met mijn ouders in 1 huis woonden.
Bij deze baby wil ik, denk ik, wel de baby sowieso tm 4 mnd of langer op onze kamer hebben, maar niet langer dan 1 jaar...
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang bij papa en mama op de slaapkamer? Empty Re: Hoelang bij papa en mama op de slaapkamer?

Bericht  Clapperdie wo 6 jun 2012 - 3:33

T. heeft 3 weken bij ons geslapen. Hij maakte ook veel geluidjes waar wij wakker van werden. Vanaf dat moment sliep hij in zijn ledikantje en dat ging/gaat goed.

Nu slaapt hij 's ochtend vaak nog eventje bij ons in bed. Zou niet nodig zijn maar ik vind het zo fijn om nog even een uurtje met hem te kroelen als hij om 6 uur wakker wordt. T. valt dan uiteindelijk weer lekker in slaap tot half 8.
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang bij papa en mama op de slaapkamer? Empty Re: Hoelang bij papa en mama op de slaapkamer?

Bericht  Makamba wo 6 jun 2012 - 3:35

Acht maanden ongeveer!
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang bij papa en mama op de slaapkamer? Empty Re: Hoelang bij papa en mama op de slaapkamer?

Bericht  Liadan wo 6 jun 2012 - 3:36

Onze dochter lag tot 8 of 9 maanden bij ons op de kamer en daarna nog regelmatig als ze ziek was of wat minder goed sliep.
Onze zoon lag tot een jaar bij ons op de slaapkamer in de co-sleeper, nu slaapt hij meestal op zijn eigen kamertje want daar slaapt hij beter. De co-sleeper laten we nog op onze slaapkamer staan want daar ligt nog regelmatig 1 van de 2 in.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang bij papa en mama op de slaapkamer? Empty Re: Hoelang bij papa en mama op de slaapkamer?

Bericht  Gast wo 6 jun 2012 - 3:37

Tot ongeveer 8 maanden 's nachts. Overdag sliep hij al wel eerder op zijn kamer

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang bij papa en mama op de slaapkamer? Empty Re: Hoelang bij papa en mama op de slaapkamer?

Bericht  Gast wo 6 jun 2012 - 3:38

Hij ligt nog bij ons op de kamer, ik weet niet hoe lang nog. Denk dat hij over een paar maanden misschien wel verhuist naar zijn eigen kamer, als hij standaard geen voeding meer krijgt voordat wij ook slapen gaan. Maar we hebben er verder geen deadline op geplakt en tot nu toe vinden we het hartstikke fijn om samen te slapen.


Laatst aangepast door freakielief op wo 6 jun 2012 - 3:41; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang bij papa en mama op de slaapkamer? Empty Re: Hoelang bij papa en mama op de slaapkamer?

Bericht  Linda wo 6 jun 2012 - 3:40

Tot 11 maanden iedere nacht. Tegenwoordig alleen al ze 's nachts wakker wordt.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang bij papa en mama op de slaapkamer? Empty Re: Hoelang bij papa en mama op de slaapkamer?

Bericht  Gast wo 6 jun 2012 - 3:41

Onze dochter is nu bijna vier maanden en slaapt nog bij ons. Dit blijven we doen zo lang we het alle drie prettig vinden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang bij papa en mama op de slaapkamer? Empty Re: Hoelang bij papa en mama op de slaapkamer?

Bericht  snoezel wo 6 jun 2012 - 4:16

De eerste week, in haar wiegje. Daarna in haar eigen kamertje, ook in haar wiegje

Mijn man is een hele slechte slaper en werd om de haverklap wakker van elk zuchtje van L. Toen hij weer moest werken dan ook besloten L in haar eigen kamertje te laten slapen. Dit was voor alle partijen beter eigenlijk. Iedereen sliep eigenlijk beter, ook L. Die werd bij ons heel onrustig van onze onrust.
snoezel
snoezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang bij papa en mama op de slaapkamer? Empty Re: Hoelang bij papa en mama op de slaapkamer?

Bericht  Gast wo 6 jun 2012 - 4:46

L 3 dagen, B is net een paar dagen over. Ze maken allebei zoveel lawaai tijdens het slapen, vooral ik sliep bijna niet. Moest wel even wennen dat hij weer op zijn eigen kamer slaapt, maar vind het nu wel fijn dat we tenminste tussen de voedingen door kunnen slapen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang bij papa en mama op de slaapkamer? Empty Re: Hoelang bij papa en mama op de slaapkamer?

Bericht  L!ND@ wo 6 jun 2012 - 4:58

Makamba schreef:Acht maanden ongeveer!
+1
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang bij papa en mama op de slaapkamer? Empty Re: Hoelang bij papa en mama op de slaapkamer?

Bericht  Gast wo 6 jun 2012 - 4:59

Nu nog, weet niet hoe lang, tot het niet meer goed gaat en 1 van ons 3 wakker wordt.

Mijn oudste tot 6 maanden en jongste tot 9 maanden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang bij papa en mama op de slaapkamer? Empty Re: Hoelang bij papa en mama op de slaapkamer?

Bericht  Luna wo 6 jun 2012 - 5:08

S. 2 nachten, A. bijna 7 maanden. S. Sliep niet bij ons op de kamer en in zn eigen kamer wel. A. was met 7 maanden uit de wieg gegroeid en moest toen in haar ledikant, vond aan de ene kant jammer aan de andere kant ook wel lekker.
Luna
Luna
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 111
Punten : 117
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang bij papa en mama op de slaapkamer? Empty Re: Hoelang bij papa en mama op de slaapkamer?

Bericht  Jazzlyn wo 6 jun 2012 - 5:28

ong. 5 weken. A. werd wakker van ons en wij van hem..
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang bij papa en mama op de slaapkamer? Empty Re: Hoelang bij papa en mama op de slaapkamer?

Bericht  hellowkitty wo 6 jun 2012 - 5:51

nu 5 maanden en zal nog wel een poos zo zijn hebben maar 1 slaapkamer maar we slapen alle drie goed :cheering:
hellowkitty
hellowkitty
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 330
Punten : 355
Registratiedatum : 27-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang bij papa en mama op de slaapkamer? Empty Re: Hoelang bij papa en mama op de slaapkamer?

Bericht  Thunder wo 6 jun 2012 - 6:20

Allebei niet.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang bij papa en mama op de slaapkamer? Empty Re: Hoelang bij papa en mama op de slaapkamer?

Bericht  Gast wo 6 jun 2012 - 6:30

al bijna twee jaar.

Als je samen wilt slapen, kan het zijn dat je daaraan moet wennen. Als ze nog een poosje bij jullie ligt, weet ik zeker dat je aan de geluidjes zult wennen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang bij papa en mama op de slaapkamer? Empty Re: Hoelang bij papa en mama op de slaapkamer?

Bericht  PapillonRose wo 6 jun 2012 - 6:32

Hier heeft ze ruim 7 maanden bij mij op de kamer gelegen voordat ze helemaal over ging naar haar eigen kamertje. Een paar weken daarvoor begon ik met overdag op de eigen kamer, na ruim 7 maanden kwam de nacht erbij. Dit is mij prima bevallen en zou ik een eventuele volgende keer graag weer ongeveer zo doen.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang bij papa en mama op de slaapkamer? Empty Re: Hoelang bij papa en mama op de slaapkamer?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum