Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoelang waren de papa's vrij na de bevalling?

+48
Roos
Happydobby
kwak
Bloem86
nillis
Jazzlyn
Viva
Fiwen
Theezakje13
Parisienne
CCC
Tania
Dille
Thunder
Mamsie
Flower_L
PiP
Clapperdie
Vancity_girl
Muppetje
Pompoen
sabje
Makamba
red rose
Tiara
M@niek
Parel
Sanne
Caroow
Bruintje Beer
Puggle
Jezzie
Earane
Printje
Liadan
Fearie
-Ieniemienie-
SarahKey
Purpleflower
Lejow
Slakje
pindaatje
Fiebje
Smaragdje
Lonely Goatherd
Linda
Floor
sanne-84
52 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Hoelang waren de papa's vrij na de bevalling? Empty Hoelang waren de papa's vrij na de bevalling?

Bericht  sanne-84 wo 10 okt 2012 - 6:44

De titel zegt het al. Hoe lang zijn de papa's thuis geweest na de bevalling?
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang waren de papa's vrij na de bevalling? Empty Re: Hoelang waren de papa's vrij na de bevalling?

Bericht  Floor wo 10 okt 2012 - 6:46

4 weken, gelukkig want ik kon bijna niks.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang waren de papa's vrij na de bevalling? Empty Re: Hoelang waren de papa's vrij na de bevalling?

Bericht  Linda wo 10 okt 2012 - 6:50

3 weken, toen moest hij 2 weken werken en toen was hij weer 3 weken vrij.

Dit keer zal hij waarschijnlijk 3 weken vakantie opnemen.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang waren de papa's vrij na de bevalling? Empty Re: Hoelang waren de papa's vrij na de bevalling?

Bericht  Lonely Goatherd wo 10 okt 2012 - 6:50

Drie weken en dat was ook geen overbodige luxe.
Lonely Goatherd
Lonely Goatherd
Prater
Prater

Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang waren de papa's vrij na de bevalling? Empty Re: Hoelang waren de papa's vrij na de bevalling?

Bericht  Smaragdje wo 10 okt 2012 - 6:50

De dag van de bevalling en de dag erna. Vanaf toen een week de avonden alleen gezeten. De 1,5 week na de kraamweek was hij gelukkig wel vrij smile
(Was nogal een gedoe met vrijkrijgen)


Laatst aangepast door Smaragdje op wo 10 okt 2012 - 6:52; in totaal 1 keer bewerkt

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang waren de papa's vrij na de bevalling? Empty Re: Hoelang waren de papa's vrij na de bevalling?

Bericht  Fiebje wo 10 okt 2012 - 6:51

Twee weken. Toen ging hij weer aan het werk maar het had van mij nog wel wat langer mogen duren.

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang waren de papa's vrij na de bevalling? Empty Re: Hoelang waren de papa's vrij na de bevalling?

Bericht  Gast wo 10 okt 2012 - 6:51

1,5 week. Hij heeft dit jaar ook helemaal geen vakantie meer, hij heeft alles op moeten maken aan ziekenhuisbezoekjes enzo vantevoren helaas.

Hij heeft wel elke vrijdag, zaterdag en zondag vrij ivm ouderschapsverlof.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang waren de papa's vrij na de bevalling? Empty Re: Hoelang waren de papa's vrij na de bevalling?

Bericht  pindaatje wo 10 okt 2012 - 6:52

Beide keren 3 weken, heerlijk!

pindaatje
Prater
Prater

Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang waren de papa's vrij na de bevalling? Empty Re: Hoelang waren de papa's vrij na de bevalling?

Bericht  Gast wo 10 okt 2012 - 6:52

bij de oudste 3 weken, bij de jongste 2, maar lichamelijk ware die 2 weken eigenlijk te weinig. Heb toen echt veel moeite gehad om 2 kinderen te verzorgen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang waren de papa's vrij na de bevalling? Empty Re: Hoelang waren de papa's vrij na de bevalling?

Bericht  Linda wo 10 okt 2012 - 6:54

We zitten te twijfelen om man z'n vakantie pas in te laten gaan als de kraamhulp weg is. Aan de ene kant vind ik dat helemaal niet leuk, maar praktisch gezien is het misschien wel handiger. Wat vinden jullie?

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang waren de papa's vrij na de bevalling? Empty Re: Hoelang waren de papa's vrij na de bevalling?

Bericht  Slakje wo 10 okt 2012 - 6:55

10 dagen.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang waren de papa's vrij na de bevalling? Empty Re: Hoelang waren de papa's vrij na de bevalling?

Bericht  Lejow wo 10 okt 2012 - 6:58

De eerste midweek na de bevalling, vanwege de vroeggeboorte. (maandag en dinsdag vanwege de geboorte vrij, woensdag vrij genomen en donderdag sowieso vrij). Donderdagavond kwam ik thuis en vrijdag is hij weer gaan werken omdat hij ook wat over wilde houden als B thuis kwam (en hij had helaas niet veel vakantiedagen dit jaar door een fout vorig jaar). Toen liep hij echt als een zombie rond op zijn werk, toen mocht hij van zijn baas thuisblijven en is hij de maandag er na weer gaan werken.
Dat dus al die 6 weken lang, tot B thuis kwam en toen had hij 2 weken vrij!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang waren de papa's vrij na de bevalling? Empty Re: Hoelang waren de papa's vrij na de bevalling?

Bericht  Purpleflower wo 10 okt 2012 - 6:58

7 weken:O
Eerste 3 weken had ik hem echt nodig.

Ivm met de winter(vorst)zat hij lang thuis.

Ik weet niks is te plannen...Maar stel dat we voor een 2e gaan, en stel dat het lukt, zou een winterbaby heel fijn zijn:oops:
Purpleflower
Purpleflower
Prater
Prater

Aantal berichten : 744
Punten : 912
Registratiedatum : 29-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang waren de papa's vrij na de bevalling? Empty Re: Hoelang waren de papa's vrij na de bevalling?

Bericht  sanne-84 wo 10 okt 2012 - 7:00

3 weken lijkt dus best normaal...
Klinkt nu nog zo lang..
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang waren de papa's vrij na de bevalling? Empty Re: Hoelang waren de papa's vrij na de bevalling?

Bericht  SarahKey wo 10 okt 2012 - 7:01

6 dagen, met het weekend erbij. Toen 1,5 week gewerkt en toen weer een week vrij.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang waren de papa's vrij na de bevalling? Empty Re: Hoelang waren de papa's vrij na de bevalling?

Bericht  -Ieniemienie- wo 10 okt 2012 - 7:01

Bij de oudste: de dag van de bevalling en de dag erna.
Daarna een week gewerkt (werkt altijd snachts en smorgens)en toen heeft hij een week vrij genomen (dus toen de kraamhulp weg was)

Bij de jongste de dag zelf nog gewoon gewerkt, de dag erna vrij gehad.
Daarna weer gewoon gewerkt (werkt altijd snachts en smorgens)en toen heeft hij een week vrij genomen (dus toen de kraamhulp weg was)
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Ergens in Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang waren de papa's vrij na de bevalling? Empty Re: Hoelang waren de papa's vrij na de bevalling?

Bericht  Gast wo 10 okt 2012 - 7:09

Bij de oudste heeft hij nog gewerkt toen wij in het ziekenhuis lagen, en daarna had hij 2 weken vakantie.

Bij de jongste is hij vrij geweest op de dag van de bevalling en de dag erna (toen wij nog in het ziekenhuis lagen) en daarna pas toen de jongste 4 maanden was. En nee, dat vond ik niet leuk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang waren de papa's vrij na de bevalling? Empty Re: Hoelang waren de papa's vrij na de bevalling?

Bericht  Fearie wo 10 okt 2012 - 7:11

Mijn vriend was 3 weken vrij bij de geboorte van D.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang waren de papa's vrij na de bevalling? Empty Re: Hoelang waren de papa's vrij na de bevalling?

Bericht  Liadan wo 10 okt 2012 - 7:12

Beide keren is hij 3 weken vrij geweest.

Linda, ik had er zelf niet aan moeten denken dat hij de eerste week aan het werk was geweest, hij was tenslotte ook net voor de tweede keer papa en kon zo ook onze zoon rustig leren kennen. En daarbij was het ook heel fijn voor onze dochter dat papa er de hele week voor haar was, ik kon de eerste week niet veel met haar doen omdat ik veel in mijn bed lag.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang waren de papa's vrij na de bevalling? Empty Re: Hoelang waren de papa's vrij na de bevalling?

Bericht  Gast wo 10 okt 2012 - 7:13

Bij Y. 2 weken en nu ook weer 2 weken straks, kijk er wel naar uit dat hij 2 weken thuis is hoor zodat ik die 2 weken echt me zelf beetje kan bij laten tanken na de laatste 2 weken nu.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang waren de papa's vrij na de bevalling? Empty Re: Hoelang waren de papa's vrij na de bevalling?

Bericht  Gast wo 10 okt 2012 - 7:13

Bij de oudste is hij na 2 dagen gewoon weer gaan werken. En na de kraamweek heeft hij 6 weken lang 3 dagen in de week gewerkt dus 6 weken lang een mini vakantie gevoel smile

Bij de jongste is hij 8 weken thuis geweest,, 3 voor de bevalling en 5 daarna. Dit was verlof voor zijn uitzending! Na die 5 weken was het dus niet weer gewoon werken maar gelijk afscheid voor ruim een half jaar :shock: Toen ervaarde ik het helemaal niet als heel zwaar en is het heel goed gegaan allemaal maar als ik nu terug denk.. Nee dit zou ik niet meer willen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang waren de papa's vrij na de bevalling? Empty Re: Hoelang waren de papa's vrij na de bevalling?

Bericht  Printje wo 10 okt 2012 - 7:18

Bij R was hij ziek en ging pas weer nadat mijn verlof afgelopen was aan het werk. Dat was, toen hij wat opgeknapt was, natuurlijk wel erg lekker. Ik moest eind april/begin mei weer werken en manlief pas rondom juni geloof ik.

Nu gaat hij in de kraamweek halve dagen werken, de uren dat de kraamhulp er is, daarna komt hij naar huis. wanneer de kraamhulp weer weg is heeft hij nog iets van 3 weken meen ik.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang waren de papa's vrij na de bevalling? Empty Re: Hoelang waren de papa's vrij na de bevalling?

Bericht  Earane wo 10 okt 2012 - 7:19

De eerste week was hij thuis en de tweede en derde week werkte hij halve dagen.
Earane
Earane
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 813
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang waren de papa's vrij na de bevalling? Empty Re: Hoelang waren de papa's vrij na de bevalling?

Bericht  Jezzie wo 10 okt 2012 - 7:23

Na de bevalling moest hij twee late en twee nacht diensten werken. Daarna was hij 8 dagen vrij.tien weer twee nachtdiensten gewerkt en daarna nog 4 dagen vrij. Dat hij na de bevalling moest werken vind ik niet zo leuk, mijn ouders zijn toen gekomen om te koken en mij gezelschap te houden.het was een beetje gedoe on vrij te krijgen en ik was ook best boos op zijn baas!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang waren de papa's vrij na de bevalling? Empty Re: Hoelang waren de papa's vrij na de bevalling?

Bericht  Puggle wo 10 okt 2012 - 7:25

2,5 week. Gelukkig maar want de eerste week heeft ze in het ziekenhuis gelegen.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang waren de papa's vrij na de bevalling? Empty Re: Hoelang waren de papa's vrij na de bevalling?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum