Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kraamvisite: cadeautje voor de mama / papa?

+6
Susan
MissD
SarahKey
Wennes
Lejow
Sayuri
10 plaatsers

Ga naar beneden

Kraamvisite: cadeautje voor de mama / papa? Empty Kraamvisite: cadeautje voor de mama / papa?

Bericht  Sayuri di 8 mei 2012 - 18:42

...


Laatst aangepast door Sayuri op za 27 okt 2012 - 3:45; in totaal 1 keer bewerkt
Sayuri
Sayuri
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 336
Punten : 347
Registratiedatum : 18-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kraamvisite: cadeautje voor de mama / papa? Empty Re: Kraamvisite: cadeautje voor de mama / papa?

Bericht  Lejow di 8 mei 2012 - 18:53

Oeh, ik vind t als mama ook leuk on cadeautjes te krijgen! Een lekkere bodylotion, of chocolaatjes, of een leuk tijdschrift voor mama's.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Kraamvisite: cadeautje voor de mama / papa? Empty Re: Kraamvisite: cadeautje voor de mama / papa?

Bericht  Wennes di 8 mei 2012 - 18:58

Als mama is het altijd leuk om ook iets te krijgen, tenslotte heeft zij er hard genoeg voor moeten werken. Maar vergeet de papa dan ook niet. Want die worden vaak vergeten. Ik zou dan bijv een tijdschrift voor papa en een voor mama kopen, of een doos chocolade en daar opzetten dat het voor hun beiden is.

Bij het geadopteerde kindje zou ik niet iets kopen met I love papa ofzo, dat vind ik een beetje sneu staan tegenover de moeder. Ik weet niet hoe oud het kind precies is, maar ik zou eerder iets van speelgoed kopen, echt voor het kind zelf.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kraamvisite: cadeautje voor de mama / papa? Empty Re: Kraamvisite: cadeautje voor de mama / papa?

Bericht  Sayuri di 8 mei 2012 - 19:19

Chocolaatjes is een goed idee, daar kunnen de mama en de papa van genieten. Dat van I love papa had ik nog niet zo bij stil gestaan, en zeker niet zo bedoeld. Dat geadopteerde kindje is in oktober pas geboren, dus echt nog wel een baby. Ik zal dan toch een outfitje kopen denk ik....
Sayuri
Sayuri
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 336
Punten : 347
Registratiedatum : 18-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kraamvisite: cadeautje voor de mama / papa? Empty Re: Kraamvisite: cadeautje voor de mama / papa?

Bericht  SarahKey di 8 mei 2012 - 19:34

Ik geef eigenlijk nooit wat voor de papa's en mama's na de geboorte.
Ik geef meestal iets kleins als ze de 12 weken grens gepasseerd zijn. Sokjes met I love papa en voor de moeder iets voor onder de douche om te relaxen of buikzalf. Ligt eraan voor wie het is.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Kraamvisite: cadeautje voor de mama / papa? Empty Re: Kraamvisite: cadeautje voor de mama / papa?

Bericht  MissD di 8 mei 2012 - 20:02

Lejow schreef:Oeh, ik vind t als mama ook leuk on cadeautjes te krijgen! Een lekkere bodylotion, of chocolaatjes, of een leuk tijdschrift voor mama's.

Mee eens, kreeg ik ook van sommige mensen. Vonddat ook enorm leuk, maar absoluut niet nodig.

MissD
Prater
Prater

Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Kraamvisite: cadeautje voor de mama / papa? Empty Re: Kraamvisite: cadeautje voor de mama / papa?

Bericht  Susan di 8 mei 2012 - 20:07

Het is wel leuk om iets mee te brengen speciaal voor de ouders, maar ik vind niet dat zij worden 'vergeten' als je het niet doet, als je van de kraamvisite een leuk cadeau voor de baby krijgt dan voelt dat toch ook als een cadeau voor jezelf? Iets speciaal voor de moeder en/of vader is leuk als extra, maar in mijn ogen echt geen must.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kraamvisite: cadeautje voor de mama / papa? Empty Re: Kraamvisite: cadeautje voor de mama / papa?

Bericht  kwak di 8 mei 2012 - 20:19

ik kreeg zwitsal van de mama lijn, de shampoo vond ik wel lekker maar de bodylotion vond ik echt helemaal niks.
Ik vond het eigenlijk veel leuker als ik wat voor mijn dochtertje kreeg.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kraamvisite: cadeautje voor de mama / papa? Empty Re: Kraamvisite: cadeautje voor de mama / papa?

Bericht  Happydobby di 8 mei 2012 - 20:23

Wij kregen voor mijn vriend een schort met "ik ben papa"erop. Ik heb ook chocolade gehad. Verder niks hoor, vond een kado voor mijn zoon genoeg.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kraamvisite: cadeautje voor de mama / papa? Empty Re: Kraamvisite: cadeautje voor de mama / papa?

Bericht  Slakje di 8 mei 2012 - 20:35

De sportvrienden van mijn vriend hadden mij een grote doos chocolaatjes gekocht. Daar was ik zo blij mee!
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Kraamvisite: cadeautje voor de mama / papa? Empty Re: Kraamvisite: cadeautje voor de mama / papa?

Bericht  chipa di 8 mei 2012 - 20:36

Ik vond cadeautjes voor f het leukst om te krijgen. Chocolade zat ik echt niet op te wachten na +30 kilo. Wel bodylotion gehad.
chipa
chipa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kraamvisite: cadeautje voor de mama / papa? Empty Re: Kraamvisite: cadeautje voor de mama / papa?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum