Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

2 kinderen in een klein appartement + 2 baby's praktisch

+32
L!ND@
hellowkitty
Floor
Ezzer
Teddyaapje
Laced
Snoes
Steep
Pien
Lejow
SarahKey
Linda
Makamba
PapillonRose
Filoria
Flip Fluitketel
liesje
Ayla
yes1984
Sanne
Twellie
Happydobby
MissD
Kruidkoek
Printje
Coco
Poisongirl
Muppetje
blondje1313
CCC
mzcharlotte
Slakje
36 plaatsers

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

2 kinderen in een klein appartement + 2 baby's praktisch - Pagina 4 Empty Re: 2 kinderen in een klein appartement + 2 baby's praktisch

Bericht  Snoes za 2 jun 2012 - 23:57

Eens met Steep.

Sterkte Slakje, ik hoop dat jullie hier samen uit kunnen komen.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

2 kinderen in een klein appartement + 2 baby's praktisch - Pagina 4 Empty Re: 2 kinderen in een klein appartement + 2 baby's praktisch

Bericht  Slakje zo 3 jun 2012 - 0:21

Ik gaf eerst nog bv en toen waren de keuzes: minipil, condoom of spiraaltje. Condoom vertrouw ik sowieso al voor geen haar en als ik al door de pil heen zwanger ben geworden, ja, wat ben ik dan met een minipil, dus toen wilde ik in eerste instantie ook een spiraaltje. Gezien ik later fv ben gaan geven heb ik het alsnog bij de gyn besproken. We zaten nog in de knoop met wanneer een volgend kindje (ik wilde wel 'beginnen' als Louise 1 jaar was), daarom leek de gyn de pil het beste, waarna ik meteen voor een zwaardere heb gevraagd. Als mijn gyn mij dan zegt dat als ik hem gewoon goed neem, het allemaal wel snor zit, dan vertrouw ik haar wel. Dan ga ik er ook vanuit dat het verder niet nodig is om nog meer te gaan beschermen.

Nu staat het dus wel vast dat ik hierna een spiraaltje neem en eventueel later mezelf laat steriliseren (ik zie mezelf niet rondlopen met 5 kinderen).


Maar goed, ik heb eigenlijk nog niet echt antwoord gekregen op hoe je dat nu doet, voor 2 kinderen zorgen. Ik stel het me echt heel erg hectisch voor. Dan moet alles wel heel erg georganiseerd gaan en volgens schema's eh? Niet?
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

2 kinderen in een klein appartement + 2 baby's praktisch - Pagina 4 Empty Re: 2 kinderen in een klein appartement + 2 baby's praktisch

Bericht  Lejow zo 3 jun 2012 - 0:23

Maar ben je dan niet zwanger geraakt in de bv periode?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

2 kinderen in een klein appartement + 2 baby's praktisch - Pagina 4 Empty Re: 2 kinderen in een klein appartement + 2 baby's praktisch

Bericht  Laced zo 3 jun 2012 - 0:27

Lejow schreef:Maar ben je dan niet zwanger geraakt in de bv periode?

Ja, dat vraag ik mij ook af. Waarom vertrouw je het condoom niet? Ik zou minder vertrouwen hebben in de pil, aangezien je al eens, zonder aantoonbare reden, zwanger bent geworden door de pil heen. Daarnaast is het toch algemeen bekend dat je na de zwangerschap extra vruchtbaar bent?

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

2 kinderen in een klein appartement + 2 baby's praktisch - Pagina 4 Empty Re: 2 kinderen in een klein appartement + 2 baby's praktisch

Bericht  CCC zo 3 jun 2012 - 0:30

Jeetje, wat maak je je het jezelf lastig zeg.

Ik moet zeggen dat ik wel de mening van Jolicious deel, maar goed het doet er eigenlijk ook niet toe want jullie zitten in deze situatie en zullen zelf een beslissing moeten nemen. Ik kan me voorstellen dat je geschrokken bent dat je nu al zwanger bent, maar vraag me nu ook wel af hoelang je precies zwanger zou zijn en of het nog een mogelijkheid is een abortus te plegen. Maar goed, ook de zin van dat jij er wel uit bent maar als je vriend het niet wilt, daar kan ik met mijn hoofd niet bij....

Denk goed na over je besluit, en de praktische dingen die komen altijd wel goed. Er zijn mensen die in veel ergere situaties zitten wbt financiele situatie of huisvesting. Ik vind persoonlijk dat je overal beren op de weg ziet, je kunt dingen ook gewoon werkend maken met hoe de situatie is. En daarbij zou ik echt serieus nadenken over goede anticonceptie. Ik geloof persoonlijk zelf nooit zo in verhalen van door de pil heen zwanger geraakt, dubbel zo veilig gedaan maar toch zwanger geraakt. Maar goed, ik zal hier een hele discussie mee starten en dat is niet de bedoeling....

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

2 kinderen in een klein appartement + 2 baby's praktisch - Pagina 4 Empty Re: 2 kinderen in een klein appartement + 2 baby's praktisch

Bericht  Slakje zo 3 jun 2012 - 0:32

Oh, dat wist ik helemaal niet! En dat terwijl ik superveel zwangerschapsboeken etc. heb gelezen.

En nee. Tijdens die periode hebben wij bijna geen seks gehad, de keren dat we probeerden lukte het niet (door pijn). Dus lijkt me nogal onmogelijk.

Ik heb gevraagd aan vriend of ik die afspraak van morgen zal afbellen of niet en hij wilde er vanavond nog even over praten (straks moeten we naar mijn papa).
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

2 kinderen in een klein appartement + 2 baby's praktisch - Pagina 4 Empty Re: 2 kinderen in een klein appartement + 2 baby's praktisch

Bericht  Gast zo 3 jun 2012 - 0:44

chococupcake schreef:Maar goed, ook de zin van dat jij er wel uit bent maar als je vriend het niet wilt, daar kan ik met mijn hoofd niet bij....

Waarom kan je daar met je hoofd niet bij? Het kan toch zijn dat haar vriend nog helemaal niet klaar is voor een 2e kindje.

Of mis ik iets?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

2 kinderen in een klein appartement + 2 baby's praktisch - Pagina 4 Empty Re: 2 kinderen in een klein appartement + 2 baby's praktisch

Bericht  Gast zo 3 jun 2012 - 0:48

Slakje schreef:


Maar goed, ik heb eigenlijk nog niet echt antwoord gekregen op hoe je dat nu doet, voor 2 kinderen zorgen. Ik stel het me echt heel erg hectisch voor. Dan moet alles wel heel erg georganiseerd gaan en volgens schema's eh? Niet?

Jawel hoor, ik heb er op geantwoord. Zoals ik al zei, het is druk, maar dat overleef je heus wel. Mijn ervaring is dat kinderen heel snel in elkaars ritme mee gaan, zeker als ze nog zo klein zijn. Ik heb en haf ze altijd op dezelfde tijden in bed liggen. De jongste uiteraars veel vaker, maar 's middags lagen en liggen ze altijd tegelijk.
Je went ook echt wel aan de drukte.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

2 kinderen in een klein appartement + 2 baby's praktisch - Pagina 4 Empty Re: 2 kinderen in een klein appartement + 2 baby's praktisch

Bericht  Teddyaapje zo 3 jun 2012 - 0:49

Heftig zeg Slakje! Jullie zullen je rot geschrokken zijn!

Wat betreft je vraag, het kan zeker om met 2kleine kindjes/baby's in een appartement te wonen
vooral de eerste jaren. Misschien is t zelfs wel fijner omdat dat ook beteket dat je minder hoeft te poetsen en dus minder tijd kwijt bent voor t huishouden. En t zal vast druk worden met 2 van die kleintjes maar je zult vanzelf in het ritme komen. Ik denk dat het niet heeeel veel verschil zal uitmaken qua drukte als jullie voor een tweede zouden gaan als L. 1 is. In beide gevallen zul ke een nieuw ritme moeten vinden en in beide gevallen komt dat vast wel goed. Het voordeel van 2 kindjes zo dicht op elkaar is ook weer dat je sneller uit de luiers en slaapjes bent en sneller weer meer tijd voor jezelf zult hebben.

Als t enige bezwaar van niet willen verhuizen is dat je schoonouders veel tijd hebben gestoken in jullie huidige woning dan zou je dat eens kunnen afwegen tegen t laten weghalen van hun kleinkind, ik heb zo'n vermoeden dat je ze daar ongelukkiger mee maakt. En ze zullen een evt. verhuizing heus wel begrijpen.

Verder denk ik ook, wat betreft jullie emotionele toestand die nu eindelijk in rustiger vaarwater terecht ia gekomen
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

2 kinderen in een klein appartement + 2 baby's praktisch - Pagina 4 Empty Re: 2 kinderen in een klein appartement + 2 baby's praktisch

Bericht  Teddyaapje zo 3 jun 2012 - 0:49

Rot telefoon... ik type nog ff verder...
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

2 kinderen in een klein appartement + 2 baby's praktisch - Pagina 4 Empty Re: 2 kinderen in een klein appartement + 2 baby's praktisch

Bericht  Gast zo 3 jun 2012 - 0:50

Slakje schreef:Ik gaf eerst nog bv en toen waren de keuzes: minipil, condoom of spiraaltje. Condoom vertrouw ik sowieso al voor geen haar en als ik al door de pil heen zwanger ben geworden, ja, wat ben ik dan met een minipil, dus toen wilde ik in eerste instantie ook een spiraaltje. Gezien ik later fv ben gaan geven heb ik het alsnog bij de gyn besproken. We zaten nog in de knoop met wanneer een volgend kindje (ik wilde wel 'beginnen' als Louise 1 jaar was), daarom leek de gyn de pil het beste, waarna ik meteen voor een zwaardere heb gevraagd. Als mijn gyn mij dan zegt dat als ik hem gewoon goed neem, het allemaal wel snor zit, dan vertrouw ik haar wel. Dan ga ik er ook vanuit dat het verder niet nodig is om nog meer te gaan beschermen.

Nu staat het dus wel vast dat ik hierna een spiraaltje neem en eventueel later mezelf laat steriliseren (ik zie mezelf niet rondlopen met 5 kinderen).


Maar goed, ik heb eigenlijk nog niet echt antwoord gekregen op hoe je dat nu doet, voor 2 kinderen zorgen. Ik stel het me echt heel erg hectisch voor. Dan moet alles wel heel erg georganiseerd gaan en volgens schema's eh? Niet?

hoe je voor twee kindjes moet zorgen? Gewoon: doen. Kun je antwoord geven op de vraag hoe je voor één kindje moet zorgen? Ik niet hoor, dat doe je gewoon. Zo zal het ook zijn met twee kindjes, je moet wel. Je hebt er twee en je kunt er niet eentje in de pauze-stand zetten. Ik vraag me ook regelmatig af hoe ik het straks ga organiseren met twee kindjes, maar het lukt vast wel. Het moet wel lukken, want niet lukken is geen optie. Tweelingmoeders lukt het ook om voor twee baby's te zorgen en ik weet zeker dat zij zich ook in de zwangerschap afgevraagd hebben hoe ze dit in vredesnaam allemaal zouden moeten gaan doen.


En dat jij eruit bent en je vriend nog niet vind ik helemaal niet raar hoor. Je kunt voor jezelf wel besloten hebben dat het kindje wat jou betreft welkom is, terwijl je vriend dit allemaal nog niet helemaal zeker weet. Als het kindje wat jou betreft welkom is, dan zou ik me niet zomaar de kant van de abortus op laten sturen als je vriend er niet achter staat. Ik denk dat je daar na de abortus heel veel moeite mee gaat krijgen, zeker omdat het kindje wat jou betreft gewenst is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

2 kinderen in een klein appartement + 2 baby's praktisch - Pagina 4 Empty Re: 2 kinderen in een klein appartement + 2 baby's praktisch

Bericht  CCC zo 3 jun 2012 - 0:51

Zelda schreef:
chococupcake schreef:Maar goed, ook de zin van dat jij er wel uit bent maar als je vriend het niet wilt, daar kan ik met mijn hoofd niet bij....

Waarom kan je daar met je hoofd niet bij? Het kan toch zijn dat haar vriend nog helemaal niet klaar is voor een 2e kindje.

Of mis ik iets?

Meer alsin ik kan er met mijn hoofd niet bij als hij het niet zou willen en Slakje wel, en dat ze het dan zou weg laten halen voor hem zeg maar... Ik zou dat echt niet kunnen...

Edit: ik sluit me aan bij het laatste stukje van Rejoy, zij heeft het wat beter/ mooier uitgelegd.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

2 kinderen in een klein appartement + 2 baby's praktisch - Pagina 4 Empty Re: 2 kinderen in een klein appartement + 2 baby's praktisch

Bericht  Gast zo 3 jun 2012 - 0:59

Hoe je voor 2 kinderen zorgt? Nou gewoon doen inderdaad. Het lijkt enger dan het is Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

2 kinderen in een klein appartement + 2 baby's praktisch - Pagina 4 Empty Re: 2 kinderen in een klein appartement + 2 baby's praktisch

Bericht  Teddyaapje zo 3 jun 2012 - 0:59

Dus wat betreft de emotionele toestand denk ik dat een abortus veel heftiger is (heb er gelukkig geen ervaring mee maar dat lijkt me zo). Van een kindje krijg je nog heel veel geluk en liefde terug en ondanks de drukte en momenten waarop je het misschien even niet meer ziet zitten is t t toch allemaal meer dan waard, van een abortus krijg je niks dan waarschijnljjk een rot en schuldgevoel waar je de rest van je leven mee moet zien te dealen. Vooral omdat ik uit je post meen te zien doorschemeren dat je het eigenlijk wilt laten komen.

Dat er twijfels en angsten zijn vind ik trouwens heel normaal. Zou t wat zijn om een lijstje te maken met waarom wel en waarom niet? Dan kun je samen met je vriend kijken wat er aan de waarom niets te doen is en of dat erger zou zijn dat t beeindigen van t leven van jullie kindje.

Mag ik trouwens vragen hoe jullie er met de eerste zwangerschqap mee om zijn gegaan? Hebben jullie toen ook abortus overwogen?
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

2 kinderen in een klein appartement + 2 baby's praktisch - Pagina 4 Empty Re: 2 kinderen in een klein appartement + 2 baby's praktisch

Bericht  Ezzer zo 3 jun 2012 - 1:04

Slakje schreef:Ik gaf eerst nog bv en toen waren de keuzes: minipil, condoom of spiraaltje. Condoom vertrouw ik sowieso al voor geen haar en als ik al door de pil heen zwanger ben geworden, ja, wat ben ik dan met een minipil, dus toen wilde ik in eerste instantie ook een spiraaltje. Gezien ik later fv ben gaan geven heb ik het alsnog bij de gyn besproken. We zaten nog in de knoop met wanneer een volgend kindje (ik wilde wel 'beginnen' als Louise 1 jaar was), daarom leek de gyn de pil het beste, waarna ik meteen voor een zwaardere heb gevraagd. Als mijn gyn mij dan zegt dat als ik hem gewoon goed neem, het allemaal wel snor zit, dan vertrouw ik haar wel. Dan ga ik er ook vanuit dat het verder niet nodig is om nog meer te gaan beschermen.

Nu staat het dus wel vast dat ik hierna een spiraaltje neem en eventueel later mezelf laat steriliseren (ik zie mezelf niet rondlopen met 5 kinderen).


Maar goed, ik heb eigenlijk nog niet echt antwoord gekregen op hoe je dat nu doet, voor 2 kinderen zorgen. Ik stel het me echt heel erg hectisch voor. Dan moet alles wel heel erg georganiseerd gaan en volgens schema's eh? Niet?


Ik heb niet heel het topic gelezen, dus misschien is het dubbel of het antwoord al gegeven.
Maar wat ik mij afvraag, als jullie er al weer voor wilden gaan wanneer je dochter 1 is, is er dan wel de mogelijkheid en ruimte voor een tweede? Ik bedoel we praten over een maand of 9 verschil? Is die tijd zo erg dat je het krijgen van een kindje nu onmogelijk lijkt?
Ezzer
Ezzer
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 490
Punten : 533
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

2 kinderen in een klein appartement + 2 baby's praktisch - Pagina 4 Empty Re: 2 kinderen in een klein appartement + 2 baby's praktisch

Bericht  Lejow zo 3 jun 2012 - 1:06

Jup ook dat, wat maakt het enorme verschil tussen nu en 8 maanden?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

2 kinderen in een klein appartement + 2 baby's praktisch - Pagina 4 Empty Re: 2 kinderen in een klein appartement + 2 baby's praktisch

Bericht  Gast zo 3 jun 2012 - 1:11

Ezzer schreef:
Slakje schreef:Ik gaf eerst nog bv en toen waren de keuzes: minipil, condoom of spiraaltje. Condoom vertrouw ik sowieso al voor geen haar en als ik al door de pil heen zwanger ben geworden, ja, wat ben ik dan met een minipil, dus toen wilde ik in eerste instantie ook een spiraaltje. Gezien ik later fv ben gaan geven heb ik het alsnog bij de gyn besproken. We zaten nog in de knoop met wanneer een volgend kindje (ik wilde wel 'beginnen' als Louise 1 jaar was), daarom leek de gyn de pil het beste, waarna ik meteen voor een zwaardere heb gevraagd. Als mijn gyn mij dan zegt dat als ik hem gewoon goed neem, het allemaal wel snor zit, dan vertrouw ik haar wel. Dan ga ik er ook vanuit dat het verder niet nodig is om nog meer te gaan beschermen.

Nu staat het dus wel vast dat ik hierna een spiraaltje neem en eventueel later mezelf laat steriliseren (ik zie mezelf niet rondlopen met 5 kinderen).


Maar goed, ik heb eigenlijk nog niet echt antwoord gekregen op hoe je dat nu doet, voor 2 kinderen zorgen. Ik stel het me echt heel erg hectisch voor. Dan moet alles wel heel erg georganiseerd gaan en volgens schema's eh? Niet?


Ik heb niet heel het topic gelezen, dus misschien is het dubbel of het antwoord al gegeven.
Maar wat ik mij afvraag, als jullie er al weer voor wilden gaan wanneer je dochter 1 is, is er dan wel de mogelijkheid en ruimte voor een tweede? Ik bedoel we praten over een maand of 9 verschil? Is die tijd zo erg dat je het krijgen van een kindje nu onmogelijk lijkt?
Dat vraag ik me ook af.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

2 kinderen in een klein appartement + 2 baby's praktisch - Pagina 4 Empty Re: 2 kinderen in een klein appartement + 2 baby's praktisch

Bericht  Slakje zo 3 jun 2012 - 1:51

Oh, daar ha dik over gelezen, MamaRosa!

Mijn vriend was in eerste instantie best geschrokken, zag het helemaal niet zitten. Maar toen heb ik gezegd: "Met of zonder jou, dit kindje komt." Na 3 dagen is hij bijgedraaid. Toen was ik om één of andere reden veel vastbeslotener dan nu. Ik laat mij gemakkelijk ompraten, eigenlijk. Ik ben daar best zwak in. Heb op dat vlak echt geen ballen aan mijn lijf.


We wilden zelf kunnen plannen wanneer het volgende kindje kwam. Echt meteen blij en gelukkig zijn ipv eerst zitten piekeren erover. Dan hadden we eerst een nieuwe woonplaats kunnen zoeken en dan pas beginnen. Nu moet het allemaal weer snel snel.

(Ik typ straks verder, moet weg);
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

2 kinderen in een klein appartement + 2 baby's praktisch - Pagina 4 Empty Re: 2 kinderen in een klein appartement + 2 baby's praktisch

Bericht  Gast zo 3 jun 2012 - 2:24

Slakje schreef:Oh, daar ha dik over gelezen, MamaRosa!

Mijn vriend was in eerste instantie best geschrokken, zag het helemaal niet zitten. Maar toen heb ik gezegd: "Met of zonder jou, dit kindje komt." Na 3 dagen is hij bijgedraaid. Toen was ik om één of andere reden veel vastbeslotener dan nu. Ik laat mij gemakkelijk ompraten, eigenlijk. Ik ben daar best zwak in. Heb op dat vlak echt geen ballen aan mijn lijf.


We wilden zelf kunnen plannen wanneer het volgende kindje kwam. Echt meteen blij en gelukkig zijn ipv eerst zitten piekeren erover. Dan hadden we eerst een nieuwe woonplaats kunnen zoeken en dan pas beginnen. Nu moet het allemaal weer snel snel.

(Ik typ straks verder, moet weg);

Waarom moet het allemaal snel, snel? Als dat een reden van twijfel is, dan kun je het jezelf denk ik zo moeilijk en makkelijk makkelijk maken als je zelf wil. Wij hebben praktische bezwaren nauwelijks mee laten wegen in onze kinderwens. Toen ik zwanger raakte, woonden we ook helemaal niet groot, we hadden zelfs maar één (ruime) slaapkamer. Waar een wil is, is een weg. Nu waren we wel al een tijd op zoek naar een grotere woning en hebben die ook gevonden, maar was dat niet gelukt dan was het ook prima gegaan in onze voormalige woning.

Als het echt puur praktisch bezwaren zijn als woonruimte, dan zou ik er persoonlijk voor gaan en niet eens een abortus overwegen. En dan ook jezelf het tijdens de zwangerschap niet te moeilijk gaan maken. Mocht je een woonplaats/woning vinden waarbij je denkt dat je daar gelukkig kunt worden, dan is dat fijn, maar het hoeft geen must te zijn.

Veel sterkte! Het lijkt me erg lastig.

Oh ja, nog even een succes verhaal. Mijn schoonmoeder was 4 maanden na de geboorte van mijn man alweer zwanger. Zij hadden een koopwoning die ze niet makkelijk kwijt raakten met één slaapkamer. Zij hebben in de woonkamer een slaapbank gezet waarop zij zelf sliepen, mijn man en zijn broertje hebben lang samen op één kamer geslapen. Dit zou mijn keuze niet zijn, maar het kán dus wel!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

2 kinderen in een klein appartement + 2 baby's praktisch - Pagina 4 Empty Re: 2 kinderen in een klein appartement + 2 baby's praktisch

Bericht  Slakje zo 3 jun 2012 - 5:21

Heb vriendlief (dankzij jullie) helemaal kunnen overtuigen. Afspraak voor morgen is afgezegd!
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

2 kinderen in een klein appartement + 2 baby's praktisch - Pagina 4 Empty Re: 2 kinderen in een klein appartement + 2 baby's praktisch

Bericht  Gast zo 3 jun 2012 - 5:24

Dan wil ik je bij deze een fijne zwangerschap toewensen smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

2 kinderen in een klein appartement + 2 baby's praktisch - Pagina 4 Empty Re: 2 kinderen in een klein appartement + 2 baby's praktisch

Bericht  Gast zo 3 jun 2012 - 5:26

Gelukkig! Dat is een zorg (de grootste zorg wat mij betreft) weg!
Hopelijk kun je snel gaan genieten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

2 kinderen in een klein appartement + 2 baby's praktisch - Pagina 4 Empty Re: 2 kinderen in een klein appartement + 2 baby's praktisch

Bericht  Slakje zo 3 jun 2012 - 5:27

Gezien ik nog geen enkel kwaaltje heb zal dat absoluut zeker lukken! Hiih, ik ben blij!

Dank jullie wel!
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

2 kinderen in een klein appartement + 2 baby's praktisch - Pagina 4 Empty Re: 2 kinderen in een klein appartement + 2 baby's praktisch

Bericht  Floor zo 3 jun 2012 - 5:34

Slakje en man, van harte gefeliciteerd!!
Geniet van je zwangerschap.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

2 kinderen in een klein appartement + 2 baby's praktisch - Pagina 4 Empty Re: 2 kinderen in een klein appartement + 2 baby's praktisch

Bericht  Snoes zo 3 jun 2012 - 5:38

Wat fijn Slakje! Gefeliciteerd Very Happy

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

2 kinderen in een klein appartement + 2 baby's praktisch - Pagina 4 Empty Re: 2 kinderen in een klein appartement + 2 baby's praktisch

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum