Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Verschil tussen de babys in je buik

+6
Shopaholic
Liadan
Printje
Bruintje Beer
Tania
Twellie
10 plaatsers

Ga naar beneden

Verschil tussen de babys in je buik Empty Verschil tussen de babys in je buik

Bericht  Gast di 8 jan 2013 - 22:05

Toen ik zwanger was van ons eerste kindje, voelde ik amper leven in mijn buik. Ik had ook helemaal niet zo'n grote buik als nu. Ik voelde de baby wel eens bewegen, maar niet dat ik een been of een elleboog kon voelen.
Tijdens deze zwangerschap voel ik de baby echt heeeeeel erg veel. Al vanaf een week of 15 af en toe, en sinds dien steeds vaker en beter. Ik heb nu dagelijks het gevoel dat mijn buik compleet verbouwd word. Soms gewoon eng zoals mijn buik van vorm veranderd. Ook voel ik heel duidelijk armen of benen. De baby voel ik bijna de hele dag wel. En ik krijg regelmatig een schop tegen mijn ribben/blaas of schaambeen aan. Ik voel de baby ook bij mijn schaambeen bewegen.

Echt een wereld van verschil! Wat zijn jullie ervaringen met de baby's in je buik?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verschil tussen de babys in je buik Empty Re: Verschil tussen de babys in je buik

Bericht  Twellie di 8 jan 2013 - 22:07

Ik voelde mijn jongste dochter vroeg en ook wel veel in vergelijking tot mijn oudste ondanks dat de placenta voor lag. Ze is ook veel beweeglijker / drukker / wilder nu dan mijn oudste.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Verschil tussen de babys in je buik Empty Re: Verschil tussen de babys in je buik

Bericht  Tania di 8 jan 2013 - 22:09

Mijn zoontje bewoog de hele dag en schopte ook heel hard de hele dag door. Mijn dochter bewoog ook wel veel maar had veel vaker rustige momenten en zij bewoog meer dan dat ze echt schopte en als ze schopte deed het ook geen pijn, bij J. wel.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verschil tussen de babys in je buik Empty Re: Verschil tussen de babys in je buik

Bericht  Gast di 8 jan 2013 - 22:15

Ik voelde allebei erg veel, maar de oudste kon flink hard schoppen en waren de bewegingen veel feller, de jongste bewoog wel veel, maar schoof meer, ze had niet van die uithalen zoals de oudste.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verschil tussen de babys in je buik Empty Re: Verschil tussen de babys in je buik

Bericht  Bruintje Beer di 8 jan 2013 - 22:16

De oudste was heel rustig in de buik. De jongste was vrij druk en had veel de hik in de buik.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verschil tussen de babys in je buik Empty Re: Verschil tussen de babys in je buik

Bericht  Printje di 8 jan 2013 - 22:33

Eigenlijk weinig verschil, allebei vrij rustig, al heb ik het idee dat de baby nu kleiner is, ze kan nog veel meer bewegen als R met dat termijn.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verschil tussen de babys in je buik Empty Re: Verschil tussen de babys in je buik

Bericht  Liadan di 8 jan 2013 - 22:34

Mijn kinderen waren allebei heel druk in mijn buik. Ze schopten, bewogen en draaiden de hele dag door. Ik heb veel filmpjes waar je mijn buik op ziet bewegen en ook foto's waar bulten uitsteken.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verschil tussen de babys in je buik Empty Re: Verschil tussen de babys in je buik

Bericht  Shopaholic di 8 jan 2013 - 22:44

Bij de oudste had ik een voorliggende placenta en voelde ik haar weinig. De 2e voelde ik veel beter. Wel in de avond meer als overdag.
Shopaholic
Shopaholic
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Verschil tussen de babys in je buik Empty Re: Verschil tussen de babys in je buik

Bericht  Paper Crown wo 9 jan 2013 - 2:40

Julian was echt heel erg druk in mijn buik.
Alle kanten ging 't op. En de hele dag door. Ik las dan wel eens: 'als ik rustig ga liggen voel ik de baby goed..' Nou dat herkende ik totaal niet. Hij was dag en nacht bezig

Nu uit de buik, net zo druk! Heb echt een hele sterke baby op de wereld gezet. Hij trappelt de dekens van hem af, maait zichzelf wakker en een luier verschonen in je eentje is een uitdaging.

Kleine Hercules.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Verschil tussen de babys in je buik Empty Re: Verschil tussen de babys in je buik

Bericht  Gast wo 9 jan 2013 - 3:09

Zoon was druk in de buik maar dochter nog drukker.

Uit de buik was dochter heel rustig, zoon wat drukker.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verschil tussen de babys in je buik Empty Re: Verschil tussen de babys in je buik

Bericht  Smaragdje wo 9 jan 2013 - 3:25

Mijn oudste was vrij rustig in mijn buik (zou je ook niet denken als je hem nu ziet Very Happy ), dit kindje is tot nu toe veel drukker in mijn buik.

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verschil tussen de babys in je buik Empty Re: Verschil tussen de babys in je buik

Bericht  Gast wo 9 jan 2013 - 4:06

Mijn zoon was heel erg rustig, voelde hem ook niet heel veel, en al helemaal niet als ik bezig was, dochter was ontzettend druk en lag werkelijk nooit stil, kleine stuiterbal smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verschil tussen de babys in je buik Empty Re: Verschil tussen de babys in je buik

Bericht  Gast wo 9 jan 2013 - 5:03

De oudste was heel druk in mijn buik, maar de jongste was juist heel rustig. De jongste had ook heel vaak de hik. Grappig om te zien dat dat nu nog zo is. J is een giga drukte maker en S is juist een hele rustige vent die na elke voeding minstens 10 minuten hikt Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verschil tussen de babys in je buik Empty Re: Verschil tussen de babys in je buik

Bericht  maiadebij wo 9 jan 2013 - 8:04

Bij de oudste een voorliggende placenta maar voelde hem de hele dag door en flink ook!

Bij de middelste geen voorliggende placenta en vanaf week 15 duidelijke bewegening de hele dag door.

Nu is het rustig! Weer een voorliggende placenta, voel nu af en toe een plopje meer nog niet.

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verschil tussen de babys in je buik Empty Re: Verschil tussen de babys in je buik

Bericht  Zenna wo 9 jan 2013 - 9:31

Hoe weet je eigenlijk dat je een voorliggende placenta hebt? Zeggen ze dat bij de echo? En kun je er vanuit gaan dat je geen voorliggende placenta hebt als ze niks zeggen of...?
Zenna
Zenna
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 362
Punten : 388
Registratiedatum : 07-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Verschil tussen de babys in je buik Empty Re: Verschil tussen de babys in je buik

Bericht  Printje wo 9 jan 2013 - 9:42

Zenna, dat vertellen ze idd bij de echo.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verschil tussen de babys in je buik Empty Re: Verschil tussen de babys in je buik

Bericht  Gast wo 9 jan 2013 - 9:44

Mijn oudste was veel bewegelijker dan de jongste, maar bij de jongste had ik een voorliggende placenta, die voelde ik alleen aan de zijkanten en ook niet zoveel als de oudste.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verschil tussen de babys in je buik Empty Re: Verschil tussen de babys in je buik

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum