Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Domme acties van je vriend/man/partner/hubbie/geliefde

+39
-Belle-
Raven
Jasmine
Bliss
Caresses
missy.
Paper Crown
Ooh La La!
Evalynn
Twellie
PrimaBella
hellowkitty
Atelier Madame
Bazinga
juffie001
Caroow
mickey
Didi
kwak
SarahKey
Ibbeltje
Marin
Caro
Poubelle
mosio
TukTuk
Lady Starstruck
Pompoen
Melis_je
ellibre
Sarah1985
Arwyn
Kamperseboekenwurm
Rush
Clapperdie
Zora
Rose
Schaapke
Lejow
43 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Domme acties van je vriend/man/partner/hubbie/geliefde - Pagina 4 Empty Re: Domme acties van je vriend/man/partner/hubbie/geliefde

Bericht  Arwyn do 31 mei 2012 - 7:54

Laughing Wat een geweldige verhalen hier!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Domme acties van je vriend/man/partner/hubbie/geliefde - Pagina 4 Empty Re: Domme acties van je vriend/man/partner/hubbie/geliefde

Bericht  Jasmine do 31 mei 2012 - 7:58

Mijn man nam in België ooit eens de verkeerde afslag van de snelweg, waardoor we midden in een woonwijk terecht kwamen. "Goh", zegt 'ie. "Dit is ook wel een leuk dorpje". Ja hoor schat, best leuk, maar klein detail, dit is Antwerpen.

Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  Jasmine do 31 mei 2012 - 8:13

Ow, ik heb er nog één!

Mijn man heeft de gewoonte nogal eens te praten in zijn slaap. Ik hou er wel van om dat een beetje te "voeren". Zo hadden we eens het volgende gesprek.
Hij: "Ga weg"
Ik: "Wie, ikke?"
Hij: "Nee, die draak, die zie je toch wel"
Ik: "Euh nee, ik zie niks. Hoe ziet hij eruit?"
Hij: "Eng!"
Ik: "Ow wacht, bedoel je die rode met stekels?"
Hij: "Ja!"
Ik: "Stel je niet aan, dat beest doet niks".
Hij: "Jawel, hij wil mij pakken!"
Ik: "Dan jaag je hem toch weg"
Hij: "Goed plan" en gaat weer slapen.

Vijf minuten later:
Hij: "Whaaaaaaah, een blauwe!!!"

Nou, je kon mij serieus wegdragen Laughing

Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  Raven do 31 mei 2012 - 8:24

haha ik lig dubbel.
Die van Jasmine haha echt grappig.

Mijn man is wel een lolbroek, doet ook veel rare dingen.
Het leukste wat ik nog kan herinneren is in Engeland op een vakantiepark.
Hij gaat bij de receptie vragen of ze wifi hebben en spreekt het uit als wiefie (waifai is de engelse uitspraak).
De receptioniste lag in een deuk. Snapte precies wat hij bedoelde, maar vond het zo grappig. We hebben daar wel 10 minuten in een deuk gelegen. Vanaf toen was hij mister wiefie
Raven
Raven
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 258
Punten : 265
Registratiedatum : 19-05-11

Bericht  -Belle- do 31 mei 2012 - 8:50

Geweldig al die verhalen, ik kom niet meer bij van het lachen! Very Happy Mijn man heeft soms ook wel rare acties maar ik vergeet ze altijd Domme acties van je vriend/man/partner/hubbie/geliefde - Pagina 4 1371890812
-Belle-
-Belle-
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 438
Punten : 446
Registratiedatum : 06-11-11

Bericht  Gast do 31 mei 2012 - 9:13

Hahahahaa, wat een grappige dingen hier allemaal!

Mijn vriend en ik heb hele gesprekken 's nachts en sinds we de sleeptalk-app hebben kunnen we het allemaal terug horen, erg grappig. Mijn vriend is heel vaak in paniek in z'n slaap en ik word daar dan in m'n slaap boos om. Een van de laatste nachtelijke gesprekken was: "hoooo, pas op voor die touwtjes!", "huh, touwtjes?", "ja, die touwtjes daar", "ach, jij altijd met je touwtjes! Je weet dat ik daar van schrik".

Oh en als de bel gaat dan glijdt m'n vriend altijd het laatste stukje naar de deur toe. Omdat onze voordeur vrij ver van de deur af zit, lopen we altijd met vrij snel naar de deur als er aangebeld wordt.. Omdat hij dan een beetje vaart heeft, schuift hij dat laatste stukje zeg maar (gladde vloer)... Tot dat de vloer iets stroever was dan anders, toen ging hij vol door het glas van de deur heen. Ik zag het gebeuren en we keken elkaar beide zo beteuterd aan dat we daarna allebei heel hard moesten lachen.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 31 mei 2012 - 9:13

Jasmine lol!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 31 mei 2012 - 9:23

Nyah schreef:Hahahahaa, wat een grappige dingen hier allemaal!

Mijn vriend en ik heb hele gesprekken 's nachts en sinds we de sleeptalk-app hebben kunnen we het allemaal terug horen, erg grappig. Mijn vriend is heel vaak in paniek in z'n slaap en ik word daar dan in m'n slaap boos om. Een van de laatste nachtelijke gesprekken was: "hoooo, pas op voor die touwtjes!", "huh, touwtjes?", "ja, die touwtjes daar", "ach, jij altijd met je touwtjes! Je weet dat ik daar van schrik".

Oh en als de bel gaat dan glijdt m'n vriend altijd het laatste stukje naar de deur toe. Omdat onze voordeur vrij ver van de deur af zit, lopen we altijd met vrij snel naar de deur als er aangebeld wordt.. Omdat hij dan een beetje vaart heeft, schuift hij dat laatste stukje zeg maar (gladde vloer)... Tot dat de vloer iets stroever was dan anders, toen ging hij vol door het glas van de deur heen. Ik zag het gebeuren en we keken elkaar beide zo beteuterd aan dat we daarna allebei heel hard moesten lachen.

Hahaha! Allebei grappige verhalen.

wat is de sleeptalk app? Gaat die opnemen zodra je geluid maakt in je slaap?

Gast
Gast

Bericht  Gast do 31 mei 2012 - 9:46

Haha, wat een geweldige verhalen!!

Gast
Gast

Bericht  Minx do 31 mei 2012 - 9:47

Jasmine schreef:Ow, ik heb er nog één!

Mijn man heeft de gewoonte nogal eens te praten in zijn slaap. Ik hou er wel van om dat een beetje te "voeren". Zo hadden we eens het volgende gesprek.
Hij: "Ga weg"
Ik: "Wie, ikke?"
Hij: "Nee, die draak, die zie je toch wel"
Ik: "Euh nee, ik zie niks. Hoe ziet hij eruit?"
Hij: "Eng!"
Ik: "Ow wacht, bedoel je die rode met stekels?"
Hij: "Ja!"
Ik: "Stel je niet aan, dat beest doet niks".
Hij: "Jawel, hij wil mij pakken!"
Ik: "Dan jaag je hem toch weg"
Hij: "Goed plan" en gaat weer slapen.

Vijf minuten later:
Hij: "Whaaaaaaah, een blauwe!!!"

Nou, je kon mij serieus wegdragen Laughing

haha ik heb serieus de tranen over mijn wangen lopen.

Eerste deel van dit topic al gelezen op mijn stage maar het is echt hilarisch
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast do 31 mei 2012 - 9:51

Powerbabe schreef:

Hahaha! Allebei grappige verhalen.

wat is de sleeptalk app? Gaat die opnemen zodra je geluid maakt in je slaap?

Ja klopt. Het is een app je aanzet als je gaat slapen en dan gaat hij na een half uur geluiden opnemen ('lichte' geluiden niet, het (lichte) snurken van m'n vriend neemt hij gelukkig niet op). Heel grappig om terug te horen.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 31 mei 2012 - 9:52

Mijn vriend die 'eet' in zijn slaap. Zelfs zo hard dat ik er soms echt boos om kan worden. Dus wanneer dat gebeurd zegt hij 's morgens heel lief; Je was weer boos op mij he? I love you

Gast
Gast

Bericht  Gast do 31 mei 2012 - 19:18

De tranen stromen over mijn wangen, hahahaha! Laughing

Gast
Gast

Bericht  Rose do 31 mei 2012 - 19:49

Ik heb weer een nieuwe! Very Happy

Gisteravond waren we elkaar wat aan het klieren, ik was nog aan het tandenpoetsen en m'n vriend was al klaar.
Zegt hij op een gegeven moment: Denk je er zo wel om want de deur van de badkamer is nog maar half open.
Om zich vervolgens om te draaien en keihard tegen de deurpost van de slaapkamer aan te lopen! Laughing

Je kon mij van de grond af rapen van het lachen, hij knalde er zo hard tegen aan dat ik hem terug zag stuiten..
Ik zit nu alweer te lachen Embarassed
Rose
Rose
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12

Bericht  Parisienne do 31 mei 2012 - 20:19

Hier had mijn vriend van de week een geweldige actie. N. was aan het klimmen op een stoeltje. Mijn vriend lag op de bank tv te kijken. Hij zei: "N. kom maar van dat stoeltje af. Straks val je." N. kwam er natuurlijk niet vanaf. Mijn vriend wil opstaan om haar eraf te halen, maar hij glijdt zo van de bank op de grond. N. en ik lagen in een deuk! Ik zei: "Papa, ga maar gewóón zitten op de bank, straks val je!" Laughing
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Lejow do 31 mei 2012 - 20:36

Whahaha Very Happy
laughcry laughcry laughcry
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  RYW do 31 mei 2012 - 20:42

Volgens mij ben ik juist de kluns van ons twee Wink vooral omdat ik praat voordat ik denk. Hij is juist veel bedachtzamer voor hij iets zegt.

Hij was wel pas aan het koken, had een pot pastasaus opengedraaid en keek op zijn horloge. Hij draaide dus zijn arm terwijl hij die open pot in zijn hand had, en goot zo de pastasaus op de vloer Wink maar hij heeft niet vaak van die acties, ik heb er meer Wink
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076

Bericht  Schaapke vr 1 jun 2012 - 1:33

Nyah schreef:

Ik zíe dit gewoon gebeuren, wahahahaha!! :cheering:

Schaapke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Caro vr 1 jun 2012 - 2:26

IK heb zelf ooit zo'n domme actie uitgehaald. Was destijds nog op mijn studentenkamer en ik ging wel eens even laten zien hoe goed ik kon squashen. Ik wilde dus op het houten gedeelte van mijn traditionele glas-in-lood deuren mikken. Wat doe ik natuurlijk: met vol geweld ram ik dat squash balletje zo FLOEP door mijn glas-in-lood heen. Oeps..
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801

Bericht  Happydobby vr 1 jun 2012 - 3:38

Ik was een keer de poedersuiker kwijt, stond ie in de koelkast v Very Happy

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Schaapke vr 1 jun 2012 - 4:03

Happydobby schreef:Ik was een keer de poedersuiker kwijt, stond ie in de koelkast v Very Happy

Dit heb ik een keer andersom gehad met een flesje kookroom. 'Moet dat in de koelkast dan?'

Schaapke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: