Domme acties van je vriend/man/partner/hubbie/geliefde
+39
-Belle-
Raven
Jasmine
Bliss
Caresses
missy.
Paper Crown
Ooh La La!
Evalynn
Twellie
PrimaBella
hellowkitty
Atelier Madame
Bazinga
juffie001
Caroow
mickey
Didi
kwak
SarahKey
Ibbeltje
Marin
Caro
Poubelle
mosio
TukTuk
Lady Starstruck
Pompoen
Melis_je
ellibre
Sarah1985
Arwyn
Kamperseboekenwurm
Rush
Clapperdie
Zora
Rose
Schaapke
Lejow
43 plaatsers
Pagina 2 van 4
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Domme acties van je vriend/man/partner/hubbie/geliefde
Haha Carrie om dat balletje in z'n keel stoppen heb ik hardop gelachen!
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Carrie schreef:Onze badkamer zit in onze slaapkamer (wel met een deur) ik zeg al steeds dat hij zijn voeten af moet drogen na het douchen. Doet 'ie niet. En op een keer deed hij het weer niet, toen gleed hij uit met zijn voet onder de kachel in zijn blote piemel. Dat vond ik erg grappig
Ik kan hier ook wel erg hard om lachen!!
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10
Ik wou dat ik iets kon bedenken, maar eigenlijk ben ik altijd degene met de domme acties.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
hahaha wat maken jullie mee zeg
Mijne was ook een keer uit bed gedonderd Helaas was ik er niet bij maar hij vertelde het later wel heel zielig. En ik kei hard lachen...arm mannetje
Mijne was ook een keer uit bed gedonderd Helaas was ik er niet bij maar hij vertelde het later wel heel zielig. En ik kei hard lachen...arm mannetje
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
haha oh ik lig echt flak!
Hier struikelt mijn man altijd over de bovenste tree van de trap. Hoe vaak hij al wel niet op zijn knieen op de overloop heeft gelegen, ben de tel kwijt.
Ook heeft hij soms hele leuke uitspraken. Pas zei hij tegen Siem. 'Heeft mama jou sudokucreme opgesmeerd? Nee het is sudocreme.
Of dat Siem pas maar bleef jengelen toen mijn man hem had omgekleed. Zat het sokje maar half aan (Zo'n hele lange sok en zijn teen zat ergens voorbij de hak) Dus ik zei zo: waarom zat zijn sokje zo raar? ' Ja hij houd zijn voetjes niet stil' Goh...
Hier struikelt mijn man altijd over de bovenste tree van de trap. Hoe vaak hij al wel niet op zijn knieen op de overloop heeft gelegen, ben de tel kwijt.
Ook heeft hij soms hele leuke uitspraken. Pas zei hij tegen Siem. 'Heeft mama jou sudokucreme opgesmeerd? Nee het is sudocreme.
Of dat Siem pas maar bleef jengelen toen mijn man hem had omgekleed. Zat het sokje maar half aan (Zo'n hele lange sok en zijn teen zat ergens voorbij de hak) Dus ik zei zo: waarom zat zijn sokje zo raar? ' Ja hij houd zijn voetjes niet stil' Goh...
ik werd een paar maand terug een keer wakker omdat ik wat hoorde praten, was mijn man dat.
Ik vroeg "wat zeg je"
hij " ja, lekker dik soeppie"
ik "wat"
hij " een heel lekker dik soeppie"
wat hij er mee bedoelde geen idee, hij wist het ook echt niet meer maar ik lag in een deuk om 4 uur snachts.
Ik vroeg "wat zeg je"
hij " ja, lekker dik soeppie"
ik "wat"
hij " een heel lekker dik soeppie"
wat hij er mee bedoelde geen idee, hij wist het ook echt niet meer maar ik lag in een deuk om 4 uur snachts.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Pixie schreef:Haha Carrie om dat balletje in z'n keel stoppen heb ik hardop gelachen!
Hahahaha leuk! Ik moet ook wel eens hardop lachen om iets op het forum
Gast- Gast
Ik vergat de leukste nog. Toen we nog in het oude huis woonden kwam hij een keer zo dronken van de kermis terug dat hij in slaap was gevallen boven de wcpot.
Heb toen doorgetrokken toen werd hij wakker. 'Kom ga in bed liggen'.
Ik loop vooruit en duik mijn bed in en hij wou de trap aflopen.
'Wat ga je doen?' ' Naar bed'. Je bed staat hier...
Gaat meneer naast het bed zetten met zijn hoofd tegen de muur. Heb hem mooi laten liggen, dacht als je zo lekkerder slaapt vooral doen.
Heb toen doorgetrokken toen werd hij wakker. 'Kom ga in bed liggen'.
Ik loop vooruit en duik mijn bed in en hij wou de trap aflopen.
'Wat ga je doen?' ' Naar bed'. Je bed staat hier...
Gaat meneer naast het bed zetten met zijn hoofd tegen de muur. Heb hem mooi laten liggen, dacht als je zo lekkerder slaapt vooral doen.
Mijn vriend kwam s rond 3.00 thuis en hij had wel aardig gedronken. Gaat ie op het voeteneinde van het bed half liggen/ zitten en blijft zo liggen, dus ik vraag of het gaat.
Ja hoor, zei hij, ik lig lekker van de zon te genieten hahaha.
Ja hoor, zei hij, ik lig lekker van de zon te genieten hahaha.
Didi- Prater
- Aantal berichten : 516
Punten : 609
Registratiedatum : 04-12-10
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ja dom he, ik moest zo lachen. Hij praat wel vaker in zn slaap, vooral als ie een paar biertjes heeft gehad.
Didi- Prater
- Aantal berichten : 516
Punten : 609
Registratiedatum : 04-12-10
Hahaha Didi, die is ook leuk!
Mijn ex was helemaal gek van Star Wars en we praatten ook best veel in onze slaap.
Ik werd een keer half wakker en begon te vertellen dat ik had gedroomd over karaoke en dat hij ook moest zingen. Ja hoor, zei hij in z'n slaap, dat is goed! Dus ik vroeg 'wie ga je nadoen dan?' Zijn antwoord: 'Luke Skywalker'.
En meteen daar achteraan, wat wakkerder 'Jahaa, laat maar, ik hoorde het zelf ook al'.
Ik kwam niet meer bij van het lachen.
Mijn ex was helemaal gek van Star Wars en we praatten ook best veel in onze slaap.
Ik werd een keer half wakker en begon te vertellen dat ik had gedroomd over karaoke en dat hij ook moest zingen. Ja hoor, zei hij in z'n slaap, dat is goed! Dus ik vroeg 'wie ga je nadoen dan?' Zijn antwoord: 'Luke Skywalker'.
En meteen daar achteraan, wat wakkerder 'Jahaa, laat maar, ik hoorde het zelf ook al'.
Ik kwam niet meer bij van het lachen.
Poubelle- Ratel
Lol pixie, dat hij zelf ook wakker werd en nog bij zinnen was om die opmerking te maken
Hier wordt er door vriend ook regelmatig in zn slaap gepraat. Hij heeft 't 1 keer gepresteerd om in z'n slaap achter het bed te gaan zoeken met z'n arm. Toen ik hem vroeg waarom hij dat deed, was zijn antwoord dat alle elastiekjes achter het bed waren gevallen die had hij nodig Heb heel hard gelachen, hem weer gezegd te gaan slapen en de volgende ochtend gevraagd wat hij in vredesnaam had gedroomd!
Hier wordt er door vriend ook regelmatig in zn slaap gepraat. Hij heeft 't 1 keer gepresteerd om in z'n slaap achter het bed te gaan zoeken met z'n arm. Toen ik hem vroeg waarom hij dat deed, was zijn antwoord dat alle elastiekjes achter het bed waren gevallen die had hij nodig Heb heel hard gelachen, hem weer gezegd te gaan slapen en de volgende ochtend gevraagd wat hij in vredesnaam had gedroomd!
Gast- Gast
We hadden een keer pizza's besteld. Ineens hoorde ik mijn vriend schelden. Was de pizza uit de doos gegleden, zo op de grond, uiteraard met de bodemkant naar boven. Daar lag zijn pizza taco met saus op de tegels van de achtertuin, hahahaha.
Hij is overigens ook niet zo heel goed in talen. We waren een paar jaar geleden op vakantie in Portugal, toen we op het strand waten. We waren op strandbedjes gaan liggen, en op een gegeven moment kwam er iemand bij onze bedjes staan. We moesten blijkbaar betalen om er gebruik van te maken. Zegt mijn vriend: "Wait, I hole some money". Ik rolde bijna van het bedje af, zo erg moest ik lachen
Hij stoot ook regelmatig zijn teen, tegen het deurkozijn. En dan niet één keer, maar meestal dan een paar keer achter elkaar... En dan ook tegen hetzelfde kozijn. Of steeds tegen de bank.
Hij is overigens ook niet zo heel goed in talen. We waren een paar jaar geleden op vakantie in Portugal, toen we op het strand waten. We waren op strandbedjes gaan liggen, en op een gegeven moment kwam er iemand bij onze bedjes staan. We moesten blijkbaar betalen om er gebruik van te maken. Zegt mijn vriend: "Wait, I hole some money". Ik rolde bijna van het bedje af, zo erg moest ik lachen
Hij stoot ook regelmatig zijn teen, tegen het deurkozijn. En dan niet één keer, maar meestal dan een paar keer achter elkaar... En dan ook tegen hetzelfde kozijn. Of steeds tegen de bank.
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10
Oh ja, over praten in zijn slaap, heb ik ook nog een leuke!
Mijn vriend was eerder naar bed gegaan en hij sliep al toen ik naar bed kwam. Zegt hij: "(afkorting mijn naam)? Ben jij het?" Echt heel verbaasd was hij.
Mijn vriend was eerder naar bed gegaan en hij sliep al toen ik naar bed kwam. Zegt hij: "(afkorting mijn naam)? Ben jij het?" Echt heel verbaasd was hij.
mickey- Kletskop
Mijn vriend stapte een keer uit bed en stootte heel hard zijn hoofd aan de deurpost. Dat was echt een enorme bult. Een dag later stapt hij weer uit bed en loopt weer tegen de deurpost, naast de bult had hij nu een enorme snee. Het zag er zo grappig uit, maar wel zielig natuurlijk.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
mickey schreef:We hadden een keer pizza's besteld. Ineens hoorde ik mijn vriend schelden. Was de pizza uit de doos gegleden, zo op de grond, uiteraard met de bodemkant naar boven. Daar lag zijn pizza taco met saus op de tegels van de achtertuin, hahahaha.
Hahahahahaha Herkenbaar! Mijn vriend wilde in het buitenland een stoel aanbieden aan iemand toen we op het terras zaten. Zegt hij 'do you want to say? I have a stair for you!' Die vrouw keek heel raar en ze liep weg. Dus ik uitleggen dat stair trap betekent. Zegt ie (en nu komt bijna het ergste) 'oh jee, ze dacht dat ik haar een schop wilde geven!' (jullie weten, trap is in het Nederlands een trap waar je op kunt lopen, en een trap als je iemand schopt) tjee hoe dom. Hij is verder best slim enzo maar hij kan echt Britt onzin uitkramen.
Gast- Gast
Carrie schreef:mickey schreef:We hadden een keer pizza's besteld. Ineens hoorde ik mijn vriend schelden. Was de pizza uit de doos gegleden, zo op de grond, uiteraard met de bodemkant naar boven. Daar lag zijn pizza taco met saus op de tegels van de achtertuin, hahahaha.
Hahahahahaha Herkenbaar! Mijn vriend wilde in het buitenland een stoel aanbieden aan iemand toen we op het terras zaten. Zegt hij 'do you want to say? I have a stair for you!' Die vrouw keek heel raar en ze liep weg. Dus ik uitleggen dat stair trap betekent. Zegt ie (en nu komt bijna het ergste) 'oh jee, ze dacht dat ik haar een schop wilde geven!' (jullie weten, trap is in het Nederlands een trap waar je op kunt lopen, en een trap als je iemand schopt) tjee hoe dom. Hij is verder best slim enzo maar hij kan echt Britt onzin uitkramen.
Hahahah!
Poubelle- Ratel
Hahahaha Carrie! Ben ik blij dat de mijne niet de enige is met taalfouten
In Portugal hadden we een paar dagen een auto gehuurd, toen kwamen we op de snelweg bij een tol-hokje: "Au revoir!". En in Frankrijk riep hij "Ciao" bij het tol-hokje. Het is toch zo leuk om op vakantie te gaan
Hij heeft ook al eens Sprudelwasser Ohne Gas besteld... Hij dacht dus Spa Blauw te bestellen, maar hij vroeg dus om Spa Rood, zonder bubbels
In Portugal hadden we een paar dagen een auto gehuurd, toen kwamen we op de snelweg bij een tol-hokje: "Au revoir!". En in Frankrijk riep hij "Ciao" bij het tol-hokje. Het is toch zo leuk om op vakantie te gaan
Hij heeft ook al eens Sprudelwasser Ohne Gas besteld... Hij dacht dus Spa Blauw te bestellen, maar hij vroeg dus om Spa Rood, zonder bubbels
mickey- Kletskop
hahah mijn vriend vraagt waarom ik zo moet lachen, echt geweldig dingen staan ertussen!
juffie001- Fluisteraar
- Aantal berichten : 467
Punten : 543
Registratiedatum : 18-11-10
Hahahaha Carrie, ik heb ook hartelijk gelachen om jouw posts!
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
In Londen in de metro, met mijn vriend ook zonder talenknobbel, werd er iets omgeroepen over het metrostation Blackriders oid. Ik begreep heel goed dat het om een metrostation ging maar mijn vriend zegt droog: 'goh wel vriendelijk dat ze hier omroepen dat alle zwart rijders moeten uitstappen dat is in Nederland toch wel anders' echt je kon me opvegen
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Melis_je schreef:Leuk topic. Vooral die van het onkruid van één meter
Is niet leuk hoor
Schaapke- Prater
- Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10
тыквашка schreef:Schaapke schreef:Oooooh jawel, die van mij heeft er zat.
Bijvoorbeeld: ik ben van het tuinieren, maar sinds ik ziek ben gaat dat effe wat minder. Man zei: 'ik doe het wel een keer, die tuin'. Hij dus vol goede moed de tuin in om onkruid eruit te halen. Komt 'ie even later binnen: 'er is één stuk in de tuin waar het onkruid bijna een meter hoog stond'. Ik: 'waar dan?' Hij: 'daar rechts achterin'. Ik gaan kijken. Wat denk je? Heeft 'ie alle, JA ALLE, frambozenstruiken uit de tuin gehaald. Oooooooh, zo jammer!
Wahahaha, dat doet me denken aan mijn man. Die durf ik echt haast niet alleen in de tuin te laten. Ik had een keer gevraagd of hij onze klimroos wilde snoeien terwijl ik weg was. Dat heeft ie gedaan hoor! Toen ik terugkwam was er haast geen roos meer over. Hij had 'm gesnoeid...met de kettingzaag.
Hahah!! Dat heeft die van mij ook eens gedaan met de clematis.
Schaapke- Prater
- Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10
hahaha jammer dat mijn man behalve praten in zijn slaap (maar ik kan t nooit onthouden) geen gekke acties heeft.
hellowkitty- Fluisteraar
- Aantal berichten : 330
Punten : 355
Registratiedatum : 27-02-12
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Je vriend/partner wilt nooit kinderen..
» Is je man/vriend jouw partner voor heel je leven?
» Chocoladehart van 2,5 kg cadeau geliefde
» gekke acties partner
» Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat?
» Is je man/vriend jouw partner voor heel je leven?
» Chocoladehart van 2,5 kg cadeau geliefde
» gekke acties partner
» Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat?
Pagina 2 van 4
Permissies van dit forum: