Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Is je man/vriend jouw partner voor heel je leven?

+25
Shopaholic
Stuiterbal
June
Mari
Snoes
Fjell
Rouxxxe
Middleme
Parel
Snirp
mauwmauw
Beachgirl
Arwyn
Reeza
Sam
Aziraphale
Lady4
kwebbeltje
SoGood
Viva
Stranger
Guusje
Lousanne
Mizz_S
Marin
29 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Is je man/vriend jouw partner voor heel je leven? Empty Is je man/vriend jouw partner voor heel je leven?

Bericht  Viva za 16 maa 2013 - 4:45

Denk jij dat diegene waar je nu een relatie mee hebt, voor heel je leven is? Waarom wel of niet?
En zou je met diegene ook kinderen willen?

Ben benieuwd of jullie denken dat jullie daar heel je leven mee wilt delen.
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Is je man/vriend jouw partner voor heel je leven? Empty Re: Is je man/vriend jouw partner voor heel je leven?

Bericht  Marin za 16 maa 2013 - 4:56

Zo staan we er allebei wel in ja, dat is wel de planning Very Happy
Dat zeggen we ook wel echt, dat we voor altijd bij elkaar willen blijven.
Het is voor mij m'n eerste serieuze echte relatie en ik heb altijd gezegd dat de eerste de beste is ;-)
En hij is juist al gescheiden en heeft lange relatie gehad en staat daarom er vrij bewust in en weet dat het leven wat we samen hebben nu is wat hij wil en dat hij nu echt gelukkig is in onze relatie. We weten ook allebei heel zeker dat we kinderen, met elkaar, willen. Ik vind dat ook echt een mooie gedachte. Soms kijk ik s nachts in bed naar m, en denk ik: Jij wordt ooit mijn man en de papa van onze kinderen, hoe bijzonder is dat?!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Is je man/vriend jouw partner voor heel je leven? Empty Re: Is je man/vriend jouw partner voor heel je leven?

Bericht  Gast za 16 maa 2013 - 5:02

Geen idee eigenlijk. We plannen niet zo veel en zien het wel. Het lijkt me dat je in elke relatie de intentie hebt om voor altijd bij elkaar te blijven, maar ik zou dat niet zo makkelijk kunnen zeggen. Niet omdat ik twijfel aan mijn relatie, maar ik weet dat mijn vriend en ik allebei vrij egoistisch zijn en dat het daarom om praktische redenen misschien niet voor altijd kan zijn.

Gast
Gast

Bericht  Mizz_S za 16 maa 2013 - 5:11

Das wel de bedoeling, we zijn niet voor niets getrouwd :P
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Lousanne za 16 maa 2013 - 5:13

Ja. Als ik dat niet nu zou denken zou ik er meteen mee stoppen. Natuurlijk kunnen er altijd dingen gebeuren dat t niet zo is, maar ik heb zeker de intentie nu wel.
Wij zeggen het ook tegen elkaar 'wij blijven altijd bij elkaar he, ik kan nooit zonder je, later gaan we samen naar t bejaardentehuis'
Lousanne
Lousanne
Prater
Prater

Aantal berichten : 574
Punten : 661
Registratiedatum : 29-05-12

Bericht  Gast za 16 maa 2013 - 5:15

Ik snap niet waarom je in een relatie zou blijven als je niet de intentie hebt om bij elkaar te blijven. Dus ja, natuurlijk wil ik bij hem blijven voor de rest van mijn leven en kinderen met hem krijgen, anders was ik echt niet al vijf jaar bij hem!

Gast
Gast

Bericht  Guusje za 16 maa 2013 - 5:16

Ja ik denk (hoop) dat ik voor de rest van m'n leven bij m'n vriend blijf. We hebben in ieder geval beide de intentie. Ik zie hem ook echt als mijn toekomstige man en vader van (hopelijk) m'n kinderen. Als ik dit zo lees klinkt het erg zoetsappig maar ik voel het echt zo.
Guusje
Guusje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 347
Punten : 386
Registratiedatum : 23-03-11

Bericht  Gast za 16 maa 2013 - 5:18

Neh, ik wissel hem in,,, angel ,

Natuurlijk, en dat zal iedereen antwoorden, anders zou je geen relatie hebben, of je moet net op het punt staan om het uit te maken.

Gast
Gast

Bericht  Stranger za 16 maa 2013 - 5:21

Artemis schreef:Neh, ik wissel hem in,,, angel ,

Natuurlijk, en dat zal iedereen antwoorden, anders zou je geen relatie hebben, of je moet net op het punt staan om het uit te maken.

Dit ja.
Stranger
Stranger
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 294
Punten : 296
Registratiedatum : 13-01-13

Bericht  Gast za 16 maa 2013 - 5:23

Een goede vriendin staat daar toch anders in. Zij had een paar jaar een relatie met een man en tegen mij zei ze dat ze geen toekomst met hem voor zich zag, omdat ze teveel verschilden op fundamentele punten, maar voor the time bein wilde ze wel leuke dingen met hem doen/vrijen etc. Ik stond daar echt van te kijken en vond het niet eerlijk voor die man, die wel helemaal voor haar wilde gaan...

Gast
Gast

Bericht  Viva za 16 maa 2013 - 23:46

Dat denk ik dus ook, wat KimRosenberg85 typt, dat lang niet iedereen er hetzelfde over denkt. Of dat ze er tegenwoordig makkelijker over denken, omdat ze sneller weer uit elkaar lijken te gaan.

Hier zijn wij ook van plan ons hele leven bij elkaar te blijven. Ik had pas gedroomd dat we gingen scheiden, en heb hem daarna goed duidelijk gemaakt dat ik die papieren nooit zal tekenen Wink
Ook hebben we samen twee dochtertjes.
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Bericht  Gast za 16 maa 2013 - 23:48

Ik hoop van wel!

Gast
Gast

Bericht  SoGood zo 17 maa 2013 - 0:02

Ja, maar ik ben wel realistisch genoeg om te weten dat sommige relaties helaas niet voor eeuwig zijn. Als je elkaar op een gegeven moment niet meer gelukkig maakt, en je hebt er alles aan gedaan om het te verbeteren dan houdt het denk ik voor mij op een gegeven moment wel op. Ik heb ook zo mijn grenzen maar ik denk dat dit voor iedereen geldt, toch?
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  kwebbeltje zo 17 maa 2013 - 2:17

Dat hoop ik wel. Ben nu ruim 11 jaar samen hebben samen een zoon van bijna 7 . Getrouwd van de zomer 5 jaar van eb zwanger van nummer 2
kwebbeltje
kwebbeltje
Prater
Prater

Aantal berichten : 557
Punten : 585
Registratiedatum : 12-03-12

Bericht  Lady4 zo 17 maa 2013 - 2:42

KimRosenberg85 schreef:Ik snap niet waarom je in een relatie zou blijven als je niet de intentie hebt om bij elkaar te blijven. Dus ja, natuurlijk wil ik bij hem blijven voor de rest van mijn leven en kinderen met hem krijgen, anders was ik echt niet al vijf jaar bij hem!

Eens, ik vind het wat dat betreft ook een vreemde vraag. Ik zie mij en mijn vriend echt oud worden samen. En dan ook nog gelukkig.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Aziraphale zo 17 maa 2013 - 2:46

Ja, dat hoop ik tenminste wel smile Ik wil graag oud met hem worden maar waarschijnlijk willen we geen kinderen.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Sam zo 17 maa 2013 - 2:50

Dat hoop ik heel erg.
Ben zo gek op hem.
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Bericht  Reeza zo 17 maa 2013 - 2:53

Ja, daar ga ik wel van uit I love you
Reeza
Reeza
Prater
Prater

Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12

Bericht  Arwyn zo 17 maa 2013 - 3:30

Dat hoop ik toch wel! Very Happy
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Beachgirl zo 17 maa 2013 - 3:41

SoGood schreef:Ja, maar ik ben wel realistisch genoeg om te weten dat sommige relaties helaas niet voor eeuwig zijn. Als je elkaar op een gegeven moment niet meer gelukkig maakt, en je hebt er alles aan gedaan om het te verbeteren dan houdt het denk ik voor mij op een gegeven moment wel op. Ik heb ook zo mijn grenzen maar ik denk dat dit voor iedereen geldt, toch?
Mee eens! Ik had zelf een relatie van 9 jaar waarvan ik echt dacht, dit is de ware, hier wil ik oud mee worden.
Maar toch kwam er heel onverwachts een einde aan (hij had een ander meisje ontmoet en zette mij van de een op de andere dag aan de kant).
Ik heb nu sinds 3 maanden weer een relatie en dit voelt zo goed en zo anders dan mijn vorige lange relatie. We zijn serieuzer, kunnen beter praten en ik hoop echt dat ik met hem oud mag worden. Ik zie nu pas in wat ik in mijn vorige relatie allemaal gemist heb (wat ik op dat moment helemaal niet doorhad). Ik kan me nu geen toekomst meer met mijn ex voorstellen.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  mauwmauw zo 17 maa 2013 - 3:54

Het was hier wel de bedoeling,hadden dit ook aan elkaar uitgesproken,hebben een zoontje.Maar helaas toch niet ons hele leven bij elkaar.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Snirp zo 17 maa 2013 - 4:03

Dat hopen we allebei van harte!!!
En ik ga er ook stiekem wel van uit smile
Snirp
Snirp
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12

Bericht  Parel zo 17 maa 2013 - 9:16

Als ik bij mijn vriend niet de intentie had om de rest van mijn leven met hem te delen, dan was ik er nooit aan begonnen. Op de een of andere manier was er iets anders dan anders, een klik, en die is er gebleven. Hij is echt mijn beste vriend.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  Gast zo 17 maa 2013 - 9:17

Ja, wij horen gewoon bij elkaar Yes

Gast
Gast

Bericht  Middleme ma 18 maa 2013 - 5:19

Jup, alhoewel de liefde echt gegroeid is. We hebben het vaak over later, dat we getrouwd zijn en twee kinderen hebben... Met hem zie ik echt een toekomst voor me, wat ik met mijn ex (2,5 jaar relatie) niet had...
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: