Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Domme acties van je vriend/man/partner/hubbie/geliefde

+39
-Belle-
Raven
Jasmine
Bliss
Caresses
missy.
Paper Crown
Ooh La La!
Evalynn
Twellie
PrimaBella
hellowkitty
Atelier Madame
Bazinga
juffie001
Caroow
mickey
Didi
kwak
SarahKey
Ibbeltje
Marin
Caro
Poubelle
mosio
TukTuk
Lady Starstruck
Pompoen
Melis_je
ellibre
Sarah1985
Arwyn
Kamperseboekenwurm
Rush
Clapperdie
Zora
Rose
Schaapke
Lejow
43 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Domme acties van je vriend/man/partner/hubbie/geliefde - Pagina 3 Empty Re: Domme acties van je vriend/man/partner/hubbie/geliefde

Bericht  PrimaBella wo 30 mei 2012 - 10:06

Mijn vriend had laatst tijdens het uitgaan ook iets super grappigs..
Hij had al best wel wat gedronken en had ook nog steeds 2 (volle) glazen bier in zijn hand.
Op een gegeven moment kreeg hij een hand tegen zijn hoofd aan, perongeluk van iemand die achter hem stond.
Dus mijn vriend draait zich geïrriteerd om en zwaait daarbij zo erg dat hij een glas bier over zich zelf heen gooit.
Nu had hij niet in de gaten dat het zijn eigen bier was, dus draaide hij weer terug naar de andere kant om te kijken wie nu dat bier over hem heen gooide. En tegelijk ging ook zijn andere glas om. En dan zo treurig kijken naar zijn lege glazen bier...
Je kon me op de grond opvegen van het lachen Laughing
PrimaBella
PrimaBella
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Domme acties van je vriend/man/partner/hubbie/geliefde - Pagina 3 Empty Re: Domme acties van je vriend/man/partner/hubbie/geliefde

Bericht  ellibre wo 30 mei 2012 - 10:08

Hier ben ik juist degene die de grootste onzin uitkraamt tijdens het slapen.. En dan ook echt bijna elke dag Embarassed
ellibre
ellibre
Prater
Prater

Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12

Bericht  Twellie wo 30 mei 2012 - 10:33

Mijn vriend spreekt ook nauwelijks een woord over de grens, eigenlijk zo slecht dat hij het altijd het liefst aan andere mensen overlaat om in het buitenland het woord te doen. Maar jaren terug zaten we een keer in Duitsland op een terras met een ander stel en we hadden allemaal wel zin in een biertje, maar dat wilde hij ook niet gaan bestellen Wat wel vreemd was omdat 'vier Bier' niet echt een zin is waar hij taalkundig gezien het onderste uit de kan had hoeven halen.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  Gast wo 30 mei 2012 - 10:55

Mijn vriend praat ook stelselmatig in zijn slaap en het wordt de laatste tijd steeds grappiger...

Een keer had ie gedronken, was misselijk en had een emmer naast het bed gezet, voor het geval dat. Word ik middenin de nacht wakker van een hoop geklater, staat hij in die emmer te pissen....ik vraag hem wat ie aan het doen is, hij antwoordt heel droog, 'weet ik niet?' ik zeg, je staat in die emmer te plassen. 'Ja, dat is eigenlijk best raar he?' Hahaha ik moest echt zo hard lachen!

En laatst nog, hij kwam terug van skivakantie met zijn werk, begint hij in zijn slaap boos op mij te worden dat ik iets niet kon vinden, iets wat betrekking had tot het skieen. Ik snapte er geen drol van, dus vroeg of ie het nog eens kon herhalen. Zegt ie heel geirriteerd, 'jeetje, wat ben jij traag van begrip!' Hahaha. Hij heeft nog 2 keer geprobeerd uit te leggen, al slapend, wat ie nou bedoelde maar hij vertelde iedere keer een ander verhaal Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Pompoen wo 30 mei 2012 - 11:02

Damn! Dit is geen topic wat je 's avonds in bed moet lezen terwijl je man al slaapt! Ik heb buikpijn van het inhouden van mijn lach en natte wangen van de tranen! laughcry
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Evalynn wo 30 mei 2012 - 11:09

Mijn ex stond een keer ineens rechtop in bed. Toen ik vroeg wat hij aan het doen was, was hij heel serieus bezig; 'als je iets IN een machine stopt, dan moet het er toch ook weer UIT kunnen?'. En hij formuleerde het 10 keer verschillend, maar daar kwam het op neer. Maar ik snap nog steeds niet wat hij toen gedroomd had, hij stond in ieder geval rechtop in bed te dromen.
Evalynn
Evalynn
Prater
Prater

Aantal berichten : 807
Punten : 864
Registratiedatum : 18-11-11

Bericht  Gast wo 30 mei 2012 - 11:36

Toen we net samenwoonden, zette ik vaak dingen voor het eten klaar, alle pakjes op het aanrecht en de bijbehorende groenten/vlees apart in de koelkast. Zo klopte mijn boodschappenlijst met het eetlijstje.
Kom ik thuis, heeft hij een kilo macaroni gekookt voor ons! Op de vraag of hij het niet overdreven vond, kreeg ik als antwoord 'Tja, in de pan was het wel meer dan normaal. Maarja, jij had het hele pak neergezet.' laughcry

Gast
Gast

Bericht  Zora wo 30 mei 2012 - 18:14

Lissa schreef:Mijn ex stond een keer ineens rechtop in bed. Toen ik vroeg wat hij aan het doen was, was hij heel serieus bezig; 'als je iets IN een machine stopt, dan moet het er toch ook weer UIT kunnen?'. En hij formuleerde het 10 keer verschillend, maar daar kwam het op neer. Maar ik snap nog steeds niet wat hij toen gedroomd had, hij stond in ieder geval rechtop in bed te dromen.

Hahahaha!!
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289

Bericht  Gast wo 30 mei 2012 - 19:16

Aardbei89 schreef:Mijn vriend had laatst tijdens het uitgaan ook iets super grappigs..
Hij had al best wel wat gedronken en had ook nog steeds 2 (volle) glazen bier in zijn hand.
Op een gegeven moment kreeg hij een hand tegen zijn hoofd aan, perongeluk van iemand die achter hem stond.
Dus mijn vriend draait zich geïrriteerd om en zwaait daarbij zo erg dat hij een glas bier over zich zelf heen gooit.
Nu had hij niet in de gaten dat het zijn eigen bier was, dus draaide hij weer terug naar de andere kant om te kijken wie nu dat bier over hem heen gooide. En tegelijk ging ook zijn andere glas om. En dan zo treurig kijken naar zijn lege glazen bier...
Hahaha lol!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 30 mei 2012 - 19:54

_Leaf_ schreef:Mijn vriend praat ook stelselmatig in zijn slaap en het wordt de laatste tijd steeds grappiger...

Een keer had ie gedronken, was misselijk en had een emmer naast het bed gezet, voor het geval dat. Word ik middenin de nacht wakker van een hoop geklater, staat hij in die emmer te pissen....ik vraag hem wat ie aan het doen is, hij antwoordt heel droog, 'weet ik niet?' ik zeg, je staat in die emmer te plassen. 'Ja, dat is eigenlijk best raar he?' Hahaha ik moest echt zo hard lachen!

En laatst nog, hij kwam terug van skivakantie met zijn werk, begint hij in zijn slaap boos op mij te worden dat ik iets niet kon vinden, iets wat betrekking had tot het skieen. Ik snapte er geen drol van, dus vroeg of ie het nog eens kon herhalen. Zegt ie heel geirriteerd, 'jeetje, wat ben jij traag van begrip!' Hahaha. Hij heeft nog 2 keer geprobeerd uit te leggen, al slapend, wat ie nou bedoelde maar hij vertelde iedere keer een ander verhaal Very Happy

Hahahah oh wat erg! Mijn vriend zit wel eens over mij heen als ik in bed lig. Dus dan gaat hij op mij zitten, met zijn ene been aan de ene en zijn andere been aan de andere kant van mij. In zijn slaap. Is ook best schrikken als je dan wakker wordt hoor. Of hij gaat ineens met zijn hoofd op mijn rug liggen.

Gast
Gast

Bericht  Caro wo 30 mei 2012 - 19:58

Hahahhaahha sorry.. dit topic moet je dus ook niet lezen op je werk terwijl je hard bezig moet om een deadline te halen! Jeetje mina.. wat een verhalen!!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801

Bericht  Caro wo 30 mei 2012 - 19:59

Aardbei89 schreef:Mijn vriend had laatst tijdens het uitgaan ook iets super grappigs..

Dit zie ik ook zo voor me lol!

En Carrie: ik moet ook nog steeds lachen om wat je vertelde dat je vriend wel eens naast het bed gaat zitten om je te laten schrikken. Dat vind ik zó hilarisch :-)
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 30 mei 2012 - 20:21

Caro schreef:

Dit zie ik ook zo voor me lol!

En Carrie: ik moet ook nog steeds lachen om wat je vertelde dat je vriend wel eens naast het bed gaat zitten om je te laten schrikken. Dat vind ik zó hilarisch :-)

Oh ja, vroeger deed hij dat inderdaad! Nu niet meer, dat mag hij echt niet meer doen van mij. Schrik me een ongeluk dan!

Gast
Gast

Bericht  Caro wo 30 mei 2012 - 20:47

Waardoor ik het idee alleen al heel hilarisch vind! hahahah!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Bericht  Ooh La La! wo 30 mei 2012 - 23:45

Didi schreef:Mijn vriend kwam s rond 3.00 thuis en hij had wel aardig gedronken. Gaat ie op het voeteneinde van het bed half liggen/ zitten en blijft zo liggen, dus ik vraag of het gaat.
Ja hoor, zei hij, ik lig lekker van de zon te genieten hahaha.

Ik moest hier echt m'n lachen voor inhouden. Zit op kantoor dus kan niet keihard in lachen uitbarsten, maar anders.... lol! Geniaal!

Ooh La La!
Prater
Prater

Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11

Bericht  Paper Crown do 31 mei 2012 - 0:08

Hahahaha! Geweldige acties!
Mijn man is sowieso wel een lolbroek. Soms valt hij me midden in de nacht aan, half slapend, dus dan geef ik toe en dan als hij 'klaar' is zegt hij: 'Pff, laat me toch slapen man..' of 'Waarom maak je me wakker?' :O Lag ik gewoon rustig te slapen. Of hij schudt me wakker en zegt: 'Heb je de deployment al gedaan? Je weet dat de site om 21:00 weer up en running moet zijn?' Zitten we eergisteren in de wachtzaal voor een echo maar het duurt mij te lang en dan zeg ik: 'Pfff... ik hou het niet meer!!' zegt hij: 'Weet je, trek anders alvast je broek uit..' ik schoot echt in de lach, terwijl daar allemaal nerveuze mensen zitten!

Op vakantie is hij ook hilarisch.. Hij is altijd bang dat hij verbrand. Dus hij zit onder de parasol, trekt alles uit, behalve zijn zwembroek. Begint met insmeren.. echt geen plekje slaat hij over.. oren, tenen, hielen, knieholtes, echt ALLES. Vervolgens trekt hij zijn voetbalshirt aan en doet de handdoek over zijn bovenbenen.. 'Zo nu zal ik niet verbranden,toch?' En elke keer als hij in het water is geweest, gaat het opnieuw en dan tegen mij zeggen: 'Shit, zonnebrand is op..' maar als ik extra wil meenemen is het: 'Zoveel?!' Zucht.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Gast do 31 mei 2012 - 0:12

2CKC2 schreef:Zitten we eergisteren in de wachtzaal voor een echo maar het duurt mij te lang en dan zeg ik: 'Pfff... ik hou het niet meer!!' zegt hij: 'Weet je, trek anders alvast je broek uit..' ik schoot echt in de lach, terwijl daar allemaal nerveuze mensen zitten!

WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Gast
Gast

Bericht  Gast do 31 mei 2012 - 0:14

Haha, dit is echt een geinig topic!

Haha, mijn vriend heeft een keer voor kerst zo'n blond schort gekregen. Toen ik een keer thuis kwam van mijn werk stond hij met dat schort voor, muziek keihard, biertje in de hand, keihard meeblerend met de muziek, dansend in een pan te roeren en hij had niet door dat ik binnen kwam, hahaha. Hij keek een beetje zo toen hij me zag :shock: .

Verder doet hij zo vaak grappige dingen maar waarschijnlijk vind ik die alleen grappig :P.

Gast
Gast

Bericht  Caro do 31 mei 2012 - 0:16

2CKC2 schreef:Hahahaha! Geweldige acties!

Op vakantie is hij ook hilarisch.. Hij is altijd bang dat hij verbrand. Dus hij zit onder de parasol, trekt alles uit, behalve zijn zwembroek. Begint met insmeren.. echt geen plekje slaat hij over.. oren, tenen, hielen, knieholtes, echt ALLES. Vervolgens trekt hij zijn voetbalshirt aan en doet de handdoek over zijn bovenbenen.. 'Zo nu zal ik niet verbranden,toch?' En elke keer als hij in het water is geweest, gaat het opnieuw en dan tegen mij zeggen: 'Shit, zonnebrand is op..' maar als ik extra wil meenemen is het: 'Zoveel?!' Zucht.

Ik zie nu echt een soort Mr Bean actie voor me Very Happy
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 31 mei 2012 - 0:17

Oh wat een grappige verhalen, die van Carrie met die stair/schop Laughing .

Mijn man blijft bij de Ikea altijd eeeeeeeeeeuwen bij de lampjesafdeling staan. En dan niet bij de leuke schemerlampjes enzo maar bij de peertjes en de led-lampjes en al die saaie dingen confused .

Ik was al verder gelopen naar de schilderij-lijsten afdeling, dat is om de hoek. Opeens hoor ik me toch een gerinkel en herrie bij de lampjes dus ik erheen en ja hoor. Stond mijn man met een werkelijk waar knalrood hoofd tussen allemaal kapot glas en lampjes. Allemaal mensen kijken en dingen tegen hem zeggen. Hij een beetje de jolige vent uithangen en drukt MIJ die lege lamp doosjes in de hand. Ik zeg: wat moet ik hier nou mee doen? "Ja, nieuwe erin stoppen ofzo" confused confused confused terwijl hij maar leuk bleef doen tegen die kijkende mensen. Stond ik opeens voor schut tussen al het glas met lege dozen in mijn armen.

Gast
Gast

Bericht  missy. do 31 mei 2012 - 0:46

Haha ik zit echt hardop te schuddebuiken.

Laatst had ik een keer pasta-salade gemaakt met brood.
mijn man was er duidelijk niet van gecharmeerd en vraagt: Wat hebben we als hoofdgerecht?
Ik scratch
Ja dit is toch het voortoetje?

Hij bedoelde dus voorgerecht
missy.
missy.
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 242
Punten : 292
Registratiedatum : 13-12-10

Bericht  Gast do 31 mei 2012 - 2:28

Haha, leuk topic dit! Very Happy

Mijn man een paar jaar geleden tijdens kamperen in in zijn slaap: "BEL 112!!!"

Tijdens de kraamweek kon ik nog niet zo goed lopen en in en uit bed stappen, dus zou hij de luiers van onze dochter verschonen. Ik dus 's nachts:
"Verschoon je haar luier?"
-"Ja"
"Word je wakker dan?"
-"Ja"
"Zal ik het licht voor je aandoen?"
-"Nee."
En meneer sliep vrolijk verder.

Meestal kook ik, maar hij zou het voor de verandering weer eens doen. In zijn vrijgezellenbestaan at hij wanneer hij aardappelen at vooral 'aardappels' uit de vriezer die vervolgens gefrituurd werden. Patat enzo. De avond dat hij zou koken zouden we aardappels eten. Komt hij helemaal verontwaardigd naar me toe: "Er zitten helemaal geen aardappels in de vriezer!"

Laatst op zijn verjaardag had hij behoorlijk wat gedronken. Onze dochter was in slaap gevallen op mijn arm. Verkondigde hij tegen iedereen dat ze zo toch wel heel erg op een draak leek he! En dat ze al zo goed haar hoofdje op kon tillen, dus tegen onze nog altijd slapende dochter: "Laat eens zien schat, hoe goed je je hoofdje al op kunt tillen!"

Laatst nog had hij onze dochter klaar gemaakt om te gaan slapen. En ik dacht al de hele tijd: wat zit die romper toch raar! Had hij hem verkeerd om bij haar aangetrokken.

Gast
Gast

Bericht  Schaapke do 31 mei 2012 - 6:39

Ooooooh, heerlijk al die verhalen, whahaha! lol!

Ik heb er nog wel één:
Mijn man praat ook heel veel in zijn slaap (ligt er ook een beetje aan wat hij op televisie heeft gekeken of hoe druk het op zijn werk is), maar laatst is hij voor het eerst gaan slaapwandelen.
Ik werd slaapdronken wakker van de buitendeur die ik open hoorde gaan, trof ik hem buiten in boxershort aan, terwijl 'ie de hond aan het wegjagen was.
'Kssssssst', aldus vriend.
Ik: 'Liefje, wat ben je aan het doen?'
Hij: 'die verrekte hond aan het wegjagen'.
Ik: 'welke hond?'
Hij: 'Ja, onze hond, ik wil hem niet meer, die stommert!'
Ik: 'Hij is weg, kom nu maar weer naar binnen hè?'
Hij: 'Ja, laat ik dat maar doen, het is ook al midden in de nacht hè?'
En dan i.p.v. dat 'ie aan zijn kant van het bed het bed inkruipt, klimt 'ie aan mijn kant, over mij heen het bed in. Okéé.... confused

Leuk detail: we hebben helemaal geen hond.... laughcry

Schaapke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Caresses do 31 mei 2012 - 7:24

Whahaha wat zitten hier leuke verhalen tussen Very Happy

Mijn vriend had teveel gedronken en 's nachts ging hij naar de wc. Het duurde echt lang voor hij terugkwam, dus ik kijken waar hij blijft, was hij op de wc in slaap gevallen.

Een andere keer dat hij veel gedronken had, was hij na de wc terug in bed gegaan.... bij mijn zus!! Daar viel hij meteen als een blok in slaap (met zijn armen om haar heen omdat hij dacht dat ik het was) en zij had de grootste moeite om hem weg te sturen. Haha zij sliep bij ons en hij ging naast haar liggen (in het 1 persoons bed).
Dit is later nog een keer gebeurd alleen hadden we toen gelukkig geen logee Wink.

Ook een keer ging hij midden in de nacht het raam open doen. Ik: wat ben je aan het doen? Hij: ik ga plassen. Ik: doe dat maar op de wc en niet uit het raam. Hij: huh oh. En vervolgens ging hij weer in bed liggen.

Hij praat ook regelmatig in zijn slaap, maar wat hij dan allemaal zegt weet ik niet meer. Soms is het echt hilarisch.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Bliss do 31 mei 2012 - 7:48

Haha ik lach me dood om die verhalen hier!

Mijn vriend is nogal eigenwijs. Laatst had ik zijn haar weer met de tondeuse gedaan, moest alleen de nekharen nog even bijwerken met stand 0, zodat dat er ook weer netjes uitzag. Ondertussen was ik eerst ff wat anders gaan doen geloof ik en toen moesten we ineens al gaan, we zouden ff bij zn opa en oma op visite gaan. Eenmaal daar liep hij voor mij de lift uit en ik schrok me dood! Een hele 'hap' was eruit in zijn nek, helemaal lelijk en scheef! Ik zeg: wat heb je gedaan?! Had ie dus zelf met zn scheermes een beetje het haar in zn nek staan bijwerken, zonder in een spiegel te kijken o.i.d. laughcry
Heb later nog geprobeerd er iets van te maken, maar dat lukte niet heel erg. Gelukkig groeit het snel weer aan en heb ik een paar dagen geleden opnieuw zn hoofd geschoren en nu valt het bijna niet meer op. Heb hem op het hart gedrukt dat ie het nooit meer zelf mag doen!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: