Domme acties van je vriend/man/partner/hubbie/geliefde
+39
-Belle-
Raven
Jasmine
Bliss
Caresses
missy.
Paper Crown
Ooh La La!
Evalynn
Twellie
PrimaBella
hellowkitty
Atelier Madame
Bazinga
juffie001
Caroow
mickey
Didi
kwak
SarahKey
Ibbeltje
Marin
Caro
Poubelle
mosio
TukTuk
Lady Starstruck
Pompoen
Melis_je
ellibre
Sarah1985
Arwyn
Kamperseboekenwurm
Rush
Clapperdie
Zora
Rose
Schaapke
Lejow
43 plaatsers
Pagina 1 van 4
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Domme acties van je vriend/man/partner/hubbie/geliefde
In het kader van leedvermaak..
Heeft jouw partner wel eens domme acties?
Hier wel, in een van de babydozen zat een fles diksap. Mijn vriend kende dat helemaal niet en dacht dat het een fles met kant en klare limo was. Hij heeft de dop er af gedraaid, en vervolgens een flinke slok genomen. Zo zegtie.. WAT EEN ZOETE TROEP IS DAT ZEG!!
Ehm ja schat, als er iets geconcentreerd is, is dat het wel, dat moet je mengen met (vooral heel veel) water...
Heeft jouw partner wel eens domme acties?
Hier wel, in een van de babydozen zat een fles diksap. Mijn vriend kende dat helemaal niet en dacht dat het een fles met kant en klare limo was. Hij heeft de dop er af gedraaid, en vervolgens een flinke slok genomen. Zo zegtie.. WAT EEN ZOETE TROEP IS DAT ZEG!!
Ehm ja schat, als er iets geconcentreerd is, is dat het wel, dat moet je mengen met (vooral heel veel) water...
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Domme acties van je vriend/man/partner/hubbie/geliefde
Uhm ik kan even niks bedenken, ik ben altijd degene die domme dozen acties uithaald.
Gast- Gast
Oooooh jawel, die van mij heeft er zat.
Bijvoorbeeld: ik ben van het tuinieren, maar sinds ik ziek ben gaat dat effe wat minder. Man zei: 'ik doe het wel een keer, die tuin'. Hij dus vol goede moed de tuin in om onkruid eruit te halen. Komt 'ie even later binnen: 'er is één stuk in de tuin waar het onkruid bijna een meter hoog stond'. Ik: 'waar dan?' Hij: 'daar rechts achterin'. Ik gaan kijken. Wat denk je? Heeft 'ie alle, JA ALLE, frambozenstruiken uit de tuin gehaald. Oooooooh, zo jammer!
Bijvoorbeeld: ik ben van het tuinieren, maar sinds ik ziek ben gaat dat effe wat minder. Man zei: 'ik doe het wel een keer, die tuin'. Hij dus vol goede moed de tuin in om onkruid eruit te halen. Komt 'ie even later binnen: 'er is één stuk in de tuin waar het onkruid bijna een meter hoog stond'. Ik: 'waar dan?' Hij: 'daar rechts achterin'. Ik gaan kijken. Wat denk je? Heeft 'ie alle, JA ALLE, frambozenstruiken uit de tuin gehaald. Oooooooh, zo jammer!
Schaapke- Prater
- Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10
Hahaha ahwwwww dus dat was daaaag frambozen!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Vanochtend liep m'n vriend wat te zoeken, dus ik vragen waar hij naar zocht: zijn schoenen, die hij al aan zijn voeten had
Rose- Kletskop
- Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12
Rose schreef:Vanochtend liep m'n vriend wat te zoeken, dus ik vragen waar hij naar zocht: zijn schoenen, die hij al aan zijn voeten had
Die van mij heeft dat vaak met zijn bril
Schaapke- Prater
Mijn vriend is laatst in zijn pizza gaan zitten die hij even op de bank had gelegd
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Zora schreef:Mijn vriend is laatst in zijn pizza gaan zitten die hij even op de bank had gelegd
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Lejow schreef:Hahaha ahwwwww dus dat was daaaag frambozen!
Ja...
Schaapke- Prater
Clapperdie schreef:Zora schreef:Mijn vriend is laatst in zijn pizza gaan zitten die hij even op de bank had gelegd
Schaapke- Prater
Mijn vriend heeft echt aan de lopende band van die domme acties. Vorige week weer eentje. We gingen bij een vriend van mij langs, was de 1e keer dat hij daar kwam. Hij woont in een appartement en de buren ofzo waren aan het verbouwen, stonden allemaal van die steigers. Dus wij zijn zo binnen, we hebben het een beetje over het appartement, en door het raam zag je nog een stagedeelte van die steigers zegmaar. Zegtie zo: ja en ook nog een balkonnetje zie ik!!
Waren dus die steigers.. hoe kan je die nu ook gemist hebben, we liepen er langs
Waren dus die steigers.. hoe kan je die nu ook gemist hebben, we liepen er langs
Gast- Gast
Dat ik 's nachts aangaf naar de 24-uurs BP te willen om sigaretten en m`n vriend vroeg of die nog wel open was.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
---
Laatst aangepast door Kamperseboekenwurm op vr 12 okt 2018 - 1:47; in totaal 1 keer bewerkt
Kamperseboekenwurm- Prater
- Aantal berichten : 533
Punten : 779
Cimic schreef:
Uhm ik kan even niks bedenken, ik ben altijd degene die domme dozen acties uithaald.
+1
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Mijn man afgelopen zaterdag, hij wou de uitslag zien van het songfestival. We lagen al in bed. Ik had geen zin om het te zien en ging alvast slapen. Maar ik had door dat hij ook al sliep dus zei tegen hem zet de tv maar uit. Hij nee ik wil kijken. Dus ik val weer in slaap. Word om 2 uur in de nacht wakker staat de tv nog steeds aan. En hij slaapt nog steeds. Dus ik weer tegen hem zet de tv uit. Hij nee ik kijk de uitslag. Ik het is allang afgelopen. Nee hoor zei hij weer. Uiteindelijk wou die de tv uit doen en drukt wel 10 keer op de afstandsbediening en zegt hij is uit. Ik nee hoor hij staat nog steeds aan.
Uiteindelijk deed die de tv uit. en de volgende dag wist die er niks van
Uiteindelijk deed die de tv uit. en de volgende dag wist die er niks van
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Wij hebben zonder overdrijven 40-45 minuten gezocht naar zijn sleutels.. die hij in zijn hand had! Hij gebruikte zelfs maar 2 vingers van z'n linker hand, omdat ze anders vielen...
ellibre- Prater
- Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12
Leuk topic. Vooral die van het onkruid van één meter
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Schaapke schreef:Oooooh jawel, die van mij heeft er zat.
Wahahaha, dat doet me denken aan mijn man. Die durf ik echt haast niet alleen in de tuin te laten. Ik had een keer gevraagd of hij onze klimroos wilde snoeien terwijl ik weg was. Dat heeft ie gedaan hoor! Toen ik terugkwam was er haast geen roos meer over. Hij had 'm gesnoeid...met de kettingzaag.
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Mijn vriend maakte ooit een idioot dansje met een sprongetje in de lucht. Toen klapte zijn enkel dubbel en hij lag daar op de grond. Ik heb nog nooit zo gelachen.
Ook is hij op de verjaardag van mijn oma (=heel groot familiefeest) keihard door de stoel gezakt. Toen lag ik ook in een deuk
Ook is hij op de verjaardag van mijn oma (=heel groot familiefeest) keihard door de stoel gezakt. Toen lag ik ook in een deuk
Gast- Gast
Laatst riep hij mij en noemde hij mij bij zijn collega's voornaam (wel een mannelijke overigens) ipv mijn eigen. Hoezo hij denkt te veel aan zijn collega.
En hij is een keer wezen slaapwandelen. Midden in de nacht liep die rond op de slaapkamer. Dus ik vroeg wat ben je aan het doen? Er hing toen dertijd een grote boog van zo'n pijl en boog ding op zijn slaapkamer. En die ging die even recht hangen zei die. Hij maakt hem los en dat ding hing nog maar aan één haakje. En de volgende dag toen hij wakker werd zei die, he? Waarom hangt die boog zo scheef. Dus ik zei ja dat heb je zelf gedaan Hij wist het zich niet meer te herinneren.
En hij is een keer wezen slaapwandelen. Midden in de nacht liep die rond op de slaapkamer. Dus ik vroeg wat ben je aan het doen? Er hing toen dertijd een grote boog van zo'n pijl en boog ding op zijn slaapkamer. En die ging die even recht hangen zei die. Hij maakt hem los en dat ding hing nog maar aan één haakje. En de volgende dag toen hij wakker werd zei die, he? Waarom hangt die boog zo scheef. Dus ik zei ja dat heb je zelf gedaan Hij wist het zich niet meer te herinneren.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Wel een wat oudere.. 2 jaar geleden toen we net gingen samenwonen, had ik een heel groot (1,20 breed), super mooie foto op canvas via MP overgekocht van iemand.
Nouja die zou hij wel even ophangen terwijl ik boodschappen ging doen, ik had hem nog tips gegevens en duidelijk gezegd hoe hij hem op moest hangen.. Kom ik thuis, en hij hing idd, maar toen zag ik in 1 hoek een gat zitten.. Wat bleek... Dacht hij dat ik bedoelde dat de schroef DOOR het canvas heen moest.. Gelukkig had hij na 1 hoek al door dat dat niet de bedoeling was en dat de schroeven alleen in de muur moesten en het houten frame daar op zou steunen.
Echt zo ZONDE!
En zo droog "ja ik vond het al zo raar, maar ik dacht écht dat je dat gezegd had"..
Nouja die zou hij wel even ophangen terwijl ik boodschappen ging doen, ik had hem nog tips gegevens en duidelijk gezegd hoe hij hem op moest hangen.. Kom ik thuis, en hij hing idd, maar toen zag ik in 1 hoek een gat zitten.. Wat bleek... Dacht hij dat ik bedoelde dat de schroef DOOR het canvas heen moest.. Gelukkig had hij na 1 hoek al door dat dat niet de bedoeling was en dat de schroeven alleen in de muur moesten en het houten frame daar op zou steunen.
Echt zo ZONDE!
En zo droog "ja ik vond het al zo raar, maar ik dacht écht dat je dat gezegd had"..
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
We hadden vorige week in Zeeland een strandhut (zo'n houten hok waar een parasol, strandstoelen, tafeltje enz in liggen en waar je evt in kunt zitten) gehuurd. Komen we daar aan pakt meneer, want de ingang was ongeveer een meter hoog, het plastic bijzettafeltje uit het hok en gebruikt dat ding als opstapje, zoals je ook bij de caravan hebt zeg maar.
En ik denk nog, hij maakt een grapje!
Maar nee, hij stapte er echt met volle overtuiging en zn volle gewicht op.... Resultaat: een snoet vol zand en ik die t werkelijk bescheurde van t lachen
Nog een geluk dat ie 'zn nek niet gebroken heeft'
En ik denk nog, hij maakt een grapje!
Maar nee, hij stapte er echt met volle overtuiging en zn volle gewicht op.... Resultaat: een snoet vol zand en ik die t werkelijk bescheurde van t lachen
Nog een geluk dat ie 'zn nek niet gebroken heeft'
Gast- Gast
Een poosje geleden werd ik midden in de nacht wakker van een harde klap en een schreeuw. Wat bleek is mijn vriend uit bed gevallen.
mosio- Fluisteraar
- Aantal berichten : 241
Punten : 252
Registratiedatum : 02-12-10
AngelNyn schreef:Kom ik thuis, en hij hing idd, maar toen zag ik in 1 hoek een gat zitten.. Wat bleek... Dacht hij dat ik bedoelde dat de schroef DOOR het canvas heen moest..
Lol lol lol!
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Onze badkamer zit in onze slaapkamer (wel met een deur) ik zeg al steeds dat hij zijn voeten af moet drogen na het douchen. Doet 'ie niet. En op een keer deed hij het weer niet, toen gleed hij uit met zijn voet onder de kachel in zijn blote piemel. Dat vond ik erg grappig
En hij praat heel vaak in zijn slaap. Hij wordt regelmatig wakker, en dan denkt hij dat hij stikt (wel vervelend voor hem hoor) en dan beschuldigt hij mij er altijd van dat ik stiekem een balletje in zijn keel heb gestopt
En hij praat heel vaak in zijn slaap. Hij wordt regelmatig wakker, en dan denkt hij dat hij stikt (wel vervelend voor hem hoor) en dan beschuldigt hij mij er altijd van dat ik stiekem een balletje in zijn keel heb gestopt
Gast- Gast
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Je vriend/partner wilt nooit kinderen..
» Is je man/vriend jouw partner voor heel je leven?
» Chocoladehart van 2,5 kg cadeau geliefde
» gekke acties partner
» Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat?
» Is je man/vriend jouw partner voor heel je leven?
» Chocoladehart van 2,5 kg cadeau geliefde
» gekke acties partner
» Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat?
Pagina 1 van 4
Permissies van dit forum: