Chocoladehart van 2,5 kg cadeau geliefde
+9
Arwyn
Snoes
Lejow
girli
Aziraphale
Mermaid
Minx
Ibbeltje
FireButterfly
13 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Chocoladehart van 2,5 kg cadeau geliefde
Een andere vriend van mij heeft besloten om zelf een chocoladehart van ongeveer 2,5 kg te maken voor zijn vriendin. Hoe zouden jullie reageren als je partner je dit cadeau zou doen?
FireButterfly- Prater
- Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11
Re: Chocoladehart van 2,5 kg cadeau geliefde
Ik zou het erg lief vinden omdat hij het zelf heeft gemaakt en ik dat totaal niet zou verwachten.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ik zou het wel lief vinden , (alleen me heel hard afvragen of hij er wel bij nadenkt dat ik op dieet ben haha)
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Fairytale schreef:Ik zou het wel lief vinden , (alleen me heel hard afvragen of hij er wel bij nadenkt dat ik op dieet ben haha)
Haha ik ook!
Gast- Gast
Ik zou het lief vinden, maar ik denk dat hij er zelf toch het grootste deel van zou opeten
Gast- Gast
Princess schreef:Ik zou het lief vinden, maar ik denk dat hij er zelf toch het grootste deel van zou opeten
Hoezo denk je dat hij het zelf voor het grootste deel zou opeten?
FireButterfly- Prater
FireButterfly schreef:Princess schreef:Ik zou het lief vinden, maar ik denk dat hij er zelf toch het grootste deel van zou opeten
Hoezo denk je dat hij het zelf voor het grootste deel zou opeten?
Omdat ie zelf n ontzettende snoeper is en het niet zou kunnen laten liggen.
En omdat ik n poging waag minder te snoepen
Gast- Gast
Ik zou het heel lief vinden, maar aan de andere kant ook niet aardig omdat ie weet dat ik wel een beetje op mn eten probeer te letten.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Ik zou het gebaar heel lief vinden maar ook balen dat hij na 5,5 nog niet zou weten dat ik absoluut niet van chocolade houd en er misselijk van word
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Aziraphale schreef:Ik zou het gebaar heel lief vinden maar ook balen dat hij na 5,5 nog niet zou weten dat ik absoluut niet van chocolade houd en er misselijk van word
5,5 wat?
FireButterfly- Prater
Dat ding zou het huis niet in komen. Ik moet veel kilo's kwijt en ik zou daar niet van af kunnen blijven. Dat zou weer een cadeau zijn wat voor hemzelf is ipv voor mij.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
FireButterfly schreef:Aziraphale schreef:Ik zou het gebaar heel lief vinden maar ook balen dat hij na 5,5 nog niet zou weten dat ik absoluut niet van chocolade houd en er misselijk van word
5,5 wat?
Ik denk jaar
Gast- Gast
Ik zou eht super lief en romantisch vinden, wat het cadeau zou zijn maakt me op zich nog niet eens zo heel veel uit, het gaat om het feit dat hij wat voor me doet!
Maar ik ben gek op chocola, dus kom maar op
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ik zou het fantastisch vinden! Ik ben dol op chocolade en op mijn vriend, dus een betere combinatie kan ik niet verzinnen!
Gast- Gast
Break Of Day schreef:Ik zou het fantastisch vinden! Ik ben dol op chocolade en op mijn vriend, dus een betere combinatie kan ik niet verzinnen!
Chocola op je vriend??
Lejow- Lady Post-a-lot
Chipp schreef:FireButterfly schreef:Aziraphale schreef:Ik zou het gebaar heel lief vinden maar ook balen dat hij na 5,5 nog niet zou weten dat ik absoluut niet van chocolade houd en er misselijk van word
5,5 wat?
Ik denk jaar
Dat denk ik ook.
FireButterfly- Prater
FireButterfly schreef:Chipp schreef:FireButterfly schreef:Aziraphale schreef:Ik zou het gebaar heel lief vinden maar ook balen dat hij na 5,5 nog niet zou weten dat ik absoluut niet van chocolade houd en er misselijk van word
5,5 wat?
Ik denk jaar
Dat denk ik ook.
Jaar Haha.
Aziraphale- Ratel
+1!!!!Lejow schreef:Ik zou eht super lief en romantisch vinden, wat het cadeau zou zijn maakt me op zich nog niet eens zo heel veel uit, het gaat om het feit dat hij wat voor me doet!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
5,5 keer overgeven van de chocola?Chipp schreef:FireButterfly schreef:Aziraphale schreef:Ik zou het gebaar heel lief vinden maar ook balen dat hij na 5,5 nog niet zou weten dat ik absoluut niet van chocolade houd en er misselijk van word
5,5 wat?
Ik denk jaar
Gast- Gast
5,5 keer toch chocola geven..Smikkell schreef:5,5 keer overgeven van de chocola?Chipp schreef:FireButterfly schreef:Aziraphale schreef:Ik zou het gebaar heel lief vinden maar ook balen dat hij na 5,5 nog niet zou weten dat ik absoluut niet van chocolade houd en er misselijk van word
5,5 wat?
Ik denk jaar
Gast- Gast
Ik kan elke vorm waarbij de ander er werk van heeft gemaakt en niet standaard iets uit een schap heeft getrokken, denk wel waarderen. Het gaat toch om het feit dat de ander aan je denkt en moeite voor je wilt doen, niet perse om wát je krijgt.
Gast- Gast
Of gaat dit weer om die vriend met dat 'vreemde gedrag' ?
Lejow- Lady Post-a-lot
Gezien ze speciefiek begon over 'een andere vriend..' ging ik er maar van uit dat het niet die zelfde vriend was. Dat geeft het topic wel weer een andere lading.Lejow schreef:Of gaat dit weer om die vriend met dat 'vreemde gedrag' ?
Gast- Gast
Smikkell schreef:5,5 keer toch chocola geven..Smikkell schreef:5,5 keer overgeven van de chocola?Chipp schreef:FireButterfly schreef:Aziraphale schreef:Ik zou het gebaar heel lief vinden maar ook balen dat hij na 5,5 nog niet zou weten dat ik absoluut niet van chocolade houd en er misselijk van word
5,5 wat?
Ik denk jaar
Aziraphale- Ratel
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Grrrrr mijn geliefde auto laat me in de steek:-(
» Domme acties van je vriend/man/partner/hubbie/geliefde
» Cadeau's
» Cadeau