Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

gekke acties partner

+2
Bazinga
Clapperdie
6 plaatsers

Ga naar beneden

gekke acties partner Empty gekke acties partner

Bericht  Clapperdie za 7 apr 2012 - 7:54

Laatst kwam mijn vriend thuis en gaf aan dat hij zich niet lekker voelde een beetje grieperig. Ik zei: neem dan even een asperientje en ga even lekker een uurtje liggen.. Nee dat was niet nodig volgens hem. Wat doet hij vervolgens? Hij loopt naar de badkamer en neemt een vitaminepil haha. Want ja dat helpt natuurlijk veel beter.

Hebben jullie nog zulke situaties of gekke acties van je partner?
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

gekke acties partner Empty Re: gekke acties partner

Bericht  Bazinga za 7 apr 2012 - 7:59

Ik wilde laatste Indonesische bami, maar de toko was dicht.. Dus ging vriendlief naar de Chinees, om bami voor me te halen en toen-ie zag, dat die bami dikker was, stond-ie elk bami sliertje door de lengte te snijden Very Happy

Dus toen had ik dunnere Chineze bami wat totaal niet op m'n Indonesische bami leek, maar ik vond 't érg lief.
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Bericht  Sugarfall za 7 apr 2012 - 8:26

Mijn vriend zit heel vaak nog even te werken op de laptop als we in bed liggen, met een bloot bovenlichaam, maar hij heeft dan wel een muts op, want hij heeft het naar eigen zeggen alleen koud op zijn hoofd... Vind het er altijd zo apart uitzien, blijf er ook elke keer een foto van maken :cyclops:
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast za 7 apr 2012 - 8:28

Bwahahaha, Sugarfall Laughing laughcry

Gast
Gast

Bericht  Gast za 7 apr 2012 - 8:43

Zojuist maakte mijn man voor ons spaghetti. Er zat zo'n zakje bij voor de saus, waar je wat water bij moest gieten. Hij had niet goed gelezen en het zakje al weggegooid. Omdat de vuilniszak net was verschoond dacht hij dat hij het er wel weer uit kon vissen om het alsnog te gebruiken Cool . Maar ik had net de kater eten gegeven, ook uit precies zo'n soort zakje. Dat heeft ie dus gepakt in de veronderstelling dat er maar één zakje in de bak kon liggen, er water bijgegoten en over de spaghetti gedaan. Water met een paar brokjes kattenvoer dus bwhahaha. We kwamen niet meer bij en eten nu boterhammen.

Gast
Gast

Bericht  Minx za 7 apr 2012 - 8:47

Charlie schreef:Zojuist maakte mijn man voor ons spaghetti. Er zat zo'n zakje bij voor de saus, waar je wat water bij moest gieten. Hij had niet goed gelezen en het zakje al weggegooid. Omdat de vuilniszak net was verschoond dacht hij dat hij het er wel weer uit kon vissen om het alsnog te gebruiken Cool . Maar ik had net de kater eten gegeven, ook uit precies zo'n soort zakje. Dat heeft ie dus gepakt in de veronderstelling dat er maar één zakje in de bak kon liggen, er water bijgegoten en over de spaghetti gedaan. Water met een paar brokjes kattenvoer dus bwhahaha. We kwamen niet meer bij en eten nu boterhammen.

hahahahaha dat zie je toch, wel een geniale actie trouwens, en frank kreeg droge spaghettiesaus??

Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  Gast za 7 apr 2012 - 8:49

Fairytale schreef:
Charlie schreef:Zojuist maakte mijn man voor ons spaghetti. Er zat zo'n zakje bij voor de saus, waar je wat water bij moest gieten. Hij had niet goed gelezen en het zakje al weggegooid. Omdat de vuilniszak net was verschoond dacht hij dat hij het er wel weer uit kon vissen om het alsnog te gebruiken Cool . Maar ik had net de kater eten gegeven, ook uit precies zo'n soort zakje. Dat heeft ie dus gepakt in de veronderstelling dat er maar één zakje in de bak kon liggen, er water bijgegoten en over de spaghetti gedaan. Water met een paar brokjes kattenvoer dus bwhahaha. We kwamen niet meer bij en eten nu boterhammen.

hahahahaha dat zie je toch, wel een geniale actie trouwens, en frank kreeg droge spaghettiesaus??

Ja dat zie je volgens mij ook whahaha, dufferd. Frank had ik net gegeven dus die had gelukkig zijn brokjes. Maar er zaten er nog een paar in plus die gore kattenvoer saus en dat werd dus vermengd met water BAH.

Gast
Gast

Bericht  Zora za 7 apr 2012 - 10:00

Aahwww Jop hoe cute is dat!
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289

Bericht  Linnie1985 vr 13 apr 2012 - 5:45

Grrr een hekje plaatsen ipv met het eten beginnen (hij is een uur eerder thuis dan mij). En dan vind hij t raar dat ik er van baal, en omdat ik een beetje saggo reageerde heeftie ineens geen honger meer. "ZUCHT".
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud