Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

ziektewet vraagjes....

+13
PiP
Rose
Bruintje Beer
Kqip
Kaat
Joli86
ShallY
ixis
CCC
minoessepoes
Jasmine
Snoopy
JD
17 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

ziektewet vraagjes.... Empty ziektewet vraagjes....

Bericht  JD ma 28 mei 2012 - 10:44

ik heb vannacht mijn duim verbrijzeld en moet binnenkort geopereerd worden. Al met al zal ik nog wel wat weken in t gips zitten.
Nu heb ik vanaf half juni vakantie, en ik vroeg me af; Kost het mij evengoed vakantiedagen nu ik in de ziektewet zit? deze vakantie stond al gepland. Of geldt dit nu als ziektewet en blijven mijn vakantiedagen staan?

En weet iemand of hier iets over in de wet is vastgelegd? Mag mijn werkgever mij bijv verplichten om vakantiedagen op te nemen in de ziektewet?

Alvast bedankt!



Laatst aangepast door JaneDoe op di 29 mei 2012 - 0:32; in totaal 1 keer bewerkt
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

ziektewet vraagjes.... Empty Re: ziektewet vraagjes....

Bericht  Gast ma 28 mei 2012 - 10:48

Nee, als je je ziekmeldt bij je werkgever kost het je geen vakantiedagen. Zelfs als je vakantie hebt kun je je nog ziekmelden en scheelt het je dagen. Was bij mijn oude werkgever althans wel zo.

Jeetjemina, wat heb je gedaan eigenlijk?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

ziektewet vraagjes.... Empty Re: ziektewet vraagjes....

Bericht  JD ma 28 mei 2012 - 11:13

ben door een of andere dronken idioot van mijn fiets gereden.... Cry
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

ziektewet vraagjes.... Empty Re: ziektewet vraagjes....

Bericht  Snoopy ma 28 mei 2012 - 11:43

Wel moet je vakntie duidelijk bekend zijn bij je werkgever. Want je bent tenslotte op vakantie terwijl je ziek bnt.
Snoopy
Snoopy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

ziektewet vraagjes.... Empty Re: ziektewet vraagjes....

Bericht  Jasmine ma 28 mei 2012 - 18:55

Gaan jullie ook weg in de vakantie?

Houd er dan wel rekening mee dat je tot een eerste contact met een arbeidsarts overdag bereikbaar moet zijn en dat he niet de deur uit mag.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

ziektewet vraagjes.... Empty Re: ziektewet vraagjes....

Bericht  JD ma 28 mei 2012 - 23:12

Nee,we gaan niet weg in de vakantie.

En wat betreft t thuisblijven;met de griep snap ik dat,maar nu met mn arm ben ik niet de hele dag thuis. Ga vanavond ook naar cursus op t werk
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

ziektewet vraagjes.... Empty Re: ziektewet vraagjes....

Bericht  JD di 29 mei 2012 - 0:34

nog een vraagje; mijn werkgever belde net, hij wil dat ik gewoon het volledige aantal uren kom werken. hoe ik op mijn werk kom, moet ik zelf maar regelen...
ik heb nog geen arbo arts gezien of geproken, mag ik dan nu wel weer gewoon aan het werk??

(het gaat uiteraard om vervangend werk)
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

ziektewet vraagjes.... Empty Re: ziektewet vraagjes....

Bericht  Gast di 29 mei 2012 - 0:55

Ja hoor, als je werkgever er maar voor zorgt dat het bij de ARBO bekend is dat je weer gaat beginnen.
Maar kun je wel iets nu met je duim dan?

Oh en je vakantiedagen worden dan natuurlijk niet vergoed.
Als jij nu gewoon kunt werken, kun je je niet straks ziekmelden. Of valt de operatie (+tijd daarna) in je vakantie?
Dan natuurlijk wel!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

ziektewet vraagjes.... Empty Re: ziektewet vraagjes....

Bericht  minoessepoes di 29 mei 2012 - 1:12

Als je ziek thuis bent dan raak je geen vakantiedagen kwijt, in overleg met je werkgever/ een arts kan je wel gewoon op vakantie of dagjes weg, aangezien je ziekte er niet om vraagt om thuis te blijven maar je in dat geval niet kan werken.

Nu begrijp ik dat je wel gewoon vervangend werk kan doen, dan ben je dus niet ziek thuis en gaat dit verder niet op. Redelijke voorstellen qua vervangend werk moet je gewoon accepteren en dan dus gewoon aan het werk gaan. Desnoods thuis werk om het reisprobleem op te lossen. Dan moet je dus ook gewoon je vakantiedagen opnemen voor die periode dat jij vrij wil.

Als ik het goed begrijp moet je geopereerd worden en dan zal je dus wel een aantal dagen thuis zijn, maar zodra het weer kan lijkt het me niet meer dan logisch om vervangend werk te gaan doen, als dat mogelijk is (kan in overleg met de arts).

Sterkte en beterschap ermee!
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

ziektewet vraagjes.... Empty Re: ziektewet vraagjes....

Bericht  Gast di 29 mei 2012 - 1:47

Juis nu mag je gewoon aan het werk ja, zodra je bij een arboarts bent geweest moet er ebt worden geluisterd naar wat die persoon heeft gezegd. Ik zit nu al 3 weken in de ziektewet met een schouderblessure en had gehoopt dat ik met behulp van de arboarts taken zou krijgen om aangepast werk te doen, maar van de arts mag ik helemaal niets.

Hopelijk kun je het allemaal een beetje positief regelen en zul je snel wat herstellen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

ziektewet vraagjes.... Empty Re: ziektewet vraagjes....

Bericht  CCC di 29 mei 2012 - 1:53

Je mag gewoon aan het werk indien ze ander werk voor je zoeken wat je wel kunt... En anders zelf even aangeven dat je naar de Arbo wilt binnenkort, geloof dat ze normaal pas een oproep doen bij 2 weken ziektewet ofzo...

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

ziektewet vraagjes.... Empty Re: ziektewet vraagjes....

Bericht  Jasmine di 29 mei 2012 - 1:55

JaneDoe schreef:Nee,we gaan niet weg in de vakantie.

En wat betreft t thuisblijven;met de griep snap ik dat,maar nu met mn arm ben ik niet de hele dag thuis. Ga vanavond ook naar cursus op t werk

Artikel 636 lid 1 van Boek 7 van het Burgerlijk Wetboek bepaalt dat u slechts met instemming van de werknemer vakantie-uren die zijn opgenomen na het ziek worden als vakantieverlof mag aanmerken. Het betreft dan uitsluitend de vakantiedagen boven het wettelijk minimum. Uitgangspunt bij de opname van verlofuren is dat een werknemer op deze dagen en of uren geen arbeid hoeft te verrichten en hieraan eigen invulling kan geven, waarbij hij niet gehinderd wordt door ziekte. Indien de werknemer als gevolg van zijn ziekte echter niet heeft kunnen genieten van een vakantie, geldt dat hij de vakantiedagen niet hoeft op te nemen. Een werkgever mag alleen zonder toestemming van de werknemer vakantiedagen in mindering brengen als de werknemer tijdens een ziekteperiode wél van een vakantie heeft kunnen genieten.

Heb even een beetje gegoogled, maar als ik dit zo lees kost het je gewoon vakantiedagen als je wel de deur uit wilt.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

ziektewet vraagjes.... Empty Re: ziektewet vraagjes....

Bericht  JD di 29 mei 2012 - 2:55

oke duidelijk,maar dan vraag ik me nog af; als ik 4x9 uur aan t werk ben, maar ik trek het niet.... dan is het toch aan mij om aan te geven dat ik bijv een halve dag kom? volgens mijn baas is er geen mogelijkheid om minder te werken, of om halve dagen te werken.
maar ik zit niet voor niets in de ziektewet toch? als ik t gevoel heb dat t niet gaat, moeten ze mij toch wel de ruimte geven om andere uren/tijden te draaien?

wat mijn duim betreft; ik kan bijna niets. in ieder geval kan ik van mijn normale werkzaamheden niks doen (kinderopvang). aankleden lukt net, zelf brood smeren gaat al niet.... t irritante is dat get mijn goede hand betreft.

en over de vakantie; we wilden dagjes / een paar dagen weg, maar dit gaat nu niet door. natuurlijk kan ik de deur uit, maar echt iets leuks doen en genieten is er niet bij.... dus in die zin baal ik wel dat t me vakantiedagrn kost..t is een beetje dubbel.
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

ziektewet vraagjes.... Empty Re: ziektewet vraagjes....

Bericht  JD di 29 mei 2012 - 3:16

TBIB schreef:
Oh en je vakantiedagen worden dan natuurlijk niet vergoed.
Als jij nu gewoon kunt werken, kun je je niet straks ziekmelden. Of valt de operatie (+tijd daarna) in je vakantie?
Dan natuurlijk wel!

ik heb half juni vakantie, de operatie plus herstel hiervan vallen hoogstwaarschijnlijk in mijn vakantie....dan komen die vakantiedagen wel te vervallen toch??
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

ziektewet vraagjes.... Empty Re: ziektewet vraagjes....

Bericht  Gast di 29 mei 2012 - 3:46

JaneDoe schreef:oke duidelijk,maar dan vraag ik me nog af; als ik 4x9 uur aan t werk ben, maar ik trek het niet.... dan is het toch aan mij om aan te geven dat ik bijv een halve dag kom? volgens mijn baas is er geen mogelijkheid om minder te werken, of om halve dagen te werken.
maar ik zit niet voor niets in de ziektewet toch? als ik t gevoel heb dat t niet gaat, moeten ze mij toch wel de ruimte geven om andere uren/tijden te draaien?

wat mijn duim betreft; ik kan bijna niets. in ieder geval kan ik van mijn normale werkzaamheden niks doen (kinderopvang). aankleden lukt net, zelf brood smeren gaat al niet.... t irritante is dat get mijn goede hand betreft.

en over de vakantie; we wilden dagjes / een paar dagen weg, maar dit gaat nu niet door. natuurlijk kan ik de deur uit, maar echt iets leuks doen en genieten is er niet bij.... dus in die zin baal ik wel dat t me vakantiedagrn kost..t is een beetje dubbel.

Ik weet niet precies hoe het werkt, maar het lijkt mij dat je eerst langs een arbo arts moet voordat je halve dagen kunt werken. Tenminste, dat was bij mij zo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

ziektewet vraagjes.... Empty Re: ziektewet vraagjes....

Bericht  JD di 29 mei 2012 - 3:57

_Jackie schreef:
JaneDoe schreef:oke duidelijk,maar dan vraag ik me nog af; als ik 4x9 uur aan t werk ben, maar ik trek het niet.... dan is het toch aan mij om aan te geven dat ik bijv een halve dag kom? volgens mijn baas is er geen mogelijkheid om minder te werken, of om halve dagen te werken.
maar ik zit niet voor niets in de ziektewet toch? als ik t gevoel heb dat t niet gaat, moeten ze mij toch wel de ruimte geven om andere uren/tijden te draaien?

wat mijn duim betreft; ik kan bijna niets. in ieder geval kan ik van mijn normale werkzaamheden niks doen (kinderopvang). aankleden lukt net, zelf brood smeren gaat al niet.... t irritante is dat get mijn goede hand betreft.

en over de vakantie; we wilden dagjes / een paar dagen weg, maar dit gaat nu niet door. natuurlijk kan ik de deur uit, maar echt iets leuks doen en genieten is er niet bij.... dus in die zin baal ik wel dat t me vakantiedagrn kost..t is een beetje dubbel.

Ik weet niet precies hoe het werkt, maar het lijkt mij dat je eerst langs een arbo arts moet voordat je halve dagen kunt werken. Tenminste, dat was bij mij zo.

bedoel je dat ik gewoon 9 uur op een dag moet gaan werken tot een arbo arts anders aangeeft?
of bedoel je dat ik juist niet mag werken tot een arts anders aangeeft?
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

ziektewet vraagjes.... Empty Re: ziektewet vraagjes....

Bericht  Gast di 29 mei 2012 - 4:19

JaneDoe schreef:
_Jackie schreef:
JaneDoe schreef:oke duidelijk,maar dan vraag ik me nog af; als ik 4x9 uur aan t werk ben, maar ik trek het niet.... dan is het toch aan mij om aan te geven dat ik bijv een halve dag kom? volgens mijn baas is er geen mogelijkheid om minder te werken, of om halve dagen te werken.
maar ik zit niet voor niets in de ziektewet toch? als ik t gevoel heb dat t niet gaat, moeten ze mij toch wel de ruimte geven om andere uren/tijden te draaien?

wat mijn duim betreft; ik kan bijna niets. in ieder geval kan ik van mijn normale werkzaamheden niks doen (kinderopvang). aankleden lukt net, zelf brood smeren gaat al niet.... t irritante is dat get mijn goede hand betreft.

en over de vakantie; we wilden dagjes / een paar dagen weg, maar dit gaat nu niet door. natuurlijk kan ik de deur uit, maar echt iets leuks doen en genieten is er niet bij.... dus in die zin baal ik wel dat t me vakantiedagrn kost..t is een beetje dubbel.

Ik weet niet precies hoe het werkt, maar het lijkt mij dat je eerst langs een arbo arts moet voordat je halve dagen kunt werken. Tenminste, dat was bij mij zo.

bedoel je dat ik gewoon 9 uur op een dag moet gaan werken tot een arbo arts anders aangeeft?
of bedoel je dat ik juist niet mag werken tot een arts anders aangeeft?

Ik ben thuis gebleven tot ik bij de arbo arts ben geweest, maar ik kon dan ook niets meer. Ging kapot van de pijn en doordat ik die pijn al weken had was ik mentaal ook helemaal op.
Hoe het allemaal precies werk weet ik dus niet, maar ik was gewoon thuis totdat ik de arbo arts had gesproken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

ziektewet vraagjes.... Empty Re: ziektewet vraagjes....

Bericht  CCC di 29 mei 2012 - 8:24

Begrijp me niet verkeerd hoor, natuurlijk is het erg vervelend en pijnlijk wat je nu hebt. Maar je zoekt nu wel overal een probleem heb ik het idee. Je kunt minstens proberen vervangend werk te gaan doen of min. in gesprek wat zij in gedachten hebben. Via de wet van poortwachter is dit nl. verplicht aan te bieden aan je werknemers. Daarbij went het snel genoeg dat je met je andere hand bepaalde dingen zal moeten doen, en ze zullen echt geen hoge eisen stellen aan je hoor, je zult echt wel begrip krijgen voor de situatie waar je nu in zit. Daarbij moet je zelf aangeven dat je zsm naar de ARBO arts wilt, zij zullen de zaak bekijken hoe of wat en eventueel een plan van aanpak met je opstellen. Ik begrijp echt dat het allemaal onhandig is ed. ik werk zelf ook in de kinderopvang, maar ze kunnen je ook administratief werk aanbieden of iets anders...

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

ziektewet vraagjes.... Empty Re: ziektewet vraagjes....

Bericht  ixis di 29 mei 2012 - 23:16

_Leaf_ schreef:Nee, als je je ziekmeldt bij je werkgever kost het je geen vakantiedagen. Zelfs als je vakantie hebt kun je je nog ziekmelden en scheelt het je dagen. Was bij mijn oude werkgever althans wel zo.

Jeetjemina, wat heb je gedaan eigenlijk?

Sinds 1 januari 2012 is de wetgeving omtrent vakantieverlof en ziekte veranderd. Voorheen hoefde je geen verlof in te leveren als je ziek was en op vakantie wilde omdat je immers ook geen vakantieverlof opbouwde. Sinds 2012 bouw je ook tijdens ziekte gewoon wettelijk verlof op en dien je dus ook verlof in te leveren wanneer je tijdens ziekte op vakantie gaat.

Janedoe; zoals je aangeeft zal de operatie waarschijnlijk in je vakantie plaatsvinden. In dat geval heb je geen mogelijkheid om je vakantieverlof op te nemen daar waar het voor bedoeld is (uitrusten en ontspannen). Het lijkt mij dat je je vakantieverlof hier niet voor hoeft in te leveren omdat je voor een operatie verzuimverlof zal krijgen (je ziek gemeld bent).
ixis
ixis
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 461
Punten : 503
Registratiedatum : 19-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

ziektewet vraagjes.... Empty Re: ziektewet vraagjes....

Bericht  JD wo 30 mei 2012 - 3:48

chococupcake schreef:Begrijp me niet verkeerd hoor, natuurlijk is het erg vervelend en pijnlijk wat je nu hebt. Maar je zoekt nu wel overal een probleem heb ik het idee. Je kunt minstens proberen vervangend werk te gaan doen of min. in gesprek wat zij in gedachten hebben. Via de wet van poortwachter is dit nl. verplicht aan te bieden aan je werknemers. Daarbij went het snel genoeg dat je met je andere hand bepaalde dingen zal moeten doen, en ze zullen echt geen hoge eisen stellen aan je hoor, je zult echt wel begrip krijgen voor de situatie waar je nu in zit. Daarbij moet je zelf aangeven dat je zsm naar de ARBO arts wilt, zij zullen de zaak bekijken hoe of wat en eventueel een plan van aanpak met je opstellen. Ik begrijp echt dat het allemaal onhandig is ed. ik werk zelf ook in de kinderopvang, maar ze kunnen je ook administratief werk aanbieden of iets anders...

ik wil juist aan het werk, graag zelfs...maar ik vind enige medewerking vanuit mijn werk toch wel fijn.. maar zij zeggen dus dat ik hoe dan ook 36 uur MOET komen...pijn of geen pijn, ik moet er zijn, en er is geen mogelijkheid om minder te werken.. en dat is wat er bij mij niet ingaat.
Natuurlijk wil ik het proberen, graag zelfs. maar om te horen "je moet komen, hoe je er komt zoek je maar uit, en als je pijn hebt kun jen iet minder werken"...vind ik nogal erg hard, en een rare houding van een werkgever.
daarnaast heb ik gevraagd of er dan wel genoeg werk voor me geregeld kan worden, ik ga niet doelloos rondhangen daar; zegt ze dat het enige wat ik kan doen de was opvouwen is. Administratief werk op de pc wil ze me niet laten doen omdat dat te langzaam gaat, en er maar 1 pc is, waar de manager de hele dag achter zit. Schrijven kan ik niet, het is mn goede hand.
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

ziektewet vraagjes.... Empty Re: ziektewet vraagjes....

Bericht  ShallY vr 1 jun 2012 - 6:52

Nou pas alsjeblieft goed op hoor.. (op jezelf dan hé!)

Ik werk ook op een kinderdagverblijf en ben vorige week aan mijn hand geopereerd en zit nu dus ook in de ziektewet. Ik blijf 3,5 week in de ziektewet en ga daarna nog voor 3 weken 'aangepast' werk doen op de bso en een groep met 3 jarigen die ik niet hoef te tillen. Moet zeggen dat het nu beter afgesproken is dan een half jaar geleden toen ik aan mn andere hand geopereerd ben.

Ik ken het goed dat het erg lastig is, als je goede hand juist niet te gebruiken is en je je 'verloren' voelt omdat je niks tot weinig kan doen. Doe het ook echt niet hoor als het niet lukt want dan ben je nog verder van huis en kan je straks helemaal niks meer. Ik snap ook niet zo dat je weinig tot geen medewerking krijg van je werkgever. Hij/zij heeft er toch ook niks aan dat je op je werk bent maar je niks kan. Ook niet fijn voor je collega's. Is er geen groep van 3 jarigen of een bso waar je tijdelijk kan werken?

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

ziektewet vraagjes.... Empty Re: ziektewet vraagjes....

Bericht  Joli86 vr 1 jun 2012 - 6:59

Heb je geen rechtsbijstand waar je je verhaal kan doen? Hopelijk kunnen zij je verder helpen! Succes met je duim!
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Woonplaats : N Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

ziektewet vraagjes.... Empty Re: ziektewet vraagjes....

Bericht  Gast zo 3 jun 2012 - 1:24

Heb je al een beetje duidelijkheid?

Ik heb van de week het verzuimregelement van mijn werk op papier gekregen, dit kan ik anders misschien wel naar je toe sturen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

ziektewet vraagjes.... Empty Re: ziektewet vraagjes....

Bericht  JD zo 3 jun 2012 - 11:58

Nee nog geen duidelijkheid...wat ook niet echt meehelpt is dat mijn echte manager op vak is,en ik nu met haar assistente te maken heb.

Wat betreft t werken zijn we er wel oke uitgekomen; ik werk morgen nog,en ben dan de rest vd week vrij (di zkh afspraak,woe operatie,do+vrij herstellen). Die ma+di daarop moet ik officieel nog werken,daarna heb ik vakantie. Of ik die ma+di ook echt ga hangt af van hoeveel pijn/last ik heb na de operatie.

Wat ik me dus alleen echt afvraag is of mijn vakantie me nou echt vakantiedagen kost,of dat het onder ziektewet valt. Want ik heb vakantie,maar zit ook in de ziektewet,dus wat weegt er zwaarder? Dit lijkt nergens in een wet/cao echt duidelijk te staan...
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

ziektewet vraagjes.... Empty Re: ziektewet vraagjes....

Bericht  JD zo 10 jun 2012 - 9:42

ik heb morgen gesprek met mijn manager om te kijken hoe we het de komende 6 weken gaan invullen.
Nu vroeg ze via de mail al of mijn vakantie nog doorging.... heb gereageerd dat ik dat nog niet wist, en we het daar morgen over konden hebben.

Nu ben ik dus het hele internet aan het afspeuren om te kijken of ze mij nou verplicht mijn vakantiedagen kan laten opnemen in mijn vakantie, terwijl ik 100% in de ziektewet zit... of dat dat niet mag. Dus voor degenen die zich hier vervelen, en zin hebben om mee te zoeken in de CAO kinderopvang... Embarassed

Ik wil niet moeilijk gaan doen, en wil gewoon gaan voorstellen om de gulden middenweg te kiezen... ik heb 2 weken vakantie, en dus voorstellen dat het me 1 week kost ofzo. Maar mijn manager en de organisatie kennende gaan ze dat niet pikken, en ik wil weten of ik uberhaupt een poot heb om op te staan dan..

JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

ziektewet vraagjes.... Empty Re: ziektewet vraagjes....

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum