Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vakantie vriend ingetrokken - mag dit?

+25
studiebol
mzcharlotte
Minx
Gympie
Lejow
Paper Crown
Aziraphale
Monte
Benthe
Blond
Tania
SleepingBeauty
TukTuk
Snoes
mezzoforte
RYW
Esperanza
minoessepoes
Burgemeester Nicky
CCC
Siamsa
Snoopy
Kaat
Ella
JD
29 plaatsers

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Ga naar beneden

Vakantie vriend ingetrokken - mag dit? - Pagina 5 Empty Re: Vakantie vriend ingetrokken - mag dit?

Bericht  JD do 7 jun 2012 - 9:57

RYW schreef:
JaneDoe schreef:
Tania schreef:Als je steeds als argument geeft dat mensen niet moeten oordelen omdat ze niet je hele verhaal kennen dan moet je of je hele verhaal hier neerzetten of niks neerzetten of in de openingspost zetten dat je alleen wilt horen dat je gelijk hebt.

IK wil graag het hele verhaal neerzetten, maar typen met je duim in t gips die ontzettend veel pijn doet, gaat al niet echt.

en al typ ik alles, dan nog is het best moeilijk oordelen als je de mensen waarover het gaat niet kent.

En ik hoef geen gelijk te hebben hoor, maar de topic gaat nu over mij, de relatie waarin ik zit, en het feit dat ik beter geen kinderen kan krijgen, en geloof niet dat ie daarvoor bedoelt was.

Ik zeg dat niet om jou te kwetsen, hè. Ik zie alleen gebeuren dat je je blindstaart daarop, terwijl het de bestaande problemen niet zal oplossen, integendeel. Ik vind net als Zelda dat je wel vaak dingen goedpraat zodat je toch kan gaan doen wat je al in je hoofd had. Daarom zei ik ook, wees in godsnaam eerlijk tegen jezelf en praat niet alles voor jezelf goed. Dat je het naar ons toe doet is prima. Maar niet naar jezelf, dat is niet eerlijk tegenover jezelf, je vriend en een toekomstig kindje.
.



dit klinkt waarschijnlijk heel stom, en ik heb nu op dit moment even geen zin om er op door te gaan, misschien morgen, maar....ik zie dit soort dingen echt serieus zelf niet?....Rolling Eyes
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vakantie vriend ingetrokken - mag dit? - Pagina 5 Empty Re: Vakantie vriend ingetrokken - mag dit?

Bericht  CCC do 7 jun 2012 - 10:00

JaneDoe schreef:
chococupcake schreef:En wbt de pijn en de emotionele bui nu, het kan ook niet goed zijn nu zoveel te doen. Neem je rust en tijd om dingen te laten genezen, het is niet mijn bedoeling om je je hierdoor rot te laten voelen. Praat er goed over samen en kijk wat voor oplossingen er zijn. Het lijkt nu alsof ik het allemaal beter weet, maar geloof me hier zijn dit soort gesprekken thuis ook heel vaak aan de orde. Het gaat allemaal om een balans vinden samen, en die vind je niet zomaar....

Sterkte en beterschap met je duim! Heb je trouwens geen pijnstillers gekregen?



Dankje CCC en sorry voor mijn boze reacties.... Vakantie vriend ingetrokken - mag dit? - Pagina 5 699888

Ja heb wel pijnstillers gehad, diclofenac en paracetamol, maar moet zeggen dat de pijn erger is dan ik vtv had verwacht...

Ja dat is logisch en kan ook wel even duren helaas. Mijn moeder heeft vorig jaar haar pols behoorlijk gebroken maar gelukkig was er net geen operatie nodig. Ze heeft wel lang pijn gehad en ook veel napijn... Wil je niet ontmoedigen, maar rust is echt het beste wat je je hand nu kunt geven en die pijnstillers goed slikken. Vooral de diclofenac tegen de ontstekingen eventueel... Sterkte ermee, en begrijp ergens je frustraties heel goed, maar probeer gewoon een reeële kijk op de zaak te houden en oplossingsgericht te blijven.


Laatst aangepast door chococupcake op do 7 jun 2012 - 10:00; in totaal 1 keer bewerkt

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vakantie vriend ingetrokken - mag dit? - Pagina 5 Empty Re: Vakantie vriend ingetrokken - mag dit?

Bericht  Gast do 7 jun 2012 - 10:00

Ik herken je frustratie wel. Mijn man heeft ook zo'n werkgever.. En mijn man heeft er ook een handje van té loyaal te zijn naar zijn werkgever. Want dat is het natuurlijk ook nog eens. Dat hij weg is als jij uit je narcose komt, is gewoon echt not done. Dan kan zijn werkgever nog zoveel willen, maar op zo'n moment moet hij ook gewoon ballen tonen en zeggen: ''Nee, mijn vrouw ligt in het ziekenhuis, ik ben vandaag bij haar''. Nogmaals, ik herken het wel hoor. Maar niet alles ligt bij die werkgever natuurlijk, het is ook hoe je vriend er in staat en wat hij pikt.

Mijn man werkt overigens ook in de horeca. Het liefst zie ik hem daar niet meer in werken, hij zichzelf ook niet. Maar zo even ander werk zoeken is ook niet altijd een optie. Ik merk dat mensen dat wel heel snel zeggen. Maar in deze tijd, kom maar eens ergens aan de bak. Dat lukt je niet zomaar.

Je vriend moet leren grenzen stellen. En jij ook. Wat je van hem tolereert en wat niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vakantie vriend ingetrokken - mag dit? - Pagina 5 Empty Re: Vakantie vriend ingetrokken - mag dit?

Bericht  RYW do 7 jun 2012 - 10:02

Ik zal morgen even tijd maken om te reageren dan, want wie weet valt daar voor jou nog winst te behalen, dan. Niet direct in het veranderen van de situatie maar meer op het gebied van hoe ermee om te gaan. Als je echt wil dat ik er voorbeelden bij haal morgen dan houdt dat wel in dat er oude koeien aan de sloot gaan komen. Laat maar weten of je het echt wil weten of niet, inclusief de oude koeien.

Doe in ieder geval vanavond lekker rustig aan, en probeer een beetje te herstellen, ok? Sterkte!
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vakantie vriend ingetrokken - mag dit? - Pagina 5 Empty Re: Vakantie vriend ingetrokken - mag dit?

Bericht  mzcharlotte do 7 jun 2012 - 19:18

Net als de man van Jolicious, maar dan in de verleden tijd, zat mijn man ook in de horeca. Mijn man kreeg bij zijn laatste werkgever de dag vooraf te horen of hij moest werken of niet. Oftewel, er viel totaal niks te plannen met z'n tweeën of met vrienden of administratieve regelingen die getroffen moesten worden. Er was gelukkig één dag per week die hij sowieso vrij was in verband met het sluiten van de zaak en dat was zondag. Hierdoor kon ik er wel vrede mee hebben.

De werkgever voor de laatste, stond erop dat hij kwam werken na de begrafenis van zijn eigen vader. Hij heeft toen meteen ontslag genomen, want hij kon het niet pikken (het was daar ook de spreekwoordelijke druppel). Hij heeft toen 2 maanden thuis gezeten.

De CAO van de horeca is nogal in het voordeel van de werkgever. Helaas zijn de meest recente onderhandelingen voor een nieuw CAO mislukt, waardoor natuurlijk nog steeds het oude CAO geldig is.

Na de laatste werkgever in de horeca is hij met de horeca gestopt. Het heeft hem 4 maanden gekost, maar toen kon hij beginnen bij zowel een tapreinigingsbedrijf waarvoor hij heeft gekozen (dus hij komt nog steeds in de horeca) als een werk/leerbedrijf. We konden ons deze periode bekostigen door een goede spaarsaldo en nu heb ik hem elke avond en elk weekend thuis. Maar... zijn karakter is onveranderd. Oftewel, ook in zijn huidige bedrijf wordt hij het eerst gebeld om extra klusjes op te pakken. Waarom? Omdat hij wel sputtert, maar hij doet het uiteindelijk wel. En dat is iets wat hij moet veranderen en waar hij ook flink mee bezig is. We praten er thuis ook veel over en ik kan hem redelijk spiegelen wat zijn werkgever doet/denkt en waarom ze hem 'elke keer' pakken. Ter notitie: Ik ben overigens bijna 6 jaar samen met mijn man en dit speelt dus al vanaf het begin. Ik wil mijn man niet per definitie veranderen, maar hij ziet zelf in wat hij anders wilt en probeert dit samen met mij te bereiken.

Succes ermee!
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vakantie vriend ingetrokken - mag dit? - Pagina 5 Empty Re: Vakantie vriend ingetrokken - mag dit?

Bericht  studiebol do 7 jun 2012 - 23:07

Ik heb wel alles gelezen, maar ik wil alleen even reageren op het werk gedeelte van je vriend.

Mijn vriend is heel loyaal naar zijn baas toe, dat is een mooie eigenschap maar kan ook een valkuil zijn. En ik had er dus last van. Mijn vriend is voor zijn werk vrij regelmatig in het buitenland. Ik keek dan ook altijd uit naar de dagen dat ik zeker wist dat hij thuis was(vakanties enzo) dan konden we samen wat doen, wat met vrienden doen gewoon de normale relatie dingen! Ik had allemaal plannen gemaakt, net als jij. En dan... dan kreeg ik een telefoontje, dat het beter uit kwam voor het werk als hij twee dagen later thuis kwam.. tuurlijk altijd net weer op de maandag thuis komen als ik weer moest werken.

Ik heb een gesprek met mijn vriend hier over gehad, hoe het voor mij voelde, hoe het in mijn hoofd werkte, hoe ik uit keek naar die moment waarvan ik zeker wist dat hij thuis zou zijn. Echt ik ben heel duidelijk geweest, steeds met voorbeelden gekomen, en ook situaties om gedraaid en met de vraag wat hij daar dan van zou vinden.

En dit heeft geholpen... mijn vriend ziet in dat hij niet ALTIJD voor zijn baas klaar moet staan, dat ik er ook nog ben, en nu ook de kinderen. Mijn vriend heeft dit ook een keer tijdens een functionerings gesprek aangegeven. Zijn baas probeert het nog steeds hoor, van de week nog, staat duidelijk overal vermeld dat hij vakantie heeft. Maar het zou zijn baas zo goed uitkomen dat hij donderdag even op kantoor zou komen. Nou ik word dan echt woedend dan denk ik HALLO wat snap je niet aan het woord vakantie. Maar dan hoor ik mijn vriend heel netjes zeggen *naam baas* ik heb vakantie en mijn vriendin ook en donderdag gaan we samen wat leuks doen. Dinsdag ben ik weer aan het werk dus vanaf dan kan je het me uitleggen.

En ergens dan ben ik best heel trots op hem, hij heeft heel duidelijk begrepen hoe het voor mij is als hij bijwijze van afgelopen donderdag wel naar kantoor was gegaan.

Dus meid ga praten met je vriend, heel duidelijk praten, hoe ziet hij dit voor zich? Vind hij het dan niet erg dat hij geen vakantie heeft? Als hij dat wel erg vind is hij de enig die daar wat aan kan doen. En dat zou ik hem heel duidelijk maken.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vakantie vriend ingetrokken - mag dit? - Pagina 5 Empty Re: Vakantie vriend ingetrokken - mag dit?

Bericht  JD vr 8 jun 2012 - 10:13

RYW sorry voor de late reactie. Ik wil best dat je het me uitlegt,en oude koeien mogen dan hoor... Maar wil je het misschien via een PM doen? Voordat dit topic straks 30 pagina's heeft omdat iedereen gaat reageren op dingen waar t niet om gaat? Thanks!

Vandaag weer even goed gesprek gehad met mn vriend. Hij wil graag weg,maar zijn contract loopt in maart af zonder mogelijkheid tot tussentijdse opzegging. Wil hij eerder weg,moet hij zn contract afkopen. Iemand enig idee of zulke contracten mogen/gebruikelijk zijn in de horeca? Ik vind het een beetje vreemd.
Ach.voordeeltje is wel dat zijn baas hem dus zelf ook niet kan ontslaan voor maart?

JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vakantie vriend ingetrokken - mag dit? - Pagina 5 Empty Re: Vakantie vriend ingetrokken - mag dit?

Bericht  Gympie vr 8 jun 2012 - 10:17

Huh? Wat staat er in zijn contract, heb je zijn contract er bij gepakt? Ik geloof niet dat dit kan.
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vakantie vriend ingetrokken - mag dit? - Pagina 5 Empty Re: Vakantie vriend ingetrokken - mag dit?

Bericht  Gast vr 8 jun 2012 - 10:22

Dat lijkt me sterk, dat dat mag.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vakantie vriend ingetrokken - mag dit? - Pagina 5 Empty Re: Vakantie vriend ingetrokken - mag dit?

Bericht  Minx vr 8 jun 2012 - 10:25

Jolicious schreef:Dat lijkt me sterk, dat dat mag.

Ik zit net even te googlen en het lijkt er wel op dat het mag, dit omdat het een contract voor bepaalde tijd is. Wat natuurlijk bizar is als het om een jaarcontract gaat.

edit: als ik dit zo allemaal lees kent de baas de regeltjes behoorlijk goed en werkt hier ook vrij streng mee
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vakantie vriend ingetrokken - mag dit? - Pagina 5 Empty Re: Vakantie vriend ingetrokken - mag dit?

Bericht  JD vr 8 jun 2012 - 10:43

Ja we hebben zijn contract erbij gehad. Weet niet meer precies hoe het er stond...maar t stond er wel.
Vind t zelf ook vreemd en ben ook niet bekend met dit soort contracten.

JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vakantie vriend ingetrokken - mag dit? - Pagina 5 Empty Re: Vakantie vriend ingetrokken - mag dit?

Bericht  TukTuk vr 8 jun 2012 - 20:32

Weer een les voor jullie; nooit een contract tekenen waarbij je niet tussentijds mag opzeggen.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vakantie vriend ingetrokken - mag dit? - Pagina 5 Empty Re: Vakantie vriend ingetrokken - mag dit?

Bericht  Poisongirl vr 8 jun 2012 - 22:02

Huh? In je OP staat dat hij een vast contract voor onbepaalde tijd heeft? Maar dit blijkt dus een contract voor bepaalde tijd te zijn begrijp ik. Dan mag dit. Kan in principe niet tussentijds worden opgezegd, tenzij beide partijen ermee instemmen.
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vakantie vriend ingetrokken - mag dit? - Pagina 5 Empty Re: Vakantie vriend ingetrokken - mag dit?

Bericht  mzcharlotte vr 8 jun 2012 - 23:14

JaneDoe schreef:Hij wil graag weg,maar zijn contract loopt in maart af zonder mogelijkheid tot tussentijdse opzegging. Wil hij eerder weg,moet hij zn contract afkopen. Iemand enig idee of zulke contracten mogen/gebruikelijk zijn in de horeca? Ik vind het een beetje vreemd.
Ach.voordeeltje is wel dat zijn baas hem dus zelf ook niet kan ontslaan voor maart?

Mijn man heeft dit ook gehad. Hij wilde 1 maand voor afloop van zijn contract weg en heeft daarvoor een maand opzegtermijn in acht genomen. Zijn werkgever keurde dit niet goed, dus moest hij zijn contract uitdienen. Andersom werkt dit hetzelfde, de werkgever kan de werknemer niet zomaar ontslaan als de werknemer dit niet goedkeurt. Tussentijds stoppen kan dus wél, maar slechts met wederzijds goedkeuren. Het is wel degelijk rechtsgeldig, deze voorwaarde is opgenomen in de bestaande CAO, dus ook de bond (en rechtsbijstand) kan hierin niks betekenen.

Let ook op de minuren. Zowel de werknemer als de werkgever hebben de verplichting om minuren (minder gewerkte uren dan contractueel afgesproken) te voldoen. De werknemer moet zich dus beschikbaar stellen, de werkgever moet de uren indelen. Maar bij het ingaan van het nieuwe kalenderjaar vervallen de minuren. Oftewel, als je vriend in maart weggaat bij zijn werkgever, dan mag hij slechts de minuren van januari en februari verrekenen.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vakantie vriend ingetrokken - mag dit? - Pagina 5 Empty Re: Vakantie vriend ingetrokken - mag dit?

Bericht  RYW za 9 jun 2012 - 0:14

Zal ik in de loop van de dag even doe, JaneDoe smile
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vakantie vriend ingetrokken - mag dit? - Pagina 5 Empty Re: Vakantie vriend ingetrokken - mag dit?

Bericht  JD za 9 jun 2012 - 2:04

Gelukkig heeft hij geen minuren,maar ruim 200 overuren smile

Met zn contract snap ik het zelf niet zo goed. Hij heeft afgelopen 1 april zijn 4e jaarcontract getekend. Dit is eigenlijk dus onbepaalde tijd omdat hij al 3x een jaarcontract heeft gehad, maar er is iets met de horeca CAO die ongeldig is ofzo (??),waardoor t nu dus als 4e jaarcontract geldt ofzo. Vriend heeft t me uitgelegd,maar ik weet even niet meer hoe t zit.
Het is iig zijn 4e jaarcontract wat dus volgens mij niet mag? Maar geloof dat zn baas daar weer 1 of ander regeltje voor heeft gevonden...
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vakantie vriend ingetrokken - mag dit? - Pagina 5 Empty Re: Vakantie vriend ingetrokken - mag dit?

Bericht  Caroow za 9 jun 2012 - 2:53

JaneDoe schreef:Gelukkig heeft hij geen minuren,maar ruim 200 overuren smile

Met zn contract snap ik het zelf niet zo goed. Hij heeft afgelopen 1 april zijn 4e jaarcontract getekend. Dit is eigenlijk dus onbepaalde tijd omdat hij al 3x een jaarcontract heeft gehad, maar er is iets met de horeca CAO die ongeldig is ofzo (??),waardoor t nu dus als 4e jaarcontract geldt ofzo. Vriend heeft t me uitgelegd,maar ik weet even niet meer hoe t zit.
Het is iig zijn 4e jaarcontract wat dus volgens mij niet mag? Maar geloof dat zn baas daar weer 1 of ander regeltje voor heeft gevonden...

Wat ik zo uit mijn hoofd weet is dat je 5 keer een contract voor bepaalde tijd kan krijgen voor een onbepaalde tijd contract, als je jonger bent dan 27.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vakantie vriend ingetrokken - mag dit? - Pagina 5 Empty Re: Vakantie vriend ingetrokken - mag dit?

Bericht  Kqip za 9 jun 2012 - 5:08

Kijk hier even mbt contract voor bepaalde tijd en of je er iets mee kunt.. https://www.werk.nl/werk_nl/werknemer/meer_weten/arbeidsrecht/contractenvoorbepaaldeenonbepaaldetijd#ID75
Kqip
Kqip
Prater
Prater

Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vakantie vriend ingetrokken - mag dit? - Pagina 5 Empty Re: Vakantie vriend ingetrokken - mag dit?

Bericht  Gast za 9 jun 2012 - 5:24

Ik heb even voor je gezocht op internet als het gaat om contracten bij de Horeca CAO... daarin staat dat de vakbonden afwillen van de 6 (!!!!) tijdelijke contracten die werkgevers in de horeca in 6 jaar mogen geven. Te idioot voor woorden natuurlijk. Maar goed, helaas is de CAO in dit geval leidend en niet de wet Sad

Als ik jouw vriend was, Jane Doe, zou ik maar héél rap een andere baan gaan zoeken of omscholen! Hij is misschien "te slim" voor schoonmaakwerk vanwege zijn mbo-diploma, maar als hij zich laat omscholen kan hij misschien beter de schoonmaak in om meer tijd te hebben dan in de horeca te blijven werken!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vakantie vriend ingetrokken - mag dit? - Pagina 5 Empty Re: Vakantie vriend ingetrokken - mag dit?

Bericht  Gast za 9 jun 2012 - 21:01

Maar als hij dus blijkbaar een contract heeft waarbij de werkgever ook niet op kan zeggen, is het compleet onmogelijk om te dreigen met ontslag Vakantie vriend ingetrokken - mag dit? - Pagina 5 3079029344 Dus dan kan je vriend vanaf nu op zijn strepen gaan staan en eisen dat zijn werkgever zich aan de wet houdt (vakantie, niet te veel uren werken), want hij kan toch niet ontslagen worden. Dus:
Horeca Dienst- en werkrooster


De werkgever is verplicht een dienstrooster te hanteren waarmee een
werknemer minimaal twee weken vooraf zijn werktijden verneemt.

Horeca Arbeidstijden en Rusttijden


De normale arbeidstijd bedraagt per volledig kalenderjaar 1.976 uren.
Dit betekent een gemiddelde arbeidstijd van 38 uren per week.

Voor de werknemer van 18 jaar en ouder bedraagt de arbeidstijd:


  • maximaal 12 uren per dienst;
  • maximaal 60 uren per week;
  • in elke periode van 52 aaneengesloten weken gemiddeld 48 uren per week.

Wekelijks zijn er gemiddeld 2 rustdagen, in beginsel aaneengesloten, tenzij bedrijfsomstandigheden dat verhinderen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vakantie vriend ingetrokken - mag dit? - Pagina 5 Empty Re: Vakantie vriend ingetrokken - mag dit?

Bericht  Caroow zo 10 jun 2012 - 2:22

Ik weet niet wanneer je vriend is begonnen, vast voor 1 april dit jaar, maar is hij daarna begonnen heeft hij niks aan de CAO; http://www.nu.nl/economie/2791306/onderhandelingen-horeca-cao-vastgelopen.html
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vakantie vriend ingetrokken - mag dit? - Pagina 5 Empty Re: Vakantie vriend ingetrokken - mag dit?

Bericht  JD zo 10 jun 2012 - 6:18

Caroow schreef:Ik weet niet wanneer je vriend is begonnen, vast voor 1 april dit jaar, maar is hij daarna begonnen heeft hij niks aan de CAO; http://www.nu.nl/economie/2791306/onderhandelingen-horeca-cao-vastgelopen.html

Ja t lastige is dat zijn oude contract OP 1 april afliep.... Hoe zit t dan?
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vakantie vriend ingetrokken - mag dit? - Pagina 5 Empty Re: Vakantie vriend ingetrokken - mag dit?

Bericht  Gast zo 10 jun 2012 - 7:08

stond er TOT of TOT EN MET 1 april? Ik vermoed tot 1 april, dus dat vorige contract inging op 1 april en tot en met 31 maart liep. Dan is zijn nieuwe contract ingegaan op 1 april 2012...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vakantie vriend ingetrokken - mag dit? - Pagina 5 Empty Re: Vakantie vriend ingetrokken - mag dit?

Bericht  Bubbelicious ma 18 jun 2012 - 0:57

Ik ben heel benieuwd (of lees ik erover heen?) of die baas nog gereageerd heeft op je mail, en of de vakantie nu alsnog doorgaat?
Bubbelicious
Bubbelicious
Prater
Prater

Aantal berichten : 638
Punten : 766
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Den Haag

Terug naar boven Ga naar beneden

Vakantie vriend ingetrokken - mag dit? - Pagina 5 Empty Re: Vakantie vriend ingetrokken - mag dit?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum