KletsTopic
+29
Toet
_Lacey_
Twellie
Admin
Zwerver
Suus
Erin
Evalynn
Yaelynn
FireButterfly
Tiana
Takkie
Stuiterbal
mzcharlotte
Alex
Kowalski
luenca
Burn
Lejow
heartsdale
Gympie
Snoes
Oasis
Ibbeltje
ExpressoB
Macelka
VeryCherry
Rose
Rush
33 plaatsers
Pagina 17 van 40
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Re: KletsTopic
Ik heb ook niet zoveel kleding hoor. En soms zitten ook zowat al mijn broeken te gelijk in de was.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ik ook niet maar er is altijd wel iets om aan te trekken.
ennuh... als je elke week iniedergeval een wasje draait?
en morgen dan?
en morgen dan?
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
doe ook elke week
En als het morgen aan moet hang ik het op de verwarming in de badkamer Al is het nu met het warme weer hier ook zo droog haha.
En als het morgen aan moet hang ik het op de verwarming in de badkamer Al is het nu met het warme weer hier ook zo droog haha.
Ik heb niet zoveel kleren. Dus ik had vandaag alles in de was gegooid. Een halve trommel vol.
Maar ik heb inmiddels wat ik wil. Ik ben naar beneden gelopen in mijn joggingbroek en een sweater. Snel de auto ingestapt. Want ik durfde er niet mee over straat. Auto geparkeerd vlak voor de ingang. Naar binnen gerend. Gepakt wat ik moest hebben. Afgerekend en snel weer de auto in op weg naar huis.
Maar ik heb inmiddels wat ik wil. Ik ben naar beneden gelopen in mijn joggingbroek en een sweater. Snel de auto ingestapt. Want ik durfde er niet mee over straat. Auto geparkeerd vlak voor de ingang. Naar binnen gerend. Gepakt wat ik moest hebben. Afgerekend en snel weer de auto in op weg naar huis.
Gast- Gast
whahah Maura
Eetse strakjes
ExpressoB schreef:Ik ook niet maar er is altijd wel iets om aan te trekken.
en morgen dan?
Ik draai elke week dezelfde was.
Spijkerrokje, spijkerbroek, twee zwarte shirtjes, één zwart ondershirtje, één blauw ondershirtje, een zwarte vest en een blauwe vest. In de winter twee dikke truien, die ik 's avonds draag. Nu zat er een gekleurde tuniek bij, die ik één van de afgelopen dagen heb gedragen.
Er is wel meer, maar of het zijn mijn avondtruien waar gaten in zitten of ik pas het niet/staat niet mooi. Dus als ik zeg dat al mijn kleding in de was zit, dan zit ook eigenlijk alle draagbare kleding in de was.
Gast- Gast
gewoon schijt aan hebben als je ff naar de supermarkt moet, net alsof je op de camping bent:P
Och, ik zie ze wel met minder door de supermarkt lopen. Maar toch, vond het niet echt fijn. Had ook het idee dat iedereen me vreemd aan het aankijken was. Zal wel meevallen, is maar een gevoel.
Gast- Gast
Iehhh er zit een grote spin... maar gelukkig zit die aan mijn raam, buiten!
gisteren en vandaag al een spin binnen gehad, waaaaaa ben als de dood, heb ze allebei gelukkig dood kunnen smakken
gisteren en vandaag al een spin binnen gehad, waaaaaa ben als de dood, heb ze allebei gelukkig dood kunnen smakken
Ik wil je niet raar maken, EB, maar we schijnen ze snachts heel erg graag te eten.
Ik heb niets met en tegen spinnen. Zie ze wel lopen, maar ben altijd te lui om erachter aan te gaan en ze te doden/buiten te zetten. Ze lopen maar wat rond. Wel gezellig, een huisdier.
Ik heb niets met en tegen spinnen. Zie ze wel lopen, maar ben altijd te lui om erachter aan te gaan en ze te doden/buiten te zetten. Ze lopen maar wat rond. Wel gezellig, een huisdier.
Gast- Gast
Dat schijnt een fabel te zijn volgens mij Maura.
Ibbeltje schreef:Dat schijnt een fabel te zijn volgens mij Maura.
Zou ook best kunnen hoor. Maar ik vond het wel aannemelijk. Als je 's nachts ligt te slapen, met je mond open en er kruipt zo'n ding naar binnen, dan neem ik aan dat je hem wel wegkauwt.
Gast- Gast
Maura schreef:Ibbeltje schreef:Dat schijnt een fabel te zijn volgens mij Maura.
Zou ook best kunnen hoor. Maar ik vond het wel aannemelijk. Als je 's nachts ligt te slapen, met je mond open en er kruipt zo'n ding naar binnen, dan neem ik aan dat je hem wel wegkauwt.
dank je voor het beeld
Maar ja idd het zou kunnen.
Gratis vlees ... hmm doe dan maar kip hahaha
ExpressoB schreef:Gratis vlees ... hmm doe dan maar kip hahaha
Whahaha, daar komt de beeldvorming.
Je ligt 's nachts heerlijk te slapen met jouw mond open. En opeens komt er een kip aangetokt. Ziet dat de mond open is en probeert naar binnen te kruipen. Nog voor dat je het weg kunt kauwen, heeft hij je in jouw tong gebeten.... Nee, dat gaat werken. En dan ook nog wakker worden en schrikken van die kip in je bed.
Gast- Gast
Hoi!
Ik hoorde juist dat het onzin is van het spinnen eten omdat spinnen niet van warme vochtige plekjes houden. Ik geloof daar maar in, voor mijn eigen gemoedsrust
Ik hoorde juist dat het onzin is van het spinnen eten omdat spinnen niet van warme vochtige plekjes houden. Ik geloof daar maar in, voor mijn eigen gemoedsrust
Gast- Gast
Jackie - Volgens mij heb je gelijk en heb ik dat ook wel gehoord. VOlgens mij vind ik het gewoon een te prachtig verhaal om te vertellen. Vooral tegen mensen met een angst voor spinnen.
Gast- Gast
Zooo i'm back
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
VeryCherry schreef:Zooo i'm back
Terug waarvan?
Hmmm iemand een stukje zelf gemaakte brownie? alleen hij is niet meer hetzelfde als je het diezelfde dag.avond eet of paar dagen erna. Wie herkent het als brownie liefhebber:P
Terug van een paar uur weggeweest
VeryCherry schreef:Terug van een paar uur weggeweest
Heb m'n blog weer bijgewerkt en een paar visjes gehaakt. Ik had vorige week een heleboel knoopjes gekocht en die kan ik nu nergens meer terugvinden
Oh dat is balen Misschien nog ergens in een tas (handtas of zo of plastic tas)
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Pagina 17 van 40
Permissies van dit forum: