KletsTopic
+29
Toet
_Lacey_
Twellie
Admin
Zwerver
Suus
Erin
Evalynn
Yaelynn
FireButterfly
Tiana
Takkie
Stuiterbal
mzcharlotte
Alex
Kowalski
luenca
Burn
Lejow
heartsdale
Gympie
Snoes
Oasis
Ibbeltje
ExpressoB
Macelka
VeryCherry
Rose
Rush
33 plaatsers
Pagina 16 van 40
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Re: KletsTopic
VeryCherry schreef:Hier ook, nog 6 minuutjes
Ik wacht in spanning af tot het 18.00 uur is, dan weet ik of ik eindelijk een keer gewonnen heb
vertel
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Oh heb weer meegedaan met een giveaway. Een retro kersjesbadpak waarvan ik zeker weet dat het awesome zal staan bij m'n tattoo
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
en> en? gewonnen>?
Zelda: wat gegeten?
Zelda: wat gegeten?
Ik heb fusilli met ijsbergsla, gesnipperde ui, een sausje van roomkaas en koksroom en stukjes tonijn gegeten.
Het was ontzettend lekker alleen het was wel een beetje flauw (en te weinig saus).
Ben benieuwd wat mijn vriend ervan vindt straks, al ben ik er bang voor want hij vindt niet zoveel dingen lekker wat ik kook, helaas.
Daar kan ik soms wel van balen.
Het was ontzettend lekker alleen het was wel een beetje flauw (en te weinig saus).
Ben benieuwd wat mijn vriend ervan vindt straks, al ben ik er bang voor want hij vindt niet zoveel dingen lekker wat ik kook, helaas.
Daar kan ik soms wel van balen.
Gast- Gast
Een koude pasta dus. Nou ja je kunt niet allebei alles maar even lekker vinden toch;)
Een goedenavond meiden. Ik meld mij ook weer eens even
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Je kunt m warm en koud etenExpressoB schreef:Een koude pasta dus. Nou ja je kunt niet allebei alles maar even lekker vinden toch;)
Gast- Gast
Zo, ik ben ook weer in het land der levenden! Hoe is het met jullie? Heb ik nog iets leuks gemist?
Gast- Gast
Ze is prioriteiten stellen.
Jammer. Ik snap dan niet dat ze niet gewoon haar account behoudt en gewoon een tijdje niet actief meepost. Nu is het meteen zo definitief.
Gast- Gast
Nou ze verwachte wel een keer terug te komen geloof ik hahah
Ah chips!
Ik heb zin in een stokbroodje met kruidenboter n.a.v. een topic die ik las in de mama-pijler. Geen probleem, zou je zeggen. Maar ik zit in mijn trainingsbroek en al mijn kleding zit in de wasmachine.
Ik heb zin in een stokbroodje met kruidenboter n.a.v. een topic die ik las in de mama-pijler. Geen probleem, zou je zeggen. Maar ik zit in mijn trainingsbroek en al mijn kleding zit in de wasmachine.
Gast- Gast
Maura schreef:Ah chips!
Kan toch best in je trainingsbroek? Of heb je er niks boven op aan?
Ibbeltje schreef:Maura schreef:Ah chips!
Haha, een nachtjapon en een Dready van 16 jaar oud. En daar ga ik echt niet mee op straat.
Gast- Gast
Maura schreef:Ibbeltje schreef:Maura schreef:Ah chips!
Haha, een nachtjapon en een Dready van 16 jaar oud. En daar ga ik echt niet mee op straat.
haha dat is een ander verhaal dan ja. Jammer. Heb je echt niks om aan te doen?
Ibbeltje schreef:Maura schreef:Ibbeltje schreef:Maura schreef:Ah chips!
haha dat is een ander verhaal dan ja. Jammer. Heb je echt niks om aan te doen?
Ja, een bh.
Maar nee, de rest zit echt in de was. En ik heb wel truien e.d. in de kast, maar daar zitten allemaal gaten in. (Heb namelijk een labeltjes verslaving. Ik pulk eraan tot ik ze eruit krijg en meestal trek ik dan een gat in de kleding. ) Wat stom, ik krijg dat stokbroodje gewoon niet meer uit mijn hoofd. Denk dat ik toch nog eens even in de kledingkast ga speuren.
Gast- Gast
Zoey schreef:Jammer. Ik snap dan niet dat ze niet gewoon haar account behoudt en gewoon een tijdje niet actief meepost. Nu is het meteen zo definitief.
Ik denk dat ze de drempel iets te laag vindt om dan te posten. Nu heeft ze geen account en kan ze dus niet reageren
Gast- Gast
whaha Maura
Ik ga maar niet meer, denk ik. Over drie weken krijg ik wel een stokbroodje met kruidenboter. Ik kan het niet uitstaan dat ik alles in één in de was heb gestopt.
Gast- Gast
whaha slimmerik ook jij
En hoezo pas over 3 weken trouwens?
En hoezo pas over 3 weken trouwens?
@Pippa, dat snap ik, maar als ze nu terugkomt moet ze weer helemaal een nieuwe account starten. Of kan het tijdelijk op inactief worden gezet?
@Maura: Poeh, al je kleren tegelijk in de was? Dat zou bij mij echt no way passen!
@Maura: Poeh, al je kleren tegelijk in de was? Dat zou bij mij echt no way passen!
Gast- Gast
Vind het ook een apart verhaal. Al je kleren in de was.
Maura heeft niet zoveel kleren.ExpressoB schreef:Vind het ook een apart verhaal. Al je kleren in de was.
Gast- Gast
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Pagina 16 van 40
Permissies van dit forum: