KletsTopic
+29
Toet
_Lacey_
Twellie
Admin
Zwerver
Suus
Erin
Evalynn
Yaelynn
FireButterfly
Tiana
Takkie
Stuiterbal
mzcharlotte
Alex
Kowalski
luenca
Burn
Lejow
heartsdale
Gympie
Snoes
Oasis
Ibbeltje
ExpressoB
Macelka
VeryCherry
Rose
Rush
33 plaatsers
Pagina 10 van 40
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Re: KletsTopic
Dat word dus van alles wat meenemen haha sjouw me altijd al een breuk.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Rush schreef:Lily schreef:het word de komende dagen nog wel warm maar niet zo warm als vandaag geloof ik. Maar m`n man zegt ook al een aantal dagen van nee het wordt niet zo warm als gisteren en vervolgens is het nog bloedjeheet dus hem als weerman vertrouw ik niet echt meer.
Bwhahahaha, hij hoeft niet bij het KNMI te sollicitereren
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Charlie schreef:Awwww mijn baas was net hier met gebakjes om te vieren dat met de baby alles stabiel was .
Goedemorgen trouwens.
Wat lief! Ik wist niet dat er iets niet goed was ... heb ik wat gemist?
En ook goedemorgen natuurlijk.
Alex- Ratel
Lily schreef:en charlie, al klaar met die dozen/zakken met kleertjes uitzoeken?
Ja! Zijn gister naar Ikea geweest, hebben daar bakken gekocht en die allemaal gelabeld op maat en in de garage gezet. Kunnen we in toekomst shoppen in de eigen garage als ze weer een nieuwe maat nodig hebben.
Gast- Gast
Alex schreef:Charlie schreef:Awwww mijn baas was net hier met gebakjes om te vieren dat met de baby alles stabiel was .
Goedemorgen trouwens.
Wat lief! Ik wist niet dat er iets niet goed was ... heb ik wat gemist?
En ook goedemorgen natuurlijk.
Een van de baby's heeft teveel vocht in de hersentjes (waterhoofdje).
Gast- Gast
Oh jeetje, wat heftig! En kunnen ze daar nog wat aan doen? Houdt het kindje daar wat aan over?
Alex- Ratel
Alex schreef:Oh jeetje, wat heftig! En kunnen ze daar nog wat aan doen? Houdt het kindje daar wat aan over?
We weten eigenlijk niets. Er was voldoende hersenontwikkeling te zien, dus het is gelukkig maar een milde vorm. Het is hopen dat het zo blijft, dan is de kans groot dat het reuze meevalt. Maar vandaar die controles. En die hadden we gister en dat was stabiel gebleven. Dus hij kan zich goed ontwikkelen. Mocht het meer worden is het natuurlijk ernstiger. Dat kan zijn ontwikkeling sterk beinvloeden. Maar het kan ook gewoon helemaal weggaan. Na de geboorte weten we eigenlijk pas meer. Dus dat is wel eng en onzeker. Dan kan eventueel het vocht worden weggehaald met een drain, afhankelijk van de hoeveelheid.
Gast- Gast
Charlie schreef:Lily schreef:en charlie, al klaar met die dozen/zakken met kleertjes uitzoeken?
Ja! Zijn gister naar Ikea geweest, hebben daar bakken gekocht en die allemaal gelabeld op maat en in de garage gezet. Kunnen we in toekomst shoppen in de eigen garage als ze weer een nieuwe maat nodig hebben.
dan zullen jullie niet veel kleertjes meer hoeven te kopen ...
Gast- Gast
Lily schreef:Charlie schreef:Lily schreef:en charlie, al klaar met die dozen/zakken met kleertjes uitzoeken?
Nee eigenlijk niet. Zeker de kleine maatjes niet in meisjeskleding. De grotere maten hebben we dan meer jongenskleding.
Gast- Gast
ach als je niks meer zou hoeven te kopen zou ook niet leuk zijn Ik wil me nu ook al rot shoppen maar wacht nog even want denk dat binnenkort toch de uitverkoop begint en ik weet begod niet wat voor weer het is half augustus.
Gast- Gast
Gelukkig dat het nu dan stabiel is gebleven, Charlie. Hopen dat het zo blijft en dat het bij de geboorte mee blijkt te vallen en het inderdaad mogelijk is eventueel vocht via een drain weg te halen.
Lekker trouwens dat je zoveel kleren hebt gekregen, dat scheelt enorm! Ik weet er alles van, heb tot en met maat 104 bijna niks hoeven kopen omdat ik zoveel heb gekregen.
Lekker trouwens dat je zoveel kleren hebt gekregen, dat scheelt enorm! Ik weet er alles van, heb tot en met maat 104 bijna niks hoeven kopen omdat ik zoveel heb gekregen.
Alex- Ratel
Charlie schreef:Lily schreef:Charlie schreef:Lily schreef:en charlie, al klaar met die dozen/zakken met kleertjes uitzoeken?
Nee eigenlijk niet. Zeker de kleine maatjes niet in meisjeskleding. De grotere maten hebben we dan meer jongenskleding.
verspreek je je nou
Dat is toch al bekend Expresso?
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
ik mis volgens mij altijd alles.. maar ik zit ook niet hele dag achter .. zoals jullie
Pfff ben even in de tuin bezig maar wat is het warm....
Even rust pfff..
En wat ook een kolere werk zeg,, allemaal vieze spinnen overal bah bah bah en brandnetels heb er net al ingegrepen..
Even rust pfff..
En wat ook een kolere werk zeg,, allemaal vieze spinnen overal bah bah bah en brandnetels heb er net al ingegrepen..
heartsdale- Prater
- Aantal berichten : 527
Punten : 672
Registratiedatum : 08-05-12
Ik ga morgenochtend denk ik extra vroeg uit bed om het huis te stofzuigen. Heb daar `s avonds met dit weer echt geen zin meer in en ook geen puf meer voor!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Hey meiden
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Rush schreef:Ik ga morgenochtend denk ik extra vroeg uit bed om het huis te stofzuigen. Heb daar `s avonds met dit weer echt geen zin meer in en ook geen puf meer voor!
Heb gisteren een deel van mijn huis gezogen en vanmorgen de rest dan is het maar gedaan he haha.
ben zonet bij de kapper geweest, moest echt een groot stuk van mijn haar af... maar heb evengoed nog wel lang haar
ga maar zo weer dingetjes in huis doen.. ook al heb ik geen bal zin
ga maar zo weer dingetjes in huis doen.. ook al heb ik geen bal zin
naar de kapper met dit weer? Pfff was het er niet warm?
Ik ben op MP wat aan het rondkijken, bied ik 5 euro voor een partij babykleding krijg ik nu een mailtje dat ze ermee akkoord gaan
Ik ben op MP wat aan het rondkijken, bied ik 5 euro voor een partij babykleding krijg ik nu een mailtje dat ze ermee akkoord gaan
Gast- Gast
Lily schreef:naar de kapper met dit weer? Pfff was het er niet warm?
Nee was er niet warm. Prima te doen hoor. Ook geen fohnen dus dat scheelt
Ooooh N is zoooo blij met zijn nieuwe kleren
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
VC: haha nou gelukkig maar helpt hij mee uitzoeken of koop jij het voor hem.
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Pagina 10 van 40
Permissies van dit forum: