Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Moederdag

+63
_Lacey_
Marin
Caramba
Mermaid
Yumi
Sugarfall
Rouxxxe
Highway
JD
ijsjemeisje
Kqip
Ibbeltje
RYW
bolus26
Gympie
LDJ
Coco
Rose
frolic
marjoleinnn
Nora
Mida4you
Chocolate Cookie
SarahKey
xxDila
Teddyaapje
klavertje
Bosjesvrouw
Poubelle
Susan
Juul
Inge
Tinus
M@niek
Angela_1986
luisa
TNMN
Arwyn
Siem
SoGood
Sophiee
Blond
Muus
_Summer
Eris
Zwerver
Alex
ExpressoB
Ooh La La!
Clapperdie
_Cyn_
Winegum
Plien84
Sarah1985
GeKKiE
Lejow
Barbabella
VeryCherry
mo-lola
Caribbeanlover
Esperanza
Rush
Krullebol
67 plaatsers

Pagina 4 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden

Moederdag - Pagina 4 Empty Re: Moederdag

Bericht  SarahKey do 10 mei 2012 - 18:27

Mijn schoonmoeder is ook zo'n type die een heel waslijstje heeft. Al heb ik haar er dit jaar niet over gehoord.

Wij hebben voor beide oma's dezelfde foto van Siem op canvas laten drukken.
Mijn schoonmoeder een iets grotere want er hangt er al 1 van ons nichtje en dan dezelfde maat is wel mooier.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Moederdag - Pagina 4 Empty Re: Moederdag

Bericht  Chocolate Cookie do 10 mei 2012 - 19:15

Mijn moeder geeft niks om moederdag, ik geef haar soms ook gewoon zomaar een bloemetje. Vind ik ook veel leuker dat 'georganiseerd' een cadeautje geven. Van mij krijgt ze een plantje voor in de tuin, want ja kan toch niet achterblijven op de rest. Maar dit krijgt ze niet op de dag van moederdag waarschijnlijk.
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Vlakbij Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

Moederdag - Pagina 4 Empty Re: Moederdag

Bericht  Mida4you do 10 mei 2012 - 19:22

Omdat mijn ouders op vakantie zijn heb ik haar afgelopen woensdag al een cadeautje gegeven. Een soort hanger voor bij de voordeur met welcome erop.
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Moederdag - Pagina 4 Empty Re: Moederdag

Bericht  Nora do 10 mei 2012 - 21:07

Ik ga samen met mn broertje en zusje weer een tekening maken Cool Vorig jaar een boekenlegger gemaakt en het jaar daarvoor een paar spaarvarkens geschilderd. Vonden het niet erg leuk meer namelijk en dan is zelf iets creatiefs maken altijd leuk:p Daarnaast geven we dan alle drie een tijdschrift.
Nora
Nora
Prater
Prater

Aantal berichten : 752
Punten : 837
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moederdag - Pagina 4 Empty Re: Moederdag

Bericht  marjoleinnn do 10 mei 2012 - 23:43

Arwyn schreef:
Caribbeanlover schreef:
Arwyn schreef:
Caribbeanlover schreef:
Lily schreef:ow en schoonmoeder wil een boodschappentrolly dus die nog even een goede en betaalbare zoeken.

Wil, nog wel toe maar. Die dingen zijn best duur wil je een goede hebben.

Wil jij nooit eens wat voor je verjaardag oid dan, of mag je dan ook geen wensen hebben??

Vind ik wat anders. Er is toch ook geen kinderendag?

Elke dag is kinderendag...
Als ik zie wat ik allemaal van mijn ouders krijg en gekregen heb, vind ik die ene dag in het jaar voor hen echt niet teveel gevraagd.
Je mag er best eens bij stil staan wat je ouders allemaal voor je doen.
Dat elke dag is kinderdag vind ik echt altijd zo'n dooddoener..
Ik vind dat je er altijd wel bij stil mag staan wat je ouders allemaal voor je doen, dat daar perse 1 dag voor is vind ik ook een beetje onzin. Dan word het meteen zo commercieel gemaakt etc.
Maar natuurlijk geef ik mijn moeder wel iets op die dag hoor!! Hoort er toch een beetje bij.
Dit jaar krijgt ze een boekje met amuses erin en amuse lepels en glaasjes, ze heeft een tijd geleden gezegd dat ze die ooit nog wel zou willen.
Maar ik geef mijn ouders dan bijvoorbeeld liever (als ik niet meer op school zit en echt werk) spontaan een mooie vakantie cadeau ofzo voor alles wat ze voor mij gedaan hebben. Buiten vader of moederdag om.
marjoleinnn
marjoleinnn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 450
Punten : 523
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moederdag - Pagina 4 Empty Re: Moederdag

Bericht  Krullebol do 10 mei 2012 - 23:52

Ik vind het ook leuk om zomaar een bloemetje mee te nemen. Dan is ze echt verrast en soms vraagt ze voor de grap ' wat heb je nu weer nodig' Wink
Het leuke aan moederdag vind ik dat het al zo' n oude traditie is. Tenminste, bij ons thuis wel. Cadeautjes maken op school, prachtige tekeningen, kettingen en armbanden van macaroni Wink met een gedichtje voorlezen en ontbijt op bed. Nu doen we alleen nog het laatste en soms voor de grap een zelf gemaakt gedichtje smile Mijn moeder zegt niets om moederdag te geven, maar ik denk dat stiekem alle moeders het super leuk vinden om dan ( al is het wat kleins) te krijgen. Dat er hele wensenlijsten voorbij komen kan ik mij niet voorstellen, het gaat mij om t gebaar smile
Krullebol
Krullebol
Prater
Prater

Aantal berichten : 822
Punten : 922
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Moederdag - Pagina 4 Empty Re: Moederdag

Bericht  frolic do 10 mei 2012 - 23:55

Ik kan mijn moeder niks meer geven, maar daarvoor deden we dat ook niet echt eigenlijk we plukten altijd een bos fluitekruid wat ze geweldig vond.

Mn schoonmoeder krijgt niks .

frolic
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 498
Punten : 632
Registratiedatum : 04-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Moederdag - Pagina 4 Empty Re: Moederdag

Bericht  Rose vr 11 mei 2012 - 0:01

Ik dacht laat ik mijn moeder maar even bellen om te horen wat ze wil.
Heeft ze 1 (duur) ding bedacht en dan moet ik maar samen met mijn broer doen Mad
Heb m'n broer maar even gesmst dat ik wat anders haal, ik wil niet verplicht worden op dat ding te halen wat boven het budget is wat ik in gedachten had.
Rose
Rose
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Moederdag - Pagina 4 Empty Re: Moederdag

Bericht  Rose vr 11 mei 2012 - 0:03

Oh ja mijn schoonmoeder is niet zo moeilijk, die krijg al een aantal jaar een kwarktaart, in een hartjesvorm, waar mijn vriend Mama in schrijft Laughing

(En dat vind ze helemaal super.)
Rose
Rose
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Moederdag - Pagina 4 Empty Re: Moederdag

Bericht  GeKKiE vr 11 mei 2012 - 0:27

Ik heb voor mijn moeder en schoonmoeder hetzelfde gekocht.
Moederdag - Pagina 4 1-37

En deze was er gratis bij:
Moederdag - Pagina 4 1-32

Dus een leuk pakketje...
GeKKiE
GeKKiE
Prater
Prater

Aantal berichten : 801
Punten : 840
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Haarlem

Terug naar boven Ga naar beneden

Moederdag - Pagina 4 Empty Re: Moederdag

Bericht  Coco vr 11 mei 2012 - 0:34

Ik ga met de kinderen naar mijn oma ' s morgens, 's middags gaan we met mijn ouders, broer, schoonzus, zus en alle kids naar een dierenpark in Duitsland ipv mijn moeder een cadeau te geven. Dit vind ze ook veel leuker. Voor mijn oma kijk ik morgen op de braderie en anders haal ik zondag onderweg bij een tankstation wel een mooie bos bloemen en van de kinderen een roosje.

Schoonmoeder heb ik echt geen idee, die koopt alles wat ze wil. Misschien wil ze morgen mee naar de braderie en ziet ze iets leuks. Denk alleen niet dat mijn man zondag erheen gaat.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Moederdag - Pagina 4 Empty Re: Moederdag

Bericht  SoGood vr 11 mei 2012 - 3:23

Sogood schreef:Grote kaart in de vorm van een tijdschrift (hilarisch al zeg ik het zelf) en we (zus en ik) nemen haar waarschijnlijk mee uit eten.



Haha, mijn moeder heeft de kaart vandaag al gehad. Ze dacht eerst dat het een reclamefoldertje was ofzo.. Zag ze ineens dat het zichzelf was! Eindelijk vond ze toch zelf ook wel dat ze er nog wel erg goed uit ziet voor iemand van 52. Grappig dat ze even objectief naar zichzelf heeft kunnen kijken! Very Happy Helemaal blij was ze ermee, ze hoefde nu geen tuinset meer. Wat een lieverd he. Moederdag - Pagina 4 281626781
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moederdag - Pagina 4 Empty Re: Moederdag

Bericht  Gast vr 11 mei 2012 - 5:16

Omdat ik dit jaar geen dingen wil halen als badschuim en dat soort ongein, was het idee om ze een nachtje weg cadeau te doen (gelijk voor vaderdag). Echter wist ik niet of ze dit zouden doen dus heb ik de keus aan hun zelf gelaten. Nu gaan ze met z'n tweeën uit eten bij een wok waar ze altijd heen gaan. Beetje jammer, maar wel iets wat ze lekker vinden smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Moederdag - Pagina 4 Empty Re: Moederdag

Bericht  LDJ vr 11 mei 2012 - 6:02

Helaas moeten mijn vriend en ik aankomende zondag werken en kunnen we niet naar onze ouders.
Daarom doen wij er later aan.
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Moederdag - Pagina 4 Empty Re: Moederdag

Bericht  Gast za 12 mei 2012 - 0:01

Onze schoonmoeder is jarig op moederdag.

Ik had als idee om schoonmoeder en schoonvader een dagje mee te nemen naar de beekse bergen en aansluitend bij ons te komen barbequen.
(wij hebben een abonnement en mogen ieder iemand meenemen met 50% korting)
en natuurlijk in het park te drinken en te eten.

Geen idee of dit een leuk idee is wat vinden jullie?

En twijfel of het niet te weinig is en dit voor samen is en niet voor haar alleen dus twijfel om morgen nog een orchidee mee te nemen of om het zo te laten + omdat het voor moederdag en haar verjaardag samen is.

twijfel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Moederdag - Pagina 4 Empty Re: Moederdag

Bericht  Gympie za 12 mei 2012 - 0:07

Ik zou niet zo twijfelen en gewoon doen. Het is toch een leuk cadeau en de bedoeling is lief.
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Moederdag - Pagina 4 Empty Re: Moederdag

Bericht  Caribbeanlover za 12 mei 2012 - 2:19

Oh wat een gezeik weer zonet. We hadden net boodschappen gedaan en toen legde mijn chocoladerepen in de boodschappen kar. Ik vroeg waarom aangezien wij die nooit kopen. Dus toen begon hij over moederdag, want hij had gezegd dat we niet kwamen. Z'n ouders vonden het jammer en ook dat we niet zo vaak langs komen. Maar ik had vorige week al tegen mijn man gezegd dat ik niet mee ga aangezien wij zijn ouders vorige week 2 dgn achter elkaar hebben gezien en dat ik ze nu een week later niet weer hoeft te zien.

Hij ging ermee akkoord aangezien hij morgen toch vrij moe zal zijn omdat hij vandaag werkt tot ongeveer 2.00'en dus laat thuis is.

Nu zei hij dus dat hij deze week doordeweeks even langs gaat na zijn werk aangezien ik toch niet mee wil. Hij geeft mij dus de schuld en dat terwijl ik al gezegd had niet mee te gaan + de reden.

Ik vier mijn verjaardag al een paar jaar niet meer en krijg nog ook geen kaartje van zijn ouders. Dat is hun keuze, maar netjes vind ik het niet.

Toen zijn vader het een keer niet vierde heb ik wel een kaart gestuurd omdat ik dat wel zo netjes vind.

Wij zijn vaak weg op zijn moeders verjaardag en gaan dan ervoor even langs alhoewel dat niet perse hoeft van mij, maar ik ga wel mee en we nemen dan een cadeautje mee.

Dus ik heb tegen mijn man gezegd dat hij daar maar eens over na moet denken dat ik bovenstaande wel doe en dat ze nu moeilijk doen dat we niet komen.

Ze verwachtte wel van alles van mij, maar even de moeite nemen om een kaart te sturen als ik jarig ben komt niet in ze op.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Moederdag - Pagina 4 Empty Re: Moederdag

Bericht  bolus26 za 12 mei 2012 - 2:33

inderdaad,wat een gezeik weer.....

laat je man toch lekker chocolade brengen van de week, je wil toch ook niet mee!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moederdag - Pagina 4 Empty Re: Moederdag

Bericht  Gympie za 12 mei 2012 - 2:41

Wat is nou het probleem? Laat hem lekker chocola brengen als hij dat wilt. Daar heeft jouw verjaardag toch niks mee te maken?
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Moederdag - Pagina 4 Empty Re: Moederdag

Bericht  Caribbeanlover za 12 mei 2012 - 2:58

Op een bepaalde manier wel. Zij denken niet aan mij, maar verwachtte wel dat ik steeds mee ga. Zo werkt dat niet!

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Moederdag - Pagina 4 Empty Re: Moederdag

Bericht  Krullebol za 12 mei 2012 - 3:01

Het zijn toch zijn ouders. Jij bent dan wel zijn vrouw, maar als hij dat wilt en jij wilt niet gaan, dan ga jij toch niet?!
Krullebol
Krullebol
Prater
Prater

Aantal berichten : 822
Punten : 922
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Moederdag - Pagina 4 Empty Re: Moederdag

Bericht  RYW za 12 mei 2012 - 3:04

Maar je gaat toch niet mee? Hij gaat toch alleen?

CBL, je kan het jezelf soms zo moeilijk maken...
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moederdag - Pagina 4 Empty Re: Moederdag

Bericht  Lejow za 12 mei 2012 - 3:10

Je hebt het eindelijk door: Wat een gezeik weer!
Mens, je maakt echt van een mug een olifant en laat dat hele kaartjes gebeuren nou eens los, want dat betrek je werkelijk bij ieder 'probleem'.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Moederdag - Pagina 4 Empty Re: Moederdag

Bericht  Caribbeanlover za 12 mei 2012 - 3:16

Krullebol schreef:Het zijn toch zijn ouders. Jij bent dan wel zijn vrouw, maar als hij dat wilt en jij wilt niet gaan, dan ga jij toch niet?!

Precies! Ik weet niet wie het zei volgens mij Very Cherry dat haar schoonmoeder niet haar moeder is en zo zie ik het ook. Het is moederdag, niet schoonmoederdag. Komt mijn man aan met dat we getrouwd zijn nu. Dus ik zeg ''getrouwd of niet ik mag zelf weten wat ik doen en ben zeker niks verplicht''.

Bij zijn familie verplichten ze anderen dingen en ik vind dat je nog altijd zelf bepaald wat je doet.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Moederdag - Pagina 4 Empty Re: Moederdag

Bericht  Caribbeanlover za 12 mei 2012 - 3:18

Lejow schreef:Je hebt het eindelijk door: Wat een gezeik weer!
Mens, je maakt echt van een mug een olifant en laat dat hele kaartjes gebeuren nou eens los, want dat betrek je werkelijk bij ieder 'probleem'.

Dat kan je wel zeggen, maar ik noem dat als voorbeeld. Het is toch raar van ze ze en dan wel verwachten van mij dat ik maar altijd mee ga. Nee, zo werkt dat niet.

Het is geven en nemen en niet ''nemen en nemen'' zoals bij hun!

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Moederdag - Pagina 4 Empty Re: Moederdag

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum