Wat koop jij voor Moederdag?
+38
Mees
Sylvana
SnowWhite
Kqip
Inge
SoGood
SarahKey
VeryCherry
Rouxxxe
Jasmine
Paper Crown
Jezzie
Jeanette
Niene
Sarah1985
Rush
rianne287
bolus26
Japie
Macelka
MissD
Happydobby
Siem
Zwerver
CCC
girli
Burn
Bazinga
Parisienne
Angela_1986
Stuiterbal
Error
VanillaRose
Susan
Chocoholic
Vlegel
Joli86
Rebecca
42 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Re: Wat koop jij voor Moederdag?
Mijn moeder is de laatste tijd helemaal into het creabea doen met scrapbookpapiertjes, kaarten maken, doosjes freubelen. In het dorp waar ik werk zit een hele mooie scrapbookwinkel, dus ik ga daar lekker even shoppen.
Mijn mama is 2 dagen eerder jarig dus geef haar dan denk ik een mooi rozenstruikje voor in haar nieuwe tuintje. Dat zijn haar lievelingsbloemen. Moederdag sla ik dit jaar dus over
Joli86- Prater
- Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Mijn moeder zit al n jaar of 2 in n midlife crisis waar ik even echt klaar mee ben . Alle contact niet van mij uit komen, anders hoor ik helemaal niks meer van haar. Denk dus dat ik dit jaar moederdag even overslag. Misschien dat er dan eindelijk n lampje gaat branden bij haar.
Te veel gebeurd in de laatste 2 jaar
Te veel gebeurd in de laatste 2 jaar
Vlegel- Fluisteraar
- Aantal berichten : 117
Punten : 159
Registratiedatum : 04-09-11
Mijn schoonzus is voetreflexzone therapeute in opleiding, dus ik geef mijn moeder een kadobon voor 1 van haar speciale massages.
Laatst aangepast door Chocoholic op zo 22 apr 2012 - 9:34; in totaal 1 keer bewerkt
Chocoholic- Prater
- Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11
Ik wilde eigenlijk een zilveren autismebedel kopen voor aan mijn moeders Pandora-armband.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Denk niet dat we er dit jaar aan doen, wil mijn moeder ook nooit maar tot nu toe wel steeds wat gegeven. Ze is 2 weken later ook jarig dus dan geef ik haar wel iets.
VanillaRose- Fluisteraar
- Aantal berichten : 487
Punten : 622
Registratiedatum : 18-11-10
Ze wil graag dokter Fishen, dus daar ben ik hard op aan het bieden op vakantieveilingen
En we gaan een foto maken van het gezin en die krijgt ze ook dan, al is dat ook al een beetje voor vaderdag.
En we gaan een foto maken van het gezin en die krijgt ze ook dan, al is dat ook al een beetje voor vaderdag.
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Ik koop niks. Geen moeder dus hoef ik ook niks te kopen. Waarschijnlijk krijg ik wel een mooi knutselwerkje van mijn zoontje <3
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Een mooie bloem, 'n plantje of iets 'decoratiefs' voor bij haar monumentje in de tuin bij mijn vader en 'n bloem voor bij haar foto die ik op m'n dressoir heb staan...
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Mijn moeder krijgt wat extra's dit jaar, ook als een soort van bedankje voor het wekelijkse oppassen wat ze doet. Ze krijgt/vraagt daar niks voor, maar offert toch een werkdag en benzinegeld ervoor op. Af en toe geven we haar dan wat extra's. Met moederdag denk ik dat ik haar dit dan geef:
Een voorraadpot van Riviera Maison, de grootste variant.
Een voorraadpot van Riviera Maison, de grootste variant.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Ho shit wanneer is dat ook alweer??
Pf wat moet ik d'r nu weer geven.... Ze heeft pas geleden al abonnement op de Linda gehad, een nieuw dekbed, nieuwe plantjes.. Ik denk dat ik d'r een jaar-duin-kaart geef en een boek. Of zo..
Pf wat moet ik d'r nu weer geven.... Ze heeft pas geleden al abonnement op de Linda gehad, een nieuw dekbed, nieuwe plantjes.. Ik denk dat ik d'r een jaar-duin-kaart geef en een boek. Of zo..
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Ik doe nooit aan moederdag. Ze is vlak daarna jarig en krijgt dan een cadeau voor beide. Dit jaar krijgt ze een kaartje voor Marco Borsato..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Nog geeeeeeeeeeeeen idee.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Ja dat is een goede... Wil er wel wat speciaals van maken, mijn moeder is nu ook weer bezig met het wiegje voor onze kleine meid... dus ga nog even bedenken..
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Mijn ma is depressief, ik wil haar meenemen voor massage oid. Echt een verwendag, maar ik vrees dat ik haar niet meekrijg.
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Een horloge omdat ik weet dat ze dat wil
Siem- Prater
- Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11
Ik heb zelf geen moeder meer en dit word mijn eerste moederdag waar ik weer naar uitkijk, ik hoop natuurlijk op een knutselwerkje van mijn zoontje.
Voor mijn schoonmoeder bloemen en voor haar moeder ook, die is ook jarig rond die tijd en viert het op moederdag.
Voor mijn schoonmoeder bloemen en voor haar moeder ook, die is ook jarig rond die tijd en viert het op moederdag.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Ik heb nog geen idee. Ik kom de 12e terug van vakantie, dus moet het van te voren kopen of op die zaterdag.
Gast- Gast
Voor mijn schoonmoeder wordt het ook een bloem voor bij de urnenmuur helaas.Angela_1986 schreef:Een mooie bloem, 'n plantje of iets 'decoratiefs' voor bij haar monumentje in de tuin bij mijn vader en 'n bloem voor bij haar foto die ik op m'n dressoir heb staan...
Gast- Gast
Ik heb echt nog geen idee... mijn moeder is anderhalve week later jarig dus dan krijgt ze zowiezo een cadeau.
Dus ik moet nog eventjes wat bedenken.
Dus ik moet nog eventjes wat bedenken.
MissD- Prater
- Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» bedeltje voor moederdag voor mijn moeder
» Wat geef jij je moeder voor moederdag?
» Wat te koop bij de Hema voor 80 euro?
» wat koop jij voor leuks voor je vriend/man?
» Wat koop jij voor Sinterklaas..
» Wat geef jij je moeder voor moederdag?
» Wat te koop bij de Hema voor 80 euro?
» wat koop jij voor leuks voor je vriend/man?
» Wat koop jij voor Sinterklaas..
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: