Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Moederdag

+63
_Lacey_
Marin
Caramba
Mermaid
Yumi
Sugarfall
Rouxxxe
Highway
JD
ijsjemeisje
Kqip
Ibbeltje
RYW
bolus26
Gympie
LDJ
Coco
Rose
frolic
marjoleinnn
Nora
Mida4you
Chocolate Cookie
SarahKey
xxDila
Teddyaapje
klavertje
Bosjesvrouw
Poubelle
Susan
Juul
Inge
Tinus
M@niek
Angela_1986
luisa
TNMN
Arwyn
Siem
SoGood
Sophiee
Blond
Muus
_Summer
Eris
Zwerver
Alex
ExpressoB
Ooh La La!
Clapperdie
_Cyn_
Winegum
Plien84
Sarah1985
GeKKiE
Lejow
Barbabella
VeryCherry
mo-lola
Caribbeanlover
Esperanza
Rush
Krullebol
67 plaatsers

Pagina 3 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden

Moederdag - Pagina 3 Empty Re: Moederdag

Bericht  Siem do 10 mei 2012 - 3:08

Caribbeanlover schreef:
Arwyn schreef:Heb je iets tegen moederdag CB..?

Nee, maar vind het wel onzin. Dat anderen eraan doen moeten ze zelf weten.

En toch ga je elk jaar naar je moeder behalve dit jaar dan en geef je haar toch elk jaar een cadeautje Question

Siem
Prater
Prater

Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Moederdag - Pagina 3 Empty Re: Moederdag

Bericht  Caribbeanlover do 10 mei 2012 - 3:11

Nee nu niet zoals je had kunnen lezen.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Moederdag - Pagina 3 Empty Re: Moederdag

Bericht  TNMN do 10 mei 2012 - 3:11

Ik heb mijn moeder een kaart gestuurd en volgende week komen mijn ouders over dus dan kan ik haar het cadeautje geven. Het wordt denk ik een leuk tasje met allemaal dingetjes er in (make up, chocolade, thee mok, thee, kaarsen, zoiets), hoop dat ze het leuk vindt.
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moederdag - Pagina 3 Empty Re: Moederdag

Bericht  luisa do 10 mei 2012 - 3:15

Ik ben het eigenlijk helemaal met cbl eens. Vind het echt raar als moeders aangeven wat ze willen, het gaat er toch meer om dat aan moeders wordt gedacht. Eventueel met kado, maar om nou zelf dingen te gaan vragen. Maar goed, ik doe al sinds de basisschool niet meer aan moederdag.
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Moederdag - Pagina 3 Empty Re: Moederdag

Bericht  Siem do 10 mei 2012 - 3:15

Caribbeanlover schreef:Nee nu niet zoals je had kunnen lezen.

En als jij beter had gelezen had je gezien dat ik dat ook had vermeld, maar ik ga toch weer terug naar mijn oude voornemen en ga ik niet meer inhoudelijk op je reageren want met de dag raak ik er meer van overtuigd dat jij niet echt zo kunt zijn aangezien je jezelf constant tegenspreekt.

On topic: ik ga gewoon wel naar mijn moeder en neem ook nog een cadeau mee namens mij en mijn broer en dat doen we elk jaar gewoon omdat we dat zelf willen en zo onze waardering nog eens een keer extra uitspreken

Siem
Prater
Prater

Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Moederdag - Pagina 3 Empty Re: Moederdag

Bericht  Winegum do 10 mei 2012 - 3:16

Voor mij hoeft het geen moeder of vaderdag te zijn om ze te laten blijken dat ik ze waardeer voor alles wat ze voor mij doen en gedaan hebben. Het is leuk dat er zo'n dag bestaat, net als Valentijnsdag voor geliefden, maar ik woon niet dicht bij mijn ouders en schoonmoeder in de buurt, dus ga daar niet speciaal gaten in mijn weekend voor laten om ze te zien. Bovendien moet ik dan toch vaak 1 vd 2 teleurstellen, omdat naar beiden tijdtechnisch niet gaat.

Ik heb mijn ouders toevallig een maand of 2 geleden kaartjes voor Soldaat van Oranje gegeven omdat ze een moeilijke tijd hebben gehad. En wij hebben maandag mijn schoonmoeder meegevraagd om een paar dagen met ons mee te gaan op zomervakantie.

Denk ergens dat dat nog leuker is dan wanneer je het op moederdag zelf zou doen. Al zou ik wel wat doen aan moederdag als mijn ouders in de buurt zouden wonen.

Winegum
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moederdag - Pagina 3 Empty Re: Moederdag

Bericht  Siem do 10 mei 2012 - 3:17

luisa schreef:Ik ben het eigenlijk helemaal met cbl eens. Vind het echt raar als moeders aangeven wat ze willen, het gaat er toch meer om dat aan moeders wordt gedacht. Eventueel met kado, maar om nou zelf dingen te gaan vragen. Maar goed, ik doe al sinds de basisschool niet meer aan moederdag.

Ik viel meer over de uitdrukking: "ze moeten blij wezen als ze wat krijgen".

Siem
Prater
Prater

Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Moederdag - Pagina 3 Empty Re: Moederdag

Bericht  ExpressoB do 10 mei 2012 - 3:25

luisa schreef:Ik ben het eigenlijk helemaal met cbl eens. Vind het echt raar als moeders aangeven wat ze willen, het gaat er toch meer om dat aan moeders wordt gedacht. Eventueel met kado, maar om nou zelf dingen te gaan vragen. Maar goed, ik doe al sinds de basisschool niet meer aan moederdag.

Mijn moeder is helemaal niet zo. Die is al blij als ik(we) komen(zegt ze ook) en ze zei ook dat ze geen cadeautje hoefde(toen ik erover begon)
Ik heb haar zelf gevraagd of ze misschien iets wist.. van een beautyproduct wat ze wel kon gebruiken.


Laatst aangepast door ExpressoB op do 10 mei 2012 - 3:26; in totaal 1 keer bewerkt
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moederdag - Pagina 3 Empty Re: Moederdag

Bericht  Caribbeanlover do 10 mei 2012 - 3:26

Billy schreef:
Caribbeanlover schreef:Nee nu niet zoals je had kunnen lezen.

En als jij beter had gelezen had je gezien dat ik dat ook had vermeld, maar ik ga toch weer terug naar mijn oude voornemen en ga ik niet meer inhoudelijk op je reageren want met de dag raak ik er meer van overtuigd dat jij niet echt zo kunt zijn aangezien je jezelf constant tegenspreekt.

On topic: ik ga gewoon wel naar mijn moeder en neem ook nog een cadeau mee namens mij en mijn broer en dat doen we elk jaar gewoon omdat we dat zelf willen en zo onze waardering nog eens een keer extra uitspreken

Ik lees goed hoor!Jij hebt het over elk jaar ene cadeautje geven wat ik dus nu niet doe.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Moederdag - Pagina 3 Empty Re: Moederdag

Bericht  Caribbeanlover do 10 mei 2012 - 3:27

ExpressoB schreef:
luisa schreef:Ik ben het eigenlijk helemaal met cbl eens. Vind het echt raar als moeders aangeven wat ze willen, het gaat er toch meer om dat aan moeders wordt gedacht. Eventueel met kado, maar om nou zelf dingen te gaan vragen. Maar goed, ik doe al sinds de basisschool niet meer aan moederdag.

Mijn moeder is helemaal niet zo. Die is al blij als ik(we) komen(zegt ze ook) en ze zei ook dat ze geen cadeautje hoefde(toen ik erover begon)
Ik heb haar zelf gevraagd of ze misschien iets wist.. van een beautyproduct wat ze wel kon gebruiken.

Nou dan is je moeder toch zo aangezien ze ook niks hoeft

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Moederdag - Pagina 3 Empty Re: Moederdag

Bericht  ExpressoB do 10 mei 2012 - 3:28

Caribbeanlover schreef:
ExpressoB schreef:
luisa schreef:Ik ben het eigenlijk helemaal met cbl eens. Vind het echt raar als moeders aangeven wat ze willen, het gaat er toch meer om dat aan moeders wordt gedacht. Eventueel met kado, maar om nou zelf dingen te gaan vragen. Maar goed, ik doe al sinds de basisschool niet meer aan moederdag.

Mijn moeder is helemaal niet zo. Die is al blij als ik(we) komen(zegt ze ook) en ze zei ook dat ze geen cadeautje hoefde(toen ik erover begon)
Ik heb haar zelf gevraagd of ze misschien iets wist.. van een beautyproduct wat ze wel kon gebruiken.

Nou dan is je moeder toch zo aangezien ze ook niks hoeft

scratch weet niet hoe ik deze moet opvatten..
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moederdag - Pagina 3 Empty Re: Moederdag

Bericht  Angela_1986 do 10 mei 2012 - 6:06

Arwyn schreef:Als ik zie wat ik allemaal van mijn ouders krijg en gekregen heb, vind ik die ene dag in het jaar voor hen echt niet teveel gevraagd.
Je mag er best eens bij stil staan wat je ouders allemaal voor je doen.

Vanuit dit oogpunt doe ik dus ook altijd wat voor moeder- en vaderdag! En nee, natuurlijk hoeft dat niet speciaal op die dag en laat ik dat tussendoor ook merken door het te zeggen of wat leuks te kopen maar goed, het is nou eenmaal moeder- en vaderdag dus geef ik dan ook wat. Het is tenslotte ook leuk om op je verjaardag 'n cadeautje te krijgen Very Happy

Helaas kan ik voor mijn moeder niet veel meer dan 'n plantje of 'n beeldje of iets dergelijks kopen voor bij haar gedenkplekje bij mijn vader in de tuin... Zondag zal voor mij geen al te vrolijke dag worden Cry
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Moederdag - Pagina 3 Empty Re: Moederdag

Bericht  M@niek do 10 mei 2012 - 6:08

Ik heb een cadeaubox gekocht voor high-tea (2 personen), gaan we saampjes lekker high-teaen.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moederdag - Pagina 3 Empty Re: Moederdag

Bericht  Gast do 10 mei 2012 - 6:08

Ik heb geen contact meer met mijn moeder. Dus geen moederdag voor haar. Heb er wel aan zitten denken om een klein cadeautje voor mijn stiefmoeder te kopen. Puur omdat ze ons, mij en mijn broer, als haar eigen kinderen/gezin beschouwd. Maar ik wil mijn eigen moeder niet passeren. Ik zou het rottig vinden als ik haar met zoiets kwets.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Moederdag - Pagina 3 Empty Re: Moederdag

Bericht  Winegum do 10 mei 2012 - 6:11

Maar die 2 dingen staan toch los van elkaar Maura? Ik vind het juist heel erg lief dat je dat zou willen doen voor je stiefmoeder.
Je doet het niet om je eigen moeder te pesten, maar op dit moment kunnen jullie gewoon niet samen door het leven. Misschien in de toekomst wel, misschien nooit meer. Je weet het niet.

Ik zou het in ieder geval wel een erg lief idee vinden als je dit voor je stiefmoeder zou doen.

Winegum
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moederdag - Pagina 3 Empty Re: Moederdag

Bericht  Tinus do 10 mei 2012 - 6:52

Ik hou zo niet van moeder/vaderdag... Ik weet niet waarom, maar ik vind het zo verplicht bij elkaar komen op zo'n zondag, en je moet gezellig doen. Maar toch doe ik elk jaar weer mee. Moederdag - Pagina 3 394967
Het worden dit jaar wat leuke plantjes/bloemen.
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Moederdag - Pagina 3 Empty Re: Moederdag

Bericht  Inge do 10 mei 2012 - 6:57

Wij nemen mijn moeder een dagje mee, shoppen in Utrecht en gaan dan tussen de middag High tea'en en 's avonds tapas eten.
Mede ook doordat dit het eerste jaar is dat mijn zusje en ik beide uit huis zijn en ze dat erg jammer vind. Dus lekker dagje met zijn 3en weg
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moederdag - Pagina 3 Empty Re: Moederdag

Bericht  Juul do 10 mei 2012 - 7:09

Wij gaan met moeders en schoonmoeder simpel chinezen ;-)
Beide willen geen cadeau's dus vonden we dit wel een goed idee.
Juul
Juul
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 456
Punten : 485
Registratiedatum : 02-02-11
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Moederdag - Pagina 3 Empty Re: Moederdag

Bericht  Susan do 10 mei 2012 - 7:12

Ik heb vanmorgen de autisme-bedel voor mijn moeders Pandora-armband opgehaald die de juwelier voor mij had besteld.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moederdag - Pagina 3 Empty Re: Moederdag

Bericht  Poubelle do 10 mei 2012 - 7:20

Wij gaan een dagje naar Antwerpen om te shoppen, en dan betalen mijn zus en ik de lunch.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Moederdag - Pagina 3 Empty Re: Moederdag

Bericht  Gast do 10 mei 2012 - 7:28

Mijn zusje en ik nemen mijn moeder mee naar een high tea! Niet aankomende zondag al want we moeten eerst even plannen wanneer we alle 3 kunnen.
Ik koop ook nog een hele grote bos bloemen voor mijn moeder aangezien ze de laatste weken extra veel voor me doet; ze komt bij mij thuis schoonmaken, haalt me op om boodschappen te halen, brengt me naar de fysio.. En daardoor rent ze zichzelf een beetje voorbij. (ik zit in de ziektewet ivm schouderblessure en woon buitenaf in het bos dus kom niet gemakkelijk in het dorp voor de boodschappen bijvoorbeeld).

Mijn schoonmoeder heeft dit jaar pech. Klinkt misschien lullig maar ze zorgt er zelf voor dat het contact weer niet lekker loopt vooral tussen haar en mijn vriend. Toen we een paar dagen geleden dan ook een mail van haar kregen met een aantal data als suggestie om dan Moederdag te vieren hebben we netjes geantwoord dat we dit jaar overslaan.. Misschien dat ze het nu eens begrijpt!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Moederdag - Pagina 3 Empty Re: Moederdag

Bericht  Bosjesvrouw do 10 mei 2012 - 8:17

Mijn ouders gaan morgen op vakantie dus mijn moeder is niet thuis zondag. Nu heeft mijn zus een fles wijn en nootjes en kaas gekocht en heeft mijn vader dat in de caravan op geborgen. Dus zondag maar ff bellen.

Schoonmoeder moet ik nog ff bedenken. (vriend weet nooit iets te bedenken)

Bosjesvrouw
Prater
Prater

Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : fryslan

Terug naar boven Ga naar beneden

Moederdag - Pagina 3 Empty Re: Moederdag

Bericht  klavertje do 10 mei 2012 - 9:50

ik heb een pot creme van de rituals voor mijn moeder gehaald..
klavertje
klavertje
Prater
Prater

Aantal berichten : 646
Punten : 693
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moederdag - Pagina 3 Empty Re: Moederdag

Bericht  Teddyaapje do 10 mei 2012 - 10:53

Ik ga een kleurplaat kleuren Very Happy

Mijn moeder werd 50 in december en kreeg van allerlei (dure) cadeau's...maar T. had een kleurplaat voor haar gekleurd (ofja...perongeluk 3 strepen gezet) en die heeft ze aan iedereen laten zien op het feest, zo trots en blij was ze...
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moederdag - Pagina 3 Empty Re: Moederdag

Bericht  xxDila do 10 mei 2012 - 11:41

Ik vraag mijn moeder toch vaak wel of ze nog iets in gedachten heeft. Of dat ze binnenkort nog iets had willen kopen. Ik wil graag stil staan bij deze dag & dan doe ik dat net zo lief met een cadeau dat ze graag wil, dan iets wat ze misschien wel niet gaat gebruiken.
Het ligt er bij mij ook wel aan hoeveel tij ik heb om iets te kopen. Vorig jaar heb ik haar een workshop taarten maken en een workshop cupcake versieren cadeau gedaan. Toen had ik veel tijd om zelf dingen uit te zoeken. Nu heb ik geen tijd en heb ik haar gevraagd.. smile
xxDila
xxDila
Prater
Prater

Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moederdag - Pagina 3 Empty Re: Moederdag

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum