Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Moederdag

+12
*Lookie*
PapillonRose
Thunder
Sjonno
Lindsya
Tania
Rupsie
Annemie
mauwmauw
Smaragdje
Linda
Mamasapje
16 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Moederdag Empty Moederdag

Bericht  Mamasapje za 7 mei 2011 - 19:21

Allereerst: een fijne moederdag gewenst!~

Wat voor leuke, mooie, lieve, schattige dingetjes hebben jouw kindjes( en/of man) geregeld voor jou met moederdag??

Zelf ben ik nu aan het werk tot 15.30 uur, mijn kindjes lagen nog lekker te slapen toen ik naar mijn werk moest fietsen.. Alleen mijn zoontje heb ik uiteraard al gevoed en van hem kreeg ik allemaal mooie lachjes ( elke dag, maar dat maakt je dag meteen goed!). Ik weet dat ik iets van mijn dochters krijg, ze tellen al de hele week af naar moederdag, want ze hebben een kado voor mama! Vind het altijd zo lief als ze speciaal iets maken voor mij..!

Vanavond zal ik even updaten wat ik heb gekregen smile

Mamasapje
Mamasapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 502
Punten : 661
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moederdag Empty Re: Moederdag

Bericht  Linda za 7 mei 2011 - 19:35

Dit is m'n eerste moederdag. smile

Ik heb een canvasdoek van m'n man gehad. M'n dochter heeft voor het eerst sinds 1,5 maand weer een nachtje van 7 uur doorgeslapen, heerlijk! En ik krijg zo een ontbijtje (maar dat krijg ik iedere dag, haha). Very Happy

Fijne dag!!

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moederdag Empty Re: Moederdag

Bericht  Gast za 7 mei 2011 - 19:45

Goedemorgen!

Ik heb de CD van Adele gekregen en na onze vakantie gaan we nog kijken voor een ligbed.

Verder heeft H. weer eens tot 08.30 uitgeslapen, dat was ook best fijn Very Happy

Fijne dag!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Moederdag Empty Re: Moederdag

Bericht  Smaragdje za 7 mei 2011 - 19:58

Mijn zoontje heeft voor het eerst van half 1 tot half 9 geslapen. Heerlijk om niet tussen die tijd 1 a 2 x eruit te moeten. Beste cadeautje wat ik op dit moment kon krijgen, een lekkere lange nacht Very Happy

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moederdag Empty Re: Moederdag

Bericht  Gast za 7 mei 2011 - 20:06

Ik ga zo naar mijn zoontje toe....... en hij heeft heel druk geknutseld op het kdv dus ben reuze benieuwd...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Moederdag Empty Re: Moederdag

Bericht  Gast za 7 mei 2011 - 20:10

Helemaal niks, helaas...en daar baal ik stiekem toch wel een klein beetje van.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Moederdag Empty Re: Moederdag

Bericht  mauwmauw za 7 mei 2011 - 20:20

hier ook niks,tenminste een tijd terug zei me vriend van waarom ga je niet naar de zwaluwhoeve krijg je dat voor moederdag.maar goed had toch wel gehoopt op iets in de trant van een kaartje uit naam van ons zoontje,maar hij kwam gister ermee dat hij het helemaal vergeten was. Sad vind het wel jammer.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moederdag Empty Re: Moederdag

Bericht  Gast za 7 mei 2011 - 20:22

Storm schreef:Helemaal niks, helaas...en daar baal ik stiekem toch wel een klein beetje van.

+1 Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Moederdag Empty Re: Moederdag

Bericht  Gast za 7 mei 2011 - 20:52

Mijn dochtertje heeft op de psz een zakdoek versierd met textielstift, met daarop een tekst. Deze was dichtgeknoopt en daarin zaten hartjes-snoepjes. Verder zat er een gedichtje bij die ze natuurlijk nog niet kon opzeggen, ze werd er verlegen van. I love you

Verder hier niks bijzonders aan moederdag gedaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Moederdag Empty Re: Moederdag

Bericht  Annemie za 7 mei 2011 - 20:57

Mijn zoontje heeft op het kdv een ontbijtbordje (een tekening) gemaakt met een afdruk van zijn voetjes, hij zal er zelf niet veel aan gedaan hebben, maar toch, het blijft leuk, er zat ook een lieve sleutelhanger bij met zijn foto erin. En ik heb nog van mijn vriend en mijn zoontje een videoboodschap gekregen met allemaal lieve woorden en dat boven op mijn zoontjes kamer een envelop lag met een verassing, dus ben meteen naar boven gelopen en daar zat een briefje in de envelop, dat we een weekendje weg gaan en ik mag uitkiezen waar naartoe. OHja en natuurlijk nog ontbijt op bed gehad.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moederdag Empty Re: Moederdag

Bericht  Gast za 7 mei 2011 - 20:57

mauwmauw schreef:hier ook niks,tenminste een tijd terug zei me vriend van waarom ga je niet naar de zwaluwhoeve krijg je dat voor moederdag.maar goed had toch wel gehoopt op iets in de trant van een kaartje uit naam van ons zoontje,maar hij kwam gister ermee dat hij het helemaal vergeten was. Sad vind het wel jammer.

Hij had toch iets voorgesteld?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Moederdag Empty Re: Moederdag

Bericht  Gast za 7 mei 2011 - 21:09

Hier mooie kunstwerkjes gehad van het kdv (al zei mijn zoontje steeds "nee, die is van Floris!" - zijn vriendje daar dus, misschien hebben ze wel een fout gemaakt haha Wink) en de hangmat die mijn zoon 2 weken geleden al verklapt had!! En ik moest in bed wachten en ondertussen hebben ze ontbijtje gemaakt. Dus goed verwend!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Moederdag Empty Re: Moederdag

Bericht  Gast za 7 mei 2011 - 21:17

Fijne moederdag allemaal!

Ik heb van mijn zoon een zelfgemaakte armband gekregen en.... hij zei z'n gedichtje uit z'n hoofd op. Vond ik zo lief!
Van m'n dochter heb ik een beschilderd fotolijstje gehad en van hun samen (en man) een geurtje.
Goed verwend dus!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Moederdag Empty Re: Moederdag

Bericht  Rupsie za 7 mei 2011 - 21:44

Fijne moederdag allemaal,

Ik heb van ons dochtertje een zelfgemaakte armband gehad (van de psz). En afgelopen donderdag mocht ik al 's ochtends op het kdv komen ontbijten voor moederdag.
Van ons zoontje heb ik een zelfgeschilderde placemat gekregen met een foto van hem erop (gemaakt op het kdv).

Verder heb ik een boek gekregen, Verloren zoon van Lieneke Dijkzeul, en de laatste cd van Adele.
Rupsie
Rupsie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 308
Punten : 318
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Moederdag Empty Re: Moederdag

Bericht  Gast za 7 mei 2011 - 21:56

Ik heb een uitvergrote foto met fotolijst van N.ali gekregen. Chocolaatjes, een lieve kaart,bloemen en een hoefijzer (beschilderd) met een foto van N.ali er aan. Op die foto heeft hij een hart vast waarop staat: Lieve mama ik hou van jou. Die heeft hij op het kdv gemaakt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Moederdag Empty Re: Moederdag

Bericht  Tania za 7 mei 2011 - 22:23

Ik heb een blond schaaltje gehad met mama erop. En een knutselwerkje, met een foto erop wat hij bij de gastouder heeft gemaakt echt zo lief Very Happy

Verder vieren we vandaag J. z'n verjaardag, vorig jaar op moederdag was ik aan het bevallen.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moederdag Empty Re: Moederdag

Bericht  Lindsya za 7 mei 2011 - 23:21

Mijn zoontje heeft op school een potje beplakt met hartjes en bloemen met daarin hartjes snoepjes erin.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Moederdag Empty Re: Moederdag

Bericht  Gast za 7 mei 2011 - 23:30

Ik kreeg een theepot van karton gemaakt, door A. gekleurd. En in de theepot zaten twee theezakjes.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Moederdag Empty Re: Moederdag

Bericht  Gast za 7 mei 2011 - 23:53

Een pakketje van Dove en chocolade Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Moederdag Empty Re: Moederdag

Bericht  Gast zo 8 mei 2011 - 0:08

Alex schreef:Ik kreeg een theepot van karton gemaakt, door A. gekleurd. En in de theepot zaten twee theezakjes.
Heb je dus toch iets gekregen? Wat leuk!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Moederdag Empty Re: Moederdag

Bericht  Gast zo 8 mei 2011 - 0:34

Ik heb een extra steentje bij in mijn trouwring gekregen, het eerste steentje staat symbool voor mijn man, het kleine steentje dat er naast is geplaatst staat symbool voor mijn dochter.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Moederdag Empty Re: Moederdag

Bericht  Gast zo 8 mei 2011 - 0:52

2 mooie bossen bloemen! En een zeer uitgebreid ontbijtje en Y. at ook beetje croissantjes en brood met ons, erg gezellig vanmorgen aan de tafel dus! I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Moederdag Empty Re: Moederdag

Bericht  Gast zo 8 mei 2011 - 1:01

Mijn zoon heeft een theepot geknutseld met 2 theezakjes. En samen met zijn opa en oma heeft hij een geurtje gekocht van zijn eigen centjes Very Happy En leuk dat hij het vond om het zelf uit te pakken hahaha

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Moederdag Empty Re: Moederdag

Bericht  Sjonno zo 8 mei 2011 - 1:08

Rick heeft op psz een armband geknutseld en ik heb een ring van Esprit gehad.
Sjonno
Sjonno
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 468
Punten : 487
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moederdag Empty Re: Moederdag

Bericht  Gast zo 8 mei 2011 - 1:10

Ik heb een doosje gekregen dat door mijn dochter beschilderd is op het KDV. En mijn vriend zei net dat ik een cadeautje ga krijgen zodra D. uit bed is, ben benieuwd!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Moederdag Empty Re: Moederdag

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum