Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat geef jij je moeder voor moederdag?

+76
Summerlovin
Plien84
Bolleke
Taeda
Happinaz
Parel
kwak
Jezzie
Linda
Mizz_S
Shopaholic
Elliot
Lejow
Japie
M@niek
sanne-84
Funk
Lady4
Bluestar
Razz
luisa
Wennes
Aziraphale
Jerry
Angela_1986
Exogenesis
Penny Blossom
Parisienne
Sugarfall
MADDIE
CCC
PeperMunt
Fortissimo
Blair
Lady Starstruck
Mrs. Lovett
studiebol
ExpressoB
Anousch91
Pommes
Mermaid
Atelier Madame
Blond
Sea of Trees
Paper Crown
Printje
Bosjesvrouw
Snoes
SarahKey
ThinkPink
Catwoman79
Beachgirl
Oasis
Juno
Nyx
Joan
Chocolate Cookie
Chocoholic
SuperGrover
BlackPoint
Eris
Zonneschijn
Sarah1985
Reva
Gympie
Caramba
Burn
Tsjip
Lenthe
Mees
Roxi3
Rush
Reeza
Kqip
Ilovethe90s
RioolSpook
80 plaatsers

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Wat geef jij je moeder voor moederdag? Empty Wat geef jij je moeder voor moederdag?

Bericht  RioolSpook do 9 mei 2013 - 0:19

.
RioolSpook
RioolSpook
Prater
Prater

Aantal berichten : 824
Punten : 905
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geef jij je moeder voor moederdag? Empty Re: Wat geef jij je moeder voor moederdag?

Bericht  Ilovethe90s do 9 mei 2013 - 0:23

Een cadeaubon van een juwelier hier in de buurt, mijn broer en zijn vriendin geven hetzelfde.

Qua schoonmoeder: geen idee, mijn man onderneemt geen actie dus normaal gesproken regel ik het. Ik heb er nu alleen geen zin in om iets te regelen, ik kijk wel of hij er nog mee komt ... of kan ik dat niet maken? Wat geef jij je moeder voor moederdag? 394967
Vorig jaar had ik haar een bon van de juwelier gegeven en mijn schoonzusje met haar verjaardag ook zo'n bon, ze kopen zelden iets voor zichzelf dus dat vond ik wel toepasselijk. Totdat mijn schoonvader met zijn verjaardag een nieuwe horloge kreeg en bleek dat die andere 2 hun bon ingelegd hadden. Nooit iets van gezegd maar dat vond ik echt niet netjes.
Ilovethe90s
Ilovethe90s
Prater
Prater

Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geef jij je moeder voor moederdag? Empty Re: Wat geef jij je moeder voor moederdag?

Bericht  Kqip do 9 mei 2013 - 0:24

Hier heeft ze het afgelopen maandag al gehad. Ze vindt moederdag niet zo nodig, dus hebben wij haar maandag al verrast met wat planten voor in de tuin, lekker flesje wijn en wat voor onder de douche. Ze was er erg blij mee Very Happy
Schoonmoeder heeft een lijst gemaakt met wat ze wil hebben en daar heb ik zo een gruwelijke hekel aan... alsof het je verjaardag is. Dat wordt zondag dus een moetertje Evil or Very Mad
Kqip
Kqip
Prater
Prater

Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geef jij je moeder voor moederdag? Empty Re: Wat geef jij je moeder voor moederdag?

Bericht  Reeza do 9 mei 2013 - 0:25

Ik ga een brood voor haar bakken en daarbij doe ik wat dingetjes van de reformwinkel: lekkere jam, hele pure chocolade, dat soort dingen.

@Ilovethe90s: Jahoor ik vind dat je dat prima kunt maken, het is jouw moeder toch niet? :P
Reeza
Reeza
Prater
Prater

Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geef jij je moeder voor moederdag? Empty Re: Wat geef jij je moeder voor moederdag?

Bericht  Rush do 9 mei 2013 - 0:27

Bloemen voor zowel mn moeder als schoonmoeder.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geef jij je moeder voor moederdag? Empty Re: Wat geef jij je moeder voor moederdag?

Bericht  Roxi3 do 9 mei 2013 - 0:33

Mijn schoonmoeder een mooie plant en mijn moeder een cadeaubon voor een high tea.

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geef jij je moeder voor moederdag? Empty Re: Wat geef jij je moeder voor moederdag?

Bericht  Mees do 9 mei 2013 - 0:36

Ik ga bij mijn vader langs om een mooie bos bloemen bij de urn van mijn moeder neer te zetten.
Schoonmoeder nog geen idee. Zal ook wel een mooi plantje worden, als mijn vriend eraan denkt.
Mees
Mees
Prater
Prater

Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geef jij je moeder voor moederdag? Empty Re: Wat geef jij je moeder voor moederdag?

Bericht  Lenthe do 9 mei 2013 - 0:36

Ik denk dat het een plant/bloem voor in de tuin wordt... moet niet vergeten het dit weekend te halen Wat geef jij je moeder voor moederdag? 827601 (dank voor dit topic dus Wink )
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geef jij je moeder voor moederdag? Empty Re: Wat geef jij je moeder voor moederdag?

Bericht  Tsjip do 9 mei 2013 - 0:37

Voor mijn moeder koop ik niets want we hebben sinds een jaar geen contact meer.
Voor mijn schoonmoeder weet ik niet. Daar mag mijn man iets voor bedenken. Ik heb al wel een paar dingen genoemd maar hij mag dat mooi met zijn broertje regelen. Andere jaren had mijn schoonmoeder haar cadeau al compleet bedacht en het liefst haalde ze het zelf zodat wij haar geld teruggaven. Dat vond ik belachelijk en negeren we sinds vorig jaar. Het ergste was trouwens ook nog dat ze heel verrast reageerde als we haar cadeautje gaven....

Tsjip
Prater
Prater

Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geef jij je moeder voor moederdag? Empty Re: Wat geef jij je moeder voor moederdag?

Bericht  Gast do 9 mei 2013 - 0:38

Ik moet werken, dus kan niet bij (schoon)moeder langs. Ik ga sowieso een mooie kaart sturen, en cadeautje houden ze dan tegoed. Ik wil mijn moeder misschien een bon voor samen high tea-en geven Yes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geef jij je moeder voor moederdag? Empty Re: Wat geef jij je moeder voor moederdag?

Bericht  Burn do 9 mei 2013 - 0:59

Mijn moeder krijgt een plantenspuit! Wink
Ze is de zaterdag erna jarig en krijgt dan een groter cadeau..

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geef jij je moeder voor moederdag? Empty Re: Wat geef jij je moeder voor moederdag?

Bericht  Caramba do 9 mei 2013 - 1:02

Mijn moeder krijgt niets, omdat ik al jaren met haar gebroken ben.

Mijn schoonmoeder wil graag een speiegel voor buiten. Ook doen we er nog een plant bij.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geef jij je moeder voor moederdag? Empty Re: Wat geef jij je moeder voor moederdag?

Bericht  Gympie do 9 mei 2013 - 1:03

Ik denk dat ik seizoen 1 van Divorce voor haar koop.

Edit: gelijk besteld Very Happy


Laatst aangepast door Gympie op do 9 mei 2013 - 1:15; in totaal 1 keer bewerkt
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geef jij je moeder voor moederdag? Empty Re: Wat geef jij je moeder voor moederdag?

Bericht  Reva do 9 mei 2013 - 1:05

Ilovethe90s schreef:Een cadeaubon van een juwelier hier in de buurt, mijn broer en zijn vriendin geven hetzelfde.

Qua schoonmoeder: geen idee, mijn man onderneemt geen actie dus normaal gesproken regel ik het. Ik heb er nu alleen geen zin in om iets te regelen, ik kijk wel of hij er nog mee komt ... of kan ik dat niet maken? Wat geef jij je moeder voor moederdag? 394967
Vorig jaar had ik haar een bon van de juwelier gegeven en mijn schoonzusje met haar verjaardag ook zo'n bon, ze kopen zelden iets voor zichzelf dus dat vond ik wel toepasselijk. Totdat mijn schoonvader met zijn verjaardag een nieuwe horloge kreeg en bleek dat die andere 2 hun bon ingelegd hadden. Nooit iets van gezegd maar dat vond ik echt niet netjes.
Je mag van een cadeaubon toch kopen wat je wil?

Reva
Prater
Prater

Aantal berichten : 618
Punten : 610
Registratiedatum : 19-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geef jij je moeder voor moederdag? Empty Re: Wat geef jij je moeder voor moederdag?

Bericht  Sarah1985 do 9 mei 2013 - 1:10

Ik heb geen idee. Mn moeder wil niks maar wil toch iets geven. Voor mijn schoonmoeder koop ik niks gaan daar ook niet heen. Vorig jaar hadden we haar een duur boek gegeven en man zijn broer gaf een doosje aardbeien en dat vond ze een geweldig cadeau die aardbeien
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geef jij je moeder voor moederdag? Empty Re: Wat geef jij je moeder voor moederdag?

Bericht  Zonneschijn do 9 mei 2013 - 1:14

De tuin bij m`n moeder is net opgeknapt en ze wil een tuinbankje hebben, deze heb ik voor haar gekocht.
Zonneschijn
Zonneschijn
Prater
Prater

Aantal berichten : 830
Punten : 800
Registratiedatum : 29-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geef jij je moeder voor moederdag? Empty Re: Wat geef jij je moeder voor moederdag?

Bericht  Eris do 9 mei 2013 - 1:17

Wij gaan een dagje weg met het gezin. Is lang geleden dat we dat gedaan hebben, dus daar wordt ze het meest gelukkig van denk ik. smile

Eris
Prater
Prater

Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geef jij je moeder voor moederdag? Empty Re: Wat geef jij je moeder voor moederdag?

Bericht  BlackPoint do 9 mei 2013 - 1:20

Lekkere douchegel en een zomerse sjaal. Ongeveer 2 weken later is ze jarig en dan neem ik haar een keer mee voor een high thea.
BlackPoint
BlackPoint
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 109
Punten : 115
Registratiedatum : 22-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geef jij je moeder voor moederdag? Empty Re: Wat geef jij je moeder voor moederdag?

Bericht  Ilovethe90s do 9 mei 2013 - 1:28

Reva schreef:
Ilovethe90s schreef:Een cadeaubon van een juwelier hier in de buurt, mijn broer en zijn vriendin geven hetzelfde.

Qua schoonmoeder: geen idee, mijn man onderneemt geen actie dus normaal gesproken regel ik het. Ik heb er nu alleen geen zin in om iets te regelen, ik kijk wel of hij er nog mee komt ... of kan ik dat niet maken? Wat geef jij je moeder voor moederdag? 394967
Vorig jaar had ik haar een bon van de juwelier gegeven en mijn schoonzusje met haar verjaardag ook zo'n bon, ze kopen zelden iets voor zichzelf dus dat vond ik wel toepasselijk. Totdat mijn schoonvader met zijn verjaardag een nieuwe horloge kreeg en bleek dat die andere 2 hun bon ingelegd hadden. Nooit iets van gezegd maar dat vond ik echt niet netjes.
Je mag van een cadeaubon toch kopen wat je wil?
Tuurlijk mag dat maar ik geef het als cadeau aan die 2 vrouwen en vervolgens kopen zij er een ander cadeau voor, kwam op ons een beetje raar over. Vooral omdat het een gezamelijk cadeau was en wij er ook nog geld voor ingelegd hebben.
Ilovethe90s
Ilovethe90s
Prater
Prater

Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geef jij je moeder voor moederdag? Empty Re: Wat geef jij je moeder voor moederdag?

Bericht  SuperGrover do 9 mei 2013 - 3:43

Ik heb een fles wijn besteld met een persoonlijk etiket. Maar ik dacht er pas vandaag aan, dus die krijgt ze pas volgend weekend laughcry
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geef jij je moeder voor moederdag? Empty Re: Wat geef jij je moeder voor moederdag?

Bericht  Chocoholic do 9 mei 2013 - 3:45

Een Groupon bon voor een Afrikaans dineetje, voor haar en mijn pap. Op deze manier ook gelijk het vaderdagskado gehad, haha. Laughing
Chocoholic
Chocoholic
Prater
Prater

Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geef jij je moeder voor moederdag? Empty Re: Wat geef jij je moeder voor moederdag?

Bericht  Chocolate Cookie do 9 mei 2013 - 3:51

Van mij heeft ze het al gehad. Ze heeft een oleander gehad :-)
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Vlakbij Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geef jij je moeder voor moederdag? Empty Re: Wat geef jij je moeder voor moederdag?

Bericht  Joan do 9 mei 2013 - 5:14

Ik stuur een kaartje denk ik.
Joan
Joan
Prater
Prater

Aantal berichten : 606
Punten : 630
Registratiedatum : 02-05-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geef jij je moeder voor moederdag? Empty Re: Wat geef jij je moeder voor moederdag?

Bericht  Nyx do 9 mei 2013 - 5:25

Mijn moeder krijgt van mij niets met moederdag. Ik denk dat ik mijn oma even een cadeautje ga brengen. Ik heb alleen geen idee wat een levenslustige vrouw van 80 jaar moet kopen. Wat geef jij je moeder voor moederdag? 878948377
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geef jij je moeder voor moederdag? Empty Re: Wat geef jij je moeder voor moederdag?

Bericht  Juno do 9 mei 2013 - 5:29

Denk dat ik m'n moeder een hamam behandeling of massage cadeau doe in Turkije. We gaan dinsdag voor 10 dagen die kant op en dit lijkt me wel leuk. Doe ik mezelf er ook een cadeau Wink

Juno
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 50
Punten : 54
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geef jij je moeder voor moederdag? Empty Re: Wat geef jij je moeder voor moederdag?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum