Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Moederdag

+63
_Lacey_
Marin
Caramba
Mermaid
Yumi
Sugarfall
Rouxxxe
Highway
JD
ijsjemeisje
Kqip
Ibbeltje
RYW
bolus26
Gympie
LDJ
Coco
Rose
frolic
marjoleinnn
Nora
Mida4you
Chocolate Cookie
SarahKey
xxDila
Teddyaapje
klavertje
Bosjesvrouw
Poubelle
Susan
Juul
Inge
Tinus
M@niek
Angela_1986
luisa
TNMN
Arwyn
Siem
SoGood
Sophiee
Blond
Muus
_Summer
Eris
Zwerver
Alex
ExpressoB
Ooh La La!
Clapperdie
_Cyn_
Winegum
Plien84
Sarah1985
GeKKiE
Lejow
Barbabella
VeryCherry
mo-lola
Caribbeanlover
Esperanza
Rush
Krullebol
67 plaatsers

Pagina 7 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden

Moederdag - Pagina 7 Empty Re: Moederdag

Bericht  Mermaid zo 13 mei 2012 - 0:55

Het is toch de vraag wat wij voor moederdag geven/doen?
Dat jij een hekel hebt aan je schoonfamilie weet iedereen nu wel CBL.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moederdag - Pagina 7 Empty Re: Moederdag

Bericht  Caramba zo 13 mei 2012 - 0:59

Wij gaan straks naar mijn schoonouders. Schoonmoeder krijgt een wijnglazen pakket. Mijn schoonvader heeft laatst heel wat wijnglazen laten vallen. Kan hij nu weer opnieuw Moederdag - Pagina 7 253468018

Ik heb zelf ook weinig met moederdag. Komt ook omdat ik dus niet bij mijn eigen moeder kom. Mijn schoonmoeder is een schat van een mens, die gun ik zoveel Moederdag - Pagina 7 561177

Aan vaderdag doe ik ook niets, maar mijn schoonouders dus wel. Mijn vriend wil daarom ook dat ik altijd iets aan mijn vader geef met vaderdag, mijn vader vind het niet nodig, maar sinds ik met mijn vriend ga, word mijn pa nooit overgeslagen.
Mijn vriend en zijn ouders, vinden het heel belangrijk dat er die dagen iets aan gedaan word.
Tsjah, dat is voo een ieder weer anders, voor mij hoeft het ook niet zo.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Moederdag - Pagina 7 Empty Re: Moederdag

Bericht  Caribbeanlover zo 13 mei 2012 - 1:06

Waarom zie jij je moeder nooit?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Moederdag - Pagina 7 Empty Re: Moederdag

Bericht  Marin zo 13 mei 2012 - 1:28

Wij hebben met z'n drietjes deze bos bloemen gegeven aan m'n moeder:

Moederdag - Pagina 7 A08f31ed
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Moederdag - Pagina 7 Empty Re: Moederdag

Bericht  Winegum zo 13 mei 2012 - 1:29

Maar wat maakt het nou uit dat je soms wat meer doet voor je schoonouders dan je eigen ouders, CBL? Dat jouw ouders er niks om geven, prima, maar je schoonmoeder/ouders blijkbaar wel. Als je vriend dat niet erg vind is dat toch prima?

Ik zou mijn eigen ouders niet snel meenemen op vakantie. Waarom? Omdat ze zelf vaak genoeg op vakantie gaan. Mijn schoonmoeder nemen we dit jaar wel mee op vakantie omdat we het haar gunnen en zelf niet zo snel op vakantie zou gaan gezien haar financiele situatie op dit moment. Hou ik nu meer van mijn schoonmoeder dan van mijn eigen ouders? Doe ik nu meer voor haar dan voor mijn eigen ouders?? Hele aparte vergelijking dit, CBL.

Winegum
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moederdag - Pagina 7 Empty Re: Moederdag

Bericht  _Lacey_ zo 13 mei 2012 - 1:42

Prachtige bos, Marin.

Ik heb een boek voor mijn moeder gekocht. Helaas voel ik me helemaal niet fit en kan ik niet bij mijn ouders langs. Morgen ben ik sowieso in de buurt van mij ouders, dus dan ga ik wel.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moederdag - Pagina 7 Empty Re: Moederdag

Bericht  Caramba zo 13 mei 2012 - 2:07

Caribbeanlover schreef:Waarom zie jij je moeder nooit?

Moet je topic gescheiden ouders maar ff lezen Wink
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Moederdag - Pagina 7 Empty Re: Moederdag

Bericht  Leine zo 13 mei 2012 - 2:33

Ik kan vandaag helaas niet langs bij mijn moeder, maar heb haar vanochtend wel even aan de telefoon gesproken en ze heeft haar cadeautje inmiddels uitgepakt en was er heel blij mee! Volgend weekend ga ik alsnog even langs.
Leine
Leine
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1089
Registratiedatum : 11-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Moederdag - Pagina 7 Empty Re: Moederdag

Bericht  Caribbeanlover zo 13 mei 2012 - 3:46

Heb nu voorgesteld aan mijn man, Winegum om deze week ff langs te gaan. Gewoon om van dat gezeik af te zijn en iedereen te pleasen.

Waar ik mij altijd aan erger als ik bij bij mans ouders ben is dat eeuwige gevit van mijn schoonmoeder op mijn schoonvader. Niks kan hij goed doen en elke keer denk ik ''dankzij hem loop je wel in deze kleren, kan je eten, kan je sporten, dansen etc etc etc dus wees niet zo ondankbaar mens!''.

Heb zo te doen met hem. Hij weet allang hoe zij is dus vaak reageerd hij dan toch niet aangezien dat niet helpt. Doet hij dat wel, dan vit zij nog harder terug.

Er komt een keer dat ik serieus uit mijn vel barst (zeg je dat zo?) en dat ook echt zeg! Vorig weekend wilde m'n schoonmoeder mijn schoonvader wat uitleggen en dat zeker tot 3x toe (ze herhaald wel vaker dingen 3x, maar oke).

Hij begreep heus wel wat zij bedoelde, maar zij bleef maar door tieren. Toen zei hij hardop waar iedereen bij was ''bemoei je je er niet meer ik snap het wel''.

Het enige wat ik dacht was ''zo die zit, kom maar eens op voor jezelf en laat haar maar eens zien dat zij niet alles bepaald en beter weet''.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Moederdag - Pagina 7 Empty Re: Moederdag

Bericht  Puk zo 13 mei 2012 - 3:50

CBL,ik snap dat je dat vervelend vindt, mijn schoonmoeder zit ook heel vaak onterecht te tieren en te vitten tegen mijn schoonvader en ik vind dat ook vervelend, maar ik lijkt de enige te zijn want mijn vriend en zijn broertje lachen erom en mijn schoonpa lijkt er niet mee te zitten.
Dus ik laat het ook gewoon zo, het is hun relatie, niet de mijne, ze zoeken het zich maar uit! En ik probeer het gewoon gezellig te hebben als ik er ben, en als ik een keer geen zin heb, gaat mijn vriend alleen, so be it. Schoonouders vragen dan wel waar ik ben, maar dan zegt mijn vriend gewoon dat ik druk ben met andere dingen. En dat is dan toch ook prima.....je moet je proberen niet zo op te winden, want de enige die er last van hebt ben jij, je schoonouders niet hoor, die zal het waarschijnlijk een worst wezen wat jij van ze vindt en jij je daarover opwindt.
Puk
Puk
Prater
Prater

Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moederdag - Pagina 7 Empty Re: Moederdag

Bericht  Caribbeanlover zo 13 mei 2012 - 3:54

Dat is ook wat ik zeg dat ik geen zin heb, maar dan word mijn man weer boos en zegt dat ik nooit mee ga wat niet zo is.

Heb ook gezegd dat ik niet bedoel dat ik nooit meer mee ga, maar niet altijd.

Vind het sneu voor je schoonvader dat ze hem uitlachen ook al heeft hij het zelf niet door.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Moederdag - Pagina 7 Empty Re: Moederdag

Bericht  Puk zo 13 mei 2012 - 4:49

Caribbeanlover schreef:Dat is ook wat ik zeg dat ik geen zin heb, maar dan word mijn man weer boos en zegt dat ik nooit mee ga wat niet zo is.

Heb ook gezegd dat ik niet bedoel dat ik nooit meer mee ga, maar niet altijd.

Vind het sneu voor je schoonvader dat ze hem uitlachen ook al heeft hij het zelf niet door.

Dat is ook niet leuk, maar niet jouw probleem lijkt me. Probeer je erover heen te zetten en geniet van het leven:-)
Puk
Puk
Prater
Prater

Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moederdag - Pagina 7 Empty Re: Moederdag

Bericht  Caribbeanlover zo 13 mei 2012 - 7:28

Nee niet echt, maar sommigen durven niet voor zichzelf op te komen dus vind ik dat anderen dat best kunnen doen.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Moederdag - Pagina 7 Empty Re: Moederdag

Bericht  Gast zo 13 mei 2012 - 7:33

Mijn moeder vond haar kaart erg lief! Helaas kon ik er niet zijn, maar dat ga ik zo snel mogelijk goedmaken! En dan hoop ik dat ik ergens al Zonnebloemen kan vinden, want dat zijn haar lievelingsbloemen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Moederdag - Pagina 7 Empty Re: Moederdag

Bericht  Gast zo 13 mei 2012 - 7:46

Ook al heb ik niet echt een hele goede band met mijn moeder, ze heeft de laatste weken heel erg voor me klaar gestaan dus ik heb een doosje van haar favoriete bonbons met een kaart opgestuurd! Ze was er heel blij mee smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Moederdag - Pagina 7 Empty Re: Moederdag

Bericht  ThinkPink zo 13 mei 2012 - 8:01

Ik had haar lievelingsgeurtje gekocht in kleine miniflesjes zodat ze die mee kan nemen. Verder nog 2 mooie gastendoekjes voor in de nieuwe wc passend bij de nieuwe tegels. Ze vond het beide erg leuk. Hoewel de gastendoekjes het goedkoopst waren, vond ze die misschien nog wel het leukste Moederdag - Pagina 7 281626781

ThinkPink
Prater
Prater

Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moederdag - Pagina 7 Empty Re: Moederdag

Bericht  Gast zo 13 mei 2012 - 8:04

Vandaag heb ik mijn stiefmoeder een moederdagcadeautje gegeven. Niet omdat ik haar zie als (stief)moeder, want zo noem ik haar eigenlijk alleen hier, om het duidelijk te maken over wie ik het heb, en technisch gezien kan ze mij ook nooit gebaard hebben (ze is slechts 12 jaar ouder), maar ik heb haar een moederdagcadeautje gegeven om iets dat ze me een tijdje terug zei toen we het hadden over haar kinderwens.

Toen ze bij mijn vader kwam was ze eigenlijk net zo oud als dat ik nu ben. En toen had ze een grote kinderwens. Mijn vader heeft echter gezegd dat hij twee kinderen heeft en dat het voor hem voldoende is. Ze heeft zich erbij neergelegd. Toen mijn vader door ons werd gestimuleerd om een kindje te krijgen, samen met haar, wij vonden het ook best leuk, besloot zij niet meer te willen. Want wij, mijn broer en ik, ziet ze als haar gezin, als haar kinderen. En ze vind dat het gezin compleet is, zoals hij is.

En ze zei het mooier en minder cru dan ik het nu zeg, maar dat is blijven hangen. En toen ik dacht aan moederdag dit jaar, dacht ik:"Ze zal zelf nooit moederdag vieren, zoals andere moeders dat doen, maar ik vind dat ze dat wel verdiend". En onder het mom van "Je bent ook een beetje moeder" of hoe ik dat ook moet verwoorden, heb ik haar een kleinigheidje gekocht. Ze was er erg blij mee. En moest ook huilen. En dat vind ik altijd zo niet leuk. Want dan moet ik ook.

Dit was het kleinigheidje;

Moederdag - Pagina 7 005-5

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Moederdag - Pagina 7 Empty Re: Moederdag

Bericht  Krullebol zo 13 mei 2012 - 8:06

Wat ontzettend lief van je Maura! Hoe reageerde ze?
Krullebol
Krullebol
Prater
Prater

Aantal berichten : 822
Punten : 922
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Moederdag - Pagina 7 Empty Re: Moederdag

Bericht  ThinkPink zo 13 mei 2012 - 8:07

Wat lief Maura! Fijn dat ze er ook zo blij mee is!

ThinkPink
Prater
Prater

Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moederdag - Pagina 7 Empty Re: Moederdag

Bericht  Winegum zo 13 mei 2012 - 8:08

Ik vind het leuk om te zien dat je het toch gedaan hebt! Dit zal haar vast goed doen Very Happy Ook na alles wat er de laatste tijd met haar gebeurd is etc.

Winegum
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moederdag - Pagina 7 Empty Re: Moederdag

Bericht  Gast zo 13 mei 2012 - 8:09

Krullebol schreef:Wat ontzettend lief van je Maura! Hoe reageerde ze?

Toen ik haar zei dat ik voor moederdag een cadeautje voor haar had, schoot ze vol. Ze weet dat ik niet van knuffelen houd, maar ze greep me opeens vast. Dus voor straf heb ik mijn foundation aan haar zwarte kleding gesmeerd. Moederdag - Pagina 7 394967

Dat laatste is natuurlijk een grapje. Maar ze vond het dus erg leuk en werd er emotioneel van, dat ze me zomaar vastgreep. Dus het was een goede reactie. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Moederdag - Pagina 7 Empty Re: Moederdag

Bericht  Krullebol zo 13 mei 2012 - 8:11

Maura schreef:
Krullebol schreef:Wat ontzettend lief van je Maura! Hoe reageerde ze?

Toen ik haar zei dat ik voor moederdag een cadeautje voor haar had, schoot ze vol. Ze weet dat ik niet van knuffelen houd, maar ze greep me opeens vast. Dus voor straf heb ik mijn foundation aan haar zwarte kleding gesmeerd. Moederdag - Pagina 7 394967

Dat laatste is natuurlijk een grapje. Maar ze vond het dus erg leuk en werd er emotioneel van, dat ze me zomaar vastgreep. Dus het was een goede reactie. Moederdag - Pagina 7 561177

Ik mis hier de 'vind ik leuk' knop van FB Laughing Laughing
Krullebol
Krullebol
Prater
Prater

Aantal berichten : 822
Punten : 922
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Moederdag - Pagina 7 Empty Re: Moederdag

Bericht  Gast zo 13 mei 2012 - 8:11

Winegum schreef:Ik vind het leuk om te zien dat je het toch gedaan hebt! Dit zal haar vast goed doen Very Happy Ook na alles wat er de laatste tijd met haar gebeurd is etc.

Volgens mij was jij degene die in het andere topic zei dat het niet omgaan met mijn moeder los staat van iets liefs doen voor mijn stiefmoeder. En met die woorden ben ik dus ook naar de winkel gegaan. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Moederdag - Pagina 7 Empty Re: Moederdag

Bericht  Bazinga zo 13 mei 2012 - 8:30

Mams was blij met d'r bloempotten Very Happy En ik heb een kaartje in de bus gegooid, bij m'n manager. Simpel kaartje met de tekst 'Je hoeft geen kinderen te hebben, om moeder te zijn.' (Zij heeft heel jong al haar baarmoeder moeten laten verwijderen en heeft dus nooit kinderen kunnen krijgen)

Omdat ze altijd zo beschermend over me is, altijd klaarstaat, ook privé en ik vind 't gewoon een geweldig mens smile
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Moederdag - Pagina 7 Empty Re: Moederdag

Bericht  Gast zo 13 mei 2012 - 8:31

Wat ontzettend lief, Jop smile vooral dat van je manager. Zal ze wel even ontroerd zijn geweest!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Moederdag - Pagina 7 Empty Re: Moederdag

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 7 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum