Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Moederdag

+38
Poisongirl
Wennes
mzcharlotte
Sterre
SnowWhite
ixis
Ilargi
TNMN
Atelier Madame
Sugarfall
Jeanette
Juul
Burn
_Lacey_
studiebol
smooch
BJA
Guus
Xanna
Aziraphale
Toet
Mizz_S
Blond
Caro
Flinder
patjuhhh
Kabouter
Dikkie Dik
Caroow
Moezie
Sjaantje
Chocolate Cookie
Angela_1986
Zwerver
Tullow
Miss G
Penélope
Julia
42 plaatsers

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Moederdag Empty Moederdag

Bericht  Julia ma 2 mei 2011 - 8:35

Geven jullie nog wat aan jullie moeders op moederdag? Ik en mijn zusje geven meestal wel wat, soms ook niet. Maar sinds ik zelf moeder ben, waardeer ik der des te meer dus ik wil haar iets geven waaruit blijkt hoe erg ik haar waarder. Nog even nadenken wat ik ga geven.
En jullie? Waarom wel of niet en wat? Very Happy
Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moederdag Empty Re: Moederdag

Bericht  Gast ma 2 mei 2011 - 8:39

Dit zal het eerste jaar zijn dat mijn moeder helemaal niets krijgt voor Moederdag.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Moederdag Empty Re: Moederdag

Bericht  Gast ma 2 mei 2011 - 8:40

ABE schreef:Dit zal het eerste jaar zijn dat mijn moeder helemaal niets krijgt voor Moederdag.
hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Moederdag Empty Re: Moederdag

Bericht  Penélope ma 2 mei 2011 - 8:41

Ik geef mijn moeder altijd iets. Dit jaar heb ik haar een ring gekocht. Ik ga in mei uit huis en wilde voor haar iets met betekenis.
Penélope
Penélope
Prater
Prater

Aantal berichten : 1022
Punten : 1877
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moederdag Empty Re: Moederdag

Bericht  Miss G ma 2 mei 2011 - 8:42

Mijn zusjes en ik geven met moederdag altijd een geurtje, douchefris of whatever ze nodig heeft met bloemen en chocolade. Het laatste doen we maar niet aangezien ze op dieet is, en het dan niet leuk vind haha.

Mijn vriend en zijn zussen doen nooit iets. Meestal zijn ze dan in het buitenland, maar dit jaar niet.. ik vind het wel een rottig idee dat hij niets geeft, maar kan hem moeilijk dwingen.
Miss G
Miss G
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 367
Punten : 376
Registratiedatum : 29-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Moederdag Empty Re: Moederdag

Bericht  Julia ma 2 mei 2011 - 8:43

ABE schreef:Dit zal het eerste jaar zijn dat mijn moeder helemaal niets krijgt voor Moederdag.

Ik las laatst al ergens dat het niet goed ging tussen jullie, waarom weet ik niet. Maar het lijkt me erg naar. Is er geen mogelijkheid tot verzoening?

@ banaantje: Wat lief!
Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moederdag Empty Re: Moederdag

Bericht  Gast ma 2 mei 2011 - 8:45

Dit jaar is mijn moeder op vakantie met moederdag, als verassing wil ik hun huis helemaal schoonmaken, de koelkast vullen met lekkere dingen en een mooie bos bloemen voor haar kopen. De vorige jaren heb ik haar weleens kaartjes gegeven voor een musical, een vakantie naar Lanzerote, parfum en vooral veel bloemen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Moederdag Empty Re: Moederdag

Bericht  Gast ma 2 mei 2011 - 8:47

Julia schreef:
ABE schreef:Dit zal het eerste jaar zijn dat mijn moeder helemaal niets krijgt voor Moederdag.

Ik las laatst al ergens dat het niet goed ging tussen jullie, waarom weet ik niet. Maar het lijkt me erg naar. Is er geen mogelijkheid tot verzoening?

Ik heb twee weken geleden aangeboden om samen, in een, hoe noem je dat, luchtige omgeving (Terrasje, mijn balkon (hard praten kan hier niet, want dat hoort iedereen), het bos) te bespreken. Zo voorkom je namelijk geschreeuw en probeer je beter met elkaar te luisteren, dan dat je in een natuurlijke omgeving zit. Maar mijn moeder vindt het kennelijk niet de moeite, want ze belt niet zoals ze wel beloofd had. Prima, dan niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Moederdag Empty Re: Moederdag

Bericht  Tullow ma 2 mei 2011 - 8:47

Mijn zusje en ik hebben een foto van ons samen op linnen laten afdrukken smile
Tullow
Tullow
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moederdag Empty Re: Moederdag

Bericht  Gast ma 2 mei 2011 - 8:48

Ja wij zijn er alledrie niet, maar sturen haar een bloemetje smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Moederdag Empty Re: Moederdag

Bericht  Gast ma 2 mei 2011 - 8:51

ABE schreef:
Julia schreef:
ABE schreef:Dit zal het eerste jaar zijn dat mijn moeder helemaal niets krijgt voor Moederdag.

Ik las laatst al ergens dat het niet goed ging tussen jullie, waarom weet ik niet. Maar het lijkt me erg naar. Is er geen mogelijkheid tot verzoening?

Ik heb twee weken geleden aangeboden om samen, in een, hoe noem je dat, luchtige omgeving (Terrasje, mijn balkon (hard praten kan hier niet, want dat hoort iedereen), het bos) te bespreken. Zo voorkom je namelijk geschreeuw en probeer je beter met elkaar te luisteren, dan dat je in een natuurlijke omgeving zit. Maar mijn moeder vindt het kennelijk niet de moeite, want ze belt niet zoals ze wel beloofd had. Prima, dan niet.

hug voor jou !

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Moederdag Empty Re: Moederdag

Bericht  Gast ma 2 mei 2011 - 8:52

Dank jullie wel voor de knuffels. Het komt ooit wel weer goed. Zelfs als het niet goed komt, dan komt het wel goed. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Moederdag Empty Re: Moederdag

Bericht  Julia ma 2 mei 2011 - 8:54

Mama_van2 schreef:Dit jaar is mijn moeder op vakantie met moederdag, als verassing wil ik hun huis helemaal schoonmaken, de koelkast vullen met lekkere dingen en een mooie bos bloemen voor haar kopen. De vorige jaren heb ik haar weleens kaartjes gegeven voor een musical, een vakantie naar Lanzerote, parfum en vooral veel bloemen.

Wat zal ze blij zijn als ze thuis komt! Lijkt me echt heerlijk dat wanneer je thuis komt je koelkast gewoon vol staat met lekkere dingen en je huis schoon is. Leuk bedacht.

@ABE: Oej dat lijkt me pijnlijk..Ik kan me voorstellen dat je nu afwacht, dat zou ik ook doen denk ik. Sterkte, hopelijk komen jullie er snel uit. Ruzie met je moeder is niet fijn Neutral

@Tullow: Wat een leuk idee. Zoiets zou ik ook wel met mijn zusje en dochter willen doen eigenlijk. Maar ik hou er niet zo van om op de foto te gaan laughcry

@ Marin: Lief dat jullie toch aan dr denken, dat verwacht ze vast niet!
Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moederdag Empty Re: Moederdag

Bericht  Gast ma 2 mei 2011 - 8:58

Ja ik heb er ook echt zin in om hun hele huis lekker te poetsen, de koelkast te vullen en mooie bloemen op beide tafels neer te zetten. Mijn moeder is ziek, ze heeft de spierziekte MS en daarom kan ze zelf haar huis niet meer bijhouden met schoonmaken en ik help haar wel maar door tijdgebrek vanwege de ziekte van M.ara komt het er nooit van om alles goed aan te pakken en dat gaan we deze week nu eens goed doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Moederdag Empty Re: Moederdag

Bericht  Zwerver ma 2 mei 2011 - 9:05

Ik ben er niet op moederdag maar het weekend erna wel. Ik koop denk ik een nieuwe pannenset of een nieuwe dekbedovertrek set
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moederdag Empty Re: Moederdag

Bericht  Julia ma 2 mei 2011 - 9:19

Mama_van2 schreef:Ja ik heb er ook echt zin in om hun hele huis lekker te poetsen, de koelkast te vullen en mooie bloemen op beide tafels neer te zetten. Mijn moeder is ziek, ze heeft de spierziekte MS en daarom kan ze zelf haar huis niet meer bijhouden met schoonmaken en ik help haar wel maar door tijdgebrek vanwege de ziekte van M.ara komt het er nooit van om alles goed aan te pakken en dat gaan we deze week nu eens goed doen.

MS, dat is ook wel erg heftig zeg. Lief dat je haar helpt en al helemaal omdat je ook met de zorg voor je dochters zit. Ze zal dit wel erg waarderen. Kan me goed voorstellen dat je je erop verheugd!

Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moederdag Empty Re: Moederdag

Bericht  Gast ma 2 mei 2011 - 9:21

Ik weet het nog niet. Ik vind dat altijd zo moeilijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Moederdag Empty Re: Moederdag

Bericht  Angela_1986 ma 2 mei 2011 - 9:35

Brennuss schreef:Ik weet het nog niet. Ik vind dat altijd zo moeilijk.

Mag ik vragen waarom je dat moeilijk vindt?

Ik heb helaas geen keus meer... Mijn moeder is overleden dus meer als 'n bloemetje bij haar 'herinneringsplekje' kan ik niet doen. Tot 4 jaar geleden gaven mijn broertje en ik wel áltijd iets aan haar, varierend van 'n bos bloemen tot gourmetborden en van douchegel tot een etentje.

Ik merk wel dat ik me nu af en toe ontzettend irriteer aan ál die reclames die je overal ziet. Het lijkt zo normaal dat je moederdag viert en van alles koopt dat ik bij de zoveelste reclame op tv/in 'n folder wel eens denk 'Ja dan moet je wel 'n moeder hebben aan wie je dat kunt geven.' Natuurlijk niet geheel terecht want dat ik geen moeder meer heb wil niet zeggen dat de rest van de wereld dan ook maar geen moederdag moet vieren, juist niet! Maar het is soms wel confronterend.
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Moederdag Empty Re: Moederdag

Bericht  Gast ma 2 mei 2011 - 9:37

Angela, begrijpelijk dat je jezelf zo voelt, het lijkt me ook ontzettend moeilijk om geen moeder meer te hebben, vreselijk hug voor jou.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Moederdag Empty Re: Moederdag

Bericht  Chocolate Cookie ma 2 mei 2011 - 9:39

Wij doen niet aan moederdag. Sowieso omdat mijn moeder daar niks mee heeft. Maar papa is dan ook jarig en wordt 50. En mama wordt later dit jaar ook 50. Vind het veel leuker om iets met haar verjaardag te geven smile
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Vlakbij Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

Moederdag Empty Re: Moederdag

Bericht  Gast ma 2 mei 2011 - 10:18

Mijn moeder is op vakantie, anders had ik nog wel wat leuks bedacht.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Moederdag Empty Re: Moederdag

Bericht  Gast ma 2 mei 2011 - 10:21

Ik zóu een foto laten maken van mij en m'n broer, maar m'n broer is stom en een foto waarop we elkaar de hersens in slaan is wel een leuke momentopname, maar niet heel charming.

Duuus ik weet 't nog niet Very Happy Ik zat te denken aan een bibliotheekabonnement Very Happy We krijgen met 2 maandjes hier een nieuwe bieb, op 5 minuten loopafstand, dus ze zal wel weer meer willen gaan lezen en zo.. En verder een gedroogd plantje en we gaan lekker fondue'n, wat ik dus allemaal betaal en regel zeg maar.. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Moederdag Empty Re: Moederdag

Bericht  Sjaantje ma 2 mei 2011 - 10:25

Mama_van2 schreef:Ja ik heb er ook echt zin in om hun hele huis lekker te poetsen, de koelkast te vullen en mooie bloemen op beide tafels neer te zetten. Mijn moeder is ziek, ze heeft de spierziekte MS en daarom kan ze zelf haar huis niet meer bijhouden met schoonmaken en ik help haar wel maar door tijdgebrek vanwege de ziekte van M.ara komt het er nooit van om alles goed aan te pakken en dat gaan we deze week nu eens goed doen.

Wat ontzettend lief van je / jullie!

Ik sluit me aan bij Angela, mijn mams krijgt ook een bloemetje op haar steen.
En ook je gevoel herken ik, het is confronterend om alle reclames over moederdag te zien, maar dat ik (en anderen) hun moeder moeten missen, wil niet zeggen dat de rest geen moederdag mag vieren. En zolang ik (en Angela en alle anderen) zich dat maar realiseren, is het goed. Toch?
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

Moederdag Empty Re: Moederdag

Bericht  Gast ma 2 mei 2011 - 19:12

Mama_van2 schreef:Angela, begrijpelijk dat je jezelf zo voelt, het lijkt me ook ontzettend moeilijk om geen moeder meer te hebben, vreselijk hug voor jou.
Kan het ook goed begrijpen dat het zo voelt! hug

Ik weet nog niet wat ik haar ga geven. Even kijken nog.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Moederdag Empty Re: Moederdag

Bericht  Moezie ma 2 mei 2011 - 19:33

Pff ik ben me nog zwaar aan het bedenken..
Ze heeft een nieuwe wasmand nodig en daar wou k nieuwe badhandoeken bij doen..
Of een lekker etentje dat heeft ze ook wel verdiend..

Maar ik juni is ze jarig, dus krijgt ze nu de wasmand en dan het etentje Wink
Moezie
Moezie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Woonplaats : Limboland

Terug naar boven Ga naar beneden

Moederdag Empty Re: Moederdag

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum