Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Moederdag

+63
_Lacey_
Marin
Caramba
Mermaid
Yumi
Sugarfall
Rouxxxe
Highway
JD
ijsjemeisje
Kqip
Ibbeltje
RYW
bolus26
Gympie
LDJ
Coco
Rose
frolic
marjoleinnn
Nora
Mida4you
Chocolate Cookie
SarahKey
xxDila
Teddyaapje
klavertje
Bosjesvrouw
Poubelle
Susan
Juul
Inge
Tinus
M@niek
Angela_1986
luisa
TNMN
Arwyn
Siem
SoGood
Sophiee
Blond
Muus
_Summer
Eris
Zwerver
Alex
ExpressoB
Ooh La La!
Clapperdie
_Cyn_
Winegum
Plien84
Sarah1985
GeKKiE
Lejow
Barbabella
VeryCherry
mo-lola
Caribbeanlover
Esperanza
Rush
Krullebol
67 plaatsers

Pagina 6 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden

Moederdag - Pagina 6 Empty Re: Moederdag

Bericht  bolus26 za 12 mei 2012 - 3:46

Caribbeanlover schreef:
bolus26 schreef:
Caribbeanlover schreef:Dat is zo, maar als hij gewoon zou zeggen ''oke ik snap onderhand wel dat je niet altijd mee wil dus ga ik alleen''.

.

maar nu gaat hij toch ook alleen na zn werk?

Ja omdat ik niet mee wil.



dan is t toch geregeld! je hoeft niet mee,hij blijft morgen gezellig bij jou en hij gaat van de week even omdat hij toch zn moeder wat wil geven..
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moederdag - Pagina 6 Empty Re: Moederdag

Bericht  Gast za 12 mei 2012 - 4:27

RYW schreef:
Lejow schreef:Wellicht vraagt hij het iedere keer in de hoop dat jij je over je gezeik heen zet en gewoon eens mee gaat met plezier?

Dan is hij niet erg realistisch laughcry

Nee maar serieus, die man moet toch inmiddels ook beter weten en snappen dat het hem niet gaat worden zo? Hij wordt toch ook niet vrolijk van dat ellenlange gedoe en die eindeloze strijd waar het zijn ouders en vrouw betreft? Ik zou dat echt zo zat zijn inmiddels...
Ik snap dat ook niet, hoor. Ik denk dat ik allang gillend was weggelopen als ik CBL's man was. Werkelijk élke keer dat gezeik over schoonouders, schoonfamilie, wel/niet meegaan, gourmet-toestanden, wel of niet een kaartje krijgen van je schoonouders...

Serieus, ik zou het onderhand zo ontzettend beu zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Moederdag - Pagina 6 Empty Re: Moederdag

Bericht  Gast za 12 mei 2012 - 4:33

Zelda schreef:
RYW schreef:
Lejow schreef:Wellicht vraagt hij het iedere keer in de hoop dat jij je over je gezeik heen zet en gewoon eens mee gaat met plezier?

Dan is hij niet erg realistisch Moederdag - Pagina 6 394967

Nee maar serieus, die man moet toch inmiddels ook beter weten en snappen dat het hem niet gaat worden zo? Hij wordt toch ook niet vrolijk van dat ellenlange gedoe en die eindeloze strijd waar het zijn ouders en vrouw betreft? Ik zou dat echt zo zat zijn inmiddels...
Ik snap dat ook niet, hoor. Ik denk dat ik allang gillend was weggelopen als ik CBL's man was. Werkelijk élke keer dat gezeik over schoonouders, schoonfamilie, wel/niet meegaan, gourmet-toestanden, wel of niet een kaartje krijgen van je schoonouders...

Serieus, ik zou het onderhand zo ontzettend beu zijn.

Een met Zelda, En als ik schoonmoeders was zat ik ook niet elke keer op jou te wachten van jeeee daar heb je clb weer smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Moederdag - Pagina 6 Empty Re: Moederdag

Bericht  Gast za 12 mei 2012 - 4:33

Zelda schreef:
RYW schreef:
Lejow schreef:Wellicht vraagt hij het iedere keer in de hoop dat jij je over je gezeik heen zet en gewoon eens mee gaat met plezier?

Dan is hij niet erg realistisch Moederdag - Pagina 6 394967

Nee maar serieus, die man moet toch inmiddels ook beter weten en snappen dat het hem niet gaat worden zo? Hij wordt toch ook niet vrolijk van dat ellenlange gedoe en die eindeloze strijd waar het zijn ouders en vrouw betreft? Ik zou dat echt zo zat zijn inmiddels...
Ik snap dat ook niet, hoor. Ik denk dat ik allang gillend was weggelopen als ik CBL's man was. Werkelijk élke keer dat gezeik over schoonouders, schoonfamilie, wel/niet meegaan, gourmet-toestanden, wel of niet een kaartje krijgen van je schoonouders...

Serieus, ik zou het onderhand zo ontzettend beu zijn.

Ik ook. Het lijkt me niet bepaald leuk als iemand je ouders constant af zit te zeiken, of het nou terecht is of niet. Ik vind het altijd nog wat anders of ik zelf over mijn moeder klaag of dat mijn vriend het doet, mijn zusje en ik hebben alleen het recht om dat te doen Moederdag - Pagina 6 394967

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Moederdag - Pagina 6 Empty Re: Moederdag

Bericht  Caribbeanlover za 12 mei 2012 - 10:30

Waldorf schreef:
Zelda schreef:
RYW schreef:
Lejow schreef:Wellicht vraagt hij het iedere keer in de hoop dat jij je over je gezeik heen zet en gewoon eens mee gaat met plezier?

Dan is hij niet erg realistisch Moederdag - Pagina 6 394967

Nee maar serieus, die man moet toch inmiddels ook beter weten en snappen dat het hem niet gaat worden zo? Hij wordt toch ook niet vrolijk van dat ellenlange gedoe en die eindeloze strijd waar het zijn ouders en vrouw betreft? Ik zou dat echt zo zat zijn inmiddels...
Ik snap dat ook niet, hoor. Ik denk dat ik allang gillend was weggelopen als ik CBL's man was. Werkelijk élke keer dat gezeik over schoonouders, schoonfamilie, wel/niet meegaan, gourmet-toestanden, wel of niet een kaartje krijgen van je schoonouders...

Serieus, ik zou het onderhand zo ontzettend beu zijn.

Een met Zelda, En als ik schoonmoeders was zat ik ook niet elke keer op jou te wachten van jeeee daar heb je clb weer :)

Nou en daarom snap ik niet waarom ze ook willen dat ik kom.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Moederdag - Pagina 6 Empty Re: Moederdag

Bericht  Gast za 12 mei 2012 - 10:48

Ik geef mijn moeder helemaal niks dit jaar. Ze heeft mij de afgelopen tijd zo in de steek gelaten. Mijn idee van moederdag is dat je je moeder laat zien dat je blij met haar bent. Dat ben ik dus echt niet op dit moment.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Moederdag - Pagina 6 Empty Re: Moederdag

Bericht  JD za 12 mei 2012 - 10:49

tsja CBL, je kunt het wel geen leuke verplichting vinden, maar sommige dingen moet je gewoon eventjes je gezicht laten zien.
Mijn schoonmoeder en ik hebben ook een verschrikkelijk slechte band....(lees: we mogen elkaar echt totaaaaal niet!),maar ik ga morgen toch even met mijn vriend mee. Het is tenslotte wel zijn moeder, en ik ga vooral voor hem mee, want als het aan mij ligt, verbreken we liever elk contact met die mensen Embarassed (hier gaat een hééél lang verhaal an vooraf).
Maar feit is en blijft dat het zijn moeder is.... en andersom vind ik het ook fijn als hij meegaat naar mijn moeder.

En als je het niet sturen van kaartjes op een verjaardag al een reden vindt om niet mee te gaan - dan zou je mijn verhalen eens moeten horen....ik heb veel meer redenen om niet te gaan, maar ik hou van mijn vriend, dus even een uurtje doorbijten dan maar!
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moederdag - Pagina 6 Empty Re: Moederdag

Bericht  JD za 12 mei 2012 - 10:49

yvonne schreef:Ik geef mijn moeder helemaal niks dit jaar. Ze heeft mij de afgelopen tijd zo in de steek gelaten. Mijn idee van moederdag is dat je je moeder laat zien dat je blij met haar bent. Dat ben ik dus echt niet op dit moment.

klinkt heftig.... hug
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moederdag - Pagina 6 Empty Re: Moederdag

Bericht  Highway za 12 mei 2012 - 11:04

Mijn moeder en schoonmoeder krijgen dit jaar niks voor moederdag, schoonmoeder omdat ze op vakantie is en mijn moeder niet omdat ze gisteren jarig was en ik (samen met zus en broer) al een duur cadeau geven,
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moederdag - Pagina 6 Empty Re: Moederdag

Bericht  Caribbeanlover za 12 mei 2012 - 11:29

JaneDoe schreef:tsja CBL, je kunt het wel geen leuke verplichting vinden, maar sommige dingen moet je gewoon eventjes je gezicht laten zien.
Mijn schoonmoeder en ik hebben ook een verschrikkelijk slechte band....(lees: we mogen elkaar echt totaaaaal niet!),maar ik ga morgen toch even met mijn vriend mee. Het is tenslotte wel zijn moeder, en ik ga vooral voor hem mee, want als het aan mij ligt, verbreken we liever elk contact met die mensen :oops: (hier gaat een hééél lang verhaal an vooraf).
Maar feit is en blijft dat het zijn moeder is.... en andersom vind ik het ook fijn als hij meegaat naar mijn moeder.

En als je het niet sturen van kaartjes op een verjaardag al een reden vindt om niet mee te gaan - dan zou je mijn verhalen eens moeten horen....ik heb veel meer redenen om niet te gaan, maar ik hou van mijn vriend, dus even een uurtje doorbijten dan maar!

Vind het erg moedig dat je toch wel gaat. Wat vind je vriend van haar dat ze zo tegen je doet? Hoe zou hij het vinden als je niet meer mee gaat? Jouw band met zijn vader is ook niet goed begrijp ik?

Hoe reageerd zij als jij wel mee komt? Als jullie elkaar niet mogen, dan is er toch niks aan. Waarom zou je dan mee blijven gaan. Ja voor je vriend, maar als jij je er niet lekker bij voelt, dan zal je vriend dat wel snappen lijkt me.

Ben eerlijk gezegd wel erg benieuwd naar je verhalen.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Moederdag - Pagina 6 Empty Re: Moederdag

Bericht  Caribbeanlover za 12 mei 2012 - 11:29

yvonne schreef:Ik geef mijn moeder helemaal niks dit jaar. Ze heeft mij de afgelopen tijd zo in de steek gelaten. Mijn idee van moederdag is dat je je moeder laat zien dat je blij met haar bent. Dat ben ik dus echt niet op dit moment.

Dat vind ik erg lullig voor je. Jammer dat het zo moet zijn voor jou. Sterkte iig.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Moederdag - Pagina 6 Empty Re: Moederdag

Bericht  Caribbeanlover za 12 mei 2012 - 11:33

Ik ben geen familiemens, nooit geweest en dat zal ik ook nooit worden. Zie m'n eigen ouders ook niet veel, net zoals mijn schoonouders. Mijn man weet dat ik zo ben en toch altijd maar vragen of ik mee ga. Hij zou ook eens kunnen accepteren dat ik zo ben ipv vragen dat ik mee gaan als ik toch vaak geen zin heb.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Moederdag - Pagina 6 Empty Re: Moederdag

Bericht  Poubelle za 12 mei 2012 - 11:54

Caribbeanlover schreef:Ik ben geen familiemens, nooit geweest en dat zal ik ook nooit worden. Zie m'n eigen ouders ook niet veel, net zoals mijn schoonouders. Mijn man weet dat ik zo ben en toch altijd maar vragen of ik mee ga. Hij zou ook eens kunnen accepteren dat ik zo ben ipv vragen dat ik mee gaan als ik toch vaak geen zin heb.

Dat vraagt hij waarschijnlijk alleen nog maar uit beleefdheid of in de hoop dat je een keer meegaat.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Moederdag - Pagina 6 Empty Re: Moederdag

Bericht  Gast za 12 mei 2012 - 12:35

Mijn moeder krijgt een vockingworst. Ze is daar dol op, en verder zou ik niet weten wat ik haar moet geven. Weet in elk geval wel dat ze blij is met haar worst die ze krijgt Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Moederdag - Pagina 6 Empty Re: Moederdag

Bericht  JD za 12 mei 2012 - 12:41

Caribbeanlover schreef:
JaneDoe schreef:tsja CBL, je kunt het wel geen leuke verplichting vinden, maar sommige dingen moet je gewoon eventjes je gezicht laten zien.
Mijn schoonmoeder en ik hebben ook een verschrikkelijk slechte band....(lees: we mogen elkaar echt totaaaaal niet!),maar ik ga morgen toch even met mijn vriend mee. Het is tenslotte wel zijn moeder, en ik ga vooral voor hem mee, want als het aan mij ligt, verbreken we liever elk contact met die mensen Embarassed (hier gaat een hééél lang verhaal an vooraf).
Maar feit is en blijft dat het zijn moeder is.... en andersom vind ik het ook fijn als hij meegaat naar mijn moeder.

En als je het niet sturen van kaartjes op een verjaardag al een reden vindt om niet mee te gaan - dan zou je mijn verhalen eens moeten horen....ik heb veel meer redenen om niet te gaan, maar ik hou van mijn vriend, dus even een uurtje doorbijten dan maar!

Vind het erg moedig dat je toch wel gaat. Wat vind je vriend van haar dat ze zo tegen je doet? Hoe zou hij het vinden als je niet meer mee gaat? Jouw band met zijn vader is ook niet goed begrijp ik?

Hoe reageerd zij als jij wel mee komt? Als jullie elkaar niet mogen, dan is er toch niks aan. Waarom zou je dan mee blijven gaan. Ja voor je vriend, maar als jij je er niet lekker bij voelt, dan zal je vriend dat wel snappen lijkt me.

Ben eerlijk gezegd wel erg benieuwd naar je verhalen.

zijn moeder doet en zegt veel als mijn vriend er niet is, of het niet hoort. de helft van de dingen die ze doet krijgt hij dus niet mee. Veel dingen die ze doet of zegt probeer ik voor me te houden, omdat ik niet wil stoken tussen haar en hem.
Als ik niet meer mee zou gaan zou hij dat absoluut niet fijn vinden. We hebben hier vaak woorden over gehad, en hij heeft duidelijk aangegeven voor zijn ouders te kiezen als het zover komt. (nu zijn wij ook niet getrouwd, hebben geen kinderen, als er kindjes zouden zijn zou deze keuze anders zijn).
Zijn vorige relatie is namelijk uitgegaan doordat z ijn toenmalige vriendin niet kon opschieten met zijn moeder. (geloof dus ook niet dat het helemaal aan mij ligt).

Zijn vader is niet zo erg als zijn moeder, al is zijn vader wel ontzettebd warrig en vermoeiend...maar goed, dat is weer een ander verhaal.

Als ik wel meekom reageert ze wisselend, maar ze heeft bijna altijd wel iets op of aan te merken, het is niet snel goed. Nee het ook niks aan om erheen te gaan, en ik kan er echt als een berg tegenop zien, maar ik hou van mijn vriend, dus doe het voor hem.
Gelukkig wonen ze een halfuur rijden bij ons vandaan, en doordat wij samen weinig vrij zijn, zien we zijn ouders ook weinig.
Ik zie wel ontzettend op tegen de tijd dat wij kinderen gaan krijgen..... maar ja, dat zien we dan wel weer.

sja mijn verhalen....het zijn er een hoop sinds wij samen zijn...
de bom is echt gebarsten op mijn vriend zijn verjaardag. Mijn schoonmoeder wilde toen niet dat mijn familie er zou zijn, omdat die haar volgens haar niet aardig vinden. toen vriendlief zei dat mijn familie er gewoon zou zijn, is ze ontzettend tekeer gegaan. Uiteindelijk is ze die avond ook nog eens verschrikkelijk tekeer gegaan tegen mijn moeder, die zich echt van geen kwaad bewust was, en haar ook nooit iets misdaan heeft. Dit heeft mij zoveel pijn gedaan...en is onze "band" uiteraard niet ten goede gekomen.
Ach ja en verder, zeggen dat ie wel wat leukers kan krijgen (waar ik bij sta), dat ze niet hoopt dat ik de moeder van haar kleinkinderen word (waar ik bij sta).... en zo kan ik nog wel even doorgaan.
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moederdag - Pagina 6 Empty Re: Moederdag

Bericht  Zwerver za 12 mei 2012 - 13:48

Dolcis_ schreef:Mijn moeder krijgt een vockingworst. Ze is daar dol op, en verder zou ik niet weten wat ik haar moet geven. Weet in elk geval wel dat ze blij is met haar worst die ze krijgt Very Happy

lol!
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moederdag - Pagina 6 Empty Re: Moederdag

Bericht  JD za 12 mei 2012 - 14:56

Zwerver schreef:
Dolcis_ schreef:Mijn moeder krijgt een vockingworst. Ze is daar dol op, en verder zou ik niet weten wat ik haar moet geven. Weet in elk geval wel dat ze blij is met haar worst die ze krijgt Very Happy

lol!

zwerver, misschien loop ik achter hoor....maar wie was jij voorheen? Question
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moederdag - Pagina 6 Empty Re: Moederdag

Bericht  Gast za 12 mei 2012 - 19:16

Ik heb uit Mexico voor mijn moeder twee asbakken (grote en kleine) en een gelukspoppetje meegenomen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Moederdag - Pagina 6 Empty Re: Moederdag

Bericht  Rouxxxe za 12 mei 2012 - 22:30

Wij zijn vrijdag bij mijn ouders wezen eten, omdat we toch al voor een verjaardag die kant op moesten. Dus dat bezoekje was ook voor moederdag. IK heb m'n moeder een fotolijst met een foto van m'n ouders die laatst met hun trouwdag genomen is gegeven.
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moederdag - Pagina 6 Empty Re: Moederdag

Bericht  Sugarfall za 12 mei 2012 - 23:03

Ik geef mijn moeder een mooie lippenstift en een bosje bloemen!
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moederdag - Pagina 6 Empty Re: Moederdag

Bericht  Yumi za 12 mei 2012 - 23:09

Mijn vriend en ik hebben mijn schoonmoeder chocolaatjes gegeven. (ze wilde eigenlijk niks aan moederdag doen) En ik heb er nog een kaart met een persoonlijke tekst bij gedaan waardoor ze helemaal ontroerd was.

Mijn eigen moeder leeft niet meer, dus voor het eerst in jaren weer wat aan moederdag gedaan.
Yumi
Yumi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 18
Punten : 20
Registratiedatum : 26-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Moederdag - Pagina 6 Empty Re: Moederdag

Bericht  Mermaid za 12 mei 2012 - 23:58

Ik geef niks Embarassed Ga er ook niet langs vandaag. Mijn ouders wonen niet echt om de hoek, ga ik morgen heen maar niet voor moederdag. Mijn schoonmoeder vroeg wel of ik langs kwam, maar had al met een vriend van me afgesproken dus dat wordt m niet. Ben wel blij dat ik het ook goed met mijn schoonmoeder kan vinden, is een lief, leuk mens.

De moeder van mijn ex was echt een monster... Blij dat ik daar vanaf ben. Die deed ook wel ergere dingen dan geen verjaardagskaartje sturen.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moederdag - Pagina 6 Empty Re: Moederdag

Bericht  Tinus zo 13 mei 2012 - 0:03

Alhoewel ik er nooit veel mee heb, was het toch wel gezellig met z'n allen bij m'n ouders. Ik heb samen met mijn zus mooie plantjes voor de tuin gegeven. Die vielen geloof ik wel in de smaak.
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Moederdag - Pagina 6 Empty Re: Moederdag

Bericht  Caribbeanlover zo 13 mei 2012 - 0:50

Ik zie onderhand alleen maar wat jullie geven. Het gaat toch niet om de cadeaus? Van mijn ouders hoeft het niet, ze willen niks dus eigenlijk kan je zeggen dat we er niet aan doen.

Zie dus niet in waarom ik er wel aan mee zal doen bij mijn schoonouders, want die van mij gaan voor mij nog altijd voor hun.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Moederdag - Pagina 6 Empty Re: Moederdag

Bericht  Poubelle zo 13 mei 2012 - 0:53

Caribbeanlover schreef:Ik zie onderhand alleen maar wat jullie geven. Het gaat toch niet om de cadeaus? Van mijn ouders hoeft het niet, ze willen niks dus eigenlijk kan je zeggen dat we er niet aan doen.

Zie dus niet in waarom ik er wel aan mee zal doen bij mijn schoonouders, want die van mij gaan voor mij nog altijd voor hun.

Dat weten we inmiddels wel.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Moederdag - Pagina 6 Empty Re: Moederdag

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 6 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum