Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vanaf hoe oud hadden jullie oorbellen?

+54
Yumi
Erin
TNMN
Parisienne
flower
Highway
Arwyn
Sugarfall
Error
JustMeDaan
luenca
Caroow
Mermaid
Lady1984
Tyrael
Muus
MissD
Annemoontje
Noortje
Rouxxxe
Lejow
Caramba
Benthe
loura
Atelier Madame
Winegum
SuperGrover
Theeleut
Paper Crown
Sterre
Jeanette
Rush
VeryCherry
Carra
Blond
Minx
Lima
Pompoen
Roxi3
Mamsie
silly-one
Vanilla Queen
Toet
Beachgirl
CarpeDiem
Lenthe
PrimaBella
Mees
Lady Starstruck
Sarah1985
Marin
Alex
lyke
Caribbeanlover
58 plaatsers

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Vanaf hoe oud hadden jullie oorbellen? - Pagina 4 Empty Re: Vanaf hoe oud hadden jullie oorbellen?

Bericht  Muus wo 9 mei 2012 - 3:48

Ik was een paar maanden oud.

Ik vind het meestal wel leuk uitzien bij kleine kinderen, kleine leuke knopjes dan. Geen grote gouden ringen, brrr!
Bij jongens vind ik oorbellen echt pertinent niet mooi.

Muus
Prater
Prater

Aantal berichten : 557
Punten : 619
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf hoe oud hadden jullie oorbellen? - Pagina 4 Empty Re: Vanaf hoe oud hadden jullie oorbellen?

Bericht  Gast wo 9 mei 2012 - 4:27

Ik was een jaar of 6/7 denk ik. Mijn toekomstige kinderen mogen van mij oorbellen wanneer ze dat zelf willen. Ik vind er eigenlijk ook niet zo veel van dat het bij jonge kinderen gebeurd. Kan me niet voorstellen dat ze enorme trauma's ervan hebben overgehouden.

En overigens.. Kinderen van 3 kunnen echt wel zelf aan geven of ze iets willen of niet smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf hoe oud hadden jullie oorbellen? - Pagina 4 Empty Re: Vanaf hoe oud hadden jullie oorbellen?

Bericht  Tyrael wo 9 mei 2012 - 5:35

:P
Tyrael
Tyrael
Prater
Prater

Aantal berichten : 513
Punten : 518
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf hoe oud hadden jullie oorbellen? - Pagina 4 Empty Re: Vanaf hoe oud hadden jullie oorbellen?

Bericht  Gast wo 9 mei 2012 - 6:06

Ik was laatst met een vriendin in de Claire's en we hoorden ineens een baby keihard gillen. Er werden bij dat kind gaatjes in de oren geschoten. Denk dat de baby nog geen 3 maand oud was...ik ben meteen weggelopen want ik werd er echt akelig van.

Ik vind het ook wat ordinairs hebben.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf hoe oud hadden jullie oorbellen? - Pagina 4 Empty Re: Vanaf hoe oud hadden jullie oorbellen?

Bericht  Lady1984 wo 9 mei 2012 - 6:30

Ik was 3 of 4 jaar. En ordinair...? Ja, als je er direct grote gouden ringen in hangt misschien. Ik had gewoon schattige knopjes en daarna lieveheersbeestjes volgens mij. Ik zie er geen probleem in om het op jonge leeftijd te doen, maar als je je kind zelf wilt laten kiezen vind ik dat ook logisch.
Lady1984
Lady1984
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 229
Punten : 255
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf hoe oud hadden jullie oorbellen? - Pagina 4 Empty Re: Vanaf hoe oud hadden jullie oorbellen?

Bericht  Gast wo 9 mei 2012 - 6:54

Volgens mij was ik een jaar of 7/8 en daarvoor droeg ik altijd clipoorbellen, ik wilde ze namelijk zo graag!
Ik heb er wel wat mee afgezien in het begin, er is wat sterilon doorheen gegaan hoor smile.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf hoe oud hadden jullie oorbellen? - Pagina 4 Empty Re: Vanaf hoe oud hadden jullie oorbellen?

Bericht  Mermaid wo 9 mei 2012 - 7:53

ik was 22/23 ofzo. en draag nog steeds amper oorbellen.
Vind het bij kindjes onder de 6 wel een beetje zielig eigenlijk.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf hoe oud hadden jullie oorbellen? - Pagina 4 Empty Re: Vanaf hoe oud hadden jullie oorbellen?

Bericht  Annemoontje wo 9 mei 2012 - 8:31

Zelda schreef:Ik was laatst met een vriendin in de Claire's en we hoorden ineens een baby keihard gillen. Er werden bij dat kind gaatjes in de oren geschoten. Denk dat de baby nog geen 3 maand oud was...ik ben meteen weggelopen want ik werd er echt akelig van.

Ik vind het ook wat ordinairs hebben.

O bah, dat is wel erg jong zeg! Ik zou er niet eens aan denken als moeder om oorbelgaatjes te laten schieten bij zo'n jonge baby.
Annemoontje
Annemoontje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf hoe oud hadden jullie oorbellen? - Pagina 4 Empty Re: Vanaf hoe oud hadden jullie oorbellen?

Bericht  Caroow wo 9 mei 2012 - 8:33

Ik heb ze gekregen van mijn opa voor mijn A-diploma. Ik was vijf.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf hoe oud hadden jullie oorbellen? - Pagina 4 Empty Re: Vanaf hoe oud hadden jullie oorbellen?

Bericht  luenca do 10 mei 2012 - 9:01

6 jaar , lieveheersbeestjes smile
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf hoe oud hadden jullie oorbellen? - Pagina 4 Empty Re: Vanaf hoe oud hadden jullie oorbellen?

Bericht  Gast do 10 mei 2012 - 9:27

Ik kreeg oorbellen toen ik 2 jaar was.


Laatst aangepast door TiramisuSweet op ma 14 mei 2012 - 21:30; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf hoe oud hadden jullie oorbellen? - Pagina 4 Empty Re: Vanaf hoe oud hadden jullie oorbellen?

Bericht  JustMeDaan do 10 mei 2012 - 10:02

Voor mijn 1e jaar. Wel blij mee, want ik weet er toch niks meer van.
2e heb ik op mijn 14e laten schieten ofzo, en de 3e en 4e volgden vrij snel erna.

JustMeDaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf hoe oud hadden jullie oorbellen? - Pagina 4 Empty Re: Vanaf hoe oud hadden jullie oorbellen?

Bericht  Error do 10 mei 2012 - 22:59

Ik zat in groep 6, dus denk een jaar of 10..
Error
Error
Prater
Prater

Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf hoe oud hadden jullie oorbellen? - Pagina 4 Empty Re: Vanaf hoe oud hadden jullie oorbellen?

Bericht  Sugarfall vr 11 mei 2012 - 1:06

Ik had al heel vroeg gaatjes, is ook normaal in de cultuur waarin ik ben opgegroeid.
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf hoe oud hadden jullie oorbellen? - Pagina 4 Empty Re: Vanaf hoe oud hadden jullie oorbellen?

Bericht  Gast vr 11 mei 2012 - 1:21

Ik was 6. Dochter is deze maand 6 geworden en heeft toen ook gaatjes gekregen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf hoe oud hadden jullie oorbellen? - Pagina 4 Empty Re: Vanaf hoe oud hadden jullie oorbellen?

Bericht  Gast za 12 mei 2012 - 7:20

Ik was vijf.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf hoe oud hadden jullie oorbellen? - Pagina 4 Empty Re: Vanaf hoe oud hadden jullie oorbellen?

Bericht  Gast za 12 mei 2012 - 7:50

Caribbeanlover schreef:Dit n.a.v mijn topic ''Barbie's Baby''.

Ik kreeg gaatjes toen ik 4 jr was, maar het kan ook 3 zijn dat kan ik altijd even navragen.

Wat is te jong vinden jullie? Zolang een kind niet kan praten en er dus niet zelf om vraagt vind ik het zielig. Zulke ouders doen dat omdat zij dat leuk vinden en het kind maar pijn lijden.

Ik vroeg er toen zelf om.

Je vroeg er zelf om maar je was nog zo jong... Is natuurlijk ook niet echt een graadmeter. Buiten dat vind ik pijn lijden wel erg overdreven. Ik kreeg ze volgens mij toen ik een jaar of 6 was. Van mijn oma. Ik heb daar nooit een trauma ofzo van overgehouden. Ben er wel blij mee Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf hoe oud hadden jullie oorbellen? - Pagina 4 Empty Re: Vanaf hoe oud hadden jullie oorbellen?

Bericht  Arwyn za 12 mei 2012 - 7:53

Ik was denk ik een jaar of 7 de eerste keer dat ik gaatjes kreeg.
Die zijn echter ontstoken en daarna heb ik een tijd geen gaatjes gehad. Denk dat ik met een jaar of 10 weer gaatjes had.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf hoe oud hadden jullie oorbellen? - Pagina 4 Empty Re: Vanaf hoe oud hadden jullie oorbellen?

Bericht  Highway za 12 mei 2012 - 8:26

Ik was 4, mijn zus kreeg ze voor haar verjaardag (werd 6) en toen ben ik gaan zeuren dat ik ook wilde. Ben na het eerste gaatje huilend de winkel uitgerend en heb een jaar of 10 met 1 oorbel rond gelopen Embarassed Daarna heb ik het wel ingehaald trouwens (12 in het ene, 10 in het andere oor en een tunnel van 6mm, nu inmiddels allemaal weer uit)
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf hoe oud hadden jullie oorbellen? - Pagina 4 Empty Re: Vanaf hoe oud hadden jullie oorbellen?

Bericht  flower za 12 mei 2012 - 20:57

Ik was een jaar of 7, mijn ouders hebben gewacht tot ik er zelf om vroeg.
flower
flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 735
Punten : 883
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf hoe oud hadden jullie oorbellen? - Pagina 4 Empty Re: Vanaf hoe oud hadden jullie oorbellen?

Bericht  Parisienne zo 13 mei 2012 - 1:16

Ik was 18. Voor die tijd heb ik nooit oorbellen gewild, vond er niks bijzonders aan. Een paar weken voor mijn eerste kerstgala toch maar oorbellen laten zetten, ik wilde graag kleine pareltjes in mijn oren die bij mijn ketting pasten! Laughing

N. krijgt ze voorlopig nog niet. Ik vind het onnodig en niet eens leuk staan bij kleine kinderen. Misschien als ze een jaar of 8 is en goed kan beseffen wat het is en dat het pijn kan doen. Ik zie alleen mijn zusje ook wel aan voor zo'n actie uit Friends. Komen ze terug na een dag oppassen.. heeft N. ineens gaatjes in haar oren Mad


Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf hoe oud hadden jullie oorbellen? - Pagina 4 Empty Re: Vanaf hoe oud hadden jullie oorbellen?

Bericht  TNMN zo 13 mei 2012 - 3:12

Ik was geloof ik 4 of 5, ik had het van mijn oma voor mijn verjaardag gekregen. De eerste keer moest ik zo hard huilen dat de juwelier ze niet kon schieten Razz Week erna wel gelukt!
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf hoe oud hadden jullie oorbellen? - Pagina 4 Empty Re: Vanaf hoe oud hadden jullie oorbellen?

Bericht  TNMN zo 13 mei 2012 - 3:14

shygirl87 schreef:6 jaar , lieveheersbeestjes smile

Ja! Ik had ook paardjes en beertjes
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf hoe oud hadden jullie oorbellen? - Pagina 4 Empty Re: Vanaf hoe oud hadden jullie oorbellen?

Bericht  Erin zo 13 mei 2012 - 3:47

Ik was ook een baby. Ik heb geen kik gegeven. Mijn moeder vond het volgens mij enger dan mij, want die was bang dat ik de boel bij elkaar ging krijsen maar ik zat daar met een big smile. Laughing Ik vind het juist schattig staan (wel van die kleine knopjes hoor).

Wat ik zelf zou doen als ik meisje krijg, geen idee. Ik vind het zelf niet ordinair. En het schijnt dat als je een baby het veel minder pijn doet (zegt mevrouw de juwelier). Nou ik heb het geweten toen ik op mijn 17de weer gaatjes wilde en toen wel met tranen in mijn ogen zat en er 2 weken last van had. laughcry
Erin
Erin
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Woonplaats : Underneath the mango tree

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf hoe oud hadden jullie oorbellen? - Pagina 4 Empty Re: Vanaf hoe oud hadden jullie oorbellen?

Bericht  Yumi zo 13 mei 2012 - 5:53

Ik had ze als baby zijnde al, waarna ze dichtgroeiden en ik ze rond mijn zesde opnieuw heb laten schieten.

Mijn broer had vroeger (die is nu 42) 2 oorbellen in. Toen ik daar ooit een foto van zag, vroeg ik aan mijn vader of het mijn zus was Vanaf hoe oud hadden jullie oorbellen? - Pagina 4 394967
Yumi
Yumi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 18
Punten : 20
Registratiedatum : 26-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf hoe oud hadden jullie oorbellen? - Pagina 4 Empty Re: Vanaf hoe oud hadden jullie oorbellen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum