Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vanaf hoe oud hadden jullie oorbellen?

+54
Yumi
Erin
TNMN
Parisienne
flower
Highway
Arwyn
Sugarfall
Error
JustMeDaan
luenca
Caroow
Mermaid
Lady1984
Tyrael
Muus
MissD
Annemoontje
Noortje
Rouxxxe
Lejow
Caramba
Benthe
loura
Atelier Madame
Winegum
SuperGrover
Theeleut
Paper Crown
Sterre
Jeanette
Rush
VeryCherry
Carra
Blond
Minx
Lima
Pompoen
Roxi3
Mamsie
silly-one
Vanilla Queen
Toet
Beachgirl
CarpeDiem
Lenthe
PrimaBella
Mees
Lady Starstruck
Sarah1985
Marin
Alex
lyke
Caribbeanlover
58 plaatsers

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Vanaf hoe oud hadden jullie oorbellen? Empty Vanaf hoe oud hadden jullie oorbellen?

Bericht  Caribbeanlover di 8 mei 2012 - 9:44

Dit n.a.v mijn topic ''Barbie's Baby''.

Ik kreeg gaatjes toen ik 4 jr was, maar het kan ook 3 zijn dat kan ik altijd even navragen.

Wat is te jong vinden jullie? Zolang een kind niet kan praten en er dus niet zelf om vraagt vind ik het zielig. Zulke ouders doen dat omdat zij dat leuk vinden en het kind maar pijn lijden.

Ik vroeg er toen zelf om.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf hoe oud hadden jullie oorbellen? Empty Re: Vanaf hoe oud hadden jullie oorbellen?

Bericht  Gast di 8 mei 2012 - 9:47

Op je derde iets willen vind ik niet zoveel zeggen. Ik wilde toen ook een dinosaurus en met mijn vader trouwen.

Ik vind oorbellen niet mooi bij kinderen en iets ordinairs hebben.


Laatst aangepast door Reva op di 8 mei 2012 - 9:48; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf hoe oud hadden jullie oorbellen? Empty Re: Vanaf hoe oud hadden jullie oorbellen?

Bericht  Gast di 8 mei 2012 - 9:47

Ik heb op mijn veertiende mijn oorbellen laten schieten. Toen met vijftien het tweede paar, met zestien in mijn navel & mijn zeventiende bovenin mijn oor. Dus ik begon laat, en heb het toen ingehaald Very Happy

Maar, ik mocht het best eerder als ik dat had gewild, maar ik vroeg er nooit om en keek er totaal niet naar om voor die tijd.

Ik vind zelf dat een kindje minimaal 6 jaar moet zijn en echt moet begrijpen wat oorbellen zijn en of het kind het wil, of niet. Een jongetje heb ik liever niet met oorbellen, maar mijn vriend heeft het 4 jaar gehad van zijn 8e tot zijn 12e en vindt dat het moet kunnen als die het wil, ik vind het ordinair laughcry


Laatst aangepast door Pippa op di 8 mei 2012 - 9:48; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf hoe oud hadden jullie oorbellen? Empty Re: Vanaf hoe oud hadden jullie oorbellen?

Bericht  lyke di 8 mei 2012 - 9:48

Toen ik 12 was smile Ik wilde het al heeeel lang maar van mijn ouders mocht het als ik 12 werd.
Heb ze dus laten schieten op mijn 12e verjaardag.
lyke
lyke
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 850
Registratiedatum : 13-12-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf hoe oud hadden jullie oorbellen? Empty Re: Vanaf hoe oud hadden jullie oorbellen?

Bericht  Alex di 8 mei 2012 - 9:48

Reva schreef:Op je derde iets willen vind ik niet zoveel zeggen. Ik wilde toen ook een dinosaurus en met mijn vader trouwen.

Ik vind niet mooi bij kinderen en iets ordinairs hebben.

Vanaf hoe oud hadden jullie oorbellen? 394967 Vanaf hoe oud hadden jullie oorbellen? 394967 Vanaf hoe oud hadden jullie oorbellen? 394967 Vanaf hoe oud hadden jullie oorbellen? 394967

Ik kreeg oorbelletjes op mijn zesde of zevende. A. krijgt ze ook rond die leeftijd, tenzij ze niet wil.
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf hoe oud hadden jullie oorbellen? Empty Re: Vanaf hoe oud hadden jullie oorbellen?

Bericht  Marin di 8 mei 2012 - 9:49

Ik was 13 of 14. Eerder mogen mijn toekomstige eventuele dochters dat ook echt niet. Op de middelbare school pas.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf hoe oud hadden jullie oorbellen? Empty Re: Vanaf hoe oud hadden jullie oorbellen?

Bericht  Caribbeanlover di 8 mei 2012 - 9:49

Reva schreef:Op je derde iets willen vind ik niet zoveel zeggen. Ik wilde toen ook een dinosaurus en met mijn vader trouwen.

Ik vind oorbellen niet mooi bij kinderen en iets ordinairs hebben.

Nou ik wilde ze en als ik het echt niet wilde dan had ik dat wel gezegd dus snap niet wat er mis mee is op die leeftijd.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf hoe oud hadden jullie oorbellen? Empty Re: Vanaf hoe oud hadden jullie oorbellen?

Bericht  Gast di 8 mei 2012 - 9:50

Caribbeanlover schreef:
Reva schreef:Op je derde iets willen vind ik niet zoveel zeggen. Ik wilde toen ook een dinosaurus en met mijn vader trouwen.

Ik vind oorbellen niet mooi bij kinderen en iets ordinairs hebben.

Nou ik wilde ze en als ik het echt niet wilde dan had ik dat wel gezegd dus snap niet wat er mis mee is op die leeftijd.

Op die leeftijd heb je dat besef nog helemaal niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf hoe oud hadden jullie oorbellen? Empty Re: Vanaf hoe oud hadden jullie oorbellen?

Bericht  Lady Starstruck di 8 mei 2012 - 9:50

Ik was 7 toen ik gaatjes mocht van mijn moeder. Maar ik zat steeds te krijsen als mijn moeder nieuwe oorbellen in ging doen omdat het zo'n zeer deed toen is ze er snel mee gestopt hahaha. Toen heb ik mijn gaatjes op mijn 17de weer door laten prikken bij de juwelier.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf hoe oud hadden jullie oorbellen? Empty Re: Vanaf hoe oud hadden jullie oorbellen?

Bericht  Sarah1985 di 8 mei 2012 - 9:50

Ik kreeg ze toen ik 2 was.
Een nichtje van mijn man had al oorbelltjes toen ze 4 maand was. De moeder van het nichtje komt uit Polen en daar hadden ze het laten doen paar jaar geleden
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf hoe oud hadden jullie oorbellen? Empty Re: Vanaf hoe oud hadden jullie oorbellen?

Bericht  Mees di 8 mei 2012 - 9:51

Ik kreeg ze op mijn 8ste verjaardag. Wilde al eerder, maar dat mocht niet..de juwelier waar we heen gingen, schoot ze niet bij kinderen die jonger waren.
Mees
Mees
Prater
Prater

Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf hoe oud hadden jullie oorbellen? Empty Re: Vanaf hoe oud hadden jullie oorbellen?

Bericht  PrimaBella di 8 mei 2012 - 9:52

Ik heb ze van een tante gekregen voor mijn communie. Dus uhmmm... ik was een jaar of 8?! Very Happy
PrimaBella
PrimaBella
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf hoe oud hadden jullie oorbellen? Empty Re: Vanaf hoe oud hadden jullie oorbellen?

Bericht  Alex di 8 mei 2012 - 9:53

Mees schreef:Ik kreeg ze op mijn 8ste verjaardag. Wilde al eerder, maar dat mocht niet..de juwelier waar we heen gingen, schoot ze niet bij kinderen die jonger waren.

Netjes! Ik vind het onnodig en ergens ook zielig om het bij kinderen te doen die nog zo jong zijn.
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf hoe oud hadden jullie oorbellen? Empty Re: Vanaf hoe oud hadden jullie oorbellen?

Bericht  Caribbeanlover di 8 mei 2012 - 9:53

Pippa schreef:
Caribbeanlover schreef:
Reva schreef:Op je derde iets willen vind ik niet zoveel zeggen. Ik wilde toen ook een dinosaurus en met mijn vader trouwen.

Ik vind oorbellen niet mooi bij kinderen en iets ordinairs hebben.

Nou ik wilde ze en als ik het echt niet wilde dan had ik dat wel gezegd dus snap niet wat er mis mee is op die leeftijd.

Op die leeftijd heb je dat besef nog helemaal niet.

Wie zegt dat?! Zolang het kind niet praat is het pas erg, daarna niet vind ik. Ik wilde ze toen en heb nooit gejankt dat het pijn deed ofzo of dat ik ze niet meer wilde.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf hoe oud hadden jullie oorbellen? Empty Re: Vanaf hoe oud hadden jullie oorbellen?

Bericht  Lenthe di 8 mei 2012 - 9:53

Ik was een jaar of 5. Ik had er heel lang om lopen zeuren. Mijn moeder zei toen wel: "Het doet pijn en dan krijg je gaatjes in beide oren." Mijn moeder was veel te bang dat ik na gaatje 1 zou zeggen: "auw het doet zo'n pijn, ik wil het andere oor niet meer" laughcry
Ik vind gaatjes vanaf een jaar of 4 wel kunnen als kinderen er zelf om vragen. Baby's met gaatjes in de oren vind ik lelijk en ordinair.
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf hoe oud hadden jullie oorbellen? Empty Re: Vanaf hoe oud hadden jullie oorbellen?

Bericht  Alex di 8 mei 2012 - 9:54

Caribbeanlover schreef:
Pippa schreef:Op die leeftijd heb je dat besef nog helemaal niet.

Wie zegt dat?! Zolang het kind niet praat is het pas erg, daarna niet vind ik. Ik wilde ze toen en heb nooit gejankt dat het pijn deed ofzo of dat ik ze niet meer wilde.

OMG Vanaf hoe oud hadden jullie oorbellen? 394967
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf hoe oud hadden jullie oorbellen? Empty Re: Vanaf hoe oud hadden jullie oorbellen?

Bericht  Caribbeanlover di 8 mei 2012 - 9:54

Lenthe schreef:Ik was een jaar of 5. Ik had er heel lang om lopen zeuren. Mijn moeder zei toen wel: "Het doet pijn en dan krijg je gaatjes in beide oren." Mijn moeder was veel te bang dat ik na gaatje 1 zou zeggen: "auw het doet zo'n pijn, ik wil het andere oor niet meer" :laughcry:
Ik vind gaatjes vanaf een jaar of 4 wel kunnen als kinderen er zelf om vragen. Baby's met gaatjes in de oren vind ik lelijk en ordinair.

Idd en vaak lopen zulke moeders er ook bij als Barbies, verschrikkelijk!

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf hoe oud hadden jullie oorbellen? Empty Re: Vanaf hoe oud hadden jullie oorbellen?

Bericht  Caribbeanlover di 8 mei 2012 - 9:55

Alex schreef:
Caribbeanlover schreef:
Pippa schreef:Op die leeftijd heb je dat besef nog helemaal niet.

Wie zegt dat?! Zolang het kind niet praat is het pas erg, daarna niet vind ik. Ik wilde ze toen en heb nooit gejankt dat het pijn deed ofzo of dat ik ze niet meer wilde.

OMG Vanaf hoe oud hadden jullie oorbellen? 394967

Nee, oorbellen.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf hoe oud hadden jullie oorbellen? Empty Re: Vanaf hoe oud hadden jullie oorbellen?

Bericht  Gast di 8 mei 2012 - 9:56

Caribbeanlover schreef:

Wie zegt dat?! .

Dat zeg ik, aangenaam ik ben Pippa.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf hoe oud hadden jullie oorbellen? Empty Re: Vanaf hoe oud hadden jullie oorbellen?

Bericht  Caribbeanlover di 8 mei 2012 - 9:59

Dat is jouw mening

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf hoe oud hadden jullie oorbellen? Empty Re: Vanaf hoe oud hadden jullie oorbellen?

Bericht  Gast di 8 mei 2012 - 10:01

Caribbeanlover schreef:Dat is jouw mening

Ja, ik zeg ook nergens dat het een feit is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf hoe oud hadden jullie oorbellen? Empty Re: Vanaf hoe oud hadden jullie oorbellen?

Bericht  Gast di 8 mei 2012 - 10:04

Ik was zeven of acht denk ik. Na het schieten kreeg ik trekdrop, dat heeft nog de meeste indruk gemaakt Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf hoe oud hadden jullie oorbellen? Empty Re: Vanaf hoe oud hadden jullie oorbellen?

Bericht  Mees di 8 mei 2012 - 10:05

Alex schreef:
Mees schreef:Ik kreeg ze op mijn 8ste verjaardag. Wilde al eerder, maar dat mocht niet..de juwelier waar we heen gingen, schoot ze niet bij kinderen die jonger waren.

Netjes! Ik vind het onnodig en ergens ook zielig om het bij kinderen te doen die nog zo jong zijn.

Achteraf vind ik het ook netjes. Op dat moment vond ik het natuurlijk alleen maar heel erg stom!

Ik vind oorbellen bij hele jonge kinderen ook niet mooi. Laat ze er zelf maar echt voor kiezen. En daarmee bedoel ik dus niet dat ze na een keer vragen al gaatjes krijgen.
Mees
Mees
Prater
Prater

Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf hoe oud hadden jullie oorbellen? Empty Re: Vanaf hoe oud hadden jullie oorbellen?

Bericht  CarpeDiem di 8 mei 2012 - 10:20

Reva schreef:Op je derde iets willen vind ik niet zoveel zeggen. Ik wilde toen ook een dinosaurus en met mijn vader trouwen.

Ik vind oorbellen niet mooi bij kinderen en iets ordinairs hebben.

+1. Precies hoe ik erover denk.
CarpeDiem
CarpeDiem
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 275
Punten : 1298
Registratiedatum : 20-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf hoe oud hadden jullie oorbellen? Empty Re: Vanaf hoe oud hadden jullie oorbellen?

Bericht  Beachgirl di 8 mei 2012 - 10:23

Volgens mij was ik een jaar of 2/3. En het 2e paar gaatjes heb ik zelf laten schieten op mijn 14e.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf hoe oud hadden jullie oorbellen? Empty Re: Vanaf hoe oud hadden jullie oorbellen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum