Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Tot wanneer hadden jullie de box staan?

+11
Mida4you
Mikki
Thunder
pantuf
Wennes
Susan
Liadan
Bruintje Beer
Tania
Parisienne
Printje
15 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Tot wanneer hadden jullie de box staan? Empty Tot wanneer hadden jullie de box staan?

Bericht  Printje wo 11 mei 2011 - 1:33

Hoi hoi

Tot wanneer hadden jullie de box staan? Mijn ventje (bijna 15 mnd) zit eigenlijk alleen nog in de box als ik even naar boven moet om iets te pakken ofzo. We hebben een grote woonkamer dus hij staat me eigenlijk nog niets in de weg.
Ben gewoon benieuwd naar jullie verhalen hierover.

Liefs
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tot wanneer hadden jullie de box staan? Empty Re: Tot wanneer hadden jullie de box staan?

Bericht  Gast wo 11 mei 2011 - 1:35

Tot zijn 1ste verjaardag. Ik wou hem langer laten staan maar meneer wou er niet meer in. Dus weg gehaald en nu staat er een tafel met 2 krukjes smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tot wanneer hadden jullie de box staan? Empty Re: Tot wanneer hadden jullie de box staan?

Bericht  Gast wo 11 mei 2011 - 1:38

Mijn dochter is 13 maanden en ik heb de box ook nog staan, ze zit er alleen nooit in. Ik wil hem ook weg halen, ben nog even aan het bedenken wat ik er voor in de plaats wil zetten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tot wanneer hadden jullie de box staan? Empty Re: Tot wanneer hadden jullie de box staan?

Bericht  Gast wo 11 mei 2011 - 1:39

Wij hebben m nog staan en onze jongste is bijna 20 maanden. Ze zit er niet zo heel vaak meer in, alleen op dagen dat ik alleen thuis ben met de kinderen en ik moet aankleden, dan kijken ze 's ochtends een half uurtje tv en zit de oudste op de bank en zij in de box. Dan zit ze ook wel te spelen, en tegelijk tv te kijken. Maar echt zomaar zetten we haar er niet meer in.

-- edit, onze oudste van ruim 3 zit er ook nog wel eens in, soms vindt hij dat even lekker. Hij zat er ook nog in tot ruim na de geboorte van zn zusje (toen was hij 1,5jaar).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tot wanneer hadden jullie de box staan? Empty Re: Tot wanneer hadden jullie de box staan?

Bericht  Printje wo 11 mei 2011 - 1:41

Hij zit er ook idd echt alleen maar in als ik even iets moet doen. Ik durf hem niet alleen in de kamer te laten spelen. Daarom staat hij hier ook nog, en ik vraag me eigenlijk af stel ik haal de box weg waar laat ik hem dan als ik ff iets moet doen, even in zijn bedje bijvoorbeeld.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tot wanneer hadden jullie de box staan? Empty Re: Tot wanneer hadden jullie de box staan?

Bericht  Gast wo 11 mei 2011 - 1:44

Ik zet mijn dochter dan in de kinderstoel en als ik boven ben ik haar bedje.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tot wanneer hadden jullie de box staan? Empty Re: Tot wanneer hadden jullie de box staan?

Bericht  Parisienne wo 11 mei 2011 - 2:07

Ik gok dat wij rond N.'s 1e verjaardag de box weghalen. Ze vindt het nu niet meer zo bijzonder en vindt het veel leuker om op de grond te spelen. Wij hebben geen grote woonkamer en zo'n ding neemt alleen maar ruimte in beslag. We willen op de plek van de box een kleed voor haar neerleggen met al haar speelgoed in dozen/kisten erop. Er komt straks met haar verjaardag een loopauto en een poppenwagen.. de plek waar de box nu staat hebben we dan hard nodig! Wink

Mocht ik N. even veilig ergens in willen zetten doe ik dit dan denk ik in haar kinderstoel (deze kan je met één beweging van hoog naar laag zetten, zodat het net een gewoon stoeltje is).
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tot wanneer hadden jullie de box staan? Empty Re: Tot wanneer hadden jullie de box staan?

Bericht  Tania wo 11 mei 2011 - 2:23

Wij hebben hem ook nog wel staan. J. heeft er een hele tijd niet echt in gewild, maar nu zit/staat hij er elke dag wel weer even in. Sowieso als ik even naar boven moet ofzo, maar ook wel is even om te spelen als hij heel druk is. Of als hij tv wil kijken staat hij er wel is in.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tot wanneer hadden jullie de box staan? Empty Re: Tot wanneer hadden jullie de box staan?

Bericht  Bruintje Beer wo 11 mei 2011 - 2:59

Hier staat hij ook nog steeds maar is nu meer voor de baby want hij staat ook al hoog.
Ik denk dat ze er tot rond de 18 maanden in heeft gezeten maar eigenlijk alleen als ik ging schoonmaken ofzo.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tot wanneer hadden jullie de box staan? Empty Re: Tot wanneer hadden jullie de box staan?

Bericht  Gast wo 11 mei 2011 - 3:02

mijn zoon heeft er tot 1 jaar ingezeten, daarna heb ik hem laten staan omdat ik alweer zwanger was,

Nu is de box afgelopen week opgehaald door familie, mijn dochter is 10 maanden maar zat er nooit meer in, alleen als ik ga poetsen ofzo zet ik haar even in het campingbedje. was dat ding zat

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tot wanneer hadden jullie de box staan? Empty Re: Tot wanneer hadden jullie de box staan?

Bericht  Gast wo 11 mei 2011 - 3:22

Bij de oudste hebben we hem tot 1 jaar laten staan daarna een speelhoekje gemaakt. Nu gok ik dat de box er nog wel een tijdje zal staan, ze gaat er ook nog graag in.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tot wanneer hadden jullie de box staan? Empty Re: Tot wanneer hadden jullie de box staan?

Bericht  Gast wo 11 mei 2011 - 3:31

Maar wat bedoel je met wat doen dan?
Als ik naar boven ga dan neem ik hem mee. En als ik beneden wat moet doen ( schoonmaken ofzo) dan speelt hij gewoon lekker.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tot wanneer hadden jullie de box staan? Empty Re: Tot wanneer hadden jullie de box staan?

Bericht  Liadan wo 11 mei 2011 - 3:37

Hier was de box weg toen ze een jaar was, maar toen zat ze er eigenlijk al een paar maanden niet meer in.
Als ik naar boven ging, dan ging ze eigenlijk altijd mee, als ik snel iets moest pakken dan bleef ze even alleen in de kamer of zat ze even in haar kinderstoel (maar dat was alleen als ik even snel iets ging pakken).

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tot wanneer hadden jullie de box staan? Empty Re: Tot wanneer hadden jullie de box staan?

Bericht  Susan wo 11 mei 2011 - 3:59

De eerste keer toen we gingen verhuizen, toen was Ezra 15 maanden, de tweede keer toen Ezra en Yrsa een speelkeukentje kregen, dat kwam op de plaats van de box te staan. Yrsa was toen net een jaar.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tot wanneer hadden jullie de box staan? Empty Re: Tot wanneer hadden jullie de box staan?

Bericht  Printje wo 11 mei 2011 - 7:13

Snoepy87 schreef:Maar wat bedoel je met wat doen dan?
Als ik naar boven ga dan neem ik hem mee. En als ik beneden wat moet doen ( schoonmaken ofzo) dan speelt hij gewoon lekker.

Dan bedoel ik bijvoorbeeld ff de was eruit halen, beneden even stofzuigen, kattenbak doen. Wanneer ik boven poets neem ik hem natuurlijk mee. Dit zijn dingen die ik hooguit 5 min doe ofzo en bij het stofzuigen zie ik hem natuurlijk gewoon. Als ik hem namelijk niet in debox zet gaat meneer op de stofzuiger zitten.....
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tot wanneer hadden jullie de box staan? Empty Re: Tot wanneer hadden jullie de box staan?

Bericht  Wennes wo 11 mei 2011 - 7:22

Wij hebben hem nog staan. Ik vind het nog erg handig, want het geeft B rust als hij onrustig is.
Hij zit regelmatig in de box als ik ga koken, iets van boven pak of even naar het toilet moet.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tot wanneer hadden jullie de box staan? Empty Re: Tot wanneer hadden jullie de box staan?

Bericht  pantuf wo 11 mei 2011 - 7:28

Met 15 maanden is hij eruit gegaan.
pantuf
pantuf
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 227
Punten : 233
Registratiedatum : 27-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Tot wanneer hadden jullie de box staan? Empty Re: Tot wanneer hadden jullie de box staan?

Bericht  Gast wo 11 mei 2011 - 7:52

Toen we zijn verhuisd hebben we hem niet meer opgezet en toen was Dylan op 2 maand na 2 jaar.. Als we niet waren verhuisd had ik hem nog wel een paar maandjes laten staan denk ik.

Lynn maakt er nu ook graag gebruik van,, lekker rondkruipen vind ze geweldig maar vind het ook belangrijk dat ze haarzelf goed kan vermaken met gewoon een boekje zeg maar smile


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tot wanneer hadden jullie de box staan? Empty Re: Tot wanneer hadden jullie de box staan?

Bericht  Thunder wo 11 mei 2011 - 8:18

S.ven is nu bijna 20 maanden en hij staat nog steeds. Bij T.im was-ie met een jaar weg.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tot wanneer hadden jullie de box staan? Empty Re: Tot wanneer hadden jullie de box staan?

Bericht  Gast wo 11 mei 2011 - 8:25

Printje schreef:
Snoepy87 schreef:Maar wat bedoel je met wat doen dan?
Als ik naar boven ga dan neem ik hem mee. En als ik beneden wat moet doen ( schoonmaken ofzo) dan speelt hij gewoon lekker.

Dan bedoel ik bijvoorbeeld ff de was eruit halen, beneden even stofzuigen, kattenbak doen. Wanneer ik boven poets neem ik hem natuurlijk mee. Dit zijn dingen die ik hooguit 5 min doe ofzo en bij het stofzuigen zie ik hem natuurlijk gewoon. Als ik hem namelijk niet in debox zet gaat meneer op de stofzuiger zitten.....

Whaha die R toch! Very Happy
S loopt er hooguit achter aan maar verder ook niet smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tot wanneer hadden jullie de box staan? Empty Re: Tot wanneer hadden jullie de box staan?

Bericht  Mikki wo 11 mei 2011 - 8:47

Beide keren is de box er rond een jaar uitgegaan. Ze zaten er hooguit 's ochtends nog een uurtje in.
Ik vind het heerlijk weer de ruimte terug te hebben in huis.

Mikki
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 263
Punten : 264
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tot wanneer hadden jullie de box staan? Empty Re: Tot wanneer hadden jullie de box staan?

Bericht  Mida4you wo 11 mei 2011 - 8:50

Wij gebruiken hem nu al haast niet meer. Ze zit altijd op de grond op haar kleed te spelen. Ze zit alleen nog even in de box als ik haar 's ochtends de fles heb gegeven en als ik me even ga aankleden. Tijdens het koken zit ze in de schommelstoel of in de wipstoel bij me. Maar ik ga de box nog niet weghalen.
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Tot wanneer hadden jullie de box staan? Empty Re: Tot wanneer hadden jullie de box staan?

Bericht  Gast wo 11 mei 2011 - 21:05

Ik ben blij als de box weg is, ding neemt veelste veel ruimte in Sad J. zit echt nauwelijks meer in de box, zo nu en dan als ik even bezig ben. Ben bang dat als ik 'm weghaal er weer spijt van krijg haha!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tot wanneer hadden jullie de box staan? Empty Re: Tot wanneer hadden jullie de box staan?

Bericht  Mida4you wo 11 mei 2011 - 21:28

FoolishSam schreef:Ik ben blij als de box weg is, ding neemt veelste veel ruimte in Sad J. zit echt nauwelijks meer in de box, zo nu en dan als ik even bezig ben. Ben bang dat als ik 'm weghaal er weer spijt van krijg haha!

Ja! Dat heb ik nou precies hetzelfde, ben bang dat ik spijt krijg als ik hem weghaal
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Tot wanneer hadden jullie de box staan? Empty Re: Tot wanneer hadden jullie de box staan?

Bericht  loesje wo 11 mei 2011 - 21:43

ik twijfel er wel eens mee of ik hem weg ga halen want onze zoon wil niet in de box spelen alleen op een kleed op de grond. dus ja de box staat er een beetje voor de sier. maarja het schijnt dat ze zich makkelijker kunnen optrekken in de box dus daarom laat ik hem nog maar even staan
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Tot wanneer hadden jullie de box staan? Empty Re: Tot wanneer hadden jullie de box staan?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum