Boer zoekt vrouw 2012
+90
Esperanza
Mermaid
*Lookie*
Zininzon
Sterre
PeperMunt
Ibbeltje
Dennenappel
June
tuttebel
Elliot
Sugarfall
mezzoforte
JD
NoName88
Lenthe
Eris
Phileine
studiebol
Japie
Minx
luisa
Zora
loura
ExpressoB
nijntje4
Plien84
Rizzo
Caramba
Mizz_S
GreenGrass
Arwyn
Angela_1986
LDJ
ixis
banjer49
Bliss
xxjojootjexx
SleepingBeauty
Gympie
M_as
nina
Viva
Ooh La La!
Jerry
Monte
Liz
Lousanne
bolus26
MADDIE
Appeltje
lyke
Shy
boekenwurm83
Shopelle
kwak
Mees
_Mashimaro_
Inge
Flower_L
Bay
Stoplicht
Raindrop
Schaapke
Burn
Leine
Jade
troela
mosio
Marin
Beachgirl
Pompoen
May
Eliesje
Janelie
Tinus
Error
applestar
Pandora
Bruintje Beer
Krullebol
Melis1985
Blond
Koffieleut
Rush
Atelier Madame
CCC
Siem
Toet
Kerel
94 plaatsers
Pagina 18 van 22
Pagina 18 van 22 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22
Re: Boer zoekt vrouw 2012
Ja had ik ook gedacht, mijn gevoel zegt dat die verkeerde keuze maakt, maar ja wie ben ikBliss schreef:Hmm ik had gedacht dat Willem voor Jurjen zou kiezen!
banjer49- Prater
- Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10
banjer49 schreef:Ja had ik ook gedacht, mijn gevoel zegt dat die verkeerde keuze maakt, maar ja wie ben ikBliss schreef:Hmm ik had gedacht dat Willem voor Jurjen zou kiezen!
Ik ook, was best verbaasd toen hij voor Klaas koos. Hoop dat ze gelukkig mogen zijn samen. Had wel te doen met Jurjen.
ixis- Fluisteraar
- Aantal berichten : 461
Punten : 503
Registratiedatum : 19-12-10
Dit gevoel heb ik ook.banjer49 schreef:Ja had ik ook gedacht, mijn gevoel zegt dat die verkeerde keuze maakt, maar ja wie ben ikBliss schreef:Hmm ik had gedacht dat Willem voor Jurjen zou kiezen!
Vind het erg jammer dat hij niet voor Jurjen heeft gekozen.
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
Ah, ik vond dit wel écht weer een 'ouderwets' leuke uitzending!
Vond dit seizoen nog niet zo 'sprankelend' ofzo, er gebeurde niet zo heel veel, er kwam nog weinig echt gevoel bij kijken. Daar heb je natuurlijk als programmamakers ook weinig invloed op, als er niets is dan is er niets
Ik heb heel lang gedacht dat Willem voor Jurjen zou kiezen, begon vorige week al te twijfelen en tijdens deze uitzending durfde ik echt niet meer te zeggen wie hij zou kiezen. En het is dus toch Klaas geworden... Ik weet ook niet of dat de juiste beslissing is maar ik hoop van wel voor hem! Ik heb het gevoel dat Klaas het nu vooral heel leuk vindt maar nog niet zo goed naar de toekomst kan/wil/durft te kijken terwijl Willem vooral iets voor de langere termijn wil.
Bij Henk en Martin weet ik het écht niet! Ik hoop alleen dat Henk voor Fiona kiest, Yoni wil gewoon echt té graag in mijn ogen. Kreeg door haar verhaal vandaag het idee dat zij het complete plaatje van op de boerderij wonen al járen voor zich ziet maar "alleen" de boer nog maar mistte en Henk daar nu als een puzzelstukje ingelegd wordt maar dat het haar niet zozeer om Henk als persoon gaat.
Tja en Martin heeft de keus uit twee totaal verschillende vrouwen. Zijn dochter zei het eigenlijk wel goed; Wilma lijkt wat meer huiselijker te zijn terwijl Swaen van aanpakken weet op de boerderij zelf. Ik vind het overigens enorm knap hoe zijn kinderen het doen in deze situatie, lijkt mij persoonlijk alles behalve makkelijk en ik zou het zo niet kunnen!
Vond dit seizoen nog niet zo 'sprankelend' ofzo, er gebeurde niet zo heel veel, er kwam nog weinig echt gevoel bij kijken. Daar heb je natuurlijk als programmamakers ook weinig invloed op, als er niets is dan is er niets
Ik heb heel lang gedacht dat Willem voor Jurjen zou kiezen, begon vorige week al te twijfelen en tijdens deze uitzending durfde ik echt niet meer te zeggen wie hij zou kiezen. En het is dus toch Klaas geworden... Ik weet ook niet of dat de juiste beslissing is maar ik hoop van wel voor hem! Ik heb het gevoel dat Klaas het nu vooral heel leuk vindt maar nog niet zo goed naar de toekomst kan/wil/durft te kijken terwijl Willem vooral iets voor de langere termijn wil.
Bij Henk en Martin weet ik het écht niet! Ik hoop alleen dat Henk voor Fiona kiest, Yoni wil gewoon echt té graag in mijn ogen. Kreeg door haar verhaal vandaag het idee dat zij het complete plaatje van op de boerderij wonen al járen voor zich ziet maar "alleen" de boer nog maar mistte en Henk daar nu als een puzzelstukje ingelegd wordt maar dat het haar niet zozeer om Henk als persoon gaat.
Tja en Martin heeft de keus uit twee totaal verschillende vrouwen. Zijn dochter zei het eigenlijk wel goed; Wilma lijkt wat meer huiselijker te zijn terwijl Swaen van aanpakken weet op de boerderij zelf. Ik vind het overigens enorm knap hoe zijn kinderen het doen in deze situatie, lijkt mij persoonlijk alles behalve makkelijk en ik zou het zo niet kunnen!
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Wat is Aad toch een poephoofd zeg. Volgens mij had hij dingetje echt nog een dag laten blijven als Jeanette niet boos was geworden. Wat een lomperik.. En dan ook het nieuws brengen waar Jeanette bij zit ipv gewoon even 1 op 1.
Vond het trouwens ook echt erg l*llig voor die vrouw dat ze gewoon op Yvon moest wachten! Het was nog licht toen ze haar tas ging pakken, uurtje of 7/8 misschien? En als 00.15uur voordat ze eindelijk eens weg kon..
Bij Willem was ik echt verbaasd! Ik vond Klaas steeds leuker dan Jurjen, denk dat hij Willem meer uitdaagt, maar toen het moment daar was, dacht ik echt dat Willem Jurjen zou kiezen. Vind het wel zielig voor Jurjen, hij zag zich daar al helemaal zitten, lieve man. Klaas had denk ik in de stad zo weer iemand anders ontmoet.
Bert lijkt trouwens echt niet op zijn familie! Heel ander type..
Ben benieuwd wie de overgebleven mannen kiezen, ik hoop Wilma en Fiona. Hoewel ik met Swaen ook nog wel zou kunnen leven denk ik
Vond het trouwens ook echt erg l*llig voor die vrouw dat ze gewoon op Yvon moest wachten! Het was nog licht toen ze haar tas ging pakken, uurtje of 7/8 misschien? En als 00.15uur voordat ze eindelijk eens weg kon..
Bij Willem was ik echt verbaasd! Ik vond Klaas steeds leuker dan Jurjen, denk dat hij Willem meer uitdaagt, maar toen het moment daar was, dacht ik echt dat Willem Jurjen zou kiezen. Vind het wel zielig voor Jurjen, hij zag zich daar al helemaal zitten, lieve man. Klaas had denk ik in de stad zo weer iemand anders ontmoet.
Ben benieuwd wie de overgebleven mannen kiezen, ik hoop Wilma en Fiona. Hoewel ik met Swaen ook nog wel zou kunnen leven denk ik
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Arwyn schreef:Wat is Aad toch een poephoofd zeg. Volgens mij had hij dingetje echt nog een dag laten blijven als Jeanette niet boos was geworden. Wat een lomperik.. En dan ook het nieuws brengen waar Jeanette bij zit ipv gewoon even 1 op 1.
Ik ben het bijna helemaal met jou eens. Ik vond alleen wel dat de zus van Bert op hem leek
Gast- Gast
Nyah schreef:Arwyn schreef:Wat is Aad toch een poephoofd zeg. Volgens mij had hij dingetje echt nog een dag laten blijven als Jeanette niet boos was geworden. Wat een lomperik.. En dan ook het nieuws brengen waar Jeanette bij zit ipv gewoon even 1 op 1.
Ik ben het bijna helemaal met jou eens. Ik vond alleen wel dat de zus van Bert op hem leek
Ja, dat viel mij ook al op! Vind het leuk voor Willem en Aad dat ze de liefde hebben gevonden. Vind de vrouwen van Martin totaal verschillend, maar allebei hebben ze wel weer wat. Ik ben benieuwd waar hij voor gaat kiezen. Hoop dat Henk niet voor Yoni kiest, die wilt iets te graag en gaat het haar wel om Henk zelf of toch om de boerderij?
Gast- Gast
Zininzon schreef:Haha, ik heb ze tot nu toe alle 3 goed gegokt!
Verder heb ik Yoni en Wilma nog te gaan.....
Spannend!
Ik heb er ook 3 tot nu toe goed! Fiona en wilma staan bij mij nog op het lijstje...
GreenGrass- Kletskop
- Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Ik was wel verbaasd dat Willem voor Klaas koos. Gedurende de uitzending leek hij toch wel positiever over Jurjen had ik het idee. Maar ik vond het wel schattig toen hij uiteindelijk koos, hij keek zo blij!
Ik vond het ook wel zielig dat Linda moest wachten tot Yvon er was.
En ik hoop dat Henk voor Fiona kiest! Die Yoni wil echt veel te graag 'boerderijtje spelen', owja en Henk hoort daar dan toevallig bij.
Ik vond het ook wel zielig dat Linda moest wachten tot Yvon er was.
En ik hoop dat Henk voor Fiona kiest! Die Yoni wil echt veel te graag 'boerderijtje spelen', owja en Henk hoort daar dan toevallig bij.
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Ik ben het pas sinds vorige week een beetje gaan volgen, wat snel door alle afleveringen gegaan. Ik had steeds wel het idee dat Willem voor Klaas zou kiezen en dat is dus werkelijkheid. Wel denk ik dat het niet de juiste keus is. Zie toch Jurjen liever aan zijn zij lopen, meer omdat Klaas niet van het knuffelige is en Jurjen lijkt mij zo'n man van wel.
Henk kiest hopelijk voor Fiona, ik vind Yoni maar een eng meisje. Ze heeft het alleen over later en boerderij, maar waar is Henk in haar verhaal? Yoni vond ik vooral maar raar bij het etentje met familie en vrienden. Tuurlijk houdt je in je achterhoofd dat je de volgende dag weggestemd kan worden, maar dan hoef je toch niet zo stijfjes (zenuwachtig) tegen over de rest van de familie en vrienden te doen? Fiona was daar gewoon veel opener in.
Martin kiest hopelijk voor Wilma, maar Swaen lijkt me ook wel een goede keus. Moeilijk moeilijk.
We zien het volgende week wel.
Henk kiest hopelijk voor Fiona, ik vind Yoni maar een eng meisje. Ze heeft het alleen over later en boerderij, maar waar is Henk in haar verhaal? Yoni vond ik vooral maar raar bij het etentje met familie en vrienden. Tuurlijk houdt je in je achterhoofd dat je de volgende dag weggestemd kan worden, maar dan hoef je toch niet zo stijfjes (zenuwachtig) tegen over de rest van de familie en vrienden te doen? Fiona was daar gewoon veel opener in.
Martin kiest hopelijk voor Wilma, maar Swaen lijkt me ook wel een goede keus. Moeilijk moeilijk.
We zien het volgende week wel.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Hadden jullie mee gekregen dat Bert de boerderij verlaten had? Ik niet.. Ik dacht dat Rick-Jan weg zou gaan en dat Bert nog zou blijven als enige .
Rizzo- Fluisteraar
- Aantal berichten : 209
Punten : 241
Registratiedatum : 17-09-11
Rizzo schreef:Hadden jullie mee gekregen dat Bert de boerderij verlaten had? Ik niet.. Ik dacht dat Rick-Jan weg zou gaan en dat Bert nog zou blijven als enige .
??? Deze snap ik niet geloof ik... Bert wilde weg, maar is toch gebleven. En bij mijn weten heeft Henrieke later gewoon Rick-Jan weggestuurd.
Plien84- Prater
- Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Registratiedatum : 18-11-10
Ja, dat klopt.Plien84 schreef:Rizzo schreef:Hadden jullie mee gekregen dat Bert de boerderij verlaten had? Ik niet.. Ik dacht dat Rick-Jan weg zou gaan en dat Bert nog zou blijven als enige .
??? Deze snap ik niet geloof ik... Bert wilde weg, maar is toch gebleven. En bij mijn weten heeft Henrieke later gewoon Rick-Jan weggestuurd.
Dit was volgens mij de vorige aflevering al.
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
Volgens mij bedoelt ze dat je in de aflevering kon zien dat Bert niet bij haar op de boerderij gebleven was, maar ook naar huis en dat ze elkaar gebeld hadden enzo.
nijntje4- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10
Ik had de keuze van Willem niet verwacht en ergens zegt mijn gevoel ook dat het niet de juiste is.
Bij Martin durf ik het niet te zeggen...
Henk kiest denk ik voor Fiona, vind ze allebei niks trouwens!
Laatste nieuws over Henrieke, niks geworden met Bert maar met die andere jongen waarmee ze gezien is wel..
Bij Martin durf ik het niet te zeggen...
Henk kiest denk ik voor Fiona, vind ze allebei niks trouwens!
Laatste nieuws over Henrieke, niks geworden met Bert maar met die andere jongen waarmee ze gezien is wel..
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Straks is er een stukje in RTL Boulevard over de afvallers van gister!
GreenGrass- Kletskop
- Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Leuk voor Henrieke dat ze een vriend heeft gevonden! Vond het zo sneu hoe het gelopen was, totaal niet waar je op hoopt als je mee doet aan het programma.
Gast- Gast
Vette domper vond ik het dat we nog een week moeten wachten op de keuze van Henk. Logisch ook daar niet van.. Ik denk dat hij voor Yoni gaat maar ik hoop het niet, bleg saai stom kind, doe wat leuks met je haar en loop niet zo achter Henk aan.
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Ahhhw maar Jurjen is zo leuk!!!
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
loura schreef:Vette domper vond ik het dat we nog een week moeten wachten op de keuze van Henk. Logisch ook daar niet van.. Ik denk dat hij voor Yoni gaat maar ik hoop het niet, bleg saai stom kind, doe wat leuks met je haar en loop niet zo achter Henk aan.
Mee eens. Enorm spetterend feest bij Henk gaat Yoni de boel lopen verzieken. Hopelijk een eye opener voor H kiest hij lekker voor Fiona. Lieve meid lijkt me dat.
luisa- Prater
- Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11
nijntje4 schreef:Volgens mij bedoelt ze dat je in de aflevering kon zien dat Bert niet bij haar op de boerderij gebleven was, maar ook naar huis en dat ze elkaar gebeld hadden enzo.
Dit idd. Had ik niet zo mee gekregen.
Rizzo- Fluisteraar
- Aantal berichten : 209
Punten : 241
Registratiedatum : 17-09-11
Ik ben blij dan Henk voor Fiona heeft gekozen. Ik denk dat hun beter bij elkaar passen dan Henk en Yoni.
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Japie schreef:Ik ben blij dan Henk voor Fiona heeft gekozen. Ik denk dat hun beter bij elkaar passen dan Henk en Yoni.
Ja dat ben ik met je eens.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
JAAAAAAA fiona, mss moeten we yoni hayday aanraden kan ze lekker boerderijtje spelen
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
En Martin voor Wilma! Dit had ik ook gehoopt
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Pagina 18 van 22 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22
Soortgelijke onderwerpen