Boer zoekt vrouw 2012
+90
Esperanza
Mermaid
*Lookie*
Zininzon
Sterre
PeperMunt
Ibbeltje
Dennenappel
June
tuttebel
Elliot
Sugarfall
mezzoforte
JD
NoName88
Lenthe
Eris
Phileine
studiebol
Japie
Minx
luisa
Zora
loura
ExpressoB
nijntje4
Plien84
Rizzo
Caramba
Mizz_S
GreenGrass
Arwyn
Angela_1986
LDJ
ixis
banjer49
Bliss
xxjojootjexx
SleepingBeauty
Gympie
M_as
nina
Viva
Ooh La La!
Jerry
Monte
Liz
Lousanne
bolus26
MADDIE
Appeltje
lyke
Shy
boekenwurm83
Shopelle
kwak
Mees
_Mashimaro_
Inge
Flower_L
Bay
Stoplicht
Raindrop
Schaapke
Burn
Leine
Jade
troela
mosio
Marin
Beachgirl
Pompoen
May
Eliesje
Janelie
Tinus
Error
applestar
Pandora
Bruintje Beer
Krullebol
Melis1985
Blond
Koffieleut
Rush
Atelier Madame
CCC
Siem
Toet
Kerel
94 plaatsers
Pagina 17 van 22
Pagina 17 van 22 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 22
Re: Boer zoekt vrouw 2012
'tis nog niet afgelopen
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
2 keuzes zijn al duidelijk geloof ik.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
guttegut... wat een stijve harken!
haha... zo schattig maar ook irritant verlegen die Henrieke en Bert
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
kwak schreef:guttegut... wat een stijve harken!
Ik had het niet meer verwacht dat hij haar leuk zou vinden.
Ik vind het leuk voor Henrieke en Bert, vond ze vanaf de speeddate al het best bij elkaar passen. Hopelijk komen ze zonder camera nog meer los.
Gast- Gast
Jaaa eindelijk een leuke aflevering Bert en Henrike waren zo aandoenlijk!
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10
Ahh, ik vind Bert en Henrieke toch wel cute hoor Denk wel dat het echt wat kan worden!
Leuk dat Fiona zich wat meer profileerde, ik hoop zó dat Henk haar kiest volgende week!
Aad & Jeanette is ook duidelijk, al vraag ik me wel af wat er nou was in het voorstukje voor volgende week.
Leuk dat Fiona zich wat meer profileerde, ik hoop zó dat Henk haar kiest volgende week!
Aad & Jeanette is ook duidelijk, al vraag ik me wel af wat er nou was in het voorstukje voor volgende week.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Nu volg ik bzv nog maar twee seizoenen, maar ik vind de boeren zo verschrikkelijk saai. Op Willem na dan. Die is nog wel leuk.
Gast- Gast
Dat vraag ik mij ook af Bliss.
Jaa, eindelijk heeft ze voor Bert gekozen! Werd ook tijd zeg
Vond het zo schattig om ze zo samen aan tafel te zien. Helemaal blije koppies, hihi.
Aad vind ik echt per aflevering verschrikkelijker worden.. Eerst dat patserige met dat schieten (zo stoer is dat nou ook weer niet) en dan vervolgens niet gelijk tegen die andere vrouw zeggen dat hij gekozen heeft, dat vind ik echt fout.
Ik hoop heel erg dat Henk Fiona kiest. Yoni wordt een beetje eng inmiddels met al haar gedoe dat ze zo serieus is..
Martin moet voor Wilma kiezen, die is gewoon lief!
Bij Willem weet ik het echt niet. Allebei leuk. Ik persoonlijk zou me gaan irriteren aan de stem, maar als iemand je niet wil knuffelen is dat ook niet echt fijn..
Vond het zo schattig om ze zo samen aan tafel te zien. Helemaal blije koppies, hihi.
Aad vind ik echt per aflevering verschrikkelijker worden.. Eerst dat patserige met dat schieten (zo stoer is dat nou ook weer niet) en dan vervolgens niet gelijk tegen die andere vrouw zeggen dat hij gekozen heeft, dat vind ik echt fout.
Ik hoop heel erg dat Henk Fiona kiest. Yoni wordt een beetje eng inmiddels met al haar gedoe dat ze zo serieus is..
Martin moet voor Wilma kiezen, die is gewoon lief!
Bij Willem weet ik het echt niet. Allebei leuk. Ik persoonlijk zou me gaan irriteren aan de stem, maar als iemand je niet wil knuffelen is dat ook niet echt fijn..
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Ik vind Yoni echt zwaar irritant en ik zou gek worden als iemand zo bij mij zou doen. Ik hoop dat Henk voor Fiona kiest, want dat opdringerige wordt echt vervelend!
Ik denk dat Willem voor Jurjen kiest, die zijn zo schattig samen.
Ik hoop dat Martin voor Wilma kiest. Ik vind haar leuk met de kinderen en gewoon lief... Hoewel ik het Sjaen ook wel gun.
Aad heeft gekozen! Denk dat die discussie is omdat hij Linda nog niet weg wil sturen. Ik blijf het een aparte man vinden.
Henrieke heeft gekozen! "Ja, ik vind je leuuk" "Das mooi" Hoewel er nu de roddels gaan dat ze met een andere man heeft, niet uit het programma. Ik ben benieuwd!
Mag ik trouwens nog even diegene hier in het topic bedanken die zei dat Jurjens stem zoveel leek op die van Pim Fortuyn en Jan Wolkers (in Koefnoen) Ik heb me we-ken afgevraagd waar het zo op leek en toen ik dat las dacht ik "Jaa! Dat is het inderdaad!"
Ik denk dat Willem voor Jurjen kiest, die zijn zo schattig samen.
Ik hoop dat Martin voor Wilma kiest. Ik vind haar leuk met de kinderen en gewoon lief... Hoewel ik het Sjaen ook wel gun.
Aad heeft gekozen! Denk dat die discussie is omdat hij Linda nog niet weg wil sturen. Ik blijf het een aparte man vinden.
Henrieke heeft gekozen! "Ja, ik vind je leuuk" "Das mooi" Hoewel er nu de roddels gaan dat ze met een andere man heeft, niet uit het programma. Ik ben benieuwd!
Mag ik trouwens nog even diegene hier in het topic bedanken die zei dat Jurjens stem zoveel leek op die van Pim Fortuyn en Jan Wolkers (in Koefnoen) Ik heb me we-ken afgevraagd waar het zo op leek en toen ik dat las dacht ik "Jaa! Dat is het inderdaad!"
Lenthe- Prater
- Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Mijn man keek gisteren mee en die werd lichtelijk gek van Rick Jan de tuimelpop
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Balloon schreef:Ik word af en toe zeeziek van dat wiebelende hoofd van Willem
Whahaha! Dat hadden wij gisteravond ook!
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
ik vind Aad steeds normaler, Henk steeds saaier, swaen steeds irritanter, Bert steeds schattiger en Jurjen steeds liever!
luisa- Prater
- Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11
en ikvond het erg grappig toen Henrieke RJ als een vlotte jongen omschreef en RJ zichzelf als gezellig en van het ouwehoeren.
uhh, kwam er allemaal niet uit.
luisa- Prater
- Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11
luisa schreef:en ikvond het erg grappig toen Henrieke RJ als een vlotte jongen omschreef en RJ zichzelf als gezellig en van het ouwehoeren.
Haha ja daar moest ik ook wel om lachen
Bliss- Lady Post-a-lot
luisa schreef:ik vind Aad steeds normaler, Henk steeds saaier, swaen steeds irritanter, Bert steeds schattiger en Jurjen steeds liever!
Ja, dit is eigenlijk precies hoe ik er nu ook over denk
Gast- Gast
Yoni vind de boer volgens mij wil prima maar heeft gewoon in haar kop gehaald dat ze op een boerderij wil wonen. Ze heeft het er elke keer over dat ze zo op haar plek is en dat ze de lege plek naast henk wil innemen. Ik vind het ook een beetje eng, want ik hoor haar bijna nooit over Henk, terwijl Fiona volgens mij echt wel een beetje de kriebels heeft. Hoop dat Henk voor Fiona kiest inderdaad!
En ik hoop dat Willem voor Jurjen kiest, volgens mij zijn die zó schattig met z'n tweeën! Wel een beetje zoete hap misschien, maar volgens mij past dat wel bij Willem.
Oh en ik vind Wilma ook steeds minder saai en dozerig worden, die is zo lief en warm, volgens mij past dat ook wel goed.
En Aad, ik snap gewoon echt nog steeds écht niet wat ze toch in 'm zien, al vind ik die Jeanette wel het beste bij hem passen.
En ik hoop dat Willem voor Jurjen kiest, volgens mij zijn die zó schattig met z'n tweeën! Wel een beetje zoete hap misschien, maar volgens mij past dat wel bij Willem.
Oh en ik vind Wilma ook steeds minder saai en dozerig worden, die is zo lief en warm, volgens mij past dat ook wel goed.
En Aad, ik snap gewoon echt nog steeds écht niet wat ze toch in 'm zien, al vind ik die Jeanette wel het beste bij hem passen.
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Heb gelezen dat Henrieke verliefd schijnt te zijn op iemand bij haar uit de buurt... ze is daar gespot met die jongen
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Klopt, die geruchten gaan inderdaad! Dat was al een bekende van haar, voor de serie, en het schijnt dat ze samen gespot zijn op een feestje. Maar dat zou wel heel dom zijn, ivm die boete die erop staat.ExpressoB schreef:Heb gelezen dat Henrieke verliefd schijnt te zijn op iemand bij haar uit de buurt... ze is daar gespot met die jongen
Lenthe- Prater
- Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Balloon schreef:Ik word af en toe zeeziek van dat wiebelende hoofd van Willem
Ik zat hem constant na te doen op de bank, ging wiebelen met mijn hoofd zodra hij in beeld kwam
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Aaaah Yoni moet weg!!
Bliss- Lady Post-a-lot
Haha, ik heb ze tot nu toe alle 3 goed gegokt!
Verder heb ik Yoni en Wilma nog te gaan.....
Spannend!
Verder heb ik Yoni en Wilma nog te gaan.....
Spannend!
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Hmm ik had gedacht dat Willem voor Jurjen zou kiezen!
Bliss- Lady Post-a-lot
Pagina 17 van 22 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 22
Soortgelijke onderwerpen
» Boer zoekt vrouw 2012
» Boer zoekt vrouw!!
» Jouw vrouw mijn vrouw VIP
» Eieren kopen bij de boer
» Wie zoekt mee?
» Boer zoekt vrouw!!