Boer zoekt vrouw 2012
+90
Esperanza
Mermaid
*Lookie*
Zininzon
Sterre
PeperMunt
Ibbeltje
Dennenappel
June
tuttebel
Elliot
Sugarfall
mezzoforte
JD
NoName88
Lenthe
Eris
Phileine
studiebol
Japie
Minx
luisa
Zora
loura
ExpressoB
nijntje4
Plien84
Rizzo
Caramba
Mizz_S
GreenGrass
Arwyn
Angela_1986
LDJ
ixis
banjer49
Bliss
xxjojootjexx
SleepingBeauty
Gympie
M_as
nina
Viva
Ooh La La!
Jerry
Monte
Liz
Lousanne
bolus26
MADDIE
Appeltje
lyke
Shy
boekenwurm83
Shopelle
kwak
Mees
_Mashimaro_
Inge
Flower_L
Bay
Stoplicht
Raindrop
Schaapke
Burn
Leine
Jade
troela
mosio
Marin
Beachgirl
Pompoen
May
Eliesje
Janelie
Tinus
Error
applestar
Pandora
Bruintje Beer
Krullebol
Melis1985
Blond
Koffieleut
Rush
Atelier Madame
CCC
Siem
Toet
Kerel
94 plaatsers
Pagina 21 van 22
Pagina 21 van 22 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22
Re: Boer zoekt vrouw 2012
Oh, nog niemand gereageerd?
Wat vonden we ervan meiden?
Ik vind Martin en Wilma echt leuk!
En ik wil naar Malta (ondanks mijn vliegangst).
Bert vind ik zielig.. Heb het idee dat hij Henrieke echt wel een beetje leuk vindt, maar het totaal niet kan uiten, waardoor zij zoiets heeft van 'laat maar dan'.
Die pukkel op de kin van Aad vind ik vervelend.. Maar hij doet wel z'n best.
En tsja, Brokeback Mountain
Wat vonden we ervan meiden?
Ik vind Martin en Wilma echt leuk!
En ik wil naar Malta (ondanks mijn vliegangst).
Bert vind ik zielig.. Heb het idee dat hij Henrieke echt wel een beetje leuk vindt, maar het totaal niet kan uiten, waardoor zij zoiets heeft van 'laat maar dan'.
Die pukkel op de kin van Aad vind ik vervelend.. Maar hij doet wel z'n best.
En tsja, Brokeback Mountain
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Dat de kopjes in Disneyland nog minder om elkaar heen draaiden, dan Henrieke en Bert
Gast- Gast
Ik vind Martin en Wilma ook echt een heel erg leuk stel.
Erg toevallig dat het nummer dat op het afscheid van Martin zijn vrouw speelde toen Wilma en Martin bij de kerk liepen.
Alsof het zo moet zijn.
Willem en Klaas; ik vraag me af of dit echt wat gaat worden.
Soms vraag ik me af waarom Klaas aan dit programma mee heeft gedaan als hij eerst zijn eigen
leven op wil bouwen. Je doet toch juist mee om een nieuwe liefde te vinden en daarvoor te kunnen gaan?
Henk en Fiona vind ik ook steeds leuker worden.
Aad en Jeanette weet ik ook niet zo goed wat ik ervan moet denken.
Henrieke en Bert is ook wel duidelijk.
Ben benieuwd hoe het volgende week, 4 maanden later zal zijn.
Erg toevallig dat het nummer dat op het afscheid van Martin zijn vrouw speelde toen Wilma en Martin bij de kerk liepen.
Alsof het zo moet zijn.
Willem en Klaas; ik vraag me af of dit echt wat gaat worden.
Soms vraag ik me af waarom Klaas aan dit programma mee heeft gedaan als hij eerst zijn eigen
leven op wil bouwen. Je doet toch juist mee om een nieuwe liefde te vinden en daarvoor te kunnen gaan?
Henk en Fiona vind ik ook steeds leuker worden.
Aad en Jeanette weet ik ook niet zo goed wat ik ervan moet denken.
Henrieke en Bert is ook wel duidelijk.
Ben benieuwd hoe het volgende week, 4 maanden later zal zijn.
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
Chipp schreef:Dat de kopjes in Disneyland nog minder om elkaar heen draaiden, dan Henrieke en Bert
Wat een held, die Bert.. En wat werden ze afgezet!
Ik vind Henk&Fiona en Martin&Wilma erg leuk samen. Ook Aad ga ik leuker vinden!
Willem&Klaas vind ik vreemd samen, benieuwd wat dat gaat worden...
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
Malta Elke keer dat ik iets van dat landje zie krijg ik heimwee.
eigenlijk vind ik alleen Henk en Fiona leuk. Ik moet wel lachen om Henrieke en Bert, maar eigenlijk is t ook wel een beetje zielig.
eigenlijk vind ik alleen Henk en Fiona leuk. Ik moet wel lachen om Henrieke en Bert, maar eigenlijk is t ook wel een beetje zielig.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Henk & Fiona: Wat een leuk stel, ze zijn zo lief samen!
Martin & Wilma: Net zo, heel leuk stel!
Willem & Klaas: Jammer dat Klaas nu ineens zo terughoudend doet. Ik denk dat Jurjen meer bij Willem had gepast maar ja.. Ik hoop dat het nog goed komt daar.
Henrieke en Bert: Ik vind het sneu voor Henrieke en eigenlijk ook voor Bert dat hij niets durft te doen. Tja, je kunt dan niet het romantische type zijn maar dóe iets! Laat er niet steeds een meter tussen, onderneem eens actie... dit wordt niks zo.
Aad & Jeannet: Wederzijds denk ik maar Jeannet is nog erg voorzichtig. Ik blijf Aad een beetje vervelend vinden trouwens, krijg sowieso een beetje de kriebels omdat Jeannet hem niet eens aan durft te kijken. Hopen dat ze nog wat losser komt.
Ik ben benieuwd naar volgende week!
Martin & Wilma: Net zo, heel leuk stel!
Willem & Klaas: Jammer dat Klaas nu ineens zo terughoudend doet. Ik denk dat Jurjen meer bij Willem had gepast maar ja.. Ik hoop dat het nog goed komt daar.
Henrieke en Bert: Ik vind het sneu voor Henrieke en eigenlijk ook voor Bert dat hij niets durft te doen. Tja, je kunt dan niet het romantische type zijn maar dóe iets! Laat er niet steeds een meter tussen, onderneem eens actie... dit wordt niks zo.
Aad & Jeannet: Wederzijds denk ik maar Jeannet is nog erg voorzichtig. Ik blijf Aad een beetje vervelend vinden trouwens, krijg sowieso een beetje de kriebels omdat Jeannet hem niet eens aan durft te kijken. Hopen dat ze nog wat losser komt.
Ik ben benieuwd naar volgende week!
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Ik moest echt lachen om Bert met die armbandjes. "Tien euro voor zo'n touwtje, als je naar de bouwmarkt gaat heb je voor die prijs een hele lading touw." Oh oh oh wat een figuur, daar zou ik ook echt helemaal niks mee kunnen.
Henk & Fiona en Martin & Wilma vind ik echt leuk samen! Klaas vind ik niet zo leuk, hij doet een beetje raar steeds. Denk dat dat uiteindelijk niks wordt.
Henk & Fiona en Martin & Wilma vind ik echt leuk samen! Klaas vind ik niet zo leuk, hij doet een beetje raar steeds. Denk dat dat uiteindelijk niks wordt.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Valt t jullie ook op dat Jeannet zo'n zenuwtrekje met haar mond heeft? Ben heel benieuwd of die 2 nog samen zijn.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Ja, dat ze een soort van moet lachen, maar 't ook probeert tegen te houden, waardoor ze zo met haar mond gaat trillen
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Jerry schreef:Ja, dat ze een soort van moet lachen, maar 't ook probeert tegen te houden, waardoor ze zo met haar mond gaat trillen
Dat is me ook opgevallen. Ik was vorige aflevering ook heel verbaast haar een keer echt te zien lachen omdat ze dat bijna altijd lijkt te onderdrukken.
Ben wel echt benieuwd naar volgende aflevering en wie er nog bij elkaar zijn
tuttebel- Fluisteraar
- Aantal berichten : 345
Punten : 352
Registratiedatum : 03-01-12
Iedereen behalve Henrieke maar die heeft al een nieuwe vriend.
Boer Martin en Jan (de tweeling) hebben ook een nieuwtje;) athans 1.
Boer Martin en Jan (de tweeling) hebben ook een nieuwtje;) athans 1.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Ik ben benieuwd zo wie er nog bij elkaar zijn!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Wat ik al verwacht, Willem en Klaas zijn niet meer bij elkaar. En van Henrieke was het allang duidelijk uiteraard.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Bliss schreef:
Dacht ik dus al, vond t ook stom dat Klaas meteen al zulke dingen zei. Hij had niet mee moeten doen aan het programma vind ik. Misschien belt Willem Jurjen nog wel op
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Wat een heerlijke programma!
En wat fijn om te zien dat Jeanette ook kan lachen... Ze lijkt langzaam wat te 'ontdooien', meer ontspannen te raken. Het is net alsof zij niet kan geloven dat iemand haar leuk vindt, het komt op mij over alsof zij geen leuke/makkelijke geschiedenis heeft met relaties.
Dat Klaas en Willem niet meer bij elkaar zijn verrast me zeer zeker niet. Net wat jij ook zegt Bliss, hij had gewoon niet mee moeten doen, dit was nog te vroeg voor hem. Vond Jurjen wel héél leuk met Willem dus hopelijk krijgen zij nog contact of vindt Willem iemand anders!
En de rest... gewoon geweldig om te zien! Alle boeren die samen waren straalde
En wat fijn om te zien dat Jeanette ook kan lachen... Ze lijkt langzaam wat te 'ontdooien', meer ontspannen te raken. Het is net alsof zij niet kan geloven dat iemand haar leuk vindt, het komt op mij over alsof zij geen leuke/makkelijke geschiedenis heeft met relaties.
Dat Klaas en Willem niet meer bij elkaar zijn verrast me zeer zeker niet. Net wat jij ook zegt Bliss, hij had gewoon niet mee moeten doen, dit was nog te vroeg voor hem. Vond Jurjen wel héél leuk met Willem dus hopelijk krijgen zij nog contact of vindt Willem iemand anders!
En de rest... gewoon geweldig om te zien! Alle boeren die samen waren straalde
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Ik vond Henrieke er goed uit zien zeg! Volgens mij is ze aardig wat afgevallen (en ze had een flinke laag make-up op).
Leuk om te zien dat Jeannette wat ontdooide. Volgens mij vond ze het ook verschrikkelijk om zichzelf terug te zien, denk dat die camera's ook gewoon niks voor haar zijn.
Wat is Martin een vrolijke,grappige en enthousiaste vent, echt een leuk stel samen!
Leuk om te zien dat Jeannette wat ontdooide. Volgens mij vond ze het ook verschrikkelijk om zichzelf terug te zien, denk dat die camera's ook gewoon niks voor haar zijn.
Wat is Martin een vrolijke,grappige en enthousiaste vent, echt een leuk stel samen!
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Iedere keer wanneer Martin aan het woord was moest ik lachen. Wat een heerlijke vent en wat heeft hij het getroffen met Wilma.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Bij Jeanette kreeg ik inderdaad ook het idee dat zij geen geluk heeft gehad met vorige relaties en heel erg gekwetst is. Leuk om te zien dat ze nu wat los komt. Ook al vind ik Aad nog steeds niet leuk, ik vond het wel heel leuk om ze zo gelukkig te zien!
Willem en Klaas was wel te verwachten, ik was ook heel erg verbaasd dat Willem hem na de speed date had gekozen, zeker omdat hij een bepaald beeld voor zich had van een relatie en Klaas paste daar niet echt in.
Henrieke en Bert was natuurlijk ook al heel duidelijk! Ik vond dat ze er goed uit zag, ik had ook het idee dat ze was afgevallen.
Henk en Fiona vind ik ook echt een heel leuk stel! Net als Martin en Wilma! Die hebben elkaar echt helemaal gevonden.
Willem en Klaas was wel te verwachten, ik was ook heel erg verbaasd dat Willem hem na de speed date had gekozen, zeker omdat hij een bepaald beeld voor zich had van een relatie en Klaas paste daar niet echt in.
Henrieke en Bert was natuurlijk ook al heel duidelijk! Ik vond dat ze er goed uit zag, ik had ook het idee dat ze was afgevallen.
Henk en Fiona vind ik ook echt een heel leuk stel! Net als Martin en Wilma! Die hebben elkaar echt helemaal gevonden.
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Was een leuke aflevering! Uiteindelijk, zoals ik had verwacht, dan toch Henrieke en Willem alleen. Jammer! Vind de andere drie koppels leuk samen en ik hoop dat ze het super krijgen allemaal. Henrieke en Willem vinden ook nog wel de ware, het lijken mij twee aardige mensen.
Gast- Gast
Een leuke aflevering inderdaad! Ik vind Martin en Wilma zo leuk samen, evenals Henk en Fiona. Wel balen voor Willem, vind ook dat Klaas dan niet mee had moeten doen. Ik vond Jurjen ook veel leuker met dat Pim Fortuyn achtige accentje.
JaneDoe schreef:Ik vond Henrieke er goed uit zien zeg! Volgens mij is ze aardig wat afgevallen (en ze had een flinke laag make-up op).
Las net ergens dar Henrieke in 1 jaar 35 kg was afgevallen.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Damn! Wow! Hoe doet ze dat? Ze zag er inderdaad goed uit!
Ik lees net dat Annemarie bevallen is, wist niet dat ze zwanger was trouwens.
Annemarie Nell koos vorig jaar in Boer Zoekt Vrouw kraanmachinist Adriaan uit om een toekomst mee op te bouwen. Adriaan was echter niet de man met wie de boerin haar leven wilde delen.
Annemarie vond haar grote liefde pas na het programma, maar ze heeft zijn identiteit tot nu toe geheim weten te houden.
De boerin was eigenlijk 10 december uitgerekend van haar eerste kind, maar het jongetje zag 11 november al het levenslicht. Het jongetje heet Daan.
Annemarie Nell koos vorig jaar in Boer Zoekt Vrouw kraanmachinist Adriaan uit om een toekomst mee op te bouwen. Adriaan was echter niet de man met wie de boerin haar leven wilde delen.
Annemarie vond haar grote liefde pas na het programma, maar ze heeft zijn identiteit tot nu toe geheim weten te houden.
De boerin was eigenlijk 10 december uitgerekend van haar eerste kind, maar het jongetje zag 11 november al het levenslicht. Het jongetje heet Daan.
Tiara- Kletskop
- Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Wat leuk voor Annemarie!
En wat ziet Henrieke er goed uit zeg! Knap dat ze zoveel afgevallen is.
En wat ziet Henrieke er goed uit zeg! Knap dat ze zoveel afgevallen is.
Fenna- Fluisteraar
- Aantal berichten : 70
Punten : 75
Registratiedatum : 19-01-11
Pagina 21 van 22 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22
Soortgelijke onderwerpen
» Boer zoekt vrouw 2012
» Boer zoekt vrouw!!
» Jouw vrouw mijn vrouw VIP
» Eieren kopen bij de boer
» Wie zoekt mee?
» Boer zoekt vrouw!!