Boer zoekt vrouw!!
+93
Bruintje Beer
Juul
Kabouter
BJA
Kqip
Mariposa
Euphoria
Annoek
ExpressoB
Guus
leeuw
Tinus
lieke89
klavertje
rapa nui
Atelier Madame
Ringling
claudiaveronique
Lynn_
Niki
Polly
banjer49
Julia
CCC
Lenthe
studiebol
Lien
Didi
Filoria
SleepingBeauty
Minx
ijsjemeisje
Beachgirl
LoveMusic
*Lookie*
Milamber
Plien84
NoorA
waterkers
Luthien
Mizz_S
Catwoman79
Wondergirl2
Fred
Zora
Puk
applestar
Zonnebloem
Lizet84
Lieke128
Japie
Krullebol
Eliesje
Jerry
_Lana_
Diese
minoessepoes
Sneeuwvlok
Jezzie
Pepper
aniet
Vanillivi
Zwerver
Lady4
Eris
nijntje4
Blond
Phileine
Sterre
JD
SarahKey
Prosecco
Zininzon
Inge
Arwyn
Middleme
Fayebella
Mermaid
Lies
Bliss
Toet
Flinder
Janelie
Silver
Ploen
Serena
Jeanette
Melis1985
Angela_1986
nina
M_as
Effie_O
Roze Roos
97 plaatsers
Pagina 1 van 37
Pagina 1 van 37 • 1, 2, 3 ... 19 ... 37
Boer zoekt vrouw!!
Jaaaa BZV komt vanavond weer, vanavond gaan ze terug blikken. Ik ben benieuwd wie er nog bij elkaar zijn en of er al zwangeren zijn!
Wie gaat er nog meer kijken?
Wie gaat er nog meer kijken?
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Re: Boer zoekt vrouw!!
Ik ga kijken! Ben ook erg benieuwd hoe het met de boeren van vorig seizoen gaat, maar vooral wie de nieuwe boeren gaan worden. Volgende week horen we dat toch?
Effie_O- Prater
- Aantal berichten : 523
Punten : 592
Registratiedatum : 19-11-10
Ja hoor ik zit straks paraat voor de televisie! Ben ook zeer benieuwd!
Gast- Gast
Ik weet zowiezo van 1 boer hoe het gaat. Die zie ik namelijk nog wel eens samen of feestjes. De rest ben ik ook erg benieuwd naar.
M_as- Prater
- Aantal berichten : 544
Punten : 559
Registratiedatum : 27-11-10
Jaa wij gaan ook kijken...
Mijn vriend (een boerenzoon, maar geen boer geworden) vindt het helemaal geweldig!!!!
En ik kijk gezellig mee!
Mijn vriend (een boerenzoon, maar geen boer geworden) vindt het helemaal geweldig!!!!
En ik kijk gezellig mee!
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Ik zit nog 'n beetje in dubio... Vind BZV leuk maar de Pfaff's ook dus ik kijk nog wel even wat ik straks ga kijken.
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Ik ga ook kijken
Melis1985- Fluisteraar
- Aantal berichten : 250
Punten : 254
En, wat vonden jullie er van?
Ik vond het opvallend dat Wietse en Neeltje nog samen zijn, dat had ik niet verwacht.
Daarnaast vond ik het opvallend dat een groot deel al samen is gaan wonen of gaat wonen, er al 'n kindje is geboren en 'n ander al zwanger is. Het gaat voor mijn gevoel zo snel haha!
Ben benieuwd naar 't nieuwe seizoen!
Ik vond het opvallend dat Wietse en Neeltje nog samen zijn, dat had ik niet verwacht.
Daarnaast vond ik het opvallend dat een groot deel al samen is gaan wonen of gaat wonen, er al 'n kindje is geboren en 'n ander al zwanger is. Het gaat voor mijn gevoel zo snel haha!
Helaas niet kunnen kijken, want ik heb slaapdienst. Maar volgens mij is iedereen van het vorige seizoen toch nog bij elkaar of heb ik dat mis? Ik kijk het morgen even terug!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Niet iedereen is nog bij elkaar. Peter en Hanneke (?) zijn uit elkaar. De rest is volgens mij nog wel bij elkaar, maar heb niet héél goed opgelet haha!
Oke, dat is jammer. Vond hun wel goed bij elkaar passen eigenlijk. Ben ook benieuwd naar de nieuwe boeren! Die jonge gast zag er wel leuk uit, dus die zal vast veel reacties hebben gekregen.
Angela_1986 schreef:En, wat vonden jullie er van?
Helemaal mee eens! Maar goed, een aantal waren ook wel wat ouder dus dat zal zeker schelen, tenminste dat denk ik! Ik wist niet zo goed wat ik moest verwachten bij Peter en Hanneke, maar die waren nog 14 maanden samen geweest, verder was iedereen nog bij elkaar. Vond het donkere haar Neeltje voor geen meter staan eigenlijk, had haar eerst niet eens herkent!
Roze Roos- Ratel
Roze Roos schreef:Angela_1986 schreef:En, wat vonden jullie er van?
Helemaal mee eens! Maar goed, een aantal waren ook wel wat ouder dus dat zal zeker schelen, tenminste dat denk ik! Ik wist niet zo goed wat ik moest verwachten bij Peter en Hanneke, maar die waren nog 14 maanden samen geweest, verder was iedereen nog bij elkaar. Vond het donkere haar Neeltje voor geen meter staan eigenlijk, had haar eerst niet eens herkent!
Haha oh dat lag dus niet alleen aan mij Je zag haar eerst al even snel in beeld voordat hun filmpje kwam en ik dacht 'huh wie is die vrouw?', bleek dus idd Neeltje met d'r donkere haren te zijn. Vond het ook niet echt geweldig staan. En ik snap nóg steeds niet wat zij samen moeten, maar goed...
Angela_1986 schreef:Roze Roos schreef:Angela_1986 schreef:En, wat vonden jullie er van?
Haha oh dat lag dus niet alleen aan mij Je zag haar eerst al even snel in beeld voordat hun filmpje kwam en ik dacht 'huh wie is die vrouw?', bleek dus idd Neeltje met d'r donkere haren te zijn. Vond het ook niet echt geweldig staan. En ik snap nóg steeds niet wat zij samen moeten, maar goed...
Haha dat had ik ook! Maar ik vond het wel leuk om te zien. Al die gelukkige blije mensen Ik vond het inderdaad ook bij allemaal snel gaan, en de meeste zijn aan het verbouwen of hebben dat al gedaan, echt super grappig vond ik dat.
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Ik was ook erg verrast dat Wietse en Neeltje nog samen zijn maar vindt het wel erg leuk Wietse was nog steeds geen prater hahah, hij is zo schattig.
Ik vond dat shirt van Wim trouwens geweldig What happens on the farm, stays on the farm Muhaha! Ik weet echt bijna zeker trouwens dat Frank die 1000 brieven krijgt volgende week. Zoals Yvon vroeg van: ehh zijn er nog andere mensen thuis? Roep ze dan maar even
Ik vond dat shirt van Wim trouwens geweldig What happens on the farm, stays on the farm Muhaha! Ik weet echt bijna zeker trouwens dat Frank die 1000 brieven krijgt volgende week. Zoals Yvon vroeg van: ehh zijn er nog andere mensen thuis? Roep ze dan maar even
Gast- Gast
Roze Roos schreef:Angela_1986 schreef:En, wat vonden jullie er van?
Dat Haar van Neeltje vond ik ook niks! Had haar ook bijna niet herkend
Ploen- Fluisteraar
- Aantal berichten : 293
Punten : 336
Registratiedatum : 03-12-10
Darcy schreef:Ik was ook erg verrast dat Wietse en Neeltje nog samen zijn maar vindt het wel erg leuk Wietse was nog steeds geen prater hahah, hij is zo schattig.
Haha, ja maar die ziet er ook leuk uit! Ik zei tegen me ouders die krijgt 2 postzakken we zullen zien :p
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Ik heb ook gekeken. Ik wist dat Jos en Dyke nog bij elkaar waren en Peter en Hanneke niet meer. Oftewel eigenlijk geen nieuwe dingen gezien. Ik ben ook zo benieuwd naar het volgende seizoen! Verder ben ik het met iedereen eens haha, dat haar van Neeltje vond ik ook stom en ik denk ook dat Frank de meeste brieven krijgt. Ik vond hem of Gijsbert (?) ook het leukste.
Zijn er hier nog meiden die geschreven hebben?
Zijn er hier nog meiden die geschreven hebben?
Janelie- Ratel
- Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Hahaha mijn zusje had voor mij al een brief naar Frank geschreven maar die mocht niet op de post van mij
Roze Roos- Ratel
Haha nee niet geschreven, want ik zou echt niet op een boerderij kunnen overleven. Maar ik snap wel dat die Frank veel brieven heeft gekregen, want dat leek me nou wel echt een leuke boer.
Ik heb ook gekeken. Ik vind het wel leuk en herkende veel boeren niet meer. Ik was het allemaal al vergeten.
Gast- Gast
Darcy schreef:Ik was ook erg verrast dat Wietse en Neeltje nog samen zijn maar vindt het wel erg leuk Wietse was nog steeds geen prater hahah, hij is zo schattig.
Ja maar ik vond dat Wietse wel meer praatte dan hij ooit op tv gedaan heeft.
Heeft Neeltje toch een goede invloed op hem!
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Oh wat was het leuk he! Ik vond het jammer dat Peter en Hanneke niet meer samen waren, had ik wel verwacht. Dat Neeltjes en Wietse nog samen waren had ik dan weer minder verwacht, wel erg leuk! Ik vond Wietse wel positief veranderd, echt een prater zal het nooit worden maar hij zei wel meer en hij leek ook nog steeds erg verliefd :-) Ben nu al zooo benieuwd naar de nieuwe afleveringen!
Flinder- Prater
- Aantal berichten : 641
Punten : 676
Ik vond het ook zeer opmerkelijk dat wietse en neeltje nog bij elkaar zijn, maar wel super leuk voor ze natuurlijk.
Ook altijd leuk om te zien hoe het interieur veranderd zodra er en een vrouw in huis komt!
Ik kan niet wachten tot zondag, zitten een paar leuke nieuwe boeren tussen!
Ook altijd leuk om te zien hoe het interieur veranderd zodra er en een vrouw in huis komt!
Ik kan niet wachten tot zondag, zitten een paar leuke nieuwe boeren tussen!
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ik vond het ook leuk zondag en had zoals velen zeker niet verwacht dat Wietse en Neeltje nog samen zouden zijn Maar wel leuk voor hem, al ergerde ik me altijd dood en kon ik het bijna niet aanzien als hij op tv was
Van de nieuwe boeren weet ik de namen helemaal niet meer, weet alleen nog dat ik er één wel leuk vond (iets met een G ofzo??). Op naar zondag!
Van de nieuwe boeren weet ik de namen helemaal niet meer, weet alleen nog dat ik er één wel leuk vond (iets met een G ofzo??). Op naar zondag!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Pagina 1 van 37 • 1, 2, 3 ... 19 ... 37
Soortgelijke onderwerpen
» Boer zoekt vrouw 2012
» Boer zoekt vrouw 2012
» Jouw vrouw mijn vrouw VIP
» Eieren kopen bij de boer
» Wie zoekt met me mee?
» Boer zoekt vrouw 2012