Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Boer zoekt vrouw 2012

+90
Esperanza
Mermaid
*Lookie*
Zininzon
Sterre
PeperMunt
Ibbeltje
Dennenappel
June
tuttebel
Elliot
Sugarfall
mezzoforte
JD
NoName88
Lenthe
Eris
Phileine
studiebol
Japie
Minx
luisa
Zora
loura
ExpressoB
nijntje4
Plien84
Rizzo
Caramba
Mizz_S
GreenGrass
Arwyn
Angela_1986
LDJ
ixis
banjer49
Bliss
xxjojootjexx
SleepingBeauty
Gympie
M_as
nina
Viva
Ooh La La!
Jerry
Monte
Liz
Lousanne
bolus26
MADDIE
Appeltje
lyke
Shy
boekenwurm83
Shopelle
kwak
Mees
_Mashimaro_
Inge
Flower_L
Bay
Stoplicht
Raindrop
Schaapke
Burn
Leine
Jade
troela
mosio
Marin
Beachgirl
Pompoen
May
Eliesje
Janelie
Tinus
Error
applestar
Pandora
Bruintje Beer
Krullebol
Melis1985
Blond
Koffieleut
Rush
Atelier Madame
CCC
Siem
Toet
Kerel
94 plaatsers

Pagina 10 van 22 Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 16 ... 22  Volgende

Ga naar beneden

Boer zoekt vrouw 2012 - Pagina 10 Empty Re: Boer zoekt vrouw 2012

Bericht  Mees zo 16 sep 2012 - 9:53

Wij zaten er bij de meeste toch wel behoorlijk naast. Had van Aad bijvoorbeeld zeker gedacht dat ie voor die 36 jarige zou gaan (sorry, weet die namen nooit).
Ben heel benieuwd naar de logeerweek.
Mees
Mees
Prater
Prater

Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast zo 16 sep 2012 - 17:41

.

Laatst aangepast door Ostara op ma 29 okt 2012 - 6:14; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Shy zo 16 sep 2012 - 22:12

Twee weken terug zaterdag er ook nog andere boeren bij toch? Die tweeling in ieder geval andere weet ik even niet meer. Waar zijn die gebleven?
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast zo 16 sep 2012 - 22:16

Henrieke laat echt de 2 mannen die het beste bij haar passen staan Neutral

Echt die Tom.. die vond ik zo bij haar passen. Zij is volgens mij best rustig en hij maakte bij haar wat leven los.

Die logeerweek wordt daar echt zo saai haha. Alleen die Barrie kletst nog wel wat.

Neeeh echt stom haha.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 16 sep 2012 - 22:27

En hoe Henk inderdaad praat.. Zo'n afknapper..

Het enige jaar verdien ik meer dan het andere... en sommige vrouwen passen daar niet bij laughcry .. Excuse me.. haha. Volgens mij wilt hij niet dat zijn vrouw werkt :P

Gast
Gast

Bericht  *Lookie* zo 16 sep 2012 - 22:34

Ik vind Henk nog steeds wel leuk.

Aad vind ik vreselijk, en ik vond het ook erg grappig dat de 36-jarige weggestuurd is. Wat een stom mens!

De keuze van Henrieke vond ik verrassend maar wel erg leuk. Vooral Bert lijkt me voor haar een leuke jongen, als hij eenmaal wat losser komt (gaat vast wel gebeuren). Super dat hij de kans krijgt. Ik had wel verwacht dat ze Tom ook zou kiezen, daar leek ze wel een klik mee te hebben.
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  loura ma 17 sep 2012 - 1:00

Aad lijkt zo vreselijk op een man die ik ken. Bijna hetzelfde hoe ze praten en hoe ze eruit zien, gewoon eng haha.

Ik vind Henk wel een lieve jongen maar ik snap niet dat hij dat knappe meisje niet uitkoos. Ik dacht echt dat hij voor haar zou gaan.

Henrieke moet inderdaad echt met die dierenarts gaan. Ik vind ze zo goed bij elkaar passen qua uiterlijk! Lieve man ook alleen moet hij wat meer gaan praten.
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  ExpressoB ma 17 sep 2012 - 1:40

loura schreef:Aad lijkt zo vreselijk op een man die ik ken. Bijna hetzelfde hoe ze praten en hoe ze eruit zien, gewoon eng haha.

Ik vind Henk wel een lieve jongen maar ik snap niet dat hij dat knappe meisje niet uitkoos. Ik dacht echt dat hij voor haar zou gaan.

Henrieke moet inderdaad echt met die dierenarts gaan. Ik vind ze zo goed bij elkaar passen qua uiterlijk! Lieve man ook alleen moet hij wat meer gaan praten.

Hij had geschreven op twitter: "Dat zagen jullie niet aankomen denk ik.. Of wel"? "Ik kan niet alleen op uiterlijk afgaan".

Had niet verwacht dat boer Martin voor die Wilma zou kiezen, vind haar zo ouwerlijk.
Zal nog is kijken op de kro site / fan hoe het met de andere boeren ervoor staat als er iets bekend van is.
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  bolus26 ma 17 sep 2012 - 1:45

Kerel schreef:haha zou Sharon van boer Henk nog beschikbaar zijn? *leukevrouw*

ik ken haar tante, moet ik wat voor je regelen?Wink
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Eris ma 17 sep 2012 - 2:01

Ik vind Henk wel een schatje. Hij dacht dat hij niet aan Sharon haar wensen kon voldoen in de toekomst. Iets dat ik wel snap afgaande hoe ze overkomen. Sharon lijkt ambitieus en een luxe meisje, Henk is nuchter en sneller tevreden. Dat kan best gaan wrikken in hun ideeën over de toekomst.

Henrieke en Tom zag ik echt al samen zijn. Dat hij niet door ging was voor mij wel de verrassing van de aflevering.

Eris
Prater
Prater

Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  mezzoforte ma 17 sep 2012 - 4:26

Eris schreef:Ik vind Henk wel een schatje. Hij dacht dat hij niet aan Sharon haar wensen kon voldoen in de toekomst. Iets dat ik wel snap afgaande hoe ze overkomen. Sharon lijkt ambitieus en een luxe meisje, Henk is nuchter en sneller tevreden. Dat kan best gaan wrikken in hun ideeën over de toekomst.

Henrieke en Tom zag ik echt al samen zijn. Dat hij niet door ging was voor mij wel de verrassing van de aflevering.

Dat Henrieke Tom niet zou kiezen, had ik ook niet zien aankomen.
mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12

Bericht  Gast ma 17 sep 2012 - 5:23

Niet een beetje jong?

Oh, en ik ken Lisa, die heeft bij mij in de studiecoachgroep gezeten.

Gast
Gast

Bericht  Beachgirl di 18 sep 2012 - 9:15

ExpressoB schreef:
loura schreef:Aad lijkt zo vreselijk op een man die ik ken. Bijna hetzelfde hoe ze praten en hoe ze eruit zien, gewoon eng haha.

Hij had geschreven op twitter: "Dat zagen jullie niet aankomen denk ik.. Of wel"? "Ik kan niet alleen op uiterlijk afgaan".

Had niet verwacht dat boer Martin voor die Wilma zou kiezen, vind haar zo ouwerlijk.
Zal nog is kijken op de kro site / fan hoe het met de andere boeren ervoor staat als er iets bekend van is.

Boer Henk op twitter?!?!? :O Waar Waar Waar?!?!??!

Edit: Gevonden!Very Happy
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Zininzon di 18 sep 2012 - 9:19

Shygirl85 schreef:Twee weken terug zaterdag er ook nog andere boeren bij toch? Die tweeling in ieder geval andere weet ik even niet meer. Waar zijn die gebleven?

Ze beginnen altijd met 10 boeren waarop je kunt schrijven en de 5 boeren die de meeste brieven hebben gekregen, worden in de serie gevolgd. De 'afvallers' (dus ook de tweeling) kun je volgen op de website.
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138

Bericht  Toet di 18 sep 2012 - 10:22

Punk'd schreef:Henrieke laat echt de 2 mannen die het beste bij haar passen staan Neutral

Echt die Tom.. die vond ik zo bij haar passen. Zij is volgens mij best rustig en hij maakte bij haar wat leven los.

Die logeerweek wordt daar echt zo saai haha. Alleen die Barrie kletst nog wel wat.

Neeeh echt stom haha.

Hahaha, dit is precies wat ik ook zei!
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gast di 18 sep 2012 - 18:39

ExpressoB schreef:

Dat is wel een beetje lullig voor die meiden die hij wel gekozen heeft laughcry

Gast
Gast

Bericht  Kerel wo 19 sep 2012 - 3:23

Chipp schreef:

Niet een beetje jong?

Wat is jong, Chipp? Ik heb eigenlijk geen idee hoe oud ze is, reageerde alleen op haar uitstraling in de uitzending. Hoe oud is ze?
Kerel
Kerel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2411
Punten : 2420

Bericht  Gast wo 19 sep 2012 - 3:39

Kerel schreef:
Chipp schreef:

Niet een beetje jong?

Wat is jong, Chipp? Ik heb eigenlijk geen idee hoe oud ze is, reageerde alleen op haar uitstraling in de uitzending. Hoe oud is ze?

Begin 20, ze is jonger dan Henk. Het was bedoeld met een knipoog Wink

Gast
Gast

Bericht  Kerel wo 19 sep 2012 - 3:45

ach Chipp smile leeftijd is maar een getal. En dat wist jij al van mij, dat ik dat vind Wink
Kerel
Kerel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2411
Punten : 2420

Bericht  Lousanne ma 24 sep 2012 - 0:06

He nog geen reacties over de aflevering van gister?!

Het begin van de logeerweek, wat vonden jullie ervan?

Ik vind die Aad nog steeds een rare kwast, vind de vrouwen bij hem ook niet echt leuk, vind die linda dan nog het leukste.

En die Martin is echt leuk! en schattige kindjes, die anne is echt een schattig verlegen meisje. Ik vind dat alle 3 de vrouwen leuk zijn: wilma, jose en swaen. Ben erg benieuwd hoe dat gaat aflopen

Bij henrieke hoop ik echt dat dierenarts Bert het wordt! Lijkt me een lieve man, en lijken goed bij elkaar te passen. Vind die barrie niet zo leuk, echt zo'n jochie (hij is ook nog maar 23 hoorde ik! stuk jonger dan henrieke). En die rick-jan vind ik een beetje een aparte vogel.

Bij willem vind ik de drie mannen allemaal een beetje hetzelfde type.. Duidelijk gay, maar verder een beetje weinig zeggend lijkt t..

En dan als laatste Henk, ik denk dat hij 3 leuke meisjes heeft gekozen (ik vond die Sharon ook knap, maar ook zeer irritant, dus snap wel dat hij haar niet heeft gekozen). Ik vind Lisa de leukste en spontaanste uitstraling hebben, maar vind Yoni ook erg leuk!
Lousanne
Lousanne
Prater
Prater

Aantal berichten : 574
Punten : 661
Registratiedatum : 29-05-12

Bericht  Liz ma 24 sep 2012 - 0:16

Ik word zo ongemakkelijk van Henrieke, die dodelijke stiltes en het irritante accent en de woordjes die ze blijft herhalen. Nee ik heb niks met haar.

Soms vind ik Aad ineens heel aandoenlijk en dan vind ik hem weer zo raar, ik ben benieuwd welke vrouw het met hem gaat uithouden

Martin is leuk, zijn kids ook! Hoop dat hij echt verliefd gaat worden.

Voor Henk vind ik Lisa leuk, echt een mooi meisje en volgens mij ook lief. Maar ik vind Henk ook een beetje een jongetje nog.

Willem ben ik ook wel benieuwd naar, vind alle mannen wel leuk bij hem smile
Liz
Liz
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11

Bericht  Gast ma 24 sep 2012 - 2:19

Ik vond Aad tijdens de aflevering van gister eindelijk wat minder 'eng', ben ook benieuwd welke vrouw het uiteindelijk wordt.. Ik vond trouwens dat hij het goed voor elkaar had bij hem thuis, mooie keuken, nette inrichting in de woonkamer.. Je ziet bij Aad trouwens wel dat hij heel graag een levenspartner wil vinden, misschien dat hij daardoor ietwat wanhopig overkomt..

En van Martin ben ik helemaal weg I love you Leuke vent zeg! En ook leuke kinderen. Ik moest eerst wel wennen aan de keuze die hij heeft gemaakt, het zijn allemaal wat 'tuttige' degelijke vrouwen, maar heb nu wel door dat hij daar juist naar op zoek is, dus hoop van harte dat één van deze vrouwen hem opnieuw geluk in de liefde kan bezorgen.

Ik vind Henrieke wel een beetje schattig, al vind ik dat lachje een beetje irritant.. Al zullen dat haar zenuwen zijn. Ik hoop ook dat Bert het wordt bij haar, al vind ik Barrie ook een leuke jongen, vind het aandoenlijk te zien dat hij zo zijn best doet voor Henrieke. Al ligt het er misschien iets te dik bovenop bij hem.

En dan gaan we naar Henk, ben benieuwd welk meisje uiteindelijk overblijft. Ik vind hem nog best wel een 'jongetje' (wat misschien ook aan zijn babyface ligt) al heeft hij natuurlijk al het nodige voor zijn kiezen gehad met het verliezen van zijn vriendin op zo'n jonge leeftijd. Ik gun het hem van harte dat hij weer helemaal verliefd wordt.

En als laatste Willem, ik vind het een leuke man en ik ben benieuwd hoe de logeerweek bij hem gaat lopen. Ik heb nog niet echt een favoriete man in gedachten voor Willem, maar de tijd zal het uitwijzen!

Gast
Gast

Bericht  Monte ma 24 sep 2012 - 2:32

Aad vind ik echt geen leuke man, hij doet soms echt kleinerende uitspraken. Van Ina vind ik het gewoon heel egoïstisch dat ze ermee is doorgegaan. Ze vond hem niet leuk en nu nog minder, ik snap dan niet dat je doorgaat terwijl er anderen zijn die helemaal stapel op hem zijn en niet worden gekozen. Ik denk dat jeanette het beste bij hem zou kunnen passen.

Henk is wel schattig, ook hoe hij vertelde over dat niet bij elkaar slapen. Heel netjes en eerlijk voor iedereen. Ik vind Lisa echt zo'n leuke meid, die past wel bij hem. Fiona vind ik te gewoontjes en Yoni zie ik gewoon niet bij hem.

Henrieke vind ik inderdaad soms wat zenuwachtig overkomen(de stiltes e.d.), maar best een leuke meid. Van Rick-Jan krijg ik gewoon geen hoogte, daar is hij echt te stil voor, ik zie ze dus niet echt samen. Bert past wel bij haar qua interesses, maar ik vond hem echt best wel dominant qua uitspraken(ik zou de boerderij anders doen, vrouw hoort te koken). Barry vond ik echt een schat en een leuke jongen. Hij is het minste thuis op de boerderijk, maar was wel de enige die echt interesse toonde in Henrieke(door met haar vader te praten, tafel te dekken).

Martin vind ik echt een leuke man, hij verdient echt een lieve vrouw. Vanaf moment 1 vond ik Jose echt de perfecte vrouw voor hem. Ze is zo lief, ook hoe ze met zijn dochter omging. Ik zie dan echt voor me hoe ze na schooltijd met een kopje thee en zelfgebakken appeltaart klaarzit om gezellig met de kinderen te kletsen. Ze zal echt een moeder worden voor de kinderen en ik vind haar ook goed bij Martin passen. Swaen vind ik een te harde vrouw, zo een van vallen en gelijk weer opstaan. Ik denk dat ze minder bij de huiselijke/zachte Martin en zijn kinderen zal passen. En wilma vind ik te netjes, echt zo'n burgemeestersvrouwtje.

Willem heb ik niet zo veel mee, hij is wel aardig. Ik denk dat Klaas het minste bij hem past, omdat hij te stads is. Jacob weet ik gewoon niet. Ik zie Willem echt samen met Jurjen, dat past goed bij elkaar.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410

Bericht  Gast ma 24 sep 2012 - 3:27

Ik ben bij Henrieke ineens omgeslagen.. Barrie vind ik een beetje vervelend worden..Dus dan blijf ik toch een beetje bij Bert hangen.. maar dat komt ook door de interesses die ze delen. Verder vind ik het een beetje een hork.. inderdaad niet even helpen bij het koken/tafeldekken o.i.d. en hij is zo ontzettend stil. Ik vind het nog steeds super jammer dat ze die jongen met die bril niet heeft laten doorgaan. Die vond ik echt super leuk bij haar.

Bij Aad.. Tja.. het ene moment vind ik het een schattige man (met zijn logeerkamer etc haha) maar soms kan ik ook niet echt hoogte krijgen. Ik vond echt dat die Ina zich aanstelde.. hij stond toch gewoon op en gaf haar 3 kussen/een welkom.. Moeilijk gedoel om niets. Ik denk dat die vrouw met kind het te graag wilt, ik zie dat gewoon niet voor me. Ik vind die vrouw die oorspronkelijk uit de bollenstreek komt meer bij hem passen. (Ik ben niet goed met het onthouden van die namen Laughing )

En Henk.. sowieso een van die brabantse meiden.. Die uit ijmuiden vind ik een beetje een muts.. Ik weet niet.. mis een beetje power. Ik vind die met die sproetjes gewoon een super leuke meid maar ik zie haar toch meer bij een man. Dat meisje wat iets met dieren had gestudeerd vind ik echt perfect bij hem! Dus ik hoop dat zij het wordt.

Willem.. Daar weet ik het ook niet goed bij.. Ik vind op het moment die man die als eerste binnenkwam het beste bij hem passen en die uit delft het minste.

En Martin is gewoon echt een geweldige man. En wat hij heeft hij een leuk gezin zeg!! Ben het helemaal eens met het stukje van Monte. Jose zou echt geweldig zijn bij hun I love you

Gast
Gast

Bericht  Sugarfall ma 24 sep 2012 - 3:29

Ik erger me echt aan Henrieke, serieus, toch niet alles is grappig? En ze heeft echt een hele kleine vocabulaire, alles is ''Oh geweldig'' of ''Ja, leuk'', of ''Super''. Neutral

Aad vond ik gisteren wel meevallen al vind het nog steeds een beetje engerd.
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud