Wie zoekt mee?
5 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Wie zoekt mee?
Ik zoek zulke lampen voor boven onze eettafel in het nieuwe huis. Deze van RM
http://www.rivieramaisonshop.nl/index.cfm?/artikeldetails_NL&artikel=CU-artikel-7E250725-1F29-0BD1-72DEB01B7EC02522
Het punt is, ik heb er 3 nodig en met sommige dingen vind ik echt dat RM overdrijft met prijzen. Ik ga echt geen €900.- betalen voor 3 lampen. Dus wie helpt me bij het vinden van een goedkoper alternatief?
Alvast bedankt!
http://www.rivieramaisonshop.nl/index.cfm?/artikeldetails_NL&artikel=CU-artikel-7E250725-1F29-0BD1-72DEB01B7EC02522
Het punt is, ik heb er 3 nodig en met sommige dingen vind ik echt dat RM overdrijft met prijzen. Ik ga echt geen €900.- betalen voor 3 lampen. Dus wie helpt me bij het vinden van een goedkoper alternatief?
Alvast bedankt!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Re: Wie zoekt mee?
Als ik op google afbeeldingen zoek naar industriële hanglamp koperkleur vind ik wel wat, maar niet precies hetzelfde model. Wel heel veel in andere kleuren. Bij Loods5 op de website zie ik wel mooie industriële lampen maar ook niet in de goede kleur en allen duurder dan €200,-
Lady1984- Fluisteraar
- Aantal berichten : 229
Punten : 255
Registratiedatum : 18-11-10
Linkjes
Google afbeeldingen
Loods5
Google afbeeldingen
Loods5
Lady1984- Fluisteraar
Deze van de Ikea lijken erop :
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40192851/#/80125812
Ben je voor 60 euro klaar
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40192851/#/80125812
Ben je voor 60 euro klaar
Gast- Gast
Moet wel zeggen dat ik de andere lampen een slap aftreksel vond, alleen die van loods5 vond ik nog wel mooi, maar dus niet de goede kleur. Of ze zijn wel mooi maar dan €450,- Katsjing!
Lady1984- Fluisteraar
Thnx ladies!
Hoe is deze?
http://www.rietveldlicht.nl/hanglamp-5162.html
Past toch ook wel boven onze eettafel?
Hoe is deze?
http://www.rietveldlicht.nl/hanglamp-5162.html
Past toch ook wel boven onze eettafel?
Ik vind ze geen van allen echt zo ontzettend mooi als de RM lamp uit je openingspost....
Maar eventueel:
lamp
en
lamp
Maar eventueel:
lamp
en
lamp
Gast- Gast
Op www.lampenlicht.nl staan wel hele mooie tussen.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik vind de lamp die lamp wat te klein, misschien valt ie wat weg bij de eettafel en de woonkamer. Ook vind ik de kleur veel minder mooi dan de lamp van RM.
De eerste lamp van PinkCoelho vind ik wel mooi, maar voor dezelfde prijs heb je de RM lamp en je was juist op zoek naar iets minder duurs.
Is er geen tweedehands RM lamp via marktplaats te vinden die ook mooi is? Dan trek je de stijl mooi door.
De eerste lamp van PinkCoelho vind ik wel mooi, maar voor dezelfde prijs heb je de RM lamp en je was juist op zoek naar iets minder duurs.
Is er geen tweedehands RM lamp via marktplaats te vinden die ook mooi is? Dan trek je de stijl mooi door.
Lady1984- Fluisteraar
Rush schreef:
Op www.lampenlicht.nl staan wel hele mooie tussen.
Rush! Me de eerste!! Linkje?
http://www.lampenlicht.nl/hanglamp-zine-l-chroom.product.html
dit is 'm en er zijn nog 8 pagina`s met best mooie ertussen. Ook nog een paar die op deze lijken!
dit is 'm en er zijn nog 8 pagina`s met best mooie ertussen. Ook nog een paar die op deze lijken!
Rush- Lady Post-a-lot
http://www.lampenlicht.nl/hanglamp-classic-industry-2-chroom.product.html
Deze is ook gaaf, maar alweer wat duurder. €219 p/stuk.
Rush- Lady Post-a-lot
Dankje! Ja opzich heb ik het er wel voor over maar ik heb er 3 nodig en dat is meteen zo'n enorm hap geld voor een paar lampen..
Die eerste vind ik echt mooi!
Die eerste vind ik echt mooi!
Geen dank, succes ermee!
Altijd zo zuur als je meer 'moet' van iets duurs. Dan wordt het direct zo enorm duur.
Ik wilde ook 2 lampen van zo`n stijl boven de tafel, maar dat zou ook over de €400 komen en dat vond ik toch wat te gek. Nu heb ik een heel andere stijl lamp gekocht, voor €100 in de aanbieding.
Altijd zo zuur als je meer 'moet' van iets duurs. Dan wordt het direct zo enorm duur.
Ik wilde ook 2 lampen van zo`n stijl boven de tafel, maar dat zou ook over de €400 komen en dat vond ik toch wat te gek. Nu heb ik een heel andere stijl lamp gekocht, voor €100 in de aanbieding.
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Geen dank, succes ermee!
Haha, dat is ook een optie, een andere lamp kiezen maar het schijterige met mij is als ik eenmaal iets wil dan is niets meer goed genoeg..
Die eerste lamp is erg mooi. Wat kost die lamp? (Heb net nieuwe lampen gekocht )
Gast- Gast
Shoesdontlie schreef:Die eerste lamp is erg mooi. Wat kost die lamp? (Heb net nieuwe lampen gekocht )
Eerste die ik post? Die is van de Riviera Maison.. die worden het toch, man vind die andere niet mooi.. maar we kopen er 2 ipv 3, dus opzich valt het nog wel mee..
O, lekker onduidelijk. Sorry! Ik vind de lamp die jij laat zien erg mooi maar ik vind de 1e lamp die Rush plaatste nog mooier. iets unieker. Maar ik denk dat je snel geneigd bent om toch die van RM te kiezen en dat kan ik me goed voorstellen. Maar hoe ga je dat dan doen? Heb je al twee lichtpunten laten opleveren? Anders gaat je stucwerk van je plafond eraan of krijg je zo'n kabelgootje op je plafond.
Gast- Gast
SDL - je denkt toch niet dat PC een huis van boven tot onder aanpakt en dan geen lichtpunten verlegd?! Hihihi! Alles is op de juiste plaats! Geen gootjes maar als dat wel zou moeten zou 't me ook niet storen hoor!
Bedoelt ze niet dat je nu misschien 3 lichtpunten boven je eettafel hebt en 2 lampen ophangt?
Gast- Gast
_Jackie schreef:Bedoelt ze niet dat je nu misschien 3 lichtpunten boven je eettafel hebt en 2 lampen ophangt?
Zou kunnen maar ze waren sowieso niet alle 3 voor boven de eettafel. De ander was voor boven het bureautje.
Ik vond die eerste van Rush ook het mooist! Ik hou van dit soort lampen, love love love.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Wie zoekt met me mee?
» Wie zoekt er mee? Bikini?
» Voor wie knuffeltjes zoekt.
» Tips vakantie? Wie zoekt mee?
» Boer zoekt vrouw!!
» Wie zoekt er mee? Bikini?