Jouw vrouw mijn vrouw VIP
+10
SDL
Caribbeanlover
Manderijn
Star007
Linnie1985
Ilovethe90s
Caroow
banjer49
Mermaid
Nyx
14 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Jouw vrouw mijn vrouw VIP
Iemand die het kijkt?
Meningen?
Meningen?
Nyx- Kletskop
- Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13
Re: Jouw vrouw mijn vrouw VIP
Ik zit te kijken. Vind Judith heel leuk met de kindjes, had ik niet verwacht.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10
Heb ook gekeken, wat is die Andy lui zeg!! Schop onder gat moet die hebben
banjer49- Prater
- Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10
Ik heb het geprobeerd te kijken, maar had het een beetje druk met het forum
Maar wat jullie al zeiden, Andy is een lamlul en Judith verrassend leuk met de kinderen.
Maar wat jullie al zeiden, Andy is een lamlul en Judith verrassend leuk met de kinderen.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Wat een luie donder die Andy van der Meijde. Een naar mannetje volgens mij, 1e vrouw zomaar in de steek gelaten en nu komt hij ook ineens niet thuis zie je wel ...
http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlboulevard/entertainment/articleview/)/components/actueel/rtlboulevard/2012/11_november/entertainment/andy_van_der_meijde_ex_slaat_terug.xml
http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlboulevard/entertainment/articleview/)/components/actueel/rtlboulevard/2012/11_november/entertainment/andy_van_der_meijde_ex_slaat_terug.xml
Ilovethe90s- Prater
- Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12
Ik vind het leuk om te kijken, tot nu toe nog geen aflevering gemist.
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Die man van Pauline
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Haha ik vind Pauline zo grappig. Alleen hoe bekakt ze praat
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
Ik vind Pauline leuk! Haar vriend wat minder, ligt er wat te dik boven op vind ik.
Manderijn- Kletskop
- Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Ze mochten niet roken in huis, maar zitten gezellig samen te paffen op de bank. Waarom me dat toch opvalt?
Nyx- Kletskop
Haha, pas gestopt ? Het valt mij ook meteen op, nu paar maanden gestopt, maar zie dus nog overal sigaretten haha.Nyx schreef:Ze mochten niet roken in huis, maar zitten gezellig samen te paffen op de bank. Waarom me dat toch opvalt?
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
Star007 schreef:Haha, pas gestopt ? Het valt mij ook meteen op, nu paar maanden gestopt, maar zie dus nog overal sigaretten haha.Nyx schreef:Ze mochten niet roken in huis, maar zitten gezellig samen te paffen op de bank. Waarom me dat toch opvalt?
Nog niet helemaal. Ik doe verwoede pogingen om definitief te stoppen. Maar blijft een hardnekkige verslaving.
Vond het een leuke uitzending. De stelletjes zijn leuk bij elkaar.
Nyx- Kletskop
Wat een verschrikkelijk figuur is die vriend van Pauline zeg.
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
[quote="Ilovethe90s"]Wat een luie donder die Andy van der Meijde. Een naar mannetje volgens mij, 1e vrouw zomaar in de steek gelaten en nu komt hij ook ineens niet thuis zie je wel ...
http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlboulevard/entertainment/articleview/)/components/actueel/rtlboulevard/2012/11_november/entertainment/andy_van_der_meijde_ex_slaat_terug.xml[/quote]
Ze zijn gescheiden. Waarom draagt zij zijn naam nog? Ik zie dat vaker en snap dat niet, je bent toch niet voor niks gescheiden?!
Hij is opzich wel lui, maar ja hij heeft geld zat en daar leeft zijn vrouw ondanks dat zij een eigen zaak heeft waarschijnlijk van zijn geld ook van.
Wat ziet zijn vrouw eruit zeg, in de Gouden Kooi vond ik haar ook al zo ordinair!
http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlboulevard/entertainment/articleview/)/components/actueel/rtlboulevard/2012/11_november/entertainment/andy_van_der_meijde_ex_slaat_terug.xml[/quote]
Ze zijn gescheiden. Waarom draagt zij zijn naam nog? Ik zie dat vaker en snap dat niet, je bent toch niet voor niks gescheiden?!
Hij is opzich wel lui, maar ja hij heeft geld zat en daar leeft zijn vrouw ondanks dat zij een eigen zaak heeft waarschijnlijk van zijn geld ook van.
Wat ziet zijn vrouw eruit zeg, in de Gouden Kooi vond ik haar ook al zo ordinair!
Caribbeanlover- Ratel
Ik vond die vriend van Pauline juist een heerlijke positieve koorbal. Ik zou er niet op vallen maar ik vind ze een onwijs leuk setje. Ook het gezin van Mick Harren (toch?) vond ik een erg leuk gezin. Haha, die huispakken, héérlijk! Mooie vrouw ook!
SDL- Prater
- Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12
Ik vind Pauline zooo leuk! Haar vriend vind ik grappig Máár ik vind ze wel onwijs verwend..overal wijn drinken? Sochtends/smiddags/savonds? Wel een beetje té in mijn ogen.. En wat mij opviel: volgens mij doet Pauline álles voor haar vriend ofniet? Kaasfondue klaar zetten, het huishouden, zijn pruttel opruimen blablabla..
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Ik vond de mensen van afgelopen donderdag allemaal wel leuk terwijl ik die Pauline van te voren niet goed kende en er een heel ander beeld bij had.
Gaston & Nelli gaan het volgende week nog lastig krijgen, zo aan het voorstukje te zien.
Gaston & Nelli gaan het volgende week nog lastig krijgen, zo aan het voorstukje te zien.
Ilovethe90s- Prater
- Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12
Haha die pyjama die Pauline aan moet doen, sexy met het hele gezin.
Gast- Gast
De mannen zijn over het algemeen niet makkelijk, maar Mick viel echt mee en zeurde niet.
Caribbeanlover- Ratel
Bij het zien van de pyjama moest ik gelijk aan Poubelle denken. Had zij niet onlangs zoiets gekocht?
Ik vond het trouwens grappig om te zien hoe iedereen zich eigenlijk snel aanpaste aan de nieuwe situatie. Weinig gemorrel dan. Al vroeg ik me wel af hoe belangrijk wijn was voor de vriend van Pauline. Want geen dag zonder? Is ook niet bepaald gezond.
Ik vond het trouwens grappig om te zien hoe iedereen zich eigenlijk snel aanpaste aan de nieuwe situatie. Weinig gemorrel dan. Al vroeg ik me wel af hoe belangrijk wijn was voor de vriend van Pauline. Want geen dag zonder? Is ook niet bepaald gezond.
Nyx- Kletskop
Nyx schreef:Star007 schreef:Haha, pas gestopt ? Het valt mij ook meteen op, nu paar maanden gestopt, maar zie dus nog overal sigaretten haha.Nyx schreef:Ze mochten niet roken in huis, maar zitten gezellig samen te paffen op de bank. Waarom me dat toch opvalt?
Nog niet helemaal. Ik doe verwoede pogingen om definitief te stoppen. Maar blijft een hardnekkige verslaving.
Vond het een leuke uitzending. De stelletjes zijn leuk bij elkaar.
Mij viel het ook op Ja ben ook gestopt.
Die blonde van Mick Harren ofzo lijkt wel wat op Judith Osborn!
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Nyx schreef:Bij het zien van de pyjama moest ik gelijk aan Poubelle denken. Had zij niet onlangs zoiets gekocht?
Ja dat is ook iets wat ik mij afvraag haha..volgens mij drinken ze écht veel wijn hoor! Zie jij jezelf al naar de slager gaan, je moet even wachten: 'Zal ik een lekkere borrel voor u inschenken mevrouw?'.. En dan 'smiddags nog met vriendinnen, tijdens het eten koken, bij het eten, na het eten.. bluhh
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Ik vind Jaap en Kim een leuk stel. Vond haar altijd een beetje mannelijk gezicht hebben, maar dat vind ik nu niet meer. Die foto die hij en Gesina gingen ophangen van Kim was echt mooi.
Ben alleen erg benieuwd wat er gebeurd is waarom het met Jaaps ex Bo is uitgegaan en waar hij ook al mee samen woonde. He viel me toen bij X factor op dat ik haar heel mooi vind.
Verschrikkelijk hoe Harm praat, oke als je echt Gooisch bent hoort dat er blijkbaar bij alleen heeft hij het over vriendjes........................kom op zeg je bent geen 12!
Dan die vriend ''is er geen tafelschikking?''............................doe normaal het is maar kaasfondue, geen 7 gangendiner ofzo!
Ik vond Harm al niks, maar sinds ik hier las dat iemand zei dat haar vriend ofzo zaken met Harm had gedaan en Harm hem nog geld schuldig is vind ik hem al helemaal niks!
Al dat bont wat te pas en te onpas gedragen wordt! Ik HAAT mensen die bont dragen................walgelijke mensen zijn dat!
Pauline zei dat ze een dierenfreak is en een paar sec. later zie je haar in beeld met een bontkraag...............nou dan ben je geen dierenvriendin hoor!
Snap niet waarom Pauline zo opkeek van die hondenwinkel, want volgens mij was ze in exact dezelfde winkel geweest in Echte Gooische Meisjes, maar iig was ze al in zo'n winkel geweest met die parttime hond van haar moeder en diens vriendin.
Pauline en Harm woonde in A'dam of hebben ze 2 huizen? Dat Harm het normaal vind als men vreemd gaat en stom als je dat nooit gedaan hebt! Lekkere betrouwbare vent.........not!
Dan die hond van Pascalle. Waarom neem je een hond als die nooit uitlaat. Zegt Mick dat ze dat niet kent, ja vind je het gek als je daar nooit mee bent begonnen. Als je allergisch bent neem je geen hond, kat of wat dan ook.
Arghhh die Leslie............muts en zo'n slap handje geven daar heb ik een hekel aan!
Ik zweer dat de vorige keer gezegd werdt dat het de laatste aflevering was en toch komt het weer............leuk iig.
Ben alleen erg benieuwd wat er gebeurd is waarom het met Jaaps ex Bo is uitgegaan en waar hij ook al mee samen woonde. He viel me toen bij X factor op dat ik haar heel mooi vind.
Verschrikkelijk hoe Harm praat, oke als je echt Gooisch bent hoort dat er blijkbaar bij alleen heeft hij het over vriendjes........................kom op zeg je bent geen 12!
Dan die vriend ''is er geen tafelschikking?''............................doe normaal het is maar kaasfondue, geen 7 gangendiner ofzo!
Ik vond Harm al niks, maar sinds ik hier las dat iemand zei dat haar vriend ofzo zaken met Harm had gedaan en Harm hem nog geld schuldig is vind ik hem al helemaal niks!
Al dat bont wat te pas en te onpas gedragen wordt! Ik HAAT mensen die bont dragen................walgelijke mensen zijn dat!
Pauline zei dat ze een dierenfreak is en een paar sec. later zie je haar in beeld met een bontkraag...............nou dan ben je geen dierenvriendin hoor!
Snap niet waarom Pauline zo opkeek van die hondenwinkel, want volgens mij was ze in exact dezelfde winkel geweest in Echte Gooische Meisjes, maar iig was ze al in zo'n winkel geweest met die parttime hond van haar moeder en diens vriendin.
Pauline en Harm woonde in A'dam of hebben ze 2 huizen? Dat Harm het normaal vind als men vreemd gaat en stom als je dat nooit gedaan hebt! Lekkere betrouwbare vent.........not!
Dan die hond van Pascalle. Waarom neem je een hond als die nooit uitlaat. Zegt Mick dat ze dat niet kent, ja vind je het gek als je daar nooit mee bent begonnen. Als je allergisch bent neem je geen hond, kat of wat dan ook.
Arghhh die Leslie............muts en zo'n slap handje geven daar heb ik een hekel aan!
Ik zweer dat de vorige keer gezegd werdt dat het de laatste aflevering was en toch komt het weer............leuk iig.
Caribbeanlover- Ratel
Zou iemand Dries Roelvink nu nog serieus nemen
Juliette- Fluisteraar
- Aantal berichten : 113
Punten : 133
Registratiedatum : 29-09-12
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe lang heeft jouw baby bij jouw op de kamer geslapen?
» Op jouw kunnen of op jouw persoonlijkheid hogerop komen?
» Ik wil morgen mijn tuin kergeren gaan mijn buren schilderen
» UPDATE 22-2: Mijn paps, de schrik van mijn leven vandaag
» Ineens veel zweten op mijn hoofd en in mijn haar..
» Op jouw kunnen of op jouw persoonlijkheid hogerop komen?
» Ik wil morgen mijn tuin kergeren gaan mijn buren schilderen
» UPDATE 22-2: Mijn paps, de schrik van mijn leven vandaag
» Ineens veel zweten op mijn hoofd en in mijn haar..
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: