Boer zoekt vrouw 2012
+90
Esperanza
Mermaid
*Lookie*
Zininzon
Sterre
PeperMunt
Ibbeltje
Dennenappel
June
tuttebel
Elliot
Sugarfall
mezzoforte
JD
NoName88
Lenthe
Eris
Phileine
studiebol
Japie
Minx
luisa
Zora
loura
ExpressoB
nijntje4
Plien84
Rizzo
Caramba
Mizz_S
GreenGrass
Arwyn
Angela_1986
LDJ
ixis
banjer49
Bliss
xxjojootjexx
SleepingBeauty
Gympie
M_as
nina
Viva
Ooh La La!
Jerry
Monte
Liz
Lousanne
bolus26
MADDIE
Appeltje
lyke
Shy
boekenwurm83
Shopelle
kwak
Mees
_Mashimaro_
Inge
Flower_L
Bay
Stoplicht
Raindrop
Schaapke
Burn
Leine
Jade
troela
mosio
Marin
Beachgirl
Pompoen
May
Eliesje
Janelie
Tinus
Error
applestar
Pandora
Bruintje Beer
Krullebol
Melis1985
Blond
Koffieleut
Rush
Atelier Madame
CCC
Siem
Toet
Kerel
94 plaatsers
Pagina 20 van 22
Pagina 20 van 22 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21, 22
Re: Boer zoekt vrouw 2012
Yeeeaahhh ik was zo blij dat die achterlijke Yoni gister eindelijk werd weggestuurd!
Ik zat nog even via de app haar 'na-gesprek' te kijken en ze was gewoon nog steeds helemaal verdrietig enzo, dat vond ik ergens wel zielig. Maar ik vond haar gewoon een beetje eng geobsedeerd overkomen. Fiona en Henk wordt volgens mij wel een leuk setje, ze moeten alleen nog even wat meer hun liefde tonen. Misschien tijdens het weekendje weg!
En Wilma en Martin vond ik ook al zo leuk! Ik denk echt dat Martin een goeie keuze heeft gemaakt.
Haha ik moest gewoon een beetje lachen om de stukjes van Henrieke en Bert, echt zo afstandelijk. Dat voorstukje van volgende week, dat ze samen in die attractie zitten. Echt ongezellig is het bij hun.. Wel zielig voor Henrieke. Ik zou Bert wel even door elkaar willen rammelen; doe even gezellig!
Ik vind de combi Willem/Klaas trouwens echt niet leuk! Toen ze elkaar na die logeerweek weer zagen dook Willem er ook meteen op af terwijl Klaas vrij afstandelijk 3 zoenen wilde geven. Willem is helemaal verliefd maar volgens mij is Klaas dat helemaal niet. Ik denk niet dat zij lang samen blijven.
Aad en Jeanette vind ik een beetje vreemd. Ze zijn wel verliefd maar volgens mij weet Jeanette gewoon niet hoe ze ermee om moet gaan. Ze is zo formeel en afstandelijk.. Ik ben benieuwd wat dat wordt!
Ik zat nog even via de app haar 'na-gesprek' te kijken en ze was gewoon nog steeds helemaal verdrietig enzo, dat vond ik ergens wel zielig. Maar ik vond haar gewoon een beetje eng geobsedeerd overkomen. Fiona en Henk wordt volgens mij wel een leuk setje, ze moeten alleen nog even wat meer hun liefde tonen. Misschien tijdens het weekendje weg!
En Wilma en Martin vond ik ook al zo leuk! Ik denk echt dat Martin een goeie keuze heeft gemaakt.
Haha ik moest gewoon een beetje lachen om de stukjes van Henrieke en Bert, echt zo afstandelijk. Dat voorstukje van volgende week, dat ze samen in die attractie zitten. Echt ongezellig is het bij hun.. Wel zielig voor Henrieke. Ik zou Bert wel even door elkaar willen rammelen; doe even gezellig!
Ik vind de combi Willem/Klaas trouwens echt niet leuk! Toen ze elkaar na die logeerweek weer zagen dook Willem er ook meteen op af terwijl Klaas vrij afstandelijk 3 zoenen wilde geven. Willem is helemaal verliefd maar volgens mij is Klaas dat helemaal niet. Ik denk niet dat zij lang samen blijven.
Aad en Jeanette vind ik een beetje vreemd. Ze zijn wel verliefd maar volgens mij weet Jeanette gewoon niet hoe ze ermee om moet gaan. Ze is zo formeel en afstandelijk.. Ik ben benieuwd wat dat wordt!
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Ik vind jeanette echt heel vreemd. Het lijkt echt alsof ze gewoon geen lach op haar gezicht kan krijgen, of dat ze dat onderdrukt. 'k vind haar ook heel afstandelijk doen. Ben echt benieuwd hoe dat verder gaat.
Vond het wel heel sneu voor Henrieke. Het ziet er allemaal zo ongemakkelijk uit. Daarbij denk ik dan ook, als dit de leukste beelden zijn die ze van hen samen hebben, denk ik niet dat het zo'n geslaagde vakantie was.
Vind het wel leuk om Martin zo verliefd te zien. En Henk heeft ook een goede keuze gemaakt
Vond het wel heel sneu voor Henrieke. Het ziet er allemaal zo ongemakkelijk uit. Daarbij denk ik dan ook, als dit de leukste beelden zijn die ze van hen samen hebben, denk ik niet dat het zo'n geslaagde vakantie was.
Vind het wel leuk om Martin zo verliefd te zien. En Henk heeft ook een goede keuze gemaakt
tuttebel- Fluisteraar
- Aantal berichten : 345
Punten : 352
Registratiedatum : 03-01-12
Leuke aflevering gisteren! Ik ben blij dat Martin voor Wilma heeft gekozen. Die smile die niet meer van zijn gezicht te slaan was, erg leuk.
Ik ben ook blij met de keuze van Henk, Fiona past het beste bij hem.
Henrieke en Bert vind ik dus echt geen combi. Ik heb het gevoel dat Henrieke Bert veel leuker vindt dan andersom. Hij raakt haar ook helemaal niet aan, ze knuffelen niet (tenminste niet in beeld) en dan moet dat ook nog samen in 1 bed slapen, haha, dat wordt nog wat.
Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik Aad altijd een vreselijke man vond, maar nu vind ik hem wel veel sympathieker.. En Jeannet moet eerst nog even ontdooien, denk ik.
Ik twijfel over Willem en Klaas.. Ik denk dat Willem Klaas wel erg leuk vindt, maar of dat andersom net zo is, betwijfel ik..
Volgende week de weekendjes weg, heb er nu al zin in!
Ik ben ook blij met de keuze van Henk, Fiona past het beste bij hem.
Henrieke en Bert vind ik dus echt geen combi. Ik heb het gevoel dat Henrieke Bert veel leuker vindt dan andersom. Hij raakt haar ook helemaal niet aan, ze knuffelen niet (tenminste niet in beeld) en dan moet dat ook nog samen in 1 bed slapen, haha, dat wordt nog wat.
Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik Aad altijd een vreselijke man vond, maar nu vind ik hem wel veel sympathieker.. En Jeannet moet eerst nog even ontdooien, denk ik.
Ik twijfel over Willem en Klaas.. Ik denk dat Willem Klaas wel erg leuk vindt, maar of dat andersom net zo is, betwijfel ik..
Volgende week de weekendjes weg, heb er nu al zin in!
Gast- Gast
Martin en Henk hebben denk ik de goede keuze gemaakt, vind het leuk om te zien hoe gelukkig ze zijn! Ik vond Klaas ook wat terughoudend naar Willem toe, Jeannet ook naar Aad toe trouwens. Misschien komt dat wel gewoon omdat er continue een camera op hun snufferd staat en ze weten dat er miljoenen mensen kijken. Dan zou ik mij ook niet zo laten gaan.
Gast- Gast
Ik vind Jeannet juist wel 'schattig' ofzo, volgens mij vindt ze het gewoon allemaal erg spannend omdat ze al lang geen relatie heeft gehad en vindt ze het nog een beetje eng om haar gevoel te tonen. Volgens mij vindt ze Aad wel echt leuk!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Bliss schreef:Ik vind Jeannet juist wel 'schattig' ofzo, volgens mij vindt ze het gewoon allemaal erg spannend omdat ze al lang geen relatie heeft gehad en vindt ze het nog een beetje eng om haar gevoel te tonen. Volgens mij vindt ze Aad wel echt leuk!
Dat denk ik ook, ze weet zich geen houding te geven omdat ze al een keer gekwetst is denk ik, ze doet zich vrij hard voor.
nijntje4- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10
Er zit zo ook een item in De Wereld Draait Door over Boer Zoekt Vrouw.
Gast- Gast
Ik heb het net pas gekeken op uitzending gemist. Ik word zo vrolijk van Wilma en Martin . Ik kreeg er zelf helemaal een glimlach van om mijn mond !
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
Megara schreef:Er zit zo ook een item in De Wereld Draait Door over Boer Zoekt Vrouw.
Dit wilde ik ook melden idd.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ik heb genoten gisteren ervan!
Het is fijn voor Henk en Fiona dat ze straks samen zijn, zonder alle familie en vrienden eromheen. Ik denk dat hij een goede keuze heeft gemaakt, ik vond Fiona al vanaf de eerste dag leuk (en Yoni een griezel).
Martin & Wilma vind ik echt leuk en er gelukkig uit zien samen!
Ik denk dat Jeanet inderdaad het nog eng vind om haar gevoelens te uiten.
Klaas & Willem weet ik niet echt, zie ze niet zo vaak.
Ik vind Henrieke echt zielig, zo ver weg en afstandelijk samen in dat kopje. Echt geen doen, terwijl ze zo leuk los kwam bij hem thuis met de familie erbij. Zelf bleef hij echter toen ook stil, terwijl iedereen vrolijk kwekte.
Het is fijn voor Henk en Fiona dat ze straks samen zijn, zonder alle familie en vrienden eromheen. Ik denk dat hij een goede keuze heeft gemaakt, ik vond Fiona al vanaf de eerste dag leuk (en Yoni een griezel).
Martin & Wilma vind ik echt leuk en er gelukkig uit zien samen!
Ik denk dat Jeanet inderdaad het nog eng vind om haar gevoelens te uiten.
Klaas & Willem weet ik niet echt, zie ze niet zo vaak.
Ik vind Henrieke echt zielig, zo ver weg en afstandelijk samen in dat kopje. Echt geen doen, terwijl ze zo leuk los kwam bij hem thuis met de familie erbij. Zelf bleef hij echter toen ook stil, terwijl iedereen vrolijk kwekte.
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Hmm het zijn ze niet echt maar mensen die ze na doen.....
Ibbeltje schreef:Hmm het zijn ze niet echt maar mensen die ze na doen.....
Ja erg jammer.. heb Gtst er voor over geslagen was wel benieuwd naar wat ze te melden zouden hebben.
PeperMunt- Fluisteraar
- Aantal berichten : 255
Punten : 287
Registratiedatum : 26-10-12
Haha wat had je dan verwacht?
De deelnemers van BZV hebben nog altijd een spreekverbod.
Gast- Gast
Megara schreef:Haha wat had je dan verwacht?
Nou ik dacht misschien kwamen ze wel wat zeggen...geen idee.
Megara schreef:Haha wat had je dan verwacht?
Geen idee! Daarom was ik ook benieuwd wat ze te melden zouden hebben haha.
Maar had al wel een vermoeden dat het dit zou zijn.
PeperMunt- Fluisteraar
Die types komen wel vaker bij dwdd.. Vorige keer waren Henrieke, Aad en Willem er
Die Aad vind ik zo grappig in dwdd he haha.. Die stem
Gast- Gast
Oh oke ja geen idee dat ze vaker kwamen, kijk het eigenlijk niet dwdd.
Punk'd schreef:Die types komen wel vaker bij dwdd.. Vorige keer waren Henrieke, Aad en Willem er
Dat heb ik dan gemist!
Vind Aad inderdaad ook erg grappig, maar vind dat ze ze sowieso erg goed nadoen.
PeperMunt- Fluisteraar
haha Megara ja idd
Ik lees elke week de reviews op recensiekoning. Ik kwam net echt niet meer bij Die face-swap!
http://www.recensiekoning.nl/2012/11/57140/boer-zoekt-vrouw-aflevering-10-2
http://www.recensiekoning.nl/2012/11/57140/boer-zoekt-vrouw-aflevering-10-2
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10
Net de aflevering terug gekeken wist al wel voor wie ze zouden kiezen, had ik helaas al gelezen op twitter.
Martin en Wilma Leuk samen en een goede keuze gemaakt.
Henk en Fiona: Betere keuze inderdaad zoals iedereen al heeft gezegd! Ik begrijp alleen nog niet echt wat hij in haar ziet. Doe even wat aan je gezicht, je haar, klein beetje make-up erop. Vind haar kortom niet zo heel vrouwelijk overkomen.
Aad doet wel heel erg zijn best hoor, vind ik wel schattig! Jeanett is inderdaad wat afstandelijk en als ze niet 'los' gaat komen dan gaat het denk ik maar zo niks worden.
Heb ook echt het idee dat het van Willem zijn kant moet komen en niet van Klaas. Het weerzien met elkaar ging zo houterig haha. Klaas zegt het ook gewoon in een filmpje. Had hij eerder moeten bedenken. Hoop wel dat ze gelukkig worden, ik gun het Willem hij is zo verliefd haha.
Henrieke en Bert daar hoef ik niks over te zeggen:P Ben wel benieuwd naar haar nieuwe liefde;)
Martin en Wilma Leuk samen en een goede keuze gemaakt.
Henk en Fiona: Betere keuze inderdaad zoals iedereen al heeft gezegd! Ik begrijp alleen nog niet echt wat hij in haar ziet. Doe even wat aan je gezicht, je haar, klein beetje make-up erop. Vind haar kortom niet zo heel vrouwelijk overkomen.
Aad doet wel heel erg zijn best hoor, vind ik wel schattig! Jeanett is inderdaad wat afstandelijk en als ze niet 'los' gaat komen dan gaat het denk ik maar zo niks worden.
Heb ook echt het idee dat het van Willem zijn kant moet komen en niet van Klaas. Het weerzien met elkaar ging zo houterig haha. Klaas zegt het ook gewoon in een filmpje. Had hij eerder moeten bedenken. Hoop wel dat ze gelukkig worden, ik gun het Willem hij is zo verliefd haha.
Henrieke en Bert daar hoef ik niks over te zeggen:P Ben wel benieuwd naar haar nieuwe liefde;)
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
ExpressoB schreef:
Het is gewoon een houten Klaas
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Bliss schreef:ExpressoB schreef:
Het is gewoon een houten Klaas
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Ik hoop dat Aad Jeanette nu niet wegjaagt met al z'n goedbedoelde lieve woorden. Het lijkt soms alsof het haar wat te snel gaat.
En ik vind het leuk dat Martin en Wilma naar Malta gaan. Tenminste ik dacht dat zo snel te zien.
En zo sneu dat Bert niet los komt, hij leek me zo leuk bij Henrieke in het begin.
En ik vind het leuk dat Martin en Wilma naar Malta gaan. Tenminste ik dacht dat zo snel te zien.
En zo sneu dat Bert niet los komt, hij leek me zo leuk bij Henrieke in het begin.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 20 van 22 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21, 22
Soortgelijke onderwerpen
» Boer zoekt vrouw 2012
» Boer zoekt vrouw!!
» Jouw vrouw mijn vrouw VIP
» Eieren kopen bij de boer
» Wie zoekt mee?
» Boer zoekt vrouw!!