Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Je vriend/man en verloskundige...

+55
Sanne
LotteK
SarahKey
Blue flower
Bruintje Beer
Star007
MissD
bolus26
SparklingEyes
Twellie
Vancity_girl
CCC
Jezzie
peach
studiebol
miss22
Annemie
sabje
Fiebje
Supertalentje
PiP
sheila123
M@niek
Didi
Fearie
Teddyaapje
kwak
Makamba
Thunder
MADDIE
Aimee
Ezzer
Puggle
Tiara
Roos
Smaragdje
nillis
tweeling
koNijntje
Ugly Betty
Lejow
Flip Fluitketel
Susan
Océane
schuddebuikje
Floor
Muppetje
yes1984
Linda
Darius
-Ieniemienie-
loesje
Happydobby
Viva
LDJ
59 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Je vriend/man en verloskundige... - Pagina 4 Empty Re: Je vriend/man en verloskundige...

Bericht  MissD di 8 mei 2012 - 1:38

LDJ schreef:Jullie vriend of man gaat dus best wel vaak mee.
Mijn vriend vroeg dit zich af. Tot nu toe is hij elke keer mee geweest.
Maar hij begon zich af te vragen of het niet raar is dat hij telkens mee gaat haha.

Nee hoor helemaal niet raar Wink. Als ik heel eerlijk ben heb ik iedere keer dat ik bij de vk was alleen maar stelletjes gezien, eigenlijk maar een paar keer een vrouw alleen, maar dat was om alleen even wat formulieren te halen dus niet echt voor controle.

MissD
Prater
Prater

Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je vriend/man en verloskundige... - Pagina 4 Empty Re: Je vriend/man en verloskundige...

Bericht  Gast di 8 mei 2012 - 1:43

MissD schreef:
Maar hij begon zich af te vragen of het niet raar is dat hij telkens mee gaat haha.

Nee hoor helemaal niet raar Wink. Als ik heel eerlijk ben heb ik iedere keer dat ik bij de vk was alleen maar stelletjes gezien, eigenlijk maar een paar keer een vrouw alleen, maar dat was om alleen even wat formulieren te halen dus niet echt voor controle.

Grappig. Bij de verloskundige hier zie je juist zelden de man er bij. Vaak alleen bij de echo's. Ik zat meestal met alleen maar vrouwen in de wachtkamer. Bij de gyn wel vaker mannen, maar ook heel vaak moeders bijv. Ik ging naar de gyn ook vaak alleen, moest op het laatst 2x in de week, en soms ging mijn vader of schoonmoeder mee.

Gast
Gast

Bericht  MissD di 8 mei 2012 - 1:44

_MamaRosa_ schreef:
MissD schreef:

Grappig. Bij de verloskundige hier zie je juist zelden de man er bij. Vaak alleen bij de echo's. Ik zat meestal met alleen maar vrouwen in de wachtkamer. Bij de gyn wel vaker mannen, maar ook heel vaak moeders bijv. Ik ging naar de gyn ook vaak alleen, moest op het laatst 2x in de week, en soms ging mijn vader of schoonmoeder mee.

Haha dat daar zo'n verschil in zit dan... Nou ging ik hier ook 's avonds naar het spreekuur (wij moesten beiden overdag werken) misschien scheelt dat ook wel iets.

MissD
Prater
Prater

Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10

Bericht  Mamsie di 8 mei 2012 - 2:25

Mijn man ging bijna nooit mee. Wel met de echo's natuurlijk. Ergens aan het einde van de zwangerschap ging hij wel 1x mee als we de dingen gingen doorbespreken.
Ik ging meestal alleen, die 10 min dat je binnen bent.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: