Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Je vriend/man en verloskundige...

+55
Sanne
LotteK
SarahKey
Blue flower
Bruintje Beer
Star007
MissD
bolus26
SparklingEyes
Twellie
Vancity_girl
CCC
Jezzie
peach
studiebol
miss22
Annemie
sabje
Fiebje
Supertalentje
PiP
sheila123
M@niek
Didi
Fearie
Teddyaapje
kwak
Makamba
Thunder
MADDIE
Aimee
Ezzer
Puggle
Tiara
Roos
Smaragdje
nillis
tweeling
koNijntje
Ugly Betty
Lejow
Flip Fluitketel
Susan
Océane
schuddebuikje
Floor
Muppetje
yes1984
Linda
Darius
-Ieniemienie-
loesje
Happydobby
Viva
LDJ
59 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Je vriend/man en verloskundige... - Pagina 2 Empty Re: Je vriend/man en verloskundige...

Bericht  nillis ma 7 mei 2012 - 4:07

Mijn vriend ging met de 1x mee en met alle echo's maar verder alle controles ben ik alleen geweest.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je vriend/man en verloskundige... - Pagina 2 Empty Re: Je vriend/man en verloskundige...

Bericht  Smaragdje ma 7 mei 2012 - 4:18

Hij is alleen de eerste 2 of 3 keer meegeweest, daarna niet meer. Hij is wel bij bijna alle echo's geweest. Ik heb twee keer een ctg gehad, daar is hij ook niet bij geweest (hij kan niet tegen ziekenhuizen/dokters, dus hoeft dat van mij niet).

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je vriend/man en verloskundige... - Pagina 2 Empty Re: Je vriend/man en verloskundige...

Bericht  Roos ma 7 mei 2012 - 4:18

Mijn man is zoveel mogelijk mee geweest met alle controles. En van de echos heeft hij niks gemist.

Off topic, darius krijg je nu een meisje?????

Roos
Prater
Prater

Aantal berichten : 860
Punten : 931
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je vriend/man en verloskundige... - Pagina 2 Empty Re: Je vriend/man en verloskundige...

Bericht  Tiara ma 7 mei 2012 - 4:31

Mijn man is mee geweest naar de echo's en op het laatst wel met de afspraken mee ivm complicaties. De gewone afspraken vond ik het echt niet nodig dat hij mee ging, daar was ik altijd zo snel klaar.
Tiara
Tiara
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je vriend/man en verloskundige... - Pagina 2 Empty Re: Je vriend/man en verloskundige...

Bericht  Gast ma 7 mei 2012 - 4:48

Bij de echo;s ging hij wel mee, de normale controle's niet.
Bij de laatse zwangerschap wel vaker trouwens. Omdat hij overdag vrij was en we dan vaak meteen even naar mijn ouders gingen.
(ziekenhuis was vlakbij mijn ouders in een andere plaats dan onze eigen woonplaats)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je vriend/man en verloskundige... - Pagina 2 Empty Re: Je vriend/man en verloskundige...

Bericht  Gast ma 7 mei 2012 - 5:14

Meestal ging ik alleen. Met de eerste echo, de intake in zkh, de 20 weken echo en de laatste keer is hij mee geweest. Maar ja, moest zo vaak, hij kon onmogelijk iedere keer vrij nemen. [list=1][*]

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je vriend/man en verloskundige... - Pagina 2 Empty Re: Je vriend/man en verloskundige...

Bericht  Gast ma 7 mei 2012 - 5:17

hij is alleen voor de echo mee geweest. Het is voor hem geen doen om voor elke afspraak vrij te regelen, hij werkt vijf dagen per week en heeft een reistijd van 1.5 á 2 uur meestal. Zo boeiend zijn de afspraken ook niet trouwens, wegen, hartje luisteren, bloeddruk meten en dat was het vaak.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je vriend/man en verloskundige... - Pagina 2 Empty Re: Je vriend/man en verloskundige...

Bericht  Puggle ma 7 mei 2012 - 5:24

Tot nu toe wel. Ik sta wel onder controle van de gyn en ik moet nu bijna wekelijks op controle, hij probeert steeds mee te gaan. Vorige week ging het bijv echt niet en was het alleen controle, dus dan neem ik mijn ma mee.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Je vriend/man en verloskundige... - Pagina 2 Empty Re: Je vriend/man en verloskundige...

Bericht  Ezzer ma 7 mei 2012 - 5:30

Hij is 1x mee geweest bij de gewone controle.
Bij de echo's is hij wel mee geweest.
Ezzer
Ezzer
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 490
Punten : 533
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je vriend/man en verloskundige... - Pagina 2 Empty Re: Je vriend/man en verloskundige...

Bericht  Aimee ma 7 mei 2012 - 5:32

De echo's ging hij mee. In het begin naar de controle's niet. Op het laatst wel omdat er toen elke keer iets niet goed was, en ik dus elke keer naar het ziekenhuis moest.
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je vriend/man en verloskundige... - Pagina 2 Empty Re: Je vriend/man en verloskundige...

Bericht  MADDIE ma 7 mei 2012 - 5:40

Mijn vriend is de twee echo's mee geweest. Vrij nemen voor de afspraak bij de verloskundige is geen doen voor hem. En op zich durf ik die afspraken alleen wel aan!
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je vriend/man en verloskundige... - Pagina 2 Empty Re: Je vriend/man en verloskundige...

Bericht  Thunder ma 7 mei 2012 - 5:57

Mijn man ging alleen mee naar de echo's en ctg's.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je vriend/man en verloskundige... - Pagina 2 Empty Re: Je vriend/man en verloskundige...

Bericht  Makamba ma 7 mei 2012 - 6:20

Mijn ex zat veel in het buitenland voor zijn werk, in die periodes ging ik alleen naar de vk. Zodra hij thuis was, ging hij altijd mee.
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je vriend/man en verloskundige... - Pagina 2 Empty Re: Je vriend/man en verloskundige...

Bericht  kwak ma 7 mei 2012 - 6:22

met D. is mijn man alle echo's mee geweest en de allereerste keer en tijdens het bespreken van een bevallingsplan-ideeen.
bij deze baby zal mijn man weer alle echo's mee gaan en misschien nog een paar keer als ik een afspraak heb op het moment dat hij thuis werkt. De intake ga ik alleen naar toe.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Je vriend/man en verloskundige... - Pagina 2 Empty Re: Je vriend/man en verloskundige...

Bericht  Teddyaapje ma 7 mei 2012 - 6:47

De eerste keer en met de belangrijke dingen is hij meegeweest, met de gewone controles niet.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je vriend/man en verloskundige... - Pagina 2 Empty Re: Je vriend/man en verloskundige...

Bericht  Fearie ma 7 mei 2012 - 6:49

Mijn vriend is 1 keer niet mee geweest, alle overige afspraken wel. Hij kende onze vk, dus dat was altijd wel gezellig.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je vriend/man en verloskundige... - Pagina 2 Empty Re: Je vriend/man en verloskundige...

Bericht  Didi ma 7 mei 2012 - 6:50

Mijn vriend is nog nooit meegeweest naar de vk. Dit omdat hij door de week niet thuis is omdat hij dan op zee is. Hij is wel meegeweest met de geslachtsbepaling met 17 weken en de 20 weken echo. Ik moest met 32 weken nog een keer terug komen n.a.v. de 20 weken echo en toen kon hij ook mee. Dat kon ik gelukkig plannen in de zomervakantie. Voor de rest was het soms wat lastig omdat we niet altijd weten wanneer hij weer thuis komt.
Didi
Didi
Prater
Prater

Aantal berichten : 516
Punten : 609
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je vriend/man en verloskundige... - Pagina 2 Empty Re: Je vriend/man en verloskundige...

Bericht  M@niek ma 7 mei 2012 - 6:51

zo vaak als hij kon ging hij mee. De eerste keer en met de echo´s zoiezo.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je vriend/man en verloskundige... - Pagina 2 Empty Re: Je vriend/man en verloskundige...

Bericht  sheila123 ma 7 mei 2012 - 6:58

Mijn man is iedere keer meegeweest ook met ons 2e kindje. Vaak kwam mijn moeder dan in huis om op J. Te passen. Heel af en toe ging ik alleen.
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je vriend/man en verloskundige... - Pagina 2 Empty Re: Je vriend/man en verloskundige...

Bericht  PiP ma 7 mei 2012 - 6:59

Bij onze dochter de eerste keer met de intake en daarna 2x voor een termijn echo, 20 weken echo en groeiecho.
Nu alleen met de termijn en 20-weken echo.

Mijn man moet er ook vrij voor nemen.
Hij gaat wel steeds mee naar de ziekenhuisafspraken, hier kon hij wel 2 middag voor schrijven en straks met de punctie neemt hij een dag zorgverlof.

Verder gaat onze dochter nu steeds mee naar de afspraken en bij de zwangerschap van haar zijn de moeders een keer mee geweest.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je vriend/man en verloskundige... - Pagina 2 Empty Re: Je vriend/man en verloskundige...

Bericht  Supertalentje ma 7 mei 2012 - 7:00

Termijnbepaling is hij mee geweest, 20 weken echo, pretecho en 1 afspr met de VK. Ivm zijn werk moet hij een week vrijnemen als hij een uurtje ergens moet zijn doordeweeks, dus vaker was echt niet mogelijk. Gelukkig begon de bevalling op za ochtend Wink

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Je vriend/man en verloskundige... - Pagina 2 Empty Re: Je vriend/man en verloskundige...

Bericht  Fiebje ma 7 mei 2012 - 7:23

Hier is hij meegeweest naar de 20 wkn echo. En als we 's avonds naar het zhuis moesten en de vrijdag en zaterdag voor de bevalling mee naar de laatste controles door de gyn.

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je vriend/man en verloskundige... - Pagina 2 Empty Re: Je vriend/man en verloskundige...

Bericht  Susan ma 7 mei 2012 - 7:28

Supertalentje schreef:Ivm zijn werk moet hij een week vrijnemen als hij een uurtje ergens moet zijn doordeweeks, Wink

Oh, dat is wel extreem kut, als Dion dat zo zou hebben dan zou hij ander werk moeten zoeken, vrees ik.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je vriend/man en verloskundige... - Pagina 2 Empty Re: Je vriend/man en verloskundige...

Bericht  sabje ma 7 mei 2012 - 7:29

Hier is hij de eerste paar keer meegeweest. Ook mee naar alle echo's. Toen we naar de gyn in het ziekenhuis moetsen is hij ook beide keren meegeweest. Gelukkig mocht ik na 36 weken weer naar de verloskundige. De afspreken waren wel vroeg iedere keer dus kon hij mee.
sabje
sabje
Prater
Prater

Aantal berichten : 872
Punten : 890
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je vriend/man en verloskundige... - Pagina 2 Empty Re: Je vriend/man en verloskundige...

Bericht  Supertalentje ma 7 mei 2012 - 7:54

Susan schreef:
Supertalentje schreef:Ivm zijn werk moet hij een week vrijnemen als hij een uurtje ergens moet zijn doordeweeks, Wink

Oh, dat is wel extreem kut, als Dion dat zo zou hebben dan zou hij ander werk moeten zoeken, vrees ik.

Want dan zou Dion altijd vrij zijn? Wink Man levert per week 10 uur in voor tijd voor tijd, dus gelukkig heeft hij zoveel uur staan dat het niet ten koste ging van zn vakantiedagen.

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Je vriend/man en verloskundige... - Pagina 2 Empty Re: Je vriend/man en verloskundige...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum