Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Je vriend/man en verloskundige...

+55
Sanne
LotteK
SarahKey
Blue flower
Bruintje Beer
Star007
MissD
bolus26
SparklingEyes
Twellie
Vancity_girl
CCC
Jezzie
peach
studiebol
miss22
Annemie
sabje
Fiebje
Supertalentje
PiP
sheila123
M@niek
Didi
Fearie
Teddyaapje
kwak
Makamba
Thunder
MADDIE
Aimee
Ezzer
Puggle
Tiara
Roos
Smaragdje
nillis
tweeling
koNijntje
Ugly Betty
Lejow
Flip Fluitketel
Susan
Océane
schuddebuikje
Floor
Muppetje
yes1984
Linda
Darius
-Ieniemienie-
loesje
Happydobby
Viva
LDJ
59 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Je vriend/man en verloskundige... - Pagina 3 Empty Re: Je vriend/man en verloskundige...

Bericht  Annemie ma 7 mei 2012 - 7:56

Mijn vriend ging zoveel mogelijk mee, zowieso naar de echo's en als hij vrij was van het werk ging hij mee en anders ging ik alleen.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je vriend/man en verloskundige... - Pagina 3 Empty Re: Je vriend/man en verloskundige...

Bericht  miss22 ma 7 mei 2012 - 8:14

Mijn man is elke afspraak mee geweest

Ik zat vanaf 14 weken zwangerschap bij huis omdat mijn contract niet werd verlengd.
Bij het maken van de afspraak keken we welke dienst mijn man had (Ploegendienst) en op die manier
kon hij elke keer mee
miss22
miss22
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 219
Punten : 299
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je vriend/man en verloskundige... - Pagina 3 Empty Re: Je vriend/man en verloskundige...

Bericht  studiebol ma 7 mei 2012 - 8:17

Als hij thuis was ging hij mee, hoe vaak hij mee is geweest weet ik niet meer. De eerste echo wel toen hoorde we dat het er twee waren. De 20 weken echo was hij niet mee.
Vaak ging ik alleen soms ging mijn moeder mee.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je vriend/man en verloskundige... - Pagina 3 Empty Re: Je vriend/man en verloskundige...

Bericht  Susan ma 7 mei 2012 - 8:20

Supertalentje schreef:

Want dan zou Dion altijd vrij zijn? Wink Man levert per week 10 uur in voor tijd voor tijd, dus gelukkig heeft hij zoveel uur staan dat het niet ten koste ging van zn vakantiedagen.

Ja, we hebben bijna elke week wel gesprekken waar hij bij moet zijn. Gelukkig is zijn werk heel flexibel, dus het kost hem vaak (bijna) geen uren omdat hij het op de een of andere manier zo kan plannen dat hij het kan compenseren, maar als het hem elke keer een week zou kosten dan zou hij wel kunnen stoppen met werken.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je vriend/man en verloskundige... - Pagina 3 Empty Re: Je vriend/man en verloskundige...

Bericht  peach ma 7 mei 2012 - 8:25

Met de intake, en de echo's. voor de rest alleen nog met het bespreken vd bevalling
peach
peach
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 828
Registratiedatum : 04-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Je vriend/man en verloskundige... - Pagina 3 Empty Re: Je vriend/man en verloskundige...

Bericht  Jezzie ma 7 mei 2012 - 8:26

Tot nu toe is mijn vriend altijd mee geweest.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je vriend/man en verloskundige... - Pagina 3 Empty Re: Je vriend/man en verloskundige...

Bericht  Gast ma 7 mei 2012 - 8:48

Ik ben geloof ik maar één keer alleen gegaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je vriend/man en verloskundige... - Pagina 3 Empty Re: Je vriend/man en verloskundige...

Bericht  CCC ma 7 mei 2012 - 9:08

Mijn vriend kan helaas niet elke keer mee door zijn werktijden, probeer het wel zoveel mogelijk op zijn vrije dagen te plannen... maar ook dat lukt niet altijd. Ik probeer altijd om de keer dat hij mee kan in elk geval. Echo's is hij bijna allemaal meegeweest, behalve de 2e echo rond de 11 weken, toen had hij een vergadering waar hij niet onderuit kon...

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je vriend/man en verloskundige... - Pagina 3 Empty Re: Je vriend/man en verloskundige...

Bericht  Vancity_girl ma 7 mei 2012 - 9:16

Mijn man is meegeweest bij de intake, alle echo's en de afspraak waarbij we de bevalling gingen bespreken ( wanneer je moet bellen etc)
Vond het ook niet nodig dat hij elke keer mee ging bij een controle, hij hoorde dan achteraf wel wat er besproken was.
Vancity_girl
Vancity_girl
Prater
Prater

Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je vriend/man en verloskundige... - Pagina 3 Empty Re: Je vriend/man en verloskundige...

Bericht  Twellie ma 7 mei 2012 - 11:13

Mijn vriend is voor zover ik me kan herinneren een keertje meegeweest naar de verloskundige bij onze oudste. Hij is wel mee geweest naar de termijnbepalingen en de 20-weken-echo's. Mijn vriend heeft op zich wel werk waarbij te regelen zou vallen dat hij mee zou zijn gegaan, maar het is niet in ons opgekomen om samen te gaan: het was altijd alleen even bloeddruk meten, paar vraagjes, buik voelen, hartje luisteren en weer gaan.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Je vriend/man en verloskundige... - Pagina 3 Empty Re: Je vriend/man en verloskundige...

Bericht  SparklingEyes ma 7 mei 2012 - 18:15

Mijn man is bij de eerste afspraak geweest, bij de echo's en bij een enkele andere controle. Bij de jongste moest ik op een gegeven moment naar het ziekenhuis omdat ik een keizersnee zou krijgen en toen ik me er ongemakkelijk bij begon te voelen (en heel emotioneel) is hij op mijn verzoek vaker mee gegaan. De manier waarop het gegaan is vind ik prima en hij ook..

SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Purmereutel

Terug naar boven Ga naar beneden

Je vriend/man en verloskundige... - Pagina 3 Empty Re: Je vriend/man en verloskundige...

Bericht  bolus26 ma 7 mei 2012 - 18:27

Hij gaat mee naar de echo's en als het kan ivm zn werk, tenminste als er iets bijzinders is bijv straks de 1e keer hartje luisteren. Maar is nu nog vaak in buitenland voor zn werk dus kan ook niet altijd mee, vind ik prima!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je vriend/man en verloskundige... - Pagina 3 Empty Re: Je vriend/man en verloskundige...

Bericht  MissD ma 7 mei 2012 - 19:26

Mijn man is alle afspraken meegeweest, zowel gewoon bij de verloskundige als bij de echo's Ik vond het heel erg fijn, het was echt iets van ons samen en op die manier werd hij er toch ook wel heel betrokken bij.

In een volgende zwangerschap wil ik ook weer alles met mijn man (en dan ook onze dochter) doen.

MissD
Prater
Prater

Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Je vriend/man en verloskundige... - Pagina 3 Empty Re: Je vriend/man en verloskundige...

Bericht  Star007 ma 7 mei 2012 - 19:32

Mijn vriend is mee geweest naar het intake gesprek , bevallings gesprek en naar alle echo's , behalve de liggings echo (hij kon toen echt geen vrij krijgen). Ik zag de meerwaarde ook niet van meegaan naar controle's, aangezien dat altijd in 10 min. gepiept was; wegen, voelen en hartje luisteren (deden we thuis ook vaak samen met de angelsound). Hij kon die uren beter bewaren voor na de bevalling, vond ik.
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Je vriend/man en verloskundige... - Pagina 3 Empty Re: Je vriend/man en verloskundige...

Bericht  Bruintje Beer ma 7 mei 2012 - 19:57

Mij man is telkens meegeweest. Maar dit was meer omdat hij gewoon elke keer meekon omdat hij geen dienst had. Anders was ik gewoon alleen gegaan!
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je vriend/man en verloskundige... - Pagina 3 Empty Re: Je vriend/man en verloskundige...

Bericht  Blue flower ma 7 mei 2012 - 20:05

Mijn man is ook altijd meegeweest, met goedkeuring van zijn werkgevers, zij vonden het belangrijk dat hij dat ook wel mee zou krijgen, nu gaat hij ook altijd mee naar cb.
Blue flower
Blue flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 1164
Punten : 1354
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je vriend/man en verloskundige... - Pagina 3 Empty Re: Je vriend/man en verloskundige...

Bericht  Gast ma 7 mei 2012 - 20:12

Hij is heel vaak mee geweest, de eerste weken maakte ik de afspraak voor savonds en dan kon hij mee.
Later toen ik vaker moest ging ik ook vaak alleen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je vriend/man en verloskundige... - Pagina 3 Empty Re: Je vriend/man en verloskundige...

Bericht  SarahKey ma 7 mei 2012 - 21:04

Mijn man is met de echo's meegeweest en we hadden na de eerste 4 echo's (8/10/12/13 weken) ook meteen een afspraak bij de gyn dus ging hij ook mee.
Daarna moest ik naar de klinische verloskundige, ging ik alleen heen.
Met 24 weken werd ik overgedragen aan de gyn, ging ik ook alleen heen.
De laatste weken ging hij weer mee want ik kon geen auto meer rijden.
Ook ging hij mee als een afspraak toevallig in zijn vakantie viel. Maar speciaal vrij vragen kon hij niet want hij was al door de uren heen door al die ziekenhuis bezoeken en onderzoeken etc.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Je vriend/man en verloskundige... - Pagina 3 Empty Re: Je vriend/man en verloskundige...

Bericht  Gast ma 7 mei 2012 - 23:26

Mijn man ging bij de 1e zoveel mogelijk mee, en dat zal deze zwangerschap hetzelfde zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je vriend/man en verloskundige... - Pagina 3 Empty Re: Je vriend/man en verloskundige...

Bericht  LDJ ma 7 mei 2012 - 23:26

Jullie vriend of man gaat dus best wel vaak mee.
Mijn vriend vroeg dit zich af. Tot nu toe is hij elke keer mee geweest.
Maar hij begon zich af te vragen of het niet raar is dat hij telkens mee gaat haha.
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Je vriend/man en verloskundige... - Pagina 3 Empty Re: Je vriend/man en verloskundige...

Bericht  LotteK ma 7 mei 2012 - 23:58

Tuinstoel schreef:Mijn vriend is voor zover ik me kan herinneren een keertje meegeweest naar de verloskundige bij onze oudste. Hij is wel mee geweest naar de termijnbepalingen en de 20-weken-echo's. Mijn vriend heeft op zich wel werk waarbij te regelen zou vallen dat hij mee zou zijn gegaan, maar het is niet in ons opgekomen om samen te gaan: het was altijd alleen even bloeddruk meten, paar vraagjes, buik voelen, hartje luisteren en weer gaan.

+1

Zie er eerlijk gezegd het nut niet van in dat hij elke keer mee zou gaan. Zoals hierboven gezegd bij de echo's ging/gaat hij mee, maar verder niet hoor, ook al kan hij dat erg makkelijk regelen met zijn werk.
LotteK
LotteK
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 242
Punten : 252
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je vriend/man en verloskundige... - Pagina 3 Empty Re: Je vriend/man en verloskundige...

Bericht  Sanne di 8 mei 2012 - 0:03

Mijn vriend is niet bij alle controles meegegaan. Bij de echo's was hij wel aanwezig, behalve de groeiecho, toen kon hij geen vrij krijgen. Overigens hadden we de termijnecho en de 20-wekenecho 's avonds en in het weekend, dus daarvoor hoefde hij geen vrij te nemen. Hij heeft dus alleen vrij genomen voor de liggingsecho. Hij is één keer bij een controle geweest, omdat hij die dag vrij had om samen wat leuks te gaan doen. Ik vond het ook niet zo belangrijk dat hij meeging. Ik had geen klachten, dus de controles waren iedere keer zo gebeurd.

Overigens wilde hij gisteren wel per se mee naar de nacontrole. Hij wilde ook nabespreken met de VK hoe hij de bevalling had beleefd Laughing

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je vriend/man en verloskundige... - Pagina 3 Empty Re: Je vriend/man en verloskundige...

Bericht  M-G di 8 mei 2012 - 0:04

Mijn vriend is tot nu toe iedere keer mee geweest en hem kennende wil alle komende keren ook mee.
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je vriend/man en verloskundige... - Pagina 3 Empty Re: Je vriend/man en verloskundige...

Bericht  Poisongirl di 8 mei 2012 - 0:28

Mijn man is elke keer mee geweest. Regelde gewoon dat hij thuis werkte op die dagen en als dat niet kon nam hij vrij. Hij wilde het zelf ook graag. Ik vond t wel fijn, mede omdat ik telkens zoveel bloed verloor. Ik zie trouwens dat veel van jullie standaard werden gewogen, dat was bij mij helemaal niet
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je vriend/man en verloskundige... - Pagina 3 Empty Re: Je vriend/man en verloskundige...

Bericht  silly_85 di 8 mei 2012 - 1:34

Hij is altijd mee geweest , was natuurlijk de 1ste dus vor beide spannend .
silly_85
silly_85
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 87
Punten : 150
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : omg amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Je vriend/man en verloskundige... - Pagina 3 Empty Re: Je vriend/man en verloskundige...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum