Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

+62
Weegschaal
Puggle
Jella
tweeling
Pinkel
Highway
Roos
woezel
Makamba
blondje1313
Floor
Twellie
koNijntje
Creabea_28
Mizzie
Jade
Slakje
Filoria
Bimbam
Clapperdie
CCC
Linnie1985
Joss1
meisjesmama
Susan
Lindsya
Juutjepetuutje
slaatje
Mama Titty
Travelgurly
Supertalentje
mzcharlotte
Annemoontje
Printje
Kruidkoek
mystery mom
L!ND@
Alex
Amber-
Snoes
Jasmine
LDJ
M-G
Paper Crown
Muppetje
Flip Fluitketel
kwak
Puzzle
NoName88
Lejow
nina86
Limburg85
bolus26
MAS
loesje
lente
Knof
Viva
Flower_L
superwoman
Alyssa
Muis
66 plaatsers

Pagina 23 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 23 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Filoria vr 1 jun 2012 - 8:12

Heb je je pilletje eigenlijk al gehad vandaag?

Nee grapje Printje, ik snap het eigenlijk wel. Ik was vorig jaar ook als een kind zo blij toen Sinterklaas met een bootje aan kwam tuffen in de haven hier.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 23 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Gast vr 1 jun 2012 - 8:14

Filoria schreef:
Jetje: om wat voor dingen krijg jij tranen in je ogen, vertel? Very Happy Ik kreeg ze net toen ik Tomas heel lief met een dreumesje zag spelen in de speeltuin. Ik vind trouwens dat je heel oprecht meeleeft met de andere meiden hier, zo leuk om te lezen. Je voelt bij jou dat je het meent.

Nou van dat soort opmerkingen dus haha. Lief dat je dat zegt!! Ik had het vanmorgen ook na de positieve test van Crea. Of om mijn ventje. Als hij vraagt naar de baby, vind ik zo lief en ontroerend. Verder om de stomste dingen op tv haha en dan vind ik mezelf zo'n heerlijke aansteller Laughing

Flip Fluitketel: denk je wel een beetje om jezelf? Goed dat je thuisgebleven bent!

Grrr wij hadden via marktplaats een mooie fietskar gevonden. Kon hem morgen ophalen, past er geen babyschaal in *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 23 1371890812 . Dus toch maar afgebeld. Nou weer op zoek naar een andere...

Haha Printje, ik ben net zo'n flapuit dus ik herken het wel wat je zegt, maar op mijn werk wel een beetje selectief. Gisteren kwam een collega van me naar een andere toe (die het allebei wisten, maar ze wisten van elkaar niet dat ze het wisten haha) en vroegen allebei of de ander al wat van mij hadden gehoord en hoe het ging (omdat ik die echo had natuurlijk), maar ze durfden allebei niet hardop uit te spreken waar ik dan was. Tot de een uiteindelijk durfde te vragen: weet jij het ook dan? Ik had daar zo graag bij willen zijn. Allebei durfden ze niks te zeggen lol!

Gast
Gast

Bericht  Printje vr 1 jun 2012 - 8:15

Hahahaha Filoria, ik overdrijf dus echt niet als ik zeg dat ik een zeer overdreven emotionele muts ben hahahaha.

Ik ben gewoon erg gevoelig;) Ook toen R vorig jaar bij Sinterklaas op schoot zat en maar bleef zeggen Hoi klaas hoi, kreeg ik al een brok in mijn keel.

En bij de musical van Thomas de trein, hij genoot zo en bleef maar juichen en klappen om die trein. Tsja dan kun je me vrijwel opvegen.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Mama Titty vr 1 jun 2012 - 8:52

GEFELICITEERD Filoria!!

Jetje balen zeg. Fietskar is best handig, heb ik bij R. ook 9 maanden gebruikt met maxicosi erin, daar had ik babyschaal niet voor nodig. Bij R. ben ik na 5 maanden volgens mij met babyschaal begonnen, maar maxicosi vond ik bij R. wat veiliger omdat ze zo klein is.

Mama Titty
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 472
Punten : 517

Bericht  mzcharlotte vr 1 jun 2012 - 9:52

@ Slakje: ik wens je veel wijsheid en sterkte toe. Ik hoop dat je voor jullie situatie en gevoel de juiste beslissing neemt.

Over kwaaltjes: Ik heb ze niet tot weinig. Eigenlijk ben ik gezegend. Mijn borsten doen alleen pijn als ik ze "bevrijd" haha, ik ben moe tot in het extreme (ik stond afgelopen week bijna te slapen op mijn werk terwijl ik een langzame computer aan het rebooten was) maar verder niks. Ook niet emotioneel, terwijl ik dat normaal gesproken wel ben. Mijn man vroeg of ik al nesteldrang had omdat ik aan het opruimen geslagen was, maar dat is nog iets te vroeg haha.

@ Miss Titty: vind je het ook zo lang duren tot de echo? Ik ben zo ongeduldig, omdat ik voor mijn gevoel dan pas zeker weet hoe ik ervoor sta.

Ik had vanmiddag twee keer een heftige kramp, anders dan mijn darmen die aan het rommelen zijn. We hebben het daar beneden even goed aangesproken; blijf lekker zitten waar je zit.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519

Bericht  Flower_L vr 1 jun 2012 - 9:56

mzcharlotte, herkenbaar hoor die krampjes. Het is momenteel echt een oorlog in mn buik. Rare geluiden, borrelen, krampjes. Hoort er allemaal bij Cool

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  mzcharlotte vr 1 jun 2012 - 10:02

Gelukkig dat het herkenbaar is. Ik sta momenteel echt angsten uit als er iets gebeurt met krampen. Ik durf echt nog niet van het beste uit te gaan. Maar we spreken het kleintje nu al heel vaak liefdevol toe, hopen dat het helpt! Het stelt me wel even gerust!
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Bericht  Twellie vr 1 jun 2012 - 10:30

Wow, CreaBea, wat lees ik nu Very Happy ? Wat een onverwacht wonder! Gefeliciteerd *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 23 281626781 .
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  mzcharlotte vr 1 jun 2012 - 10:43

Tuinstoel schreef:Wow, CreaBea, wat lees ik nu Very Happy ? Wat een onverwacht wonder! Gefeliciteerd *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 23 281626781 .

En dit bedoelde ik ook nog te schrijven in mijn post... Mag ik ook al dingen op dementie gooien? smile Gefeliciteerd Crea! Spannend hoor!
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Bericht  Slakje vr 1 jun 2012 - 18:52

Sorry dat ik het hierzo kom verstoren, ik ben echt gewoon helemaal in de war.
Langs de ene kant ben ik suuuuperblij en mijn hart wilt het kindje er absoluut graag bij. Maar het is zoveel. Het voorbije jaar ben ik al zwanger geweest, ben ik plots gaan samenwonen, gestopt met studeren en gaan werken, dan de geboorte,... We komen eindelijk een beetje op ons plooien en ik vind het wel fijn zo, even die rust. Wij dachten ons vervolgens te concentreren op ons huwelijk. Ook gewoon het ruimtegebrek... Wij willen nu echt niet wéér verhuizen. Bovendien hebben mijn ouders en schoonouders hier echt veel geld ingestoken om het zo gezellig mogelijk te maken.
Maandag hebben we een afspraak, maar dit wilt niet zeggen dat we ermee doorgaan. Ik hoop dat als ik daar zit, ik een ingeving krijg van "Ja, dit is wat ik moet doen, of dat is wat ik moet doen." En ik denk eerlijk gezegd ook helemaal niet dat ik het over mijn hart ga krijgen.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12

Bericht  Muis vr 1 jun 2012 - 18:55

Slakje, ik wil je totaal niet beĂŻnvloeden, maar als ik jou zo hoor ben ik een beetje bang dat je spijt gaat krijgen als je het weg gaat halen.

Is het alleen om het verhuizen? De kids kunnen toch bij elkaar op de slaapkamer? Of evt 1 bij jullie?

Ik vind het echt heel dapper van je om eerlijk voor alles uit te komen en wil je heel veel liefde kracht en wijsheid toewensen. Dat je de keus maakt die voor jullie het beste is.
Muis
Muis
Prater
Prater

Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11

Bericht  Slakje vr 1 jun 2012 - 19:01

Ja, daar ben ik ook ontzettend bang voor. Ik krijg al spijt dat ik de gedachte heb. Maar ik wil dit kindje ook een goed en zorgeloos leven geven en of ik dat op dit moment kan geven; daar twijfel ik aan.

Het is trouwens vooral het emotionele dat ons teveel is. We hebben het laatste jaar teveel meegemaakt/gedaan. We willen wat op rust komen.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12

Bericht  Kruidkoek vr 1 jun 2012 - 20:49

Slakje, wat een moeilijke keuze. Ik wil je stekte wensen en hoop dat je er samen met je vriend uitkomt. Ik weet ook niet hoe groot de kamers zijn, maar kunnen jullie 1 slaapkamer in 2en delen door er een wandje of schuifwand tussen te plaatsen, of wordt het dan erg klen?

Crea, gefeliciteerd echt heel fijn voor je

Ik word steeds wat zekerder van zwangerschap betreft, borsten doen nog steeds zeer, lijken wel meer pijn te gaan doen. Paardrijden is bijna niet meer leuk zo..... Blijven ze zo gevoelig of wordt het minder? Eigenlijk ben ik ook wel blij dat ze pijnlijk zijn, is toch een goed teken. Verder ben ik 's ochtends met vlagen misselijk, vooral na ontbijt en als ik dan iets ga doen. Dat had ik eerder nog niet en als het vruchtje wel was gestopt met groeien dan had ik dit kwaaltje nu toch ook niet gehad? Gelukkig vrijdag weer een echo, ik ben benieuwd!

Kruidkoek
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 534
Registratiedatum : 05-08-11

Bericht  Printje vr 1 jun 2012 - 20:51

Kruidkoek; fijn dat je je zekerder voelt maar ik zie dat je net 4 weken zwanger bent, heeft een echo as vrijdag dan wel nut? Hier was met 6+4 net een hartje enzo te zien.

Hier nog steeds geen klachten, naast gevoelige grotere borsten wat ik nu al vervelend vind haha (kindlief is dol op knuffelen namelijk en raakt me dan steeds net vervelend aan).
Ik heb pas over een maand weer een echo, ben zo benieuwd. (ook al naar het geslacht hahaha)
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  mzcharlotte vr 1 jun 2012 - 20:54

Printje schreef:Kruidkoek; fijn dat je je zekerder voelt maar ik zie dat je net 4 weken zwanger bent, heeft een echo as vrijdag dan wel nut? Hier was met 6+4 net een hartje enzo te zien.

Dat vroeg ik me ook af, maar ik kan me herinneren dat Kruidkoek zichzelf een paar weken terug had gezet. Met 4+4 was er bij mij nog helemaal niks te zien, daar werd ik voor gewaarschuwd. De vk wilde ook geen inwendige echo doen, omdat ze vermoedde dat er ook nog helemaal geen hartslag te detecteren was. Maar misschien ben je verder in aantal weken?
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Bericht  Printje vr 1 jun 2012 - 20:58

Ow ja volgens mij zat het zo idd. Sorry kruidkoek... Hopelijk zit het helemaal goed!!

Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Kruidkoek vr 1 jun 2012 - 21:03

Geeft niet Printje.

Klopt dat ik erg pril zwanger ben, dacht langer zwanger te zijn en heb ticker vorige week terug gezet. Had ook uitgelegd waarom maar snap dat het met al die nieuwe zwangere lastiger onthouden is dus daarom in het kort.

12 april had ik mijn laatste menstruatie maar die was heel kort en lichter dan normaal. 12 mei positief getetst en 14 mei telefonisch consult met de huisarts. Omdat 12 april zo lichte menstruatie was, dacht ze dat dit een innesteling bloeding geweest kon zijn en daarom doorverwezen naar gyn voor termijnecho. Dat was vorige week vrijdag en toen zou ik dus 6 weken zwanger geweest zijn. Op echo bleek vruchtje nog erg klein, je zag alleen het rondje. Konden 2 mogelijkheden zijn, of ik was 6 weken zwanger en vruchtje was met een week of 3 gestopt met groeien, of ik was korter zwanger en dan zou dit beeld bij duur zwangerschap passen. Omdat ik nog steeds geen bloed verlies en gevoelige borsten heb dus de hoop gehouden dat ik dus korter zwanger was. Komt bij dat ik 05 mei een paar uur steken in rechter eileider had dus dat kan ook eisprong geweest zijn en dan klopt het dus ook dat ik nu 4 weken zwanger ben. Voor de zekerheid wilde de gyn mij nog een keer zien en dat is dus komende vrijdag.

Kruidkoek
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 534
Registratiedatum : 05-08-11

Bericht  Floor vr 1 jun 2012 - 21:04

@Crea, gefeliciteerd met je zwangerschap!

@slakje, wat een moeilijke beslissing. veel sterkte.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Printje vr 1 jun 2012 - 21:07

Kruidkoek het klinkt idd logisch dat je dan gewoon minder ver zwanger zou zijn. Dat was bij mij dus ook zo, weliswaar maar om een weekje, maar de vk zei ook je weet nooit 100% zeker wanneer je eisprong is geweest. Ik hoop dat je vrijdag een prachtige echo hebt!!
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  mzcharlotte vr 1 jun 2012 - 21:40

Hoe vertellen jullie het je ouders eigenlijk? *

Edit: zometeen gaan we voor een nachtje weg! Ben zo blij om er even uit te zijn!

Laatst aangepast door mzcharlotte op zo 3 jun 2012 - 1:58; in totaal 1 keer bewerkt
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Bericht  blondje1313 vr 1 jun 2012 - 21:51

Waarom vind je halverwege deze maand te vroeg? Heb je dan nog geen echo gehad of wil je echt de 12-wekengrens afwachten? (Deze grens is meer van vroeger, nu vertellen mensen het vaker al na de eerste goed echo of zelfs nog eerder). Balen van je familie trouwens.
En nu ben ik weer weg in dit topic, kom hopelijk over een tijdje weer terug!

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  mzcharlotte vr 1 jun 2012 - 21:57

Ik heb 25 juni de eerste echo. 5 juli de tweede. Vandaar dat het nog te vroeg is en ik vind 8.5 week nog iets te vroeg zelf.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Bericht  Makamba vr 1 jun 2012 - 22:11

*weg*

Laatst aangepast door Makamba op za 2 jun 2012 - 11:28; in totaal 2 keer bewerkt
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334

Bericht  Makamba vr 1 jun 2012 - 22:16

Crea, van harte gefeliciteerd! *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 23 281626781 Wat bijzonder zeg.
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334

Bericht  Muppetje vr 1 jun 2012 - 22:40

Makamba hug het blijft naar om te lezen, hoe is het nu met je?

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 23 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: