Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

+62
Weegschaal
Puggle
Jella
tweeling
Pinkel
Highway
Roos
woezel
Makamba
blondje1313
Floor
Twellie
koNijntje
Creabea_28
Mizzie
Jade
Slakje
Filoria
Bimbam
Clapperdie
CCC
Linnie1985
Joss1
meisjesmama
Susan
Lindsya
Juutjepetuutje
slaatje
Mama Titty
Travelgurly
Supertalentje
mzcharlotte
Annemoontje
Printje
Kruidkoek
mystery mom
L!ND@
Alex
Amber-
Snoes
Jasmine
LDJ
M-G
Paper Crown
Muppetje
Flip Fluitketel
kwak
Puzzle
NoName88
Lejow
nina86
Limburg85
bolus26
MAS
loesje
lente
Knof
Viva
Flower_L
superwoman
Alyssa
Muis
66 plaatsers

Pagina 22 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 22 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Mizzie vr 1 jun 2012 - 7:09

Edit: Er staat nergens dat alle andere dames de keuze wel snappen.
Mizzie
Mizzie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 416
Punten : 571
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 22 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Creabea_28 vr 1 jun 2012 - 7:15

Jetje schreef:Jaaa hoe gaaf is dat Crea ook zwanger!! Dat ze zich maar gauw hier mag komen melden Laughing

Filoria en Jetje, wat zijn jullie toch een lieverds!
Ik ben er hoor! Very Happy Zijn we gezellig samen zwanger, echt superleuk! Hopelijk kan LCN ook heel snel aanschuiven!

Hoi allemaal,
Ik kom me hier voorzichtig melden. Ik ben Creabea, 27 jaar en getrouwd. Na 2 jaar bezig te zijn geweest voor een kindje en verschillende behandelingen in de medische molen, ben ik wonder boven wonder spontaan zwanger geworden. Ik was vorige maand ook zwanger, maar dan via een IUI behandeling, maar dit is helaas in een miskraam geëindigd. Deze maand hadden we een soort 'pauze' om te kijken of mijn lichaam alles weer oppakte. Had dus nooit verwacht dat ik nu, zonder behandeling, zwanger zou worden. We hebben wel ons best gedaan, maar meer onder het mom van; dan voelt het tenminste niet zo dat we weer een maand verspild hebben.

Maar had vanochtend een mooie positieve test en mag me dus nu hier aanmelden! Very Happy Ik vind het wel heel spannend, want de miskraam staat nog vers in ons geheugen en we willen dit natuurlijk niet nog een keer meemaken. Toch voelt het dit keer op de een of andere manier, anders en beter. We hebben er allebei wel vertrouwen in dat het dit keer goed komt.
Heb vandaag ook al onwijs schattige schoentjes gekocht om te vieren dat we zwanger zijn. Zit ook echt even helemaal op mijn roze wolk haha.

Hebben jullie al last van kwaaltjes? Ik heb vooral pijnlijke en gevoelige borsten, niet altijd trek in eten en ben best wel moe.
Ik ga me binnenkort een beetje inlezen, zodat ik ook op jullie kan reageren!

Edit: Ik vergeet nog te zeggen dat ik op 22 juni mijn eerste echo heb! Nog 3 weken geduld dus angel

Laatst aangepast door Creabea_28 op vr 1 jun 2012 - 7:49; in totaal 1 keer bewerkt
Creabea_28
Creabea_28
Prater
Prater

Aantal berichten : 585
Punten : 616

Bericht  Snoes vr 1 jun 2012 - 7:17

Clapperdie schreef:Slakje: lijkt me een hele lastige beslissing als het zo welkom is en het financieel ook geen probleem is. Ruimte en regelmaat lijken mij juist de minste redenen om voor abortus te kiezen. Daar is altijd wel een mouw aan te passen.

Maar het is natuurlijk jullie beslissing en je moet doen wat voor jullie goed voelt op dit moment. Ik hoop alleen dat jullie er goed over nadenken en het even de tijd geven en eventuele andere opties doornemen. Het gaat wel om een leventje (hoe klein het nu ook nog is)
Eens.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Flower_L vr 1 jun 2012 - 7:19

Supernieuws crea...! Gefeliciteerd!

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Printje vr 1 jun 2012 - 7:21

Welkom Creabea gefeliciteerd!!!

Ik heb 0,0 klachtjes (was bij mijn zoontje ook al zo) al is mijn man helemaal blij met mijn iedere dag groter lijkende borsten......

Ik lees bij Slakje idd argumenten om het eventueel te houden maar ik snap haar wel, haar kindje is pas 4 mnd ik zou er dan ook echt niet aan moeten denken persoonlijk.. maar nogmaals ik vind dit niet aan ons om haar te beïnvloeden in welke keuze ze moet maken.

Verder hier alles goed, soms wel last van mijn hormonen maar ik ben altijd al gevoelig geweest om het maar leuk te omschrijven hahaha. Ik vind het wel jammer dat ik een week ben teruggezet en pas in de zomervakantie (2 juli) mijn tweede echo heb, zou het zo graag aan ouders uit mijn klas vertellen hahaha. Aan mijn kleuters nog niet, dan duurt het allemaal veel te lang voor ze.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Mama Titty vr 1 jun 2012 - 7:38

Gefeliciteerd Crea! Wat fijn dat je nu toch spontaan zwanger werd.

Ik ben echt doodmoe,vlagen misselijk en als ik honger krijg moet ik ook echt eten anders word ik gek! Tel de dagen af tot woensdag, dan de echo!!
Heb het op mijn werk nu verteld want je kon het al echt zien!
Vind het volgende week wel eng, dan is de verbouwing van het filiaal maar bang om teveel bukken.
Gisteren boodschappen gedaan op de fiets en vandaag best moeten bukken op het werk, maar extreem duizelig en last van mijn buik.

Mama Titty
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 472
Punten : 517

Bericht  koNijntje vr 1 jun 2012 - 7:38

@slakje, wat heftig en moeilijk moet dit voor je zijn. probeer wel een goed overwogen beslissing te nemen, je weet nog geen 24uur dat je zwanger bent en de afspraak met de kliniek is al gemaakt.. ik hoop dat jullie er samen een beetje uit komen, succes ermee..
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Bericht  Filoria vr 1 jun 2012 - 7:40

Printje schreef:ik vind dit niet aan ons om haar te beïnvloeden in welke keuze ze moet maken
Helemaal mee eens.
Het voelt haast ongepast om nu doodleuk verder te kletsen met de meiden hier die gewenst zwanger zijn, maar aan de andere kant: daar is dit topic wel een beetje voor Embarassed
Nogmaals heel veel sterkte Slakje!

Printje: heb je 2 juli al zomervakantie? Das vroeg zeg! Lijkt het je fijn om een paar weken vrij te hebben?
Creabea: jaaa welkom hier! Ik vind het ook heel leuk dat we samen zwanger zijn. Wat leuk van die schoentjes. De kwaaltjes zijn herkenbaar, al heb ik er in mindere mate last van. Ben je ook zo hyper trouwens?
MamaTitty: gefeliciteerd zeg! Ik hoop voor je dat alles helemaal goed gaat deze zwangerschap. Ben je al bij de verloskundige geweest? Je klachten klinken een beetje alsof je last hebt van je bloeddruk. Maar ik ben geen dokter natuurlijk.

Hier een emotionele Filoria. Ik heb het nieuws net aan mijn beste vriendin verteld. Zij was de eerste die het hoorde van mijn eerste zwangerschap. Nu de tweede (na mijn man) die het hoorde over deze zwangerschap. We hebben haast een gat in de vloer gesprongen samen. Ooo ik ben echt zo blij!
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  Printje vr 1 jun 2012 - 7:43

Onze zomervakantie start al op 29 juni....ik vind het vreselijk om als eerste aan de beurt te zijn. 13 augustus beginnen we dan 'alweer'.

Wat leuk Filoria dat je het aan je beste vriendin verteld hebt. Geniet er lekker van meis!
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 1 jun 2012 - 7:45

Mizzie schreef:Ben ik nou de enige die de keuze niet goed snapt? Ik lees ook 2 hele sterke argumenten om het WEL te houden?

Natuurlijk niet. Maar wie zijn wij om Slakje te veroordelen. We kennen haar situatie niet. Het enige dat ik hoop is dat ze geen overhaaste beslissingen neemt, maar hoezeer ik zelf ook tegen abortus ben, ik zal nooit iemand veroordelen. Dat is niet aan mij.

Gast
Gast

Bericht  Muppetje vr 1 jun 2012 - 7:50

Jetje schreef:
Mizzie schreef:Ben ik nou de enige die de keuze niet goed snapt? Ik lees ook 2 hele sterke argumenten om het WEL te houden?

Natuurlijk niet. Maar wie zijn wij om Slakje te veroordelen. We kennen haar situatie niet. Het enige dat ik hoop is dat ze geen overhaaste beslissingen neemt, maar hoezeer ik zelf ook tegen abortus ben, ik zal nooit iemand veroordelen. Dat is niet aan mij.

Helemaal mee eens. Ik zou het nooit kunnen, maar het is haar keuze, niet die van ons....

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Printje vr 1 jun 2012 - 7:52

Muppetje schreef:
Jetje schreef:

Helemaal mee eens. Ik zou het nooit kunnen, maar het is haar keuze, niet die van ons....

+1 Ik ben ook niet voor abortus maar kan het me in haar geval toch ook wel weer goed voorstellen. Ik kan me eerlijk gezegd best voorstellen dat ik hetzelfde zou denken.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 1 jun 2012 - 7:53

Crea: de wonderen zijn de wereld nog niet uit. En dit is zo mooi en bijzonder, dit moet gewoon zo zijn. Ik ben zo ongelooflijk blij voor je!!! Na het supernieuws van Filoria nu weer!!! Klinkt goed die kwaaltjes!! Had je dat de vorige keer ook? Weet je dat ik het echt zo erg vond van je miskraam. Ik vond het zo leuk dat we bijna op dezelfde dag positief testten. Maar nu zijn we inderdaad alsnog tegelijk zwanger *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 22 561177

Printje: jammer inderdaad dat je een week teruggezet bent. Ik had hetzelfde. Ik wilde het volgende week op werk vertellen, net voor mijn vakantie, maar nu weet ik dat niet zo zeker, omdat ik dan nog net geen 12 weken ben.

Mama Titty: jij ook al kwaaltjes dus. Voelt het nu anders dan de vorige keren?

Filoria: geweldig die reactie van je vriendin!!

Hier trouwens ook een emo doos. Om de stomste dingen krijg ik al tranen in mijn ogen. Laughing

Laatst aangepast door Jetje op vr 1 jun 2012 - 7:54; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Clapperdie vr 1 jun 2012 - 7:53

Maar Mizzie veroordeeld haar toch ook niet? Ze zegt alleen dat ze ook redenen leest om het wel te houden.
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Jasmine vr 1 jun 2012 - 7:53

Muppetje schreef:
Jetje schreef:

Dat is ook precies de reden waarom ik er niet dieper op in ga. Het is háár keuze, haar beslissing die ze moet maken.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  Printje vr 1 jun 2012 - 7:55

Jetje; mijn collega's ga ik het wel nog vertellen. Ik ben zo'n flapuit dat het voor mij al een prestatie van formaat is dat ik het al bijna 3 weken voor me gehouden heb (voor bijna alle collega's dan hahahaha)

Ik heb zoiets van als het mis zou gaan wil ik het toch ook met mijn collega's delen.

Hier nog zo'n emotioneel ding, ik ben altijd al zo emotioneel, na de bevalling vd eerste zo mogelijk nog erger en dat is nooit meer goedgekomen.

Echt idioot gisteren zaten we de opening te kijken van de Aquanura ofzo vd Efteling en dat zit ik al met tranen in mijn ogen wanneer ze die paddestoelen laten zien want die vindt mijn zoontje zo leuk...arme arme man van mij.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Muppetje vr 1 jun 2012 - 7:59

Ik denk dat t de hele zwangerschap wel blijft... Ik ben ook overal emotioneel over, haha...

Vanmorgen heb ik nog n beetje gehuild omdat Crea zwanger is Embarassed

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Printje vr 1 jun 2012 - 8:00

hahahaha Muppetje was het maar alleen de zwangerschap....hier was het al erger en het wordt alleen maar erger.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Flip Fluitketel vr 1 jun 2012 - 8:00

[quote="Printje"]maar nogmaals ik vind dit niet aan ons om haar te beïnvloeden in welke keuze ze moet maken.quote]
Ik ga verder ook niks hieraan toevoegen want laat ik mij teveel leiden door eigen mening. Het enige dat ik hoop is dat jullie niet 123 een beslissing maken. Het is niet niks en er bevindt zich nu al een klein mensje in je buik die aan jullie geschonken is. Ik hoop dat jullie samen tot een juiste beslissing kunnen komen die voor jullie goed voelt.

Mama Titty Het bukken kan nu waarschijnlijk geen kwaad voor je kindje hoor. Misschien alleen voor je rug/banden en zoals Filoria zegt je klachten lijken mij wel iets van je bloeddruk o.i.d. Hopelijk is het gauw woensdag!

Filorie Wat leuk dat jullie het nieuws nu samen kunnen delen. Er zal vast veel afgekletst worden!

Printje Lekker bijna vakantie!

Crea Wat een geweldig nieuws! Gefeliciteerd! Na een Mk schijn je het 1e half jaar extra vruchtbaar te zijn heb ik me laten vertellen. Waarschijnlijk gold dat ook voor jullie! En soms mag je je weleens laten gaan zeker als je leuk nieuws hebt mogen ontvangen.

Bolus Een dagje ontstressen mag ook weleens! En als ik het zo lees dan kan een rustdagje geen kwaad!

Ff op de laatste 2 pagina's gereageerd! Gaat zo snel allemaal ineens....

Vandaag voelde ik me nog niet 100% ben thuis gebleven van mijn werk en mijn moeder is vanmorgen/vanmiddag even langsgekomen. Altijd handig met een kleine dreumes.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067

Bericht  Filoria vr 1 jun 2012 - 8:02

Crea: ik sluit me helemaal aan bij Jetje. Wat speciaal is dit!
Jetje: om wat voor dingen krijg jij tranen in je ogen, vertel? Very Happy Ik kreeg ze net toen ik Tomas heel lief met een dreumesje zag spelen in de speeltuin. Ik vind trouwens dat je heel oprecht meeleeft met de andere meiden hier, zo leuk om te lezen. Je voelt bij jou dat je het meent.
Printje: whaha wat geweldig van die paddenstoelen, waarom moet je daar nou om huilen? *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 22 394967 Gek mens haha. Wat je zegt over het delen met je collega's herken ik wel. Ik vind het nu echt nog te vroeg, maar over een paar weken ga ik het wel vertellen. Als ik dan een miskraam zou krijgen zou ik dat ook met ze willen delen.
Hoe is je band met je collega's verder? Zijn het een beetje lieve dames?
Flip: wat lief van je moeder!
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Bericht  Mama Titty vr 1 jun 2012 - 8:02

Jetje ik ben blij met iedere kwaal. Dat geeft me vertrouwen

Heb vk ook gemaild. Was ook al 5cm buik omtrek Bij gekomen, vind ik echt veel.

Mama Titty
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 472
Punten : 517

Bericht  Muppetje vr 1 jun 2012 - 8:03

Printje schreef:hahahaha Muppetje was het maar alleen de zwangerschap....hier was het al erger en het wordt alleen maar erger.

Hier is het echt veeeeel erger geworden sinds ik zwanger ben...

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Printje vr 1 jun 2012 - 8:07

Filoria schreef:Crea:
Printje: whaha wat geweldig van die paddenstoelen, waarom moet je daar nou om huilen? *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 22 394967 Gek mens haha. Wat je zegt over het delen met je collega's herken ik wel. Ik vind het nu echt nog te vroeg, maar over een paar weken ga ik het wel vertellen. Als ik dan een miskraam zou krijgen zou ik dat ook met ze willen delen.
Hoe is je band met je collega's verder? Zijn het een beetje lieve dames?
!

Hahaha tsja wat kan ik erop zeggen. Manlief vond het erg grappig waardoor ik nog meer moest huilen, achter denk ik ook bij mezelf zucht maar ik moest terug denken aan de eerste keer in de Efteling met ons zoontje en hoe hij op die paddestoelen reageerde...

Maar even ter illustratie hoe erg ik ben...ik krijg zelfs tranen in mijn ogen als Sinterklaas in NEderland aankomt.....als ik nu niet meer mee mag schrijven hier snap ik het goed hahahahaha

Mijn collega's zijn stuk voor stuk schatten. Hebben een erg leuk team.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Filoria vr 1 jun 2012 - 8:08

Printje schreef:ik krijg zelfs tranen in mijn ogen als Sinterklaas in NEderland aankomt.....als ik nu niet meer mee mag schrijven hier snap ik het goed hahahahaha
Nu ga ik toch het busje maar eens bellen inderdaad...

Rustig maar Printje, de zuster komt zo.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Bericht  Printje vr 1 jun 2012 - 8:09

Filoria schreef:
Printje schreef:ik krijg zelfs tranen in mijn ogen als Sinterklaas in NEderland aankomt.....als ik nu niet meer mee mag schrijven hier snap ik het goed hahahahaha
Nu ga ik toch het busje maar eens bellen inderdaad...

Rustig maar Printje, de zuster komt zo.

Scheelt het iets als ik zeg dat ik kleuterjuf ben en dat dit echt het feest ter feesten is of maak ik het dan alleen maar erger hahahahhaa

Die blikken in de oogjes van die kinderen, ik smelt dan gewoon. MM maak het er niet beter op of wel;)
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 22 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: