*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
+62
Weegschaal
Puggle
Jella
tweeling
Pinkel
Highway
Roos
woezel
Makamba
blondje1313
Floor
Twellie
koNijntje
Creabea_28
Mizzie
Jade
Slakje
Filoria
Bimbam
Clapperdie
CCC
Linnie1985
Joss1
meisjesmama
Susan
Lindsya
Juutjepetuutje
slaatje
Mama Titty
Travelgurly
Supertalentje
mzcharlotte
Annemoontje
Printje
Kruidkoek
mystery mom
L!ND@
Alex
Amber-
Snoes
Jasmine
LDJ
M-G
Paper Crown
Muppetje
Flip Fluitketel
kwak
Puzzle
NoName88
Lejow
nina86
Limburg85
bolus26
MAS
loesje
lente
Knof
Viva
Flower_L
superwoman
Alyssa
Muis
66 plaatsers
Pagina 31 van 40
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
Mzcharlotte wat een angst. Gelukkig heb Je wel het hartje zien kloppen en blijft het hier gaan. Wanneer mag Je terug?
Mama Titty- Fluisteraar
- Aantal berichten : 472
Punten : 517
Registratiedatum : 18-11-10
Klopte het hartje goed? Kans op miskraam neemt namelijk wel af als je een kloppend hartje hebt gezien maar die moet dan niet te traag kloppen voor je termijn.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Het was erg moeilijk te zien, maar de verloskundige was tevreden. Maar omg, wat gaan mijn gevoelens op en neer. Ik geloof dat ik morgen ook nog maar een dag thuis blijf.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
mzcharlotte schreef:Het was erg moeilijk te zien, maar de verloskundige was tevreden. Maar omg, wat gaan mijn gevoelens op en neer. Ik geloof dat ik morgen ook nog maar een dag thuis blijf.
Hoe ver ben je dan? Ben je + 6 weken?
Vandaag 6+6, maar denk dat bij mij ook spek in de weg zit van een goede echo
mzcharlotte- Ratel
mzcharlotte schreef:Vandaag 6+6, maar denk dat bij mij ook spek in de weg zit van een goede echo
Hmm, met 6 weken en 3 dagen was bij ons duidelijk een kloppend hartje te zien. Het zo dat je met inwendige echo's beter zicht hebt, was je echo uitwendig? Echt zo naar voor je en zo schrikken. Ik zou me lekker rustig houden. Bloed is niet altijd slecht en krampen eigenlijk ook niet. Er is daar zoveel gaande dat je gewoon alles voelt en je rotschrikt bij een flinke kramp.
De echo was uitwendig. Ik zou met deze rotzooi ook even niet willen dat ze een inwendige deden. Het is echt een troep. Laten we hopen met een beetje humor dat kind gewoon z'n tijdelijke kamer aan het schoonmaken/schoonhouden is. En dan vooral dat 'ie later ook zo is met z'n kamer.
mzcharlotte- Ratel
Ja je weet gewoon niet hoe het afloopt. Maar over het algemeen, een kloppend hartje is goed!
Dat zei ze ook, al kon ze natuurlijk ook niks garanderen. Je bent echt een schat dat je zo uitgebreid op mij reageert. Je bent lief!
mzcharlotte- Ratel
Printje schreef:Mama Titty succes bij de echo.
Ons bejaardenclubje is groter dan ik dacht hahahahahaa. Slakje ik wist helemaal niet dat jullie nog zo jong waren.
Ik ook niet! Dacht dat wij jong waren!
NoName88- Prater
- Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11
Kruidkoek schreef:Lindsya schreef:
Vandaag is de mevrouw van MvM geweest. Ik ben vandaag gelijk begonnen en ik heb een mooie armband gekregen. Ze deed ook nog even een test en die gaf gelijk zwanger aan. Het besef is er soms nog niet helemaal bij mij
Groetjes
Maandag was MvM ook bij mij, heb jij ook die paarse armband? Ik heb armband en ketting gekregen omdat ik in buitengebied woon en zelf de flessen moet brengen en halen dus voor de " moeite" mocht ik dus beide hebben. Ik draag ze alleen nog niet omdat hun symbool (die druppel) best opvalt en ik hou mijn zwangerschap verder nog even stil en ik vrees dat die druppel vragen gaat opleveren
Ja ik heb ook paarse armband inderdaad. Dat is wel heel aardig dat je ze alle twee kreeg maar ik vind ook goed van je dat je mee doet en dat je ze zelf inleverd.
Lindsya- Kletskop
- Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
MzCharlotte, ik zie het nu pas! Maar wat een rollercoaster zeg. Gelukkig kon je vanmiddag terecht en heb je een kloppend hartje gehoord. Uitwendig ook nog, dus echt goed hoor! Bij mij was er zelfs met 12 weken uitwendig niets te bespeuren en moest het inwendig. Mijn gynaecoloog zei nadat hij op een termijn van 7,5 week een kloppend hartje had gevonden bij ons kindje, dat de kans op een miskraam dan zakt van 1 op 5 naar 1 op 100.
Nu moet je over 3 weken weer terug? Ik duim voor je dat het gewoon allemaal goed blijft gaan en dat het bloed voortkomt uit een gesprongen ader of van de placenta ofzo.
Nu moet je over 3 weken weer terug? Ik duim voor je dat het gewoon allemaal goed blijft gaan en dat het bloed voortkomt uit een gesprongen ader of van de placenta ofzo.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Mzcharlotte, wat een angst zeg. Gelukkig dat er een kloppend hartje te zien was, dat stel je toch gerust. Maar ik denk ook inderdaad dat het wel goed zit als de vk ook tevreden is. Ik ga voor je duimen dat allemaal goed blijft gaan.
Lindsya- Kletskop
- Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Goed bezig Snoes met je overzicht.
O jee, ik sta bovenaan. Dat betekent dat ik als eerste weer moet vertrekken hier. 12 weken komen hard dichterbij....
Het blijft spannend he, Kruidkoek. Nou ja, het is bijna vrijdag zullen we maar zeggen...
Mama Titty, fijn dat jullie een kloppend hartje hebben gezien!
MzCharlotte, wat een narigheid!! Hopelijk zit het allemaal goed
En blijf inderdaad morgen nog maar lekker een dagje thuis!!
O jee, ik sta bovenaan. Dat betekent dat ik als eerste weer moet vertrekken hier. 12 weken komen hard dichterbij....
Het blijft spannend he, Kruidkoek. Nou ja, het is bijna vrijdag zullen we maar zeggen...
Mama Titty, fijn dat jullie een kloppend hartje hebben gezien!
MzCharlotte, wat een narigheid!! Hopelijk zit het allemaal goed
En blijf inderdaad morgen nog maar lekker een dagje thuis!!
NoName88- Prater
Naam | leeftijd | hoeveelste kindje | uitgerekende datum | bijzonderheden | |
NoName88 | 23/24 | 1e | 28-12-2012 | Termijnecho gehad, 28-06 afspraak VK (geen echo) | |
Flower_L | 27/29 | 2e | 29-12-2012 | 19-06 2de echo | |
Jetje | 29/32 | 2e | 31-12-2012 | Termijnecho gehad, 13-06 afspraak VK | |
Pinkel | 31/36 | 1e | 07-01-2013 (ovb) | Termijnecho: 14-06 | |
Juutjepetuutje | 27/30 | 2e | 08-01-2013 (ovb) | ||
Flip Fluitketel | 30/38 | 2e | 13-01-2013 (ovb) | 19-06 2de echo | |
Printje | 28/34 | 2e | 19-01-2013 (ovb) | 02-07 2de echo | |
Travelgurly | 27/26 | 1e | 19-01-2013 (ovb) | ||
Mama Titty | 26/33 | 3e | 21-01-2013 (ovb) | ||
Linnie1985 | 27/28 | 1e | 26-01-2013 (ovb) | 21-06 1e echo | |
Slakje | 20/21 | 2e | 27-01-2013 (ovb) | 20-07 1e echo | |
Kruidkoek | 29/32 | 1e | 05-02-2013 (ovb) | 08-06 controle echo | |
Filoria | 25/34 | 2e | 07-02-2013 (ovb) | ||
Roos | 26/28 | 2e | 09-02-2013 (ovb) | ||
Highway | 29/28 | 1e | 11-02-2013 (ovb) | ||
... | ... | ... | ... | ||
... | ... | ... | ... |
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Wederom bedankt meiden. Mijn man is eindeloos positief dus dat helpt ook wel. De afspraken voor 27 juni en 5 juli staan vooralsnog wel. We duimen verder.
mzcharlotte- Ratel
@MZCharlotte: hopelijk blijft alles goed gaan, wat lijkt het me rot om zoiets mee te maken zeg
@Kruidkoek: ook spannend voor jou dus... hopelijk is het vruchtje toch nog blijven groeien.. Succes vrijdag!
@Mamatitty: fijn dat jullie een kloppend hartje hebben gezien!
Hier alles goed, het misselijke en het borrelen van mijn darmen is sinds gisteravond verdwenen, dus dat is positief! Vanmiddag nog een clearblue test gedaan en die gaf zwanger 2-3 aan:) Dus het is echt haha. Ik had toen wij begonnen met ' proberen' een heel schattig shirtje + mutsje met gitaren gekocht (mijn man speelt gitaar) en ik heb deze aan hem gegeven, echt superschattig. Mijn man moet nog erg wennen maar dat is logisch, denk dat het voor hem met de echo's misschien wat meer gaat leven.
We hebben trouwens wel een ' klein' probleempje, misschien dat 1 van jullie nog een ingeving heeft: Wij krijgen volgende week de sleutel van ons nieuwe huis, hierin moet nog een hoop gedaan worden waaronder het behangen van de slaapkamers (over 2 weken gaan we dat doen). Het kleinste kamertje wordt door mijn moeder al liefkozend ' de babyslaapkamer' genoemd, ze weten alleen nog van niks.. Dit zal uiteindelijk ook het kamertje worden, echter nu wil ik heel graag tzt (pas als we weten of het een jongetje of meisje is) een kamertje maken met 1 wand fotobehang, dus het is zonde om die wand al te behangen. Want dan moet dit er weer af etc.. Maar ik wil niet dat mijn ouders weten dat ik zwanger ben (liever pas na echo) ..nu kunnen wij alleen geen goed excuus bedenken om die wand niet te behangen. Wat zouden jullie doen? Toch maar gewoon behangen?
@Kruidkoek: ook spannend voor jou dus... hopelijk is het vruchtje toch nog blijven groeien.. Succes vrijdag!
@Mamatitty: fijn dat jullie een kloppend hartje hebben gezien!
Hier alles goed, het misselijke en het borrelen van mijn darmen is sinds gisteravond verdwenen, dus dat is positief! Vanmiddag nog een clearblue test gedaan en die gaf zwanger 2-3 aan:) Dus het is echt haha. Ik had toen wij begonnen met ' proberen' een heel schattig shirtje + mutsje met gitaren gekocht (mijn man speelt gitaar) en ik heb deze aan hem gegeven, echt superschattig. Mijn man moet nog erg wennen maar dat is logisch, denk dat het voor hem met de echo's misschien wat meer gaat leven.
We hebben trouwens wel een ' klein' probleempje, misschien dat 1 van jullie nog een ingeving heeft: Wij krijgen volgende week de sleutel van ons nieuwe huis, hierin moet nog een hoop gedaan worden waaronder het behangen van de slaapkamers (over 2 weken gaan we dat doen). Het kleinste kamertje wordt door mijn moeder al liefkozend ' de babyslaapkamer' genoemd, ze weten alleen nog van niks.. Dit zal uiteindelijk ook het kamertje worden, echter nu wil ik heel graag tzt (pas als we weten of het een jongetje of meisje is) een kamertje maken met 1 wand fotobehang, dus het is zonde om die wand al te behangen. Want dan moet dit er weer af etc.. Maar ik wil niet dat mijn ouders weten dat ik zwanger ben (liever pas na echo) ..nu kunnen wij alleen geen goed excuus bedenken om die wand niet te behangen. Wat zouden jullie doen? Toch maar gewoon behangen?
Highway- Ratel
MZCharlotte: pffff wat een onzekerheden allemaal meid. Maar een hartje is een hartje. En persoonlijk vind ik het best een goed teken dat het hartje uitwendig ook al goed te zien was... Hopelijk gaan de komende weken snel bij jou...
NoName: dan gaat het ineens toch best wel hard he...Bijna 11 weken al...
Highway: ik zou gewoon niks zeggen en als ze vragen waarom jullie niet willen behangen gewoon zeggen dat je nog even niet weet wat je op dat kamertje wilt...
NoName: dan gaat het ineens toch best wel hard he...Bijna 11 weken al...
Highway: ik zou gewoon niks zeggen en als ze vragen waarom jullie niet willen behangen gewoon zeggen dat je nog even niet weet wat je op dat kamertje wilt...
Gast- Gast
Kan je ook gezellig komen meekletsen in het "vanaf 12 weken topic"NoName88 schreef:Goed bezig Snoes met je overzicht.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Jetje schreef:
En dan het hele kamertje niet behangen of alleen die ene muur? mijn moeder kennende gaat ze dan doorvragen.. zit ook te denken om het ander toch vroeg te vertellen maar vind dat niet zo leuk omdat er nog zo'n groot risico is.
Highway- Ratel
ik zou dan de hele kamer niet doen denk ik!
ik ga trouwens verhuizen naar t andere topic want ben 12 weken maar kom nog regelmatig hier spieken!
ik ga trouwens verhuizen naar t andere topic want ben 12 weken maar kom nog regelmatig hier spieken!
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Highway: ik zou lekker doen wat voor jullie het best werkt. Als dat de andere muren wel is zou ik dat doen. Ik had het zelf wel vroeg verteld, want als het mis is, zou ik het ook met mijn ouders willen delen.
Gast- Gast
Hier even een drukke belavond achter de rug gehad...
Mijn directeur belde dat er kinderen op school kinkhoest hadden en dat hij het had nagezocht maar geen duidelijkheid kreeg of het wel/niet gevaarlijk zou zijn voor mij. Super dat hij belde uiteraard.
Ik eerst de hap gebeld omdat ik nu de ggd niet meer kan bellen natuurlijk. Hap had geeeen idee, heel fijn. Dus toch maar de verloskundige gebeld, die heeft het nagezocht en het kan gelukkig geen kwaad, pas na 34 weken.
Ik heb namelijk morgen een afscheidsdag van mijn oudste kinderen, we gaan dan naar een speeltuin dus ik baalde al dat ik misschien niet mee zou kunnen.
Mijn directeur belde dat er kinderen op school kinkhoest hadden en dat hij het had nagezocht maar geen duidelijkheid kreeg of het wel/niet gevaarlijk zou zijn voor mij. Super dat hij belde uiteraard.
Ik eerst de hap gebeld omdat ik nu de ggd niet meer kan bellen natuurlijk. Hap had geeeen idee, heel fijn. Dus toch maar de verloskundige gebeld, die heeft het nagezocht en het kan gelukkig geen kwaad, pas na 34 weken.
Ik heb namelijk morgen een afscheidsdag van mijn oudste kinderen, we gaan dan naar een speeltuin dus ik baalde al dat ik misschien niet mee zou kunnen.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Highway schreef:Jetje schreef:
En dan het hele kamertje niet behangen of alleen die ene muur? mijn moeder kennende gaat ze dan doorvragen.. zit ook te denken om het ander toch vroeg te vertellen maar vind dat niet zo leuk omdat er nog zo'n groot risico is.
Wil je als het eventueel mis zou lopen je verdriet dan niet delen met je moeder? Ik weet natuurlijk niet hoe jullie band is...dat je het nog niet aan andere mensen verteld snap ik, maar je moeder...
Als je besluit het toch nog niet te vertellen zou ik ook gewoon zeggen dat je nog niet weet wat je met het kamertje gaat doen, zo vaak komen ze vast niet in het kamertje om te kijken
tweeling- Prater
- Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11
@Jetje, tijd gaat inderdaad hard ja!
@Snoes, inderdaad, binnenkort kom ik daar meekletsen
@Highway, ik zou inderdaad proberen de hele kamer voorlopig nog niet te laten doen. Zeggen dat je nog niet weet wat je ermee wilt. En als ze dan doorvraagt zou ik t denk ik toch maar vertellen. (t is toch je moeder)
@Bolus, tot eind volgende week
@Printje, fijn dat de directeur even belde en fijn dat het geen kwaad kan! Veel plezier morgen!
@Snoes, inderdaad, binnenkort kom ik daar meekletsen
@Highway, ik zou inderdaad proberen de hele kamer voorlopig nog niet te laten doen. Zeggen dat je nog niet weet wat je ermee wilt. En als ze dan doorvraagt zou ik t denk ik toch maar vertellen. (t is toch je moeder)
@Bolus, tot eind volgende week
@Printje, fijn dat de directeur even belde en fijn dat het geen kwaad kan! Veel plezier morgen!
NoName88- Prater
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» Zwangerschapstopic tot 12 weken